Νέα

Online αγοροπωλησίες (eBay κλπ)...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα liferider
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 492
  • Εμφανίσεις 32K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

sexybay

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
711
Κριτικές
10
Like
52
Πόντοι
606
Καλησπερα!
Ρε παιδιά είμαι νέος σ αγορες μέσω νετ.Προσπάθησα να φτιάξω ενα λογαριασμό στο PAypal.Εβγαλα κάρτα στη eurobank προπληρωμένη.Την κάρτα όπως τη δήλωσα μου την έβαλε σε κατηγορία  debit or credit card .Είναι ανησυχητικό αυτό μιας και ειναι προπληρωωμένη η καρτα .Επιπλέον μου βγάζει αυτο το μνμα :Check your card statement and find the 4-digit PayPal code for the charge you authorized.Ξέρει κανεις τι παίζει? :helpplea:

Θα πρεπει να ζητησεις αναλυτικη κατασταση χρεωσεων απο την τραπεζα, αν ηταν κανονικη θα σου ερχονταν με τον επομενο λογαριασμο!
 

sexybay

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
711
Κριτικές
10
Like
52
Πόντοι
606
:headbang: :headbang: :headbang: :headbang:
Την πάτησα, και δεν ξέρω τον λόγο!
Αγόρασα απο ebay με πληρωμή paypal, από Αυστραλία ένα PORT REPLICATOR για το laptop μου στην τιμή των AU $4.25 δηλαδή 2.34 EUR, με έξοδα αποστολής DHL AU $45.00 δηλαδή 25 EUR.
Το laptop είναι 7ετίας και το προϊόν αυτό δεν υπάρχει καινούργιο πουθενά.
Σήμερα με πήραν απο την DHL, και μου είπαν ότι το κράτησαν στο τελωνείο πως πρέπει να πληρώσω 95 euro στον εκτελωνιστή, και 35 euro στο τελωνείο!!!!  :jerking:
Και να πάω το συντομότερο εκεί γιατί αλλοιώς θα πρέπει να δίνω και 7 euro την ημέρα για έξοδα αποθήκευσης. :headbang:΄
Είπαν επίσης ότι πρέπει να πληρώσω και κάτι εξοδα στην DHL???

Το σύνολο που πλήρωσα εγώ ειναι (2.35+25) 27.35 euro δηλαδή λιγότερα των 45 που λέει ο συμπολεμιστής παραπάνω.
Τι θα κάνατε στη θέση μου εκτός απο το να πάτε εκεί να τους το σπάσετε στο κεφάλι!!!
Είναι σύννομο αυτό που κάνουν????
:think: :think:

Οι εταιρειες κουριερ παντα τα στελνουν τελωνιο για ανοιγμα για να τα εχουν καλα με τους τελωνιακους προτειματε απλο ταχυδρομειο για να μην εχετε προβληματα (ο ελεγχος οταν υπαρχει ειναι δειγματολυπτικος) τωρα οσον αφορα το τι μπορεις να κανεις μπορεις να τους πεις να επιστραφει στον αποστολεα και οτι εσυ δεν εχεις καμια σχεση με αυτο (απο τον νομο υπευθυνος της αποστολης ειναι ο αποστολεας και οχι ο παραλυπτης)
 

lostson

Μέλος
Εγγρ.
7 Απρ 2006
Μηνύματα
98
Κριτικές
3
Like
0
Πόντοι
0
και για να κονομάνε και αυτές μιας και ο εκτελωνιστής είναι υπάλληλος τους
 

koproni65

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.494
Κριτικές
21
Like
360
Πόντοι
5.795
Δεν ειναι ετσι ακριβως οπως τα λες.
Απλα ο πωλητης απο τη στιγμη που θα πληρωσει ο αγοραστης ειναι υποχρεωμενος να αφησει θετικο φιντμπακ ενω ο αγοραστης εχει και τις δυο επιλογες...
ίσως νά μήν ήμουν σαφής ,,,ο πωλητης έχει τό δικαιομα νά αφήσειΜΟΝΟ  θετικό φιντ βακ οχι αρνητικό .ουσιαστικά είναι στό έλεος του αγοραστή πού μπορεί νά αφήσει θετικό αρνητικό η ουδέτερο,,,φίλε είμαι πωλητής ..έχω πουλήσει πάνω από 250 αντικείμενα καί ξέρω καλά τι σημαίνει...εάν μού βάλουν αρνητικό εγώ δέν μπορώ νά βάλω αρνητικό γιά εκδίκηση,,δέν μπορώ νά βάλω ουσιαστικά αρνητικό όταν ο αγοραστής αργήσει νά πληρώσει η δέν πληρώσει καθόλου ηδέν απαντάαει στά εμαιλ κλπ ούτε κάν ουδέτερο
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Θα πρεπει να ζητησεις αναλυτικη κατασταση χρεωσεων απο την τραπεζα, αν ηταν κανονικη θα σου ερχονταν με τον επομενο λογαριασμο!

Δίνουν τέτοια στις προπληρωμένες?
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Παράθεση από: hotyan στις 18/09/08, 17:05
Την πάτησα, και δεν ξέρω τον λόγο!
Αγόρασα απο ebay με πληρωμή paypal, από Αυστραλία ένα PORT REPLICATOR για το laptop μου στην τιμή των AU $4.25 δηλαδή 2.34 EUR, με έξοδα αποστολής DHL AU $45.00 δηλαδή 25 EUR.
Το laptop είναι 7ετίας και το προϊόν αυτό δεν υπάρχει καινούργιο πουθενά.
Σήμερα με πήραν απο την DHL, και μου είπαν ότι το κράτησαν στο τελωνείο πως πρέπει να πληρώσω 95 euro στον εκτελωνιστή, και 35 euro στο τελωνείο!!!!  :jerking:
Και να πάω το συντομότερο εκεί γιατί αλλοιώς θα πρέπει να δίνω και 7 euro την ημέρα για έξοδα αποθήκευσης. :headbang:΄
Είπαν επίσης ότι πρέπει να πληρώσω και κάτι εξοδα στην DHL???

Το σύνολο που πλήρωσα εγώ ειναι (2.35+25) 27.35 euro δηλαδή λιγότερα των 45 που λέει ο συμπολεμιστής παραπάνω.
Τι θα κάνατε στη θέση μου εκτός απο το να πάτε εκεί να τους το σπάσετε στο κεφάλι!!!
Είναι σύννομο αυτό που κάνουν????


Οι εταιρειες κουριερ παντα τα στελνουν τελωνιο για ανοιγμα για να τα εχουν καλα με τους τελωνιακους προτειματε απλο ταχυδρομειο για να μην εχετε προβληματα (ο ελεγχος οταν υπαρχει ειναι δειγματολυπτικος) τωρα οσον αφορα το τι μπορεις να κανεις μπορεις να τους πεις να επιστραφει στον αποστολεα και οτι εσυ δεν εχεις καμια σχεση με αυτο (απο τον νομο υπευθυνος της αποστολης ειναι ο αποστολεας και οχι ο παραλυπτης)

Σωστός.  Με λίγα λόγια να τους πεις να το βάλουν στον κώλο τους το δέμα, και να στείλεις ένα αναλυτικό e-mail στον πωλητή σου:
1) Εξηγώντας του γιατί του το στέλνεις πίσω.
2) Δηλώνοντάς του ότι όσα έξοδα κάνει λόγω αυτής της επιστροφής, θα του τα καλύψεις.
3) Παρακαλώντας τον να σου το ξαναστείλει με ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ( ), αεροπορικά αν δεν είναι βαρύ (αλλιώς θα κάνει 3-4 μήνες να έρθει - με air mail θα κάνει 10-15 μέρες).

Υπολόγισε την αξία CIF (αξία+μεταφορικά+ασφάλιση) και έχε υπ όψη σου ότι πάνω σε αυτήν οι δασμοί θα είναι περί το 5-6% (ίσως και λιγότερο) συν 19% ΦΠΑ βέβαια, σύνολο 25% (περίπου).

Άρα 27,35 x 25% = 6,9!  ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ είναι τα λεφτά που ζητάει το Δημόσιο (σαν τελωνείο) για να πάρεις το πράμα σου.  Τα υπόλοιπα είναι νταβατζηλίκια της DHL.
Το κεφάλι τους δε σπάει, γιατί το έχουν καλύψει με διάφορους νόμους και διατάξεις (η εσωτερικό κανονισμό) και αυτά τους λείπουν, αυτά ζητάνε.

Τα ποσά είναι μεγάλα σε πράματα μικρής αξίας (όπως το δικό σου), και μας κακοφαίνεται.  Αν πάρεις κάτι που κάνει π.χ. €2.000, τα 90~100 δε σου φαίνονται και δε το κάνεις θέμα.
Έτσι δουλεύει το σύστημα.

Μπορείς να πας στο αεροδρόμιο και να κάνεις φασαρία "Δώστε μου το πράμα μου να το πάω εγώ ο ίδος στο Τελωνείο, δε θέλω να μεσολαβήσει ο εκτελωνιστής σας", όπου όμως από τους τελωνειακούς δε θα έχεις (νομίζω) φιλική αντιμετώπιση, γιατί η DHL είναι μόνιμος πελάτης τους και μάλλον τους ταϊζει κανονικά... (με  μισθό).  Εσύ είσαι "μιας βολής", από σένα δε θα πάρει μπαξίς ο τελωνειακός (διότι σε φοβάται), και δεν τον βολεύει να αλλάξει το τροπάρι και να πηγαίνουν 100 άσχετοι την ημέρα (αντί για έναν εκτελωνιστή για 100 πράματα) να παραλαμβάνουν.  Άρα θα κάνει ότι μπορεί για να σε ταλαιπωρήσει και να σε αποθαρρύνει.

Η DHL θα πρέπει να σε ρώτησε (όταν σε πήρε τηλέφωνο): "Θέλετε να το εκτελωνίσουμε εμείς, ή έχετε δικό σας εκτελωνιστή να βάλετε?"
Αυτό γίνεται γιατί ο ένας αυτός εκτελωνιστής της DHL δε θέλει να τσακωθεί με συναδέλφους (παίρνοντας πελάτες τους) και γι' αυτό καθιστούν ΣΑΦΕΣ ότι μπορείς να βάλεις δικό σου εκτελωνιστή. Αλλά κι αυτόν δε θα τον πληρώσεις?

Άσε, φίλε, η υπόθεση "εκτελωνιστές" είναι απ' τις πιο βρώμικες.  Και στη χώρα αυτή (σε άλλες δεν υπάρχει το επάγγελμα) είναι θεσμοθετημένο, να "μεσολαβούν" μεταξύ της Αρχής (τελωνείο) και του πολίτη.
Εκτελωνιστές και τελωνειακοί γνωρίζονται, οπότε η συναλλαγή γίνεται χωρίς να κινδυνεύει ο δημόσιος λειτουργός (τελωνειακός) να κατηγορηθεί για τίποτα.  Κανένας εκτελωνιστής ΠΟΤΕ δε θα καταγγείλει τελωνειακό.
Όπως και κανένας φοροτεχνικός δε θα καταγγείλει εφοριακό ότι τον λάδωσε.

Αλλά όπως είπα, μόνο εδώ συμβαίνουν αυτά.  Και νοτιότερα - ανατολικότερα.
Κατά τα λοιπά, "Επανιδρύσαμε το κράτος" (πριν 5 χρόνια).

Σιχτίρ.

ΥΓ:  Το μήνυμά σου, hotyan, γιατί το έσβησες?  Δε νομίζω να το σβήσαμε εμείς!
 

koproni65

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.494
Κριτικές
21
Like
360
Πόντοι
5.795
Σωστός.  Με λίγα λόγια να τους πεις να το βάλουν στον κώλο τους το δέμα, και να στείλεις ένα αναλυτικό e-mail στον πωλητή σου:
1) Εξηγώντας του γιατί του το στέλνεις πίσω.
2) Δηλώνοντάς του ότι όσα έξοδα κάνει λόγω αυτής της επιστροφής, θα του τα καλύψεις.
3) Παρακαλώντας τον να σου το ξαναστείλει με ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ( ), αεροπορικά αν δεν είναι βαρύ (αλλιώς θα κάνει 3-4 μήνες να έρθει - με air mail θα κάνει 10-15 μέρες).

Υπολόγισε την αξία CIF (αξία+μεταφορικά+ασφάλιση) και έχε υπ όψη σου ότι πάνω σε αυτήν οι δασμοί θα είναι περί το 5-6% (ίσως και λιγότερο) συν 19% ΦΠΑ βέβαια, σύνολο 25% (περίπου).

Άρα 27,35 x 25% = 6,9!  ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ είναι τα λεφτά που ζητάει το Δημόσιο (σαν τελωνείο) για να πάρεις το πράμα σου.  Τα υπόλοιπα είναι νταβατζηλίκια της DHL.
Το κεφάλι τους δε σπάει, γιατί το έχουν καλύψει με διάφορους νόμους και διατάξεις (η εσωτερικό κανονισμό) και αυτά τους λείπουν, αυτά ζητάνε.

Τα ποσά είναι μεγάλα σε πράματα μικρής αξίας (όπως το δικό σου), και μας κακοφαίνεται.  Αν πάρεις κάτι που κάνει π.χ. €2.000, τα 90~100 δε σου φαίνονται και δε το κάνεις θέμα.
Έτσι δουλεύει το σύστημα.

Μπορείς να πας στο αεροδρόμιο και να κάνεις φασαρία "Δώστε μου το πράμα μου να το πάω εγώ ο ίδος στο Τελωνείο, δε θέλω να μεσολαβήσει ο εκτελωνιστής σας", όπου όμως από τους τελωνειακούς δε θα έχεις (νομίζω) φιλική αντιμετώπιση, γιατί η DHL είναι μόνιμος πελάτης τους και μάλλον τους ταϊζει κανονικά... (με  μισθό).  Εσύ είσαι "μιας βολής", από σένα δε θα πάρει μπαξίς ο τελωνειακός (διότι σε φοβάται), και δεν τον βολεύει να αλλάξει το τροπάρι και να πηγαίνουν 100 άσχετοι την ημέρα (αντί για έναν εκτελωνιστή για 100 πράματα) να παραλαμβάνουν.  Άρα θα κάνει ότι μπορεί για να σε ταλαιπωρήσει και να σε αποθαρρύνει.

Η DHL θα πρέπει να σε ρώτησε (όταν σε πήρε τηλέφωνο): "Θέλετε να το εκτελωνίσουμε εμείς, ή έχετε δικό σας εκτελωνιστή να βάλετε?"
Αυτό γίνεται γιατί ο ένας αυτός εκτελωνιστής της DHL δε θέλει να τσακωθεί με συναδέλφους (παίρνοντας πελάτες τους) και γι' αυτό καθιστούν ΣΑΦΕΣ ότι μπορείς να βάλεις δικό σου εκτελωνιστή. Αλλά κι αυτόν δε θα τον πληρώσεις?

Άσε, φίλε, η υπόθεση "εκτελωνιστές" είναι απ' τις πιο βρώμικες.  Και στη χώρα αυτή (σε άλλες δεν υπάρχει το επάγγελμα) είναι θεσμοθετημένο, να "μεσολαβούν" μεταξύ της Αρχής (τελωνείο) και του πολίτη.
Εκτελωνιστές και τελωνειακοί γνωρίζονται, οπότε η συναλλαγή γίνεται χωρίς να κινδυνεύει ο δημόσιος λειτουργός (τελωνειακός) να κατηγορηθεί για τίποτα.  Κανένας εκτελωνιστής ΠΟΤΕ δε θα καταγγείλει τελωνειακό.
Όπως και κανένας φοροτεχνικός δε θα καταγγείλει εφοριακό ότι τον λάδωσε.

Αλλά όπως είπα, μόνο εδώ συμβαίνουν αυτά.  Και νοτιότερα - ανατολικότερα.
Κατά τα λοιπά, "Επανιδρύσαμε το κράτος" (πριν 5 χρόνια).

Σιχτίρ.

ΥΓ:  Το μήνυμά σου, hotyan, γιατί το έσβησες?  Δε νομίζω να το σβήσαμε εμείς!
θά συμφωνήσω καί θά προσθέσω 'οτι νά αποφεύγετε νά αγοράζετε πράματα μεγάλα σέ όγκο καί αξία από χώρες εκτός εοκ...γιά νάχετε ήσυχο τό κεφάλι σας..άλλωστε υπάρχουν καλές ευκαιρίες στο γαλλικο,αγγλικο καί γρεμανικό εβαυ...
επίσης πρίν αγοράσετε κάτι καλό είναι νά ρωτάμε τόν πωλητή πόσα είναι τά έξοδα αποστολής..
 

xaotikos

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2007
Μηνύματα
306
Like
1
Πόντοι
1
Και αποφεύγουμε γιορτές γιατί τα τελωνεία ειδικά στο Ελ.Βενιζέλος καθυστερούν τραγικά.
 

avatar

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2008
Μηνύματα
3.525
Like
9
Πόντοι
16
Δίνουν τέτοια στις προπληρωμένες?

Εχει μια μικρη επιβαρυνση για να σου ερχεται αναλυτικος στο σπιτι.
Υπαρχει και η επιλογη να γραφτεις στο σαιτ της τραπεζας και να βλεπεις ονλινε τον αναλυτικο λογαριασμο.
Εκει βρισκεται αυτος ο τετραψηφιος αριθμος.
Επειδη ουτε εγω το ηξερα πηγα στη τραπεζα ρωτησα και μου εδωσαν τον αριθμο απο εκει.
 

xistis

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Αυγ 2007
Μηνύματα
1.243
Κριτικές
12
Like
0
Πόντοι
1.240
εγω εχω παραγγηλει απο e-bay παρα πολλες φορες αλλα μικρης αξιας ηλεκτρονικα προιοντα,30-40ευρω , τα εχω παραγειλει ειτε απο ευρωπη ειτε απο κινα που ερχονται as a gift και τα εφερνε παντα ο ταχυδρομος ... η μονη μαλακια ειναι οτι τα πεταει ο κουραδας κατω στα σκαλια της πολυκατοικιας και θεμα χρονου να αρπαξει κανα λαμογιο κατι που δεν του ανοικει
 

xistis

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Αυγ 2007
Μηνύματα
1.243
Κριτικές
12
Like
0
Πόντοι
1.240
Παιδες θελω να κανω μια αγορα απο κινα περιπου στα 100ευρω, ο seller μπορει με τους εξης τροπους

Shipping via Air Mail. Online Tracking. 7 - 15 days to major destinations.
        Shipping via DHL. Online Tracking. 3 - 6 days to major destinations.
Shipping via Fedex. Online Tracking. 3 - 6 days to major destinations.
        Shipping via UPS. Online Tracking. 3 - 6 days to major destinations.

DHL ειναι γνωστο πως θα περασει σιγουρα απο το τελωνειο με προβλημα (ΜΑΚΡΙΑ) , για ups,fedex kai air mail ξερουμε τιποτα ;
 

MR DRAMBUIE

Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2007
Μηνύματα
983
Like
3
Πόντοι
6
Κι 'εγω το ιδιο προβλημα εχω με τους μαλακες τους ταχυδρομους. Χωρις να εχω εμπειρια, εχω ακουσει οτι δεν υπαρχει προβλημα με UPS.
 

p900

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2007
Μηνύματα
1.732
Κριτικές
7
Like
672
Πόντοι
96
κατ'αρχη να ξεκαθαρίσω 2-3 πραγματα.
Η φάση που ζητας απ'το seller να δηλώσει χαμηλότερη αξία κατα την αποστολή η να δηλώσει το αντικείμενο ως GIFT, τελείωσε. τα πάντα που προέρχονται απο χώρες εκτός Ε.Ε. ανοίγονται στο τελωνείο και κοστολογούνται κατα την κριση του κάθε άχριστου τελωνειακού.

Το feedback στο ebay, ΔΕΝ ειναι υποχρεωτικό να το βάλει ο πωλητής όταν παραλαμβάνει τα λεφτά. Συγκεκριμένα ο πωλητής ΑΝ θέλει να βάλει feedback μπορει να βάλει και μετα τον αγοραστή. Το customized email που υπαρχει στο ebay και που στέλνει ο πωλητής στον αγοραστή για υπενθυμηση για feedback γραφει "Please leave feedback for me on eBay and I'll do the same for you.  Take this opportunity now and help build a better eBay community."

Επιπλέον το νεο σύστημα που εβαλε το ebay και ο πωλητής δεν μπορει να αφήσει αρνητικα σχόλια, ειναι άθλιο γιατι έτσι μαζεύεται ο καθε ηλίθιος, αγοραζει κάτι, το στελνεις και μετά σου λέει δεν το πηρα, στειλε μου άλλο η στειλε μου τα λεφτα μου πισω αλλιώς σου βάζω αρνητικό.
θα μου πειτε, στείλε συστημένο για να μην εχεις τετοια.
Και με συστημένο παλι γινεται η βλακεία. δείτε πως έλαβα το πρώτο μου negative πριν 2 εβδομάδες. Εστειλα ένα συστημένο και μου είπε ότι σκίστηκε ο φάκελος κι επεσε απο μέσα το αντικείμενο και οτι παρελαβε ένα αδειο φάκελο και ζητουσε να επιστρεψω αμέσως τα λεφτά αλλιως θα κανει καταγγελία στο ebay. Ρώτησα στο ebay και μου είπανε να κανω εγω καταγγελία μεχρι να αποδειξει οτι δεν παρελαβε το αντικειμενο.
Επειδη εγω δεν ειχα διαθεση να ερθω σε αντιπαραθεση μη παρω negative και αφου το ποσό δεν ητανε μεγάλο, επεστρεψα τα λεφτά και ζητησα να ανταλλαξουμε θετικά σχολια αφου το θέμα λύθηκε.
Μου είπε να βάλω εγώ πρωτος κι οτι θα βάλει μετα και αυτη. Εβαλα πρωτος εγω θετικό και αμεσως μετά άρχισε να με βριζει μεσω email λέγοντας οτι ζητω θετικό ενω δεν πηρε το αντικείμενο.
Εγω προσπαθουσα να της εξηγησω πως εχω ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις μου απέναντι της. συνεχισε να βρίζει μεχρι που τα πηρα και εκανα report στο ebay.
μου ηρθε απάντηση οτι της έκαναν συστάσεις που μπορει να ειναι απο μια απλη παρατηρηση μεχρι κλεισιμο λογαριασμού. 3 ωρες αργότερα μου έβαλε negative.
Αρα το νεο συστημα ΔΕΝ ειναι δικαιο.

Επίσης τα όσα γράφτηκαν πιο πανω για φόρους τελωνείου δεν ισχυουν σε καμια περίπτωση.
Για αγορά αξίας €561 από Αμερική δείτε τι πληρωσαν στο τελωνείο.

KOD.
---------------------------------------
(A00) 561*12% = 67,32
(402) 561*0,5% = 2,80
(400) 561*0,15% = 0,84
Synolo = 631,96
(B00) 631,96 * 19% = 120,07
----------------------------------------
191,03
(DETE) + 2,97
----------------------------------------
194,00
(EKTELONISMOS) + 16,00
-------------------------------------------
210 EURO (zesta kai metrita)

Sinolo 561+210 = 771Euro

Τα συμπεράσματα δικά σας!!!
 

Sexpeare in Luv

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιαν 2008
Μηνύματα
837
Like
2
Πόντοι
6
O χρήστης " colmado_naranja," θέτει σε δημοπρασία το πιστοποιητικό γέννησης του Oμπάμα σύμφωνα με το οποίο ο "President Barack Hussein Obama II was born in The Coast Provincial Hospital at Mombasa in Kenya at 7:24 PM on August 4th, 1961" και φυσικά ως US πολίτης γεννηθείς εκτός ΗΠΑ ΔΕΝ έχει το δικαίωμα εκλογής στο Ϋπατο αξίωμα του Προέδρου των ΗΠΑ!!! :2funny: :2funny: :2funny:

Για διαφορετικούς λόγους πάντως το αντικείμενο έχει κατεβεί 2 φορές από το Ebay. ¨Οποιος προλάβει μπορεί να εκβιάσει τον Ομπάμα και να διαμορφώσει ένα νέο πλαίσιο στις ελληνο-αμερικανικές σχέσεις (όπως λένε και στην ΝΕΤ...)

ebaybctwo.jpg


Δώρο και η κάτωθι τήβεννος της οργάνωσης Scull & Bones! ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ!!! ()

dsc00168bss.jpg


 

Duracell

Τιμημένος
Εγγρ.
18 Οκτ 2005
Μηνύματα
8.672
Like
92
Πόντοι
66
Σημαντικές διαφορές τιμών σε πληθώρα προϊόντων καταγράφονται ανάμεσα σε ηλεκτρονικά και... πραγματικά καταστήματα, με τα πρώτα να είναι σαφώς φθηνότερα λόγω μειωμένων λειτουργικών εξόδων. Μάλιστα την τελευταία περίοδο εταιρείες που δραστηριοποιούνται και στα δύο «τερέν»- το εικονικό και το πραγματικό- κάνουν προσφορές στις online αγορές. O πόλεμος για να... προσελκύσουν οι επιχειρήσεις κοινό που να πραγματοποιεί αγορές από το Διαδίκτυο έχει ανάψει για τα καλά: εταιρεία κινητής τηλεφωνίας προσφέρει κινητά με σύνδεση κατά 50 ευρώ φθηνότερα όταν η αγορά γίνεται μέσω του σάιτ της και όχι από τα παραρτήματά της. Ακόμα, αλυσίδα καταστημάτων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών έχει στις ιστοσελίδες της ειδικό τμήμα με «web προσφορές», όπου οι εκπτώσεις σε σχέση με τις τιμές στα φυσικά παραρτήματα ξεπερνούν ακόμη και το 30%.
«Θα ήταν παράλογο αν τα online shops δεν είχαν φθηνότερες τιμές από τα κανονικά. Το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει ελάχιστο κόστος λειτουργίας και συντήρησης» λέει στα «ΝΕΑ» ο κ. Απόστολος Καρκούλης, μηχανικός λογισμικού που ειδικεύεται στις διαδικτυακές εφαρμογές και την κατασκευή ιστοσελίδων.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα παπουτσιών, τα οποία σε κατάστημα της Αθήνας πωλούνται προς 155 ευρώ, ενώ σε online κατάστημα των ΗΠΑ διατίθενται προς 94,9 δολάρια (63 ευρώ)χωρίς όμως να συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής στην Ελλάδα.
«Οι ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα είναι ένα νόμισμα με δύο όψεις. Από τη μια πλευρά καταγράφεται διαρκής αύξηση των καταναλωτών που προτιμούν τις αγορές μέσω Διαδικτύου. Ήδη σήμερα, σχεδόν 1.300.000 Έλληνες βρίσκουν στο Διαδίκτυο άμεση σύγκριση τιμών, χαμηλότερες τιμές στα ίδια προϊόντα και μάλιστα με πολλές περισσότερες ευκολίες», επισημαίνει στα «ΝΕΑ» ο αντιπρόεδρος του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας δρ Γιάννης Λάριος. «Η άλλη όψη του νομίσματος είναι οι ελληνικές επιχειρήσεις. Οι πολύ μικρές επιχειρήσεις (1-9 εργαζόμενοι) έχουν μικρή ηλεκτρονική παρουσία (μόλις το 5% εξ αυτών) και πωλήσεις μέσω Διαδικτύου που ούτε καν αγγίζουν το 1% του συνολικού κύκλου εργασιών τους. Στις μεγαλύτερες επιχειρήσεις (περισσότεροι από 10 εργαζόμενοι) η κατάσταση είναι καλύτερη (12% πωλεί ηλεκτρονικά), αλλά καθόλου καλή συγκριτικά με άλλες χώρες της Ε.Ε. Εμφανίζεται έτσι το παράδοξο κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο αρκετοί Έλληνες καταναλωτές αλλά να μην υπάρχουν πολλά ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα που θα μπορούσαν να επωφεληθούν» λέει ο δρ Λάριος.

5+1 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ...
Οι έξι συμβουλές για online αγορές που δίνει το Παρατηρητήριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας είναι οι εξής:
1.Να προτιμώνται καταστήματα που επιτρέπουν σε κάθε προϊόν την αξιολόγηση από προηγούμενους πελάτες.
2.Χρειάζεται προσοχή στην περιγραφή των προϊόντων, στους όρους αγοράς, στην εγγύηση που δίδεται για κάθε προϊόν και στις δυνατότητες και τους όρους επιστροφής του προϊόντος, όπως παρουσιάζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. 3.Πριν από οποιαδήποτε αγορά από ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι χρήσιμο ο καταναλωτής να αναζητήσει στο Ιnternet περισσότερα στοιχεία, με λέξειςκλειδιά το όνομα του καταστήματος, τη λέξη «αγορά», «πρόβλημα» κ.λπ. Έτσι θα βρει πιθανά παράπονα και κριτικές ή θετικές γνώμες άλλων καταναλωτών.
4.Ασφαλέστερη μέθοδος αγοράς παραμένει η πιστωτική κάρτα, που διασφαλίζει τον καταναλωτή μέσω της τράπεζας σε περίπτωση εσφαλμένης χρέωσης. Εναλλακτικά, μπορεί να χρησιμοποιηθεί αντικαταβολή.
5.Κατά τη στιγμή εισαγωγής των προσωπικών στοιχείων και των στοιχείων πιστωτικών καρτών, ο καταναλωτής πρέπει να είναι βέβαιος για την ασφαλή και κρυπτογραφημένη σύνδεση του υπολογιστή: αυτό εμφανίζεται είτε με την αλλαγή χρώματος της περιοχής της ηλεκτρονικής διεύθυνσης, είτε με ένα σύμβολο λουκέτου κάτω δεξιά, είτε με την αλλαγή της ηλεκτρονικής διεύθυνσης από http:// σε https:// 6. Στην περίπτωση προβλήματος, σύμφωνα με τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο καταναλωτής μπορεί να ακυρώσει μια υπηρεσία ή να επιστρέψει ένα προϊόν, μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα- συνήθως επτά ημερών- γνωστό και ως cooling-off period. Σε περίπτωση επιστροφής, πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής.

πηγή: TA NEA
 

Συνημμένα

  • online-shops.jpg
    online-shops.jpg
    154,4 KB · Εμφανίσεις: 32

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.892
Κριτικές
2
Like
13
Πόντοι
166
Πολλά προιοντα δυσευρετα στην ελληνικη αγορα υπαρχουν στο ηλεκτρονικο αυτο καταστημα..
Στο παρον θρεντ ας ανταλλαξουμε πληροφοριες-εμπειριες απο αγορες απο τον εν λογω διαδικτυακο τοπο ή και απο αλλου!!! :dancing:
Τροποι πληρωμης,χρονος παραδοσης,δασμοι και τελωνια,ποιοτητα προιοντων που παραλαβαμε ειναι μερικα μονο απο τα ζητηματα που μπορουν να μας απασχολησουν.. :rockon:
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
  Εχω πανω απο 440 αγοραπωλησιες εκει
  Αξιοπιστο,βρισκεις ΤΡΟΜΕΡΕΣ ευκαιριες,αλλα οπως ολα θελει μια εξοικειωση
  και μια προσοχη

  Αξιζει τον κοπο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom