Νέα

Οδηγεί ανάποδα στην εθνική Κορίνθου - Πατρών και δεν έχει καταλάβει τι γίνεται!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα diomides
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 95
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.382
Κριτικές
7
Like
380
Πόντοι
366
τα παντα κρινονται απο το αποτελεσμα στην ζωη μας

κακως ο γερος οδηγαει αναποδα αλλα ακομα πιο κακως αυτη η περιπτωση ειναι μειονοτητα σε συγκριση με το πληθος των ατυχηματων που γινονται απο νεους

αυτη ειναι η αληθεια , μας αρεσει ή οχι

μα εδώ βλέπουμε ότι το αποτέλεσμα είναι κακό, γι' αυτό και συζητάμε τους λόγους που οδηγούν στο κακό αποτέλεσμα. Άρα λανθασμένη η άποψή σου ότι το αποτέλεσμα μετράει.
Ας το γράψω για 7η φορά, μιας κι εσύ επιμένεις: Ο γέρος οδηγάει ανάποδα πιθανώς διότι ΔΕΝ αντιλήφθηκε ότι απαγορεύεται να μπει στο συγκεκριμένο ρεύμα. Ο νέος το κάνει ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ διότι γράφει στα αρχίδια του τον Κ.Ο.Κ. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε θέμα ικανότητας, στη 2η θέμα διάθεσης (ή νοοτροπίας, όπως θες πες το)
 

Επισκέπτης
μα εδώ βλέπουμε ότι το αποτέλεσμα είναι κακό, γι' αυτό και συζητάμε τους λόγους που οδηγούν στο κακό αποτέλεσμα. Άρα λανθασμένη η άποψή σου ότι το αποτέλεσμα μετράει.
Ας το γράψω για 7η φορά, μιας κι εσύ επιμένεις: Ο γέρος οδηγάει ανάποδα πιθανώς διότι ΔΕΝ αντιλήφθηκε ότι απαγορεύεται να μπει στο συγκεκριμένο ρεύμα. Ο νέος το κάνει ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ διότι γράφει στα αρχίδια του τον Κ.Ο.Κ. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε θέμα ικανότητας, στη 2η θέμα διάθεσης (ή νοοτροπίας, όπως θες πες το)
τους λογους τους ξερω

το αποτελεσμα μετρει παντα , δεν ειναι αποψη μου , τα παντα ετσι κρινονται στην ζωη

και στο ξαναγραφω : κακως ο γερος οδηγαει αναποδα αλλα ακομα πιο κακως αυτη η περιπτωση ειναι μειονοτητα σε συγκριση με το πληθος των ατυχηματων που γινονται απο νεους
 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.382
Κριτικές
7
Like
380
Πόντοι
366
τους λογους τους ξερω

το αποτελεσμα μετρει παντα , δεν ειναι αποψη μου , τα παντα ετσι κρινονται στην ζωη

και στο ξαναγραφω : κακως ο γερος οδηγαει αναποδα αλλα ακομα πιο κακως αυτη η περιπτωση ειναι μειονοτητα σε συγκριση με το πληθος των ατυχηματων που γινονται απο νεους

ρε τύπε, οκ, για το θέμα με τους νέους και τους γέρους βλέπω ότι δεν μπορώ να σε πείσω και δεν θα επιμείνω άλλο. Το να πετάς όμως ένα "το αποτέλεσμα μετράει", δεν βλέπεις ότι είναι άκυρο; Δεν είναι θέμα συζήτησης το αποτέλεσμα, αλλά τα αίτια που οδήγησαν σε αυτό. Στο κάθε αποτέλεσμα οδηγούν συγκεκριμένες συμπεριφορές. Ποιοι μαθητές μπαίνουν στα πανεπιστήμια; Αυτοί που διάβασαν. Ποιοι προκαλούν τα ατυχήματα; Αυτοί που δεν οδηγούν σωστά. Γιατί οι σύμμαχοι κέρδισαν τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο; Γιατί η Ελλάδα δεν μπορεί να βγει από την κρίση; Όλα αυτά τα αποτελέσματα έχουν κάποιες αιτίες. Και οι αιτίες είναι το θέμα που μπορείς να κουβεντιάσεις, όχι το ίδιο το αποτέλεσμα. Άρα, όταν λες ένα "το αποτέλεσμα μετράει", στην ουσία ακυρώνεις κάθε κουβέντα. Αν δεν καταλαβαίνεις κι αυτό, δεν έχει νόημα  να γράφουμε.
 

Επισκέπτης
ρε τύπε, οκ, για το θέμα με τους νέους και τους γέρους βλέπω ότι δεν μπορώ να σε πείσω και δεν θα επιμείνω άλλο. Το να πετάς όμως ένα "το αποτέλεσμα μετράει", δεν βλέπεις ότι είναι άκυρο; Δεν είναι θέμα συζήτησης το αποτέλεσμα, αλλά τα αίτια που οδήγησαν σε αυτό. Στο κάθε αποτέλεσμα οδηγούν συγκεκριμένες συμπεριφορές. Ποιοι μαθητές μπαίνουν στα πανεπιστήμια; Αυτοί που διάβασαν. Ποιοι προκαλούν τα ατυχήματα; Αυτοί που δεν οδηγούν σωστά. Γιατί οι σύμμαχοι κέρδισαν τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο; Γιατί η Ελλάδα δεν μπορεί να βγει από την κρίση; Όλα αυτά τα αποτελέσματα έχουν κάποιες αιτίες. Και οι αιτίες είναι το θέμα που μπορείς να κουβεντιάσεις, όχι το ίδιο το αποτέλεσμα. Άρα, όταν λες ένα "το αποτέλεσμα μετράει", στην ουσία ακυρώνεις κάθε κουβέντα. Αν δεν καταλαβαίνεις κι αυτό, δεν έχει νόημα  να γράφουμε.
το θεμα δεν ειναι να πεισουμε ο ενας τον αλλο  :grin:

δεν ακυρωνω καμια κουβεντα με την φραση αυτη , ειναι αξιωμα της ζωης , ολα τα αλλα ειναι υποθεσεις  :rockon:

καλο απογευμα και ολο και καπου θα τα ξαναπουμε εδω  :hi:
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.926
Κριτικές
8
Like
615
Πόντοι
326
ρε τύπε, οκ, για το θέμα με τους νέους και τους γέρους βλέπω ότι δεν μπορώ να σε πείσω και δεν θα επιμείνω άλλο. Το να πετάς όμως ένα "το αποτέλεσμα μετράει", δεν βλέπεις ότι είναι άκυρο; Δεν είναι θέμα συζήτησης το αποτέλεσμα, αλλά τα αίτια που οδήγησαν σε αυτό. Στο κάθε αποτέλεσμα οδηγούν συγκεκριμένες συμπεριφορές. Ποιοι μαθητές μπαίνουν στα πανεπιστήμια; Αυτοί που διάβασαν. Ποιοι προκαλούν τα ατυχήματα; Αυτοί που δεν οδηγούν σωστά. Γιατί οι σύμμαχοι κέρδισαν τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο; Γιατί η Ελλάδα δεν μπορεί να βγει από την κρίση; Όλα αυτά τα αποτελέσματα έχουν κάποιες αιτίες. Και οι αιτίες είναι το θέμα που μπορείς να κουβεντιάσεις, όχι το ίδιο το αποτέλεσμα. Άρα, όταν λες ένα "το αποτέλεσμα μετράει", στην ουσία ακυρώνεις κάθε κουβέντα. Αν δεν καταλαβαίνεις κι αυτό, δεν έχει νόημα  να γράφουμε.

φιλε μου για να σου το δωσω να το καταλαβεις με απλα λογια

ειναι σαν να συγκρινεις ενα χωριουδακι στο κωλοκοτρινιτσι με την Νεα Υορκη

Οι νεοι ειναι η Νεα Υορκη και το χωριουδακι ειναι οι ΨΩΛΟΓΕΡΟΙ

το προβλημα μας δεν ειναι οι γεροι
ειτε εχουνε αντιληψη ειτε δεν εχουνε μακαρι να ητανε μονο αυτο το προβλημα

ο ΟΓΚΟΛΙΘΟΣ του προβληματος ειναι τα μαλακιστηρια απο 18-30

οποτε τι ΣΚΟΤΩΝΟΥΝΕ οι γεροι τι δεν ΣΚΟΤΩΝΟΥΝΕ κοιτας ενα αρχιδακι χωριουδακι στο πουθενα
 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.382
Κριτικές
7
Like
380
Πόντοι
366
φιλε μου για να σου το δωσω να το καταλαβεις με απλα λογια

ειναι σαν να συγκρινεις ενα χωριουδακι στο κωλοκοτρινιτσι με την Νεα Υορκη

Οι νεοι ειναι η Νεα Υορκη και το χωριουδακι ειναι οι ΨΩΛΟΓΕΡΟΙ

το προβλημα μας δεν ειναι οι γεροι
ειτε εχουνε αντιληψη ειτε δεν εχουνε μακαρι να ητανε μονο αυτο το προβλημα

ο ΟΓΚΟΛΙΘΟΣ του προβληματος ειναι τα μαλακιστηρια απο 18-30

οποτε τι ΣΚΟΤΩΝΟΥΝΕ οι γεροι τι δεν ΣΚΟΤΩΝΟΥΝΕ κοιτας ενα αρχιδακι χωριουδακι στο πουθενα

Πάλι τα ίδια; Μου ξαναλες πράγματα στα οποία ΔΕΝ διαφώνησα. Καλά ρε, δεν διαβάζεις τι γράφω τόση ώρα;;;
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.213
Κριτικές
1
Like
1.910
Πόντοι
366
Πάλι τα ίδια; Μου ξαναλες πράγματα στα οποία ΔΕΝ διαφώνησα. Καλά ρε, δεν διαβάζεις τι γράφω τόση ώρα;;;

Να σε ρωτήσω:

1. Αυτά περί ηλικιωμένων και ατυχημάτων τα στηρίζεις σε κάποια στατιστική ή γιατί σου φαίνεται λογικό;

2. Σε ποιά ηλικία θεωρείς ότι πρέπει να απαγορεύεται τελείως η οδήγηση;

3. Πόσων ετών είσαι;
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.926
Κριτικές
8
Like
615
Πόντοι
326
Πάλι τα ίδια; Μου ξαναλες πράγματα στα οποία ΔΕΝ διαφώνησα. Καλά ρε, δεν διαβάζεις τι γράφω τόση ώρα;;;

να πω την αληθεια δεν τα διαβασα ολα
ειχα παει για γαμησια και ειδα μονο ελαχιστα

οποτε σορρυ αν τα εγραψες
 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.382
Κριτικές
7
Like
380
Πόντοι
366
Να σε ρωτήσω:

1. Αυτά περί ηλικιωμένων και ατυχημάτων τα στηρίζεις σε κάποια στατιστική ή γιατί σου φαίνεται λογικό;

2. Σε ποιά ηλικία θεωρείς ότι πρέπει να απαγορεύεται τελείως η οδήγηση;

3. Πόσων ετών είσαι;

Θα απαντήσω, αλλά ελπίζω να απαντήσεις κι εσύ σε ό,τι ρωτήσω.
1. Μου φαίνεται λογικό. Δεν ξέρω τα στατιστικά. Εσύ δεν συμφωνείς ότι η ικανότητα οδήγησης μειώνεται λόγω της αντίστοιχης μείωσης αντίληψης αλλά και λειτουργίας των αισθήσεων;
2. Λίγο σχετική ερώτηση. Ίσως αν χρησιμοποιηθούν μελέτες που να δείχνουν σε ποια περίπου ηλικία αυτά που περιγράφω παραπάνω επηρεάζουν σε πολύ σημαντικό βαθμό την ικανότητα του οδηγού, να σου δοθεί και η απάντηση. Εγώ μπορώ να πω π.χ. στα 72, αλλά αυτό θα είναι με πολλά ερωτηματικά.
3. Τι σημασία έχει;
 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.382
Κριτικές
7
Like
380
Πόντοι
366
να πω την αληθεια δεν τα διαβασα ολα
ειχα παει για γαμησια και ειδα μονο ελαχιστα

οποτε σορρυ αν τα εγραψες

ρε συ, η γενική ιδέα είναι μία: όλη η κουβέντα ξεκίνησε από αυτό που έγραψες ότι θα οδηγείς μέχρι μεγάλη ηλικία. Το ότι τις μαλακίες τις κάνουν οι νέοι, συμφωνώ. Η ένστασή μου είναι το να αφήσουμε τους γέρους να οδηγούν μέχρι ό,τι ηλικία να είναι επειδή οι νέοι κάνουν τις μαλακίες. Το έγραψα από την αρχή: τους νέους για να μην κάνουν μαλακίες πρέπει να τους συμμορφώσουμε είτε με το καλό είτε με το άγριο και τους γέρους για να μην κάνουν μαλακίες πρέπει  να τους στερήσουμε την οδήγηση, διότι απλά ΔΕΝ γίνεται να συμμορφωθούν. Αυτή είναι λοιπόν η γενική ιδέα.
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.926
Κριτικές
8
Like
615
Πόντοι
326
ρε συ, η γενική ιδέα είναι μία: όλη η κουβέντα ξεκίνησε από αυτό που έγραψες ότι θα οδηγείς μέχρι μεγάλη ηλικία. Το ότι τις μαλακίες τις κάνουν οι νέοι, συμφωνώ. Η ένστασή μου είναι το να αφήσουμε τους γέρους να οδηγούν μέχρι ό,τι ηλικία να είναι επειδή οι νέοι κάνουν τις μαλακίες. Το έγραψα από την αρχή: τους νέους για να μην κάνουν μαλακίες πρέπει να τους συμμορφώσουμε είτε με το καλό είτε με το άγριο και τους γέρους για να μην κάνουν μαλακίες πρέπει  να τους στερήσουμε την οδήγηση, διότι απλά ΔΕΝ γίνεται να συμμορφωθούν. Αυτή είναι λοιπόν η γενική ιδέα.

ναι απλα υπαρχει γερος και γερος φιλε
δηλαδη αν καποιος προσεχει την διατροφη του γυμναζεται τα εχει 400 κτλπ μπορει να οδηγαει μεχρι αρκετα αργα (εννοω μεγαλη ηλικια)

αν καποιος τα εχει γαμησει ολα μικρος δεν προσεχει καθολου εχει ιατρικα προβληματα παρκινσον και του στραβοκουνιεται και το δεξι αρχιδι οταν κοιμαται φυσικα δεν πρεπει να οδηγαει

οποτε και αυτο λυνεται με ανανεωση διπλωματων
οι αχρηστοι ΨΩΛΟΓΕΡΟΙ θα κοβονται
οι καλοι θα περνανε
 

Hi5

Μέλος
Εγγρ.
22 Αυγ 2017
Μηνύματα
6
Like
0
Πόντοι
0
Παίζει και τύπος να οδηγούσε και να αναρωτιόταν γιατί πάνε και οι άλλοι ανάποδα.
 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.382
Κριτικές
7
Like
380
Πόντοι
366
ναι απλα υπαρχει γερος και γερος φιλε
δηλαδη αν καποιος προσεχει την διατροφη του γυμναζεται τα εχει 400 κτλπ μπορει να οδηγαει μεχρι αρκετα αργα (εννοω μεγαλη ηλικια)

αν καποιος τα εχει γαμησει ολα μικρος δεν προσεχει καθολου εχει ιατρικα προβληματα παρκινσον και του στραβοκουνιεται και το δεξι αρχιδι οταν κοιμαται φυσικα δεν πρεπει να οδηγαει

οποτε και αυτο λυνεται με ανανεωση διπλωματων
οι αχρηστοι ΨΩΛΟΓΕΡΟΙ θα κοβονται
οι καλοι θα περνανε

σωστά, αλλά και πάλι δεν θα υπάρχει διαφορά; Δηλ. ο γέρος, όσο καλά κι αν κρατιέται δεν δεν θα λειτουργούν όλα του σε μικρότερο βαθμό από του νέου; Οπότε αν βγάλεις ένα νόμο που να λέει ότι όποιος κάνει μαλακία ΔΕΝ θα ξαναοδηγήσει ποτέ, ποιος θα ενοχληθεί από αυτόν τον νόμο; Ο νέος ή ο γέρος;
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
66.302
Like
25.241
Πόντοι
5.506
Ρε, είστε τόσο κεφάλες; Δεν ξέρετε τι μπίζνα υπάρχει σε ΟΛΑ τα μηχανολογικά κέντρα εξέτασης στην Ελλάδα και ΠΩΣ δίνονται τα διπλώματα και μιλάτε ακόμα για "νέους και γέρους";
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.213
Κριτικές
1
Like
1.910
Πόντοι
366
Θα απαντήσω, αλλά ελπίζω να απαντήσεις κι εσύ σε ό,τι ρωτήσω.
1. Μου φαίνεται λογικό. Δεν ξέρω τα στατιστικά. Εσύ δεν συμφωνείς ότι η ικανότητα οδήγησης μειώνεται λόγω της αντίστοιχης μείωσης αντίληψης αλλά και λειτουργίας των αισθήσεων;
2. Λίγο σχετική ερώτηση. Ίσως αν χρησιμοποιηθούν μελέτες που να δείχνουν σε ποια περίπου ηλικία αυτά που περιγράφω παραπάνω επηρεάζουν σε πολύ σημαντικό βαθμό την ικανότητα του οδηγού, να σου δοθεί και η απάντηση. Εγώ μπορώ να πω π.χ. στα 72, αλλά αυτό θα είναι με πολλά ερωτηματικά.
3. Τι σημασία έχει;

1. Σου φαίνεται λογικό αλλά είναι σίγουρο ότι δεν έχεις λάβει υπόψη σου όλους τους παράγοντες. Για παράδειγμα δεν έχεις λάβει υπόψη σου ότι πολλοί λιγότεροι ηλικιωμένοι χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο αναλαγικά με νεώτερες ηλικίες (τα λεωφορεία είναι γεμάτα συνταξιούχους), αυτοί που το χρησιμοποιούν κάνουν πολύ μικρότερες διαδρομές (πάνε στον μπακάλη), κινούνται με χαμηλές ταχύτητες, είναι λόγω ηλικίας περισσότερο συντηρητικοί, έχουν μεγαλύτερη οδηγική εμπειρία.
Όλα αυτά δρουν αντίρροπα προς την μειωμένη οδηγική ικανότητα όπως την ορίζεις.
Και πραγματικά οι στατιστικές δείχνουν ότι μετά τα 60 τα ατυχήματα ανά οδηγό μένουν περίπου σταθερά. Εκείνο που αυξάνει είναι η συχνότητα σε συνάρτηση με τα χιλιόμετρα που διανύει ο οδηγός, δηλαδή όταν ένας 80άρης οδηγεί τα ίδια χιλιόμετρα με ένα 40άρη τότε ο ηλικιωμένος εμπλέκεται σε μεγαλύτερο αριθμό ατυχημάτων.

Να και μερικά στατιστικά:
Είναι προφανές ότι το θέμα είναι περισσότερο πολύπλοκο από ότι νομίζεις. Έστω για παράδειγμα ότι ο χρόνος αντίδρασης ενός ηλικιωμένου μειώνεται κατά χ% , πόσο μειώνεται ο χρόνος αντίδρασης όταν η ταχύτητα αυξηθεί κατά 50%;
Όλες οι στατιστικές αυτό λένε. Η ταχύτητα είναι αυτή που προκαλεί ατυχήματα και τα περισσότερα θανατηφόρα ατυχήματα.


2. Αν σκεφθείς ότι γιατροί στο ΕΣΥ βγαίνουν αναγκαστικά σύνταξη στα 67, δηλαδή χειρουργούν μέχρι τα 67, δεν είναι κάπως ακραίο να τους παίρνεις το δίπλωμα στα 72;

3. Ρωτάω την ηλικία σου γιατί όσο πιό νέοι είμαστε τόσο περισσότερο νομίζουμε ότι δεν θα γεράσουμε ποτέ.
 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.382
Κριτικές
7
Like
380
Πόντοι
366
1. Σου φαίνεται λογικό αλλά είναι σίγουρο ότι δεν έχεις λάβει υπόψη σου όλους τους παράγοντες. Για παράδειγμα δεν έχεις λάβει υπόψη σου ότι πολλοί λιγότεροι ηλικιωμένοι χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο αναλαγικά με νεώτερες ηλικίες (τα λεωφορεία είναι γεμάτα συνταξιούχους), αυτοί που το χρησιμοποιούν κάνουν πολύ μικρότερες διαδρομές (πάνε στον μπακάλη), κινούνται με χαμηλές ταχύτητες, είναι λόγω ηλικίας περισσότερο συντηρητικοί, έχουν μεγαλύτερη οδηγική εμπειρία.
Όλα αυτά δρουν αντίρροπα προς την μειωμένη οδηγική ικανότητα όπως την ορίζεις.
Και πραγματικά οι στατιστικές δείχνουν ότι μετά τα 60 τα ατυχήματα ανά οδηγό μένουν περίπου σταθερά. Εκείνο που αυξάνει είναι η συχνότητα σε συνάρτηση με τα χιλιόμετρα που διανύει ο οδηγός, δηλαδή όταν ένας 80άρης οδηγεί τα ίδια χιλιόμετρα με ένα 40άρη τότε ο ηλικιωμένος εμπλέκεται σε μεγαλύτερο αριθμό ατυχημάτων.

Να και μερικά στατιστικά:
Είναι προφανές ότι το θέμα είναι περισσότερο πολύπλοκο από ότι νομίζεις. Έστω για παράδειγμα ότι ο χρόνος αντίδρασης ενός ηλικιωμένου μειώνεται κατά χ% , πόσο μειώνεται ο χρόνος αντίδρασης όταν η ταχύτητα αυξηθεί κατά 50%;
Όλες οι στατιστικές αυτό λένε. Η ταχύτητα είναι αυτή που προκαλεί ατυχήματα και τα περισσότερα θανατηφόρα ατυχήματα.


2. Αν σκεφθείς ότι γιατροί στο ΕΣΥ βγαίνουν αναγκαστικά σύνταξη στα 67, δηλαδή χειρουργούν μέχρι τα 67, δεν είναι κάπως ακραίο να τους παίρνεις το δίπλωμα στα 72;

3. Ρωτάω την ηλικία σου γιατί όσο πιό νέοι είμαστε τόσο περισσότερο νομίζουμε ότι δεν θα γεράσουμε ποτέ.

1. Από πού πηγάζει η σιγουριά σου ότι δεν έχω λάβει υπόψη τους παράγοντες που αναφέρεις; Καθένας από αυτούς μπορεί να αναλυθεί. Κατ' αρχήν, το ότι είναι πολλοί λίγοι τι σημαίνει και το αναφέρεις; Ας οδηγεί κι ένας 100χρονος, ας πούμε, μιας και θα είναι ένας-δυό σε όλη την Ελλάδα; Έπειτα, αυτό που λες για τις μικρές διαδρομές και τις χαμηλές ταχύτητες, σε συνδυασμό με την ανάλυση που κάνεις και πιο κάτω, καταλήγει ότι πρέπει να αφήνουμε τους γέρους να οδηγούν, αλλά μόνο μικρές διαδρομές; Μην τους αφήνουμε να βγαίνουν στη Εθνικη Οδό; Τα περισσότερα θανατηφόρα γίνονται νομίζω εκτός πόλης. Αν λοιπόν απαγορεύαμε στους γέρους να βγαίνουν από την πόλη και βάζαμε αυστηρές τιμωρίες στους νέους παραβάτες, τότε ναι, θα είχαμε πολύ λιγότερους θανάτους. Λες να αρχίσουμε να το σκεφτόμαστε; Το θέμα "περισσότερο συντηρητικοί" είναι δίκοπο μαχαίρι. Μπορούμε να κάνουμε και τους νέους πιο συντηρητικούς αν, όπως έγραψα παραπάνω, επιβάλλουμε αυστηρές τιμωρίες στους "επιθετικούς" νέους. Με το να είσαι συντηρητικός όμως ξέρεις τι μπορεί να συμβεί; Να "κολλάς" πίσω από μια νταλίκα και να έχεις κάνει ουρά 15 αυτοκινήτων προκαλώντας εκνευρισμό σε 15 οδηγούς ή να μην περνάς εγκαίρως σε διασταυρώσεις προκαλώντας και πάλι εκνευρισμό στους πίσω κλπ. Η οδηγική εμπειρία που λες, δεν νομίζω να αυξάνει τόσο μετά από κάποια χρόνια. Οι περισσότεροι σήμερα οδηγούν από μικρή ηλικία. Από 18 ετών ή και νωρίτερα. Ένας 40αρης λοιπόν, έχει εμπειρία 22 ετών. Ένας 80αρης έχει εμπειρία 55 -ας πούμε- ετών. Λες να έχει μάθει τόσα πολλά στους δρόμους αυτά τα επιπλέον 35 χρόνια; Δεν νομίζω.
Τώρα, για να βάζεις στοιχεία από Αμερική (τα οποία δεν ξέρω και καλά αγγλικά, οπότε βαριέμαι να τα διαβάσω), μάλλον δεν λαμβάνεις υπόψη τις ιδιαιτερότητες της Ελλάδας. Το πώς δίνονται τα διπλώματα, οι βεβαιώσεις κλπ. Δηλ. αν εγώ αυτή τη στιγμή πάρω τηλ. τον οφθαλμίατρο και του πω να μου στείλει στο σπίτι το χαρτί που θα λέει ότι βλέπω σαν αητός και το κάνει κι ένας 80χρονος, σε ποιον από τους 2 πιστεύεις ότι θα υπάρξει το πρόβλημα όταν βγει να οδηγήσει; Πιστεύεις ότι όλοι οι γέροι που παίρνουν τις βεβαιώσεις έχουν πάει στον γιατρό; Πιστεύεις ότι θα σταματήσει ποτέ να συμβαίνει αυτό;
Δεν είναι λοιπόν τόσο "προφανές" ότι εγώ θεωρώ το θέμα απλό κι όχι πολύπλοκο.
2. Το πιο ακραίο στο παράδειγμά σου είναι το να βάζεις ένας 67χρονο να χειρουργεί, αλλά βέβαια είναι άλλο θέμα. Και, οκ, στην ηλικία των 72 έβαλα ερωτηματικά. Να το πάμε στα 76, ας πούμε; Αλλά για γράψε κι εσύ την άποψή σου. Πρέπει να υπάρχει ηλικία-κόφτης; Κι αν ναι, ποια είναι; Δώσε κι εσύ ένα νούμερο.
3. ...
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.926
Κριτικές
8
Like
615
Πόντοι
326
Όλες οι στατιστικές αυτό λένε. Η ταχύτητα είναι αυτή που προκαλεί ατυχήματα και τα περισσότερα θανατηφόρα ατυχήματα.
Δεν νομιζω να ισχυει κατι τετοιο. Σε προσφατο βιντεο του Ιαβερη ειχα δει ότι ελεγε ότι τα περισσοτερα ατυχήματα συμβαινουνε μεσα σε πολεις/γειτονιες με ταχύτητες κατω των 40-50 χιλιομετρων. Οποτε ανετα ενας ΨΩΛΟΓΕΡΟΣ μπορει να φαει ένα μικρο παιδακι με χαμηλα αντανακλαστικα.

Αν λοιπόν απαγορεύαμε στους γέρους να βγαίνουν από την πόλη και βάζαμε αυστηρές τιμωρίες στους νέους παραβάτες, τότε ναι, θα είχαμε πολύ λιγότερους θανάτους. Λες να αρχίσουμε να το σκεφτόμαστε; Το θέμα "περισσότερο συντηρητικοί" είναι δίκοπο μαχαίρι. Μπορούμε να κάνουμε και τους νέους πιο συντηρητικούς αν, όπως έγραψα παραπάνω, επιβάλλουμε αυστηρές τιμωρίες στους "επιθετικούς" νέους

Ασκοπη συζητηση φιλε.
Στο μπουρδελο την Ελλαδα ζεις.
Θα συνεχισουνε να σκοτώνονται και δεν θα γινει απολυτως τιποτα.
Τιμωρια σε παραβασεις ???? Από άλλη χωρα γραφεις ??? ή Ελλαδα μενεις ?

ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ μια ζωη ρεε
 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.382
Κριτικές
7
Like
380
Πόντοι
366
Δεν νομιζω να ισχυει κατι τετοιο. Σε προσφατο βιντεο του Ιαβερη ειχα δει ότι ελεγε ότι τα περισσοτερα ατυχήματα συμβαινουνε μεσα σε πολεις/γειτονιες με ταχύτητες κατω των 40-50 χιλιομετρων. Οποτε ανετα ενας ΨΩΛΟΓΕΡΟΣ μπορει να φαει ένα μικρο παιδακι με χαμηλα αντανακλαστικα.

Ναι, αλλά σου λέει για θανατηφόρα. Τα μικροατυχήματα της πόλης προκαλούν τραυματισμούς, αλλά όχι θανάτους. Αν χτυπήσεις πεζό, ΟΚ, μπορεί να τον σκοτώσεις και με μικρή ταχύτητα, αλλά δεν πρέπει να είναι πολλά αυτά τα περιστατικά. Εκεί που γινεται πράγματι χαμός είναι στις συγκρούσεις οχημάτων. Κι εδώ η ταχύτητα παίζει μεγάλο ρόλο.

Ασκοπη συζητηση φιλε.
Στο μπουρδελο την Ελλαδα ζεις.
Θα συνεχισουνε να σκοτώνονται και δεν θα γινει απολυτως τιποτα.
Τιμωρια σε παραβασεις ???? Από άλλη χωρα γραφεις ??? ή Ελλαδα μενεις ?

ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ μια ζωη ρεε

σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο. Η ελληνική νοοτροπία σε όλα τα επίπεδα δεν πρόκειται να αλλάξει ούτε με 100 μνημόνια
 

Bugatti

Μέλος
Εγγρ.
23 Αυγ 2017
Μηνύματα
43
Like
18
Πόντοι
0
Ενδεικτικό της ελληνικής νοοτροπίας είναι η φωτογραφική διάταξη που κατατέθηκε πριν 2-3 χρόνια και που προβλέπει αυτόματη παράταση για 6 μήνες του διπλώματος οδήγησης για τους 80χρονους.

Για ποιον ήταν φτιαγμένη καθ ραμμένη αυτή η φωτογραφική διάταξη;
Για έναν ηλικιωμένο ο οποίος πριν 3 χρόνια πήγαινε  (και αυτός!) ανάποδα για 14 χιλιόμετρα στην Εθνική Κορίνθου-Πατρών!!!
Η ιστορία λοιπόν επαναλαμβανέται!



Εδώ μάλιστα είναι το σχετικό ρεπορτάζ:


«Το ποσοστό θνητότητας για τους οδηγούς άνω των 75 ετών είναι πέντε φορές υψηλότερο από τον μέσο όρο, ενώ το ποσοστό τραυματισμών είναι δύο φορές υψηλότερο» Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας και γενικότερα οι νόμοι που αφορούν την κυκλοφορία και τα τροχαία αποτελούν το αγαπημένο πεδίο παρεμβάσεων πάσης φύσεως υπουργών που συνήθως με μια τροπολογία σε άσχετο νομοσχέδιο, που δεν έχουν αντιληφθεί και πολλοί αλλά την ψηφίζουν βέβαια πάντα τουλάχιστον 151  βουλευτές «ρυθμίζουν «κατεπείγοντα οξύτατα κοινωνικά προβλήματα».

Προσπαθώντας να κατανοήσουμε το τι ισχύει στον Κ.Ο.Κ, χωρίς έκπληξη  διαβάσαμε στον ιστότοπο του υπουργείου Μεταφορών μια πρόσφατη «τροποποίηση διάταξης» που δημοσιεύτηκε τον Ιανουάριο του 2014 στο Νόμο για την Εθνική Αρχή Συντονισμού Πτήσεων.

Αντιγράφουμε:

Νόμος 4233 Αρ. Φ.Ε.Κ. 22/ 29 Ιανουαρίου 2014

 Άρθρο 17, 

Τροποποίηση διατάξεων του π.δ.51/2012

Στο τέλος της παρ. 1 του άρθρου 5 του π.δ. 51/2012 (Α΄101) όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, προστίθεται εδάφιο ως εξής:

«Για ανανέωση άδειας οδήγησης μετά τη συμπλήρωση του 80ού έτους της ηλικίας του κατόχου της, για την οποία έχει κατατεθεί σχετική αίτηση πριν από τη λήξη ισχύος της, στην περίπτωση αδυναμίας άμεσης εξέτασης από Δευτεροβάθμια Ιατρική Επιτροπή (Δ.Ι.Ε.) και μόνο λόγω της συμπλήρωσης της προαναφερόμενης ηλικίας, παρατείνεται η διοικητική ισχύς των κατηγοριών της άδειας οδήγησης έως και έξι (6) μήνες με την έκδοση σχετικής βεβαίωσης από την αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών.
Η παράταση αυτή ισχύει  μόνο για οδήγηση οχήματος εντός της ελληνικής επικράτειας.»

Ως  σοφός ο νομοθέτης δεν διευκρινίζει από τίνος την αδυναμία δεν πραγματοποιήθηκε η εξέταση από την Δευτεροβάθμια Υγειονομική Επιτροπή, φροντίζει απλά να λυθεί άμεσα το μείζον αυτό κοινωνικό πρόβλημα της ανανέωση της άδειας οδήγησης χωρίς ιατρικό επανέλεγχο σε 80χρονο οδηγό .
Τι αξία εξάλλου έχουν οι υπογραφές κάποιων ασήμαντων γιατρών μελών Δευτεροβάθμιας Υγειονομικής Επιτροπής μπροστά στα βαριά ονόματα του προέδρου της Δημοκρατίας και Δέκα(!) υπουργών  που φρόντισαν να λυθεί το θέμα:
Κάρολος Παπούλιας, Ι. Στουρνάρας, Ι. Μιχελάκης, Κ. Χατζηδάκης, Κ. Μητσοτάκης,   Ι. Βρούτσης, Μ. Χρυσοχοίδης, Ι. Μανιάτης, Ν. Δένδιας, Χ.Αθανασίου.

Αλλά μια και το έλυσαν το ζήτημα μήπως θα μπορούσαμε να πληροφορηθούμε και ποιον αφορούσε;

Γιατί αυτή η σπουδή για νομοθετική ρύθμιση  τέτοιου επιπέδου θέματος  κάτι σε φωτογραφία θυμίζει, ή επειδή είμαστε λίγο καχύποπτοι μάλλον κάτι σε αναδρομική «αμνήστευση» παράβασης στην κυκλοφορία.

Αν μη τι άλλο οι «συναρμόδιοι υπουργοί» καλό είναι να διαψεύσουν εμπεριστατωμένα τις φήμες ότι ο ευεργετηθείς από την διάταξη που ψήφισαν είναι ο ίδιος 80χρονος που μερικούς μήνες μετά μπήκε κατά λάθος στο αντίθετο ρεύμα στην Αθηνών Πατρών οδηγώντας ανάποδα για 14 χιλιόμετρα.( ΕΔΩ)

Αργά αλλά σταθερά η ελληνική κοινωνία ενηλικιώνεται.
Ο μπάρμπας απ την Κορώνη (ΕΔΩ) μεγάλωσε, έχει πια ανίψια του και εγγόνια  στα υπουργεία.
Οι όροι αντιστράφηκαν  αλλά η αλληλεγγύη και η άδεια οδήγησης αποτελούν σταθερή αξία.



 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom