Να πω κι εγώ τη μαλακία μου: Αυτή η μαλακία που όλα πρέπει να τα χειρίζεσαι μεσω της οθόνης, πρέπει να σταματήσει. Σου αποσπά τη προσοχή από το δρόμο και δεν νομίζω ότι χρειάζεται ανταποδειξη επί αυτού.
Και οκ για κάποιες λειτουργίες που χρησιμοποιούνται σπάνια. Αλλα δεν γίνεται να μην έχεις φυσικούς και εύκολα προσβάσιμους διακόπτες για τον κλιματισμό πχ αλλά να βάζεις κουμπί για το προφίλ οδηγησης.
Λες και ασχολείται κανένας να αλλάξει τόσο συχνά το standard.
Εγκληματικό να σε αναγκάζει το όχημα να βγάλεις τα μάτια σου απο το δρόμο και να θεωρείται μάλιστα και πολυ "προχώ".
Πολύ σωστή παρατήρηση.
Ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως πριν πολλά χρόνια η SAAB είχε καθιερώσει το night panel, μία πατέντα που άφηνε το βράδυ μόνο τα πολύ επουσιώδη να φωτίζονται και οι υπόλοιπες ενδείξεις άναβαν μόνο όταν υπήρχε ανάγκη.
Τώρα πως γίνεται οι οθόνες με τις χιλιάδες αχρείαστες πληροφορίες να είναι πιο ασφαλής από το night panel με ξεπερνάει.
Για πιο λόγο δηλαδή αν θέλω να ρυθμίσω τον κλιματισμό να πρέπει να κοιτάξω μια οθόνη και να μην το κάνω ασυναίσθητα χωρίς να χάνω την προσοχή από τον δρόμο;
Ειδικά οι νεώτεροι έχουν μια ψύχωση με τα multimedia και το κινητό και τη διασύνδεση στο αυτοκίνητο.
Αλήθεια τώρα, δεν υπάρχει ένας φορέας να ελέγξει πόσα ατυχήματα έγιναν από αυτές τις αχρείαστες αποσπάσεις και να βάλει ένα φρένο;
Πάντως για τους κατασκευαστές είναι πιο φτηνό να παίζουν με οθόνες παρά να σχεδιάζουν εργονομικά ταμπλό για κάθε μοντέλο.
Επίσης οι Σουηδοί, δεν θυμάμαι ποια εταιρεία, είχαν προσπαθήσει να εισάγουν το κλειδί με αλκοτεστ. Πολύ καλή ιδέα.
Από εκεί και πέρα και ειδικά σε ότι έχει σχέση με την ασφάλεια θα προτιμούσα ένα μοντέλο που ο κατασκευαστής δεν έχει κάνει γυφτιές έστω και μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση παρά καινούργιο με παπατζιλίκια και από μέσα πανούκλα.