ο πάκης δεν κάνει κάτι ανήθικο, εμπορεύεται την εργασία του όχι το κορμί του
ο εργοδοτης του ομως κανει κατι ανηθικο εκμεταλευεται την πεινα κ την αναγκη του...
καλησπερα παιδια
εχω λιγες μερες που γυρισα κ μολις ειδα το θεμα
θα πω την γνωμη μου κ ορματε
1)βλεπω πολους να μιλανε οπως μου ελεγε καποιος σαν ατομα που δεν εχουν βγει ποτε απο το χωριο τους αντε να εχουν παει στο διπλανο κ να το παιζουν οτι τα ξερουν ολα.
2)εαν αυτο εχει γινει κ ειναι αληθεια, σας πληροφορω οτι αν γινοταν στο εξωτερικο, ο τυπος δεν θα ηξερε τι να πρωτοπληρωσει κ τα σχετικα ειναι πουτανα... ενα κοματι κρεας... κ πολα τατοια επιχειριματα δεν περνανε.
3)κανεις δεν μπορει να κρινει, καμια τις δουλειας η τον λογω που το κανει. κ η καθε μια αποφασιζει απο μονη της, πως θα το παρουσιασει
ετσι, ωστε κατα την γνωμη της να εχει πελατια.
4)αφου ειναι πουτανες κρεατα κ τα σχετικα κατηγορητιρια,γιατι υπαρχουν τοσες πολες? για το χρημα? η επιδη, εδω κατηγορητε κ το αλλο χερι ειναι στο τηλεφωνο, για να τους παραδωσετε το χρημα?
κοματακι σκληρο αυτο, αλλα ειναι ο νομος ζητησης κ προσφορας κ αν κρινω απο αυτο που βρηκα κ τις τιμες που εξακολουθουν να υπαρχουν, ζητηση ειπαρχει πολυ.
5)ο καθε ενας μπορει να πλαθει οτι ιστορια θελει, ΑΛΛΑ ακομα κ στην ελαδα ισχιει νομος που καληπτει ακομα κ τις νομιμες ιεροδουλες στα μπουρδελα, να διατηρησουν κρηφη την εργασια τους. κ ψυφιστικε, πριν μερικα χρονια αν θυμαστε, που εκαναν κ της διαδυλωσεις οι ιεροδουλες.
6) περα απο νομικο θεμα ειναι κ ηθικο, οπου ολοι φοβομαστε στο να θιξουν εμας, αλλα κανεις το αν θικτουν οι κοπελες. ομως κ στις 2 περιπτωσεις, οι συνεπειες ειναι ι ιδιες, κανεις δεν τις αναγκασε να κανουν αυτο που κανουν, κανεις δεν μας αναγκασε να τις πληρωσουμε, οι παντρεμενοι ελπιζω να καταλαβαινουν καλητερα, οτι θυγω το θεμα εχεμηθειας.
7)ο τυπος δεν δικαιολογιτε, για μενα. οχι επιδει ειναι γυναικα, της συγκεκριμενης δουλειας. αλλα γενικα δεν μου αραισουν οι ανθρωποι, που δεν καταλαβαινουν ποσο ξεπεφτουν, ποτε ξεπερνανε τα ορια. ολοι εχουμε καποιον γνωστο, που ενω ετρωγε τα μουτρα του, απο μια κοπελα, κατανταγε παρακαλιαρης.
τελος. μην κρινεις, μην κριθεις λεγαν οι παλιοι, η δουλεια, ειναι δουλεια.η προσωπικη ζωη, προσωπικη ζωη. σε ολες τις κριτικες βλεπω να κρινετε, η αποδοση της γυναικας, σε pse/gfe κ γενικα τι θελει ο καθενας μας. γιατι στην προκειμενη περιπτωσει αλαζει? κ μαλιστα την βριζουμε? κλαιμε τα λεφτα μας? απλα. καποιος ξεπερασε τα ορια, χωρις να εχει επιπτωσεις, ενω η κακια της υποθεσης, εχει. κριμα. που δεν ειναι επιπτωσεις στη δουλεια της .
καλο ειναι, καποια ορια να τυρουντε. κ πριν γραψουμε να σκεφτομαστε, τα νευρα, ο πουριτανισμος, ο φανατισμος κ η προκαταλαψη ειναι κακοι συμβουλοι, κ στα μυνηματα στο θρεντ, ειλικρινα τα ειδα κ τα 4.
απλα, σκεφτητε να μαθεναν οι οικογενιες σας, για οσους εχουν οικογενια, για σας. κ να αντιμετοπιζατε αυτα τα οπια γραφονται, καμια φορα, λιγο αντικειμενικοτητα, δεν βλαπτει.