Νέα

Παθητική-ενεργητική ασφάλεια αυτοκίνητων

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Kang ho
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 25
  • Εμφανίσεις 423
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

SpermCountry

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Δεκ 2016
Μηνύματα
4.700
Κριτικές
11
Like
22.223
Πόντοι
6.196
Οι οθονες θα καταργηθουν στο μελλον.
Εκει μπορει να βλεπεις μεχρι και τσοντα και να οδηγεις
Ναι αλλα πως θα ειναι?Θελω να πω ειναι βημα πισω φαινομενικα αφου βημα μπροστα ειναι η τεχνολογια και η ανεσεις
 

hendricks

Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2025
Μηνύματα
6
Like
5
Πόντοι
0
Tesla
Ενεργητικη ασφαλεια λογω επιταχυνσης και παθητικη λογω απουσιας κινητηρα. Ο χωρος που θα καταλαμβανε ο κινητηρας εχει γινει χωρος απορροφησης της ενεργειας σε περιπτωση προσκρουσης
 

flyman29

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.265
Like
3.657
Πόντοι
456
Να πω κι εγώ τη μαλακία μου: Αυτή η μαλακία που όλα πρέπει να τα χειρίζεσαι μεσω της οθόνης, πρέπει να σταματήσει. Σου αποσπά τη προσοχή από το δρόμο και δεν νομίζω ότι χρειάζεται ανταποδειξη επί αυτού.
Και οκ για κάποιες λειτουργίες που χρησιμοποιούνται σπάνια. Αλλα δεν γίνεται να μην έχεις φυσικούς και εύκολα προσβάσιμους διακόπτες για τον κλιματισμό πχ αλλά να βάζεις κουμπί για το προφίλ οδηγησης.
Λες και ασχολείται κανένας να αλλάξει τόσο συχνά το standard.
Εγκληματικό να σε αναγκάζει το όχημα να βγάλεις τα μάτια σου απο το δρόμο και να θεωρείται μάλιστα και πολυ "προχώ".
Πολύ σωστή παρατήρηση.
Ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως πριν πολλά χρόνια η SAAB είχε καθιερώσει το night panel, μία πατέντα που άφηνε το βράδυ μόνο τα πολύ επουσιώδη να φωτίζονται και οι υπόλοιπες ενδείξεις άναβαν μόνο όταν υπήρχε ανάγκη.
Τώρα πως γίνεται οι οθόνες με τις χιλιάδες αχρείαστες πληροφορίες να είναι πιο ασφαλής από το night panel με ξεπερνάει.
Για πιο λόγο δηλαδή αν θέλω να ρυθμίσω τον κλιματισμό να πρέπει να κοιτάξω μια οθόνη και να μην το κάνω ασυναίσθητα χωρίς να χάνω την προσοχή από τον δρόμο;
Ειδικά οι νεώτεροι έχουν μια ψύχωση με τα multimedia και το κινητό και τη διασύνδεση στο αυτοκίνητο.
Αλήθεια τώρα, δεν υπάρχει ένας φορέας να ελέγξει πόσα ατυχήματα έγιναν από αυτές τις αχρείαστες αποσπάσεις και να βάλει ένα φρένο;
Πάντως για τους κατασκευαστές είναι πιο φτηνό να παίζουν με οθόνες παρά να σχεδιάζουν εργονομικά ταμπλό για κάθε μοντέλο.

Επίσης οι Σουηδοί, δεν θυμάμαι ποια εταιρεία, είχαν προσπαθήσει να εισάγουν το κλειδί με αλκοτεστ. Πολύ καλή ιδέα.

Από εκεί και πέρα και ειδικά σε ότι έχει σχέση με την ασφάλεια θα προτιμούσα ένα μοντέλο που ο κατασκευαστής δεν έχει κάνει γυφτιές έστω και μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση παρά καινούργιο με παπατζιλίκια και από μέσα πανούκλα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Nubic
Εγγρ.
25 Αυγ 2017
Μηνύματα
4.600
Like
2.754
Πόντοι
456
Ασφάλεια θα υπάρξει αν παραδώσουν τα διπλώματα οι γυναίκες, οι άνω των 70 και κάτω των 25, απαγορευτεί το επάγγελμα των ταρίφων και η κυκλοφορία των οχημάτων μετά τις 12 το βράδυ. Μέχρι τότε στο ελλαδιστάν θα παίζουμε τις ζωές μας κορώνα γράμματα κάθε μέρα ό,τι μέσο και να έχουμε.
 

ΤΙΜΩΡΟΣ(1)

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
1.553
Κριτικές
3
Like
3.804
Πόντοι
456
Να πω κι εγώ τη μαλακία μου: Αυτή η μαλακία που όλα πρέπει να τα χειρίζεσαι μεσω της οθόνης, πρέπει να σταματήσει. Σου αποσπά τη προσοχή από το δρόμο και δεν νομίζω ότι χρειάζεται ανταποδειξη επί αυτού.
Και οκ για κάποιες λειτουργίες που χρησιμοποιούνται σπάνια. Αλλα δεν γίνεται να μην έχεις φυσικούς και εύκολα προσβάσιμους διακόπτες για τον κλιματισμό πχ αλλά να βάζεις κουμπί για το προφίλ οδηγησης.
Λες και ασχολείται κανένας να αλλάξει τόσο συχνά το standard.
Εγκληματικό να σε αναγκάζει το όχημα να βγάλεις τα μάτια σου απο το δρόμο και να θεωρείται μάλιστα και πολυ "προχώ".
Έχεις απόλυτο δίκιο τύπε.
+ ότι όλα τα ηλεκτρονικά χαλάνε.
Οτιδήποτε μπορεί να είναι μηχανικό/ηλεκτρικό δεν πρέπει ποτέ να γίνεται ηλεκτρονικό.
Και μιλάω για τα πάντα, όχι μόνο για τα αυτοκίνητα.
Μηχανικό > Ηλεκτρικό >>> Ηλεκτρονικό.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom