Επισκέπτης
ΕΕΕΕΕΕΕΤΣΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙκαι μετά τέρμα τα γκάζια
ΕΕΕΕΕΕΕΤΣΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙκαι μετά τέρμα τα γκάζια
Και μετα...κωλος τα κυλινδροπιστονα στο Τραιουμφ..
θα μου το δωσεις βολτα μολις το στρωσεις????
Εντελως...η προσπαθει να γλυτωσει τα λεφτα της εγχειρησης αλλαγης φυλου...Kαλα ο τυπος που ειναι ξαπλα κατω μαλακας ειναι ρε παιδια..?
θα στο δώσω, αλλά φοβάμαι ότι δεν θα μου το δίνεις πισω μόλις το οδηγήσεις
Αυτο που ξερω εγω ειναι οτι επειτα απο τοσα χρονια(απο το 87 με
διπλωμα-απο το 83 οδηγω) οτι εχω αποκτησει ιδιοτροπιες και παραξενιες
Σαν κατι γερικους σκυλους,που κατουρανε παντα στην ιδια γλαστρα...
Επαναλαμβανω....
Μονο οι V ειναι μοτοσυκλεταδικοι κινητηρες λεμε
Μικρος στροφαλος,μικρο πλατος,ευστροφια
Απο τους εν σειρα ,μονο οι αριστοκρατικες κατασκευες του κομη Domenico
Agusta μου λενε κατι...
Και το περισσοτερο απ'ολα,σχετικα με τα V;
Ο ηχος....
[size=12pt]Για ακουστε προσεχτικα παρακαλω........[/size]
[youtube=425,350]O6c1_WBmTqY[/youtube]
Μου το'χε πει και μενα ενας φιλος Ιταλος,θα σου πω στο τηλ. για την περιπτωση αυτη,αλλα,το προβλημα εντοπιζοταν στο βαθος του καρτερ και στην τοποθετηση του κινητηρα!Ιδωμεν...Κάποια μέρα, μέσα στο Ducati Corse, πολυ πριν η εταιρεία εμπλακεί στο MotoGP είχα δει με τα μάτια μου πριν το σκεπάσουνε αστραπιαία με κουκούλα κάτι που έμοιαζε με V4 90 με το σαζμαν ΑΝΑΜΕΣΑ στους κυλίνδρους....Περίμενε λίγο και το επόμενο ποστ μου να δεις.
Τι μοτερακι γλυκο ειναι αυτο!!Αυτό σίγουρα το έχετε δει ήδη, είναι το νέο μοτέρ Husaberg 2009.
Οι κατασκευαστές αυτή τη στιγμή κάνουν όλοι το ίδιο πράγμα, μειώνουν τις διαστάσεις των κινητήρων και προσπαθούν βασικά να μειώσουν το μήκος τους για να πετύχουν μικρότερα μεταξόνια...
ΥΓ: Έτσι τοποθετείται στο πλαίσιο
Σε καταλαβαίνω απόλυτα...Λοιπον ξεκινωντας θα ηθελα να τονισω το εξης. Οταν η κουβεντα φτανει στις μηχανες για εμενα τελειωνει στις αρχες της δεκαετιας του 80.
Αυτη η νοσος αναφερεται στα μοτοσυκλετιστικα στεκια και ως νεκροφιλια.
Ένα καλό καθημερινό και αξιόπιστο όχημα δρόμου δηλαδή, κλασσικής εμφάνισηςΛοιπον με βαση αυτη την μικρη μου ιδιαιτεροτητα που θα ηθελα να λαβεται σοβαρα υποψην σας προχωρο στο κυριος πιατο.
Εχω υπο τη κατοχη μου(κυριολεκτικα) ενα CB400N του 1980. Ομως το κακομοιρο δεν αντεχει πια.Θα ηθελα να μου προτεινεται μια μοτοσυκλετα. Σημειωτεον μιλαμε μονο για μοτοσυκλετα. Ουτε σκουτερ ουτε παπιες ουτε τιποτε ορθιες λαμιες(εντουρο κλπ κλπ κλπ)
Δικύλινδρο, απλό στη συντήρηση από τον ιδιοκτήτη, όχι ιδιαίτερα ακριβόΠαντα μου αρεσαν τα Ducati αλλα μου πεφτουν λιγο βαρια στην τσεπη. Επισης γουσταρω πολυ να μπορω να του βαλω "χερι" αρα οχι ψεκασμο.
Γιαπωνέζικο, Made in JapanΤα σχιστοματικα καλα ειναι αλλα ποσα απο αυτα φτιαχνονται πραγματικα στην ιαπωνια?
Επισης θεωρω τα τετρακυλινδρα υπερβολη και ψιλοαχρηστα γιατι επιρεαζωμαι πολυ οταν βλεπω motogp.(luca cadallora john kosinski wayne rainey απλα θεοι).
Συνολικό βάρος μοτ/τας κενής 112 κιλά, για περισσότερες λεπτομέρειεςΤι μοτερακι γλυκο ειναι αυτο!!
Βαρος εχει ανακοινωθει?
Σε καταλαβαίνω απόλυτα...Ένα καλό καθημερινό και αξιόπιστο όχημα δρόμου δηλαδή, κλασσικής εμφάνισηςΔικύλινδρο, απλό στη συντήρηση από τον ιδιοκτήτη, όχι ιδιαίτερα ακριβόΓιαπωνέζικο, Made in Japan
Νομίζω αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ ψάχνεις και πιστεύω ότι θα το βρεις και σε καλη τιμή μεταχειρισμένο