Ευχαριστώ πολύ για το άμεσο και το ακριβές της απάντησης. Το εκτιμώ και ελπίζω να το ανταποδώσω.
Τα ντουκάτι με ενδιαφέρουν, Φυσικά όχι σαν πρώτες μηχανές. Ακόμα και το γερμανικό που έχω τώρα το λυπάμαι το καημένο στην κίνηση. Το ντέσμο δε με φοβίζει όσο θέματα ηλεκτρολογικά. Το s2 το γουστάρω πολύ. Αλλα αμα βρω κάποιο δεν ξέρω τι να προσέξω, δεν ξέρω που πονάνε.
Επίσης, εκει αρχες δεκαετίας 90 η hellinmoto ειχε τραβήξει κάποιους μηχανικούς Guzzi νομιζω, είχε παρει την αντιπροσωπεία...δε θυμάμαι καθόλου. Θυμάμαι όμως την έλλειψη ανταλλακτικών.
Γιατι τα 1000 sport και classic έχουν σηκωσει τόσο ψηλά τον κώλο; Κριμα τα μοτοσακό
Οι ζημιές που βγάζουνε στα ηλεκτρονικά τα Ducati γενικά είναι 2 ειδών:
1) Ζημιές αισθητήρων, βασικά αισθητήρος πληροφόρησης ένδειξης θερμοκρασίας στο όργανο στους αερόψυκτους κινητήρες (80% της παραγωγής). Κόστος επισκευής(αντικατάστασης) περίπου 30€, χρόνος επισκευής περίπου 5 λεπτά.
2) Ζημιές κεντρικού εγκεφάλου. Πιθανότητα μάλλον σπάνια και όλο και πιό σπάνια όσο περνάνε τα χρόνια. Οφειλόταν στην "κεραία" του immobilizer. Όσα έχουν αντικατασταθεί με το νέο κιτ δεν χαλάνε πλέον. Δευτερεύουσα πιθανή αιτία πρόκλησης της ίδιας ζημιάς ο διακόπτης του σταντ.
Στα ηλεκτρολογικά (διακόπτες, φλάς, φώτα κόρνες κλπ) δεν παρουσιάζονται προβλήματα εδώ και πολλά χρόνια.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Λόγω Desmo, ο μόνος τρόπος για να "σπάσει" κινητήρας Ducati είναι από κόψιμο ιμάντα. Συνιστάται από το εργοστάσιο η αντικατάσταση τους σε ζεύγος πάντα ανά 25.000 χλμ. Τέντωμα ιμάντα υποχρεωτικά με μηχάνημα υπέρηχων.