Νέα

Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 348K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)

ziziaek

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.547
Κριτικές
1
Like
2
Πόντοι
16
ελα ρε με τετοια ζεστη να βαλω μποτεσ πατε καλα??? σαγιοναρα και παλι σαγιοναρα και οχι οποια και οποια μονο Ε.Σ
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.892
Κριτικές
2
Like
13
Πόντοι
166
ελα ρε με τετοια ζεστη να βαλω μποτεσ πατε καλα??? σαγιοναρα και παλι σαγιοναρα και οχι οποια και οποια μονο Ε.Σ
μια φορα ειχε ερθει ενας τυπος στο νοσοκομειο που χε τρεις τρυπες στον αγκωνα του απο πτωση μηχανης...
απο τοτε και 50 βαθμους να χει δεν οδηω ποτε χωρις ρουχα...
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
όσο καλύτερο   είναι σύνηθως (me cevlar) κλπ.,θέλει και περισσότερη προσοχή γιατί τα καλά κράνη προστατεύουν αποτελεσματικά για ένα μόνο κτύπημα (πτώση). στην περίπτωση που σου πέσει ακόμα και από το χέρι υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθούν  εσωτερικά μη ορατά ραϊσματα  και σαν αποτελεσμα στο δεύτερο κτύπημα να ανοίξη με τραγικά αποτελάσματα , Πάντως τα συνήθη εμπορικά κράνη αντέχουν γύρω έως 5 χρόνια , Πάντως κάποιος που χρησιμοποιεί καθημερινά κράνος στα 5 χρόνια λογικά αν δεν είναι βρωμιάρης θα πρέπει να αγοράση άλλο λογω μπίχλας της εσωτερικής επένδυσης.!!!

Υ.γ. αυτό που βλέπω πολύ συχνά  να οδηγούν με σαγιονάρες /παντόφλες  :jerking: :jerking: :2funny:

Μαλακίας το ανάγνωσμα. Αν σου πέσει απ το χέρι και κάνει, όπως ισχυρίζεσαι, εσωτερικές ρωγμές που δεν είναι διακριτές, το μόνο που πιθανόν να συμβεί είναι, αν το κράνος αυτό πάει για να περάσει πιστοποίηση (ECE κλπ), να μην την περάσει με τα νούμερα που θα περάσει ένα ολοκαίνουργιο κράνος. Πληροφοριακά η πιστοποίηση αποτελείται απο διάφορες αλεπάλληλες δοκιμές, σημαντικότερη των οποίων όσο αφορά το κέλυφος είναι η (τετράκις στη σειρά) κρούση του με ατσάλινη σφαιρική σφύρα μάζας 10κιλών η οποία πέφτει επάνω στην κορυφή του κέλυφους από ύψος 10 μέτρων. Άλλα σημαντικά τεστ αφορούν την αντοχή του ιμάντα πρόσδεσης και του κουμπώματος.
Όσον αφορά την αντικατάσταση ανα τακτά χρονικά διαστήματα (που επιβάλλεται) δεν έχει να κάνει με την βρώμα (αφού υπάρχουν ειδικά υλικά καθαρισμού, αλλά και αγνό πράσινο σαπουνάκι) αλλά με το "ξεχείλωμα" του εσωτερικού του κράνους απο το συνεχές φόρεμα, όπου εσωτερικό το στρώμα μαλακού συνθετικού υλικού (σα φελιζόλ) κάτω από  την τελική εσωτερική επένδυση, με αποτέλεσμα το κράνος να "πλέει" και να μην είναι απόλυτα ασφαλές.
 

Novoselac

Μέλος
Εγγρ.
18 Αυγ 2009
Μηνύματα
820
Κριτικές
4
Like
90
Πόντοι
6
Μαλακίας το ανάγνωσμα. Αν σου πέσει απ το χέρι και κάνει, όπως ισχυρίζεσαι, εσωτερικές ρωγμές που δεν είναι διακριτές, το μόνο που πιθανόν να συμβεί είναι, αν το κράνος αυτό πάει για να περάσει πιστοποίηση (ECE κλπ), να μην την περάσει με τα νούμερα που θα περάσει ένα ολοκαίνουργιο κράνος. Πληροφοριακά η πιστοποίηση αποτελείται απο διάφορες αλεπάλληλες δοκιμές, σημαντικότερη των οποίων όσο αφορά το κέλυφος είναι η (τετράκις στη σειρά) κρούση του με ατσάλινη σφαιρική σφύρα μάζας 10κιλών η οποία πέφτει επάνω στην κορυφή του κέλυφους από ύψος 10 μέτρων. Άλλα σημαντικά τεστ αφορούν την αντοχή του ιμάντα πρόσδεσης και του κουμπώματος.
Όσον αφορά την αντικατάσταση ανα τακτά χρονικά διαστήματα (που επιβάλλεται) δεν έχει να κάνει με την βρώμα (αφού υπάρχουν ειδικά υλικά καθαρισμού, αλλά και αγνό πράσινο σαπουνάκι) αλλά με το "ξεχείλωμα" του εσωτερικού του κράνους απο το συνεχές φόρεμα, όπου εσωτερικό το στρώμα μαλακού συνθετικού υλικού (σα φελιζόλ) κάτω από  την τελική εσωτερική επένδυση, με αποτέλεσμα το κράνος να "πλέει" και να μην είναι απόλυτα ασφαλές.

ΠΟΟΟΟΟΟΛΥ σωστός ο παίχτης ...
 

Επισκέπτης
πουλι χαμερ? εφε και μουρη δηλαδη και απο  ουσια τιποτε?

αχαχαχαχαχαχαχχαχχαχαχαχα σε γαμησε ο κολλητος σου πλε...

Χιουμορίστααααααααααααααααα....

Έτσι,να λες κανα αστείο από τα δικά σου με τον καύσωνα..
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Μαλακίας το ανάγνωσμα. Αν σου πέσει απ το χέρι και κάνει, όπως ισχυρίζεσαι, εσωτερικές ρωγμές που δεν είναι διακριτές, το μόνο που πιθανόν να συμβεί είναι, αν το κράνος αυτό πάει για να περάσει πιστοποίηση (ECE κλπ), να μην την περάσει με τα νούμερα που θα περάσει ένα ολοκαίνουργιο κράνος. Πληροφοριακά η πιστοποίηση αποτελείται απο διάφορες αλεπάλληλες δοκιμές, σημαντικότερη των οποίων όσο αφορά το κέλυφος είναι η (τετράκις στη σειρά) κρούση του με ατσάλινη σφαιρική σφύρα μάζας 10κιλών η οποία πέφτει επάνω στην κορυφή του κέλυφους από ύψος 10 μέτρων. Άλλα σημαντικά τεστ αφορούν την αντοχή του ιμάντα πρόσδεσης και του κουμπώματος.
Όσον αφορά την αντικατάσταση ανα τακτά χρονικά διαστήματα (που επιβάλλεται) δεν έχει να κάνει με την βρώμα (αφού υπάρχουν ειδικά υλικά καθαρισμού, αλλά και αγνό πράσινο σαπουνάκι) αλλά με το "ξεχείλωμα" του εσωτερικού του κράνους απο το συνεχές φόρεμα, όπου εσωτερικό το στρώμα μαλακού συνθετικού υλικού (σα φελιζόλ) κάτω από  την τελική εσωτερική επένδυση, με αποτέλεσμα το κράνος να "πλέει" και να μην είναι απόλυτα ασφαλές.

ξαναπαρτο παιχτη γιατι εχει ενα δικιο ο παραπανω απλα το αιτιολογησε λαθος. τα καλα κρανη δε κανει να πεσουν ουτε απο το χερι οχι γιατι κανουν ραγισματα, αυτα ειναι για κρανακια του κατοσταρικου.
Δε κανει γιατι εχουν κυψελιδες ειδικες για να διαχεουν τη κρουση σε ολο το κρανος και οχι στο συγκεκριμμενο σημειο κρουσης, για αποφυγη διασεισης. Αν σου πεσει απο το χερι σπαει ενας αριθμος κυψελιδων οποτε καθιστα αχρηστο αυτο το feature. Για τον ιδιο λογο και ο χρονος ζωης που ενδεικτικα αναφερουν για το κρανος.
Επ'ουδενι ομως δε ραγιζει ετσι ενα καλο κρανος.
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
ξαναπαρτο παιχτη γιατι εχει ενα δικιο ο παραπανω απλα το αιτιολογησε λαθος. τα καλα κρανη δε κανει να πεσουν ουτε απο το χερι οχι γιατι κανουν ραγισματα, αυτα ειναι για κρανακια του κατοσταρικου.
Δε κανει γιατι εχουν κυψελιδες ειδικες για να διαχεουν τη κρουση σε ολο το κρανος και οχι στο συγκεκριμμενο σημειο κρουσης, για αποφυγη διασεισης. Αν σου πεσει απο το χερι σπαει ενας αριθμος κυψελιδων οποτε καθιστα αχρηστο αυτο το feature.
Επ'ουδενι ομως δε ραγιζει ετσι ενα καλο κρανος.
Έτσι είναι αν έτσι νομίζεις, βαριέμαι αφάνταστα να σου γράψω τώρα γιατι δεν είναι έτσι, και πίστεψέ με, μετά απο 5 επισκέψεις στη  SHOEI  και την  Arai στην Ιαπωνία, για να μην πω για τα ευρωπαικά εργοστάσια, κάτι ξέρω για κράνη.
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
Δε κανει γιατι εχουν κυψελιδες ειδικες για να διαχεουν τη κρουση σε ολο το κρανος και οχι στο συγκεκριμμενο σημειο κρουσης, για αποφυγη διασεισης. Αν σου πεσει απο το χερι σπαει ενας αριθμος κυψελιδων οποτε καθιστα αχρηστο αυτο το feature.
Μερικώς σωστό, αλλά για τα παλαιότερης τεχνολογίας ακριβά κράνη απο υαλονήματα (fibreglass). Καμμία σχέση με τα νέας τεχνολογίας κράνη σύνθετων υλικών κια πολλαπλών στρώσεων.
Βαριέεεεμαι σου λέωωωωω
 

Novoselac

Μέλος
Εγγρ.
18 Αυγ 2009
Μηνύματα
820
Κριτικές
4
Like
90
Πόντοι
6
Μερικώς σωστό, αλλά για τα παλαιότερης τεχνολογίας ακριβά κράνη απο υαλονήματα (fibreglass). Καμμία σχέση με τα νέας τεχνολογίας κράνη σύνθετων υλικών κια πολλαπλών στρώσεων.
Βαριέεεεμαι σου λέωωωωω

ωραίος ο ντερβισάκος , αλλά μας την χρωστάς γιά το μέλλον μιά ενημερωσούλα ...
Ημερήσια ενημέρωση γιά κράνη ...

:2funny: :2funny: :2funny:
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Μερικώς σωστό, αλλά για τα παλαιότερης τεχνολογίας ακριβά κράνη απο υαλονήματα (fibreglass). Καμμία σχέση με τα νέας τεχνολογίας κράνη σύνθετων υλικών κια πολλαπλών στρώσεων.
Βαριέεεεμαι σου λέωωωωω

καλα νταξει επιστροφη απο το μελλον μαλλον εισαι καθοτι και τα 2010 μοντελα SHOEI εχουν fibreglass στη πρωτη και στη τελευταια απο τις 6 στρωσεις.
Και δεν ειναι νεα τεχνολογια η πολλαπλη στρωση, ειναι καποια χρονια τωρα, οποτε μη πεις τη πονηρια οτι εννοουσες μοοοοοοονο fibreglass.

τσιου  :dancing:

 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
σα ποιονα μου θυμιζει χμμμμμμμμμμμμμμ  :think:

img_9020.jpg
 

poustalekos

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2010
Μηνύματα
3.002
Like
711
Πόντοι
96
Μαγκες ψηνομαι αγρια να παω να παρω μια honda cb400 super four... Θα ειναι η πρωτη μου μηχανη! Πιστευετε οτι αξιζει να παρω μια τετοια αφου ειναι ολες τουλαχιστον 10ετιας? Ξερει κανεις ποσο θα ειναι περιπου το κοστος μεταβιβασης μιας τετοιας μηχανης?

Πουσταλεκος εδω!!  :s&m_3:
 

NickGeek

Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2005
Μηνύματα
1.370
Κριτικές
6
Like
669
Πόντοι
96
μεγάλε δεν το συνιστώ για πρώτη μηχανή
Καλύτερα να πας για κάτι με ABS
 

davarits

Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2009
Μηνύματα
4.758
Like
6
Πόντοι
16
μαγκες μια ερωτηση στους σχετικους  εχω μια xs 400 spesial monosoc yamaha  απο την δεκαετια του 80 τα νουμερα κτλ τα εχω ακομα  την ειχα αποθηκη 10 χρονια της εβαλα μπαταρια και δουλευη αψογα αλλα δεν ξερω τι γινεται με την βενζινη   γιατι εινε σχεδιασμενη για βενζινη με μολιβδο τη μπορο να κανω?????  γιατι η αμολυβδη θα καψει τα πιστονια μαλλον απο υπερθερμανση  ξερει κανεις  σχετικος??????????
 

NickGeek

Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2005
Μηνύματα
1.370
Κριτικές
6
Like
669
Πόντοι
96
μεγάλε είσαι πολύ τυχερός που δουλεύει
Ελπίζς να σου βρεί καποιος λύση στο πρόβλημα για να την κυκλοφορίσεις ξανά
 

poustalekos

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2010
Μηνύματα
3.002
Like
711
Πόντοι
96
Πολλα λεφτα το abs φιλε μου! Εγω το σκεφτηκα σαν ιδανικη μηχανη για πρωτη αφου εχει μεγεθος κανονικης μηχανης και ειναι σχετικα μικρη σε δυναμη δεν ειναι και hornet! Επισης απο ειναι κ ευκολη στην οδηγηση.. με αυτην εκανα μαθηματα...
Δυστυχως τωρα δεν κυκλοφορουν 400αρια :(
 

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
Μαγκες ψηνομαι αγρια να παω να παρω μια honda cb400 super four... Θα ειναι η πρωτη μου μηχανη! Πιστευετε οτι αξιζει να παρω μια τετοια αφου ειναι ολες τουλαχιστον 10ετιας? Ξερει κανεις ποσο θα ειναι περιπου το κοστος μεταβιβασης μιας τετοιας μηχανης?

Πουσταλεκος εδω!!  :s&m_3:

40 ευραίοι είναι η μεταβίβαση παίχτη.

Κατά τα άλλα, κι εμένα πρώτη μου μηχανή είναι και την έχω κοντά ένα μήνα.

Αν κρίνω από τη δική μου εμπειρία:

1. θα βελάξεις να βρεις αξιοπρεπές μηχανάκι γιατί είναι όλα 15ετίας πάνω κάτω.

2. Αν σπάσει ο διάβολος το παγκάρι του και χαλάσει κάτι θα το πληρώσεις χρυσό γιατί η μηχανή είχε έρθει παραεισαγωγή στην Ελλάδα.

3. Μη διανοηθείς να πάρεις CB400 με χαλασμένα κοντέρ. Κυκλοφορούν κάμποσα και τα δίνουν μισοτιμής γιατί τα όργανα είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ!!!! (εκτός κι αν έχεις εμπειρία με ebay καταστάσεις οπότε τα βρίσκεις γύρω στα 150ευρώ.)

Στα θετικά:

1. Τη θεωρώ πανέμορφη (πολύ πιο όμορφη από το CB500 που και πιο καινούριο είναι και κανονικά είχε εισαχθεί. Έχε το κι αυτό στο μυαλό σου σα λύση. Πάνω κάτω τα γκάζια του 400 έχει αλλά είναι δικύλινδρο).

2. Είναι κλασσικό γυμνό, κοινώς αν κάποιος που δεν ξέρει και πολλά από μηχανές την κοιτάξει χωρίς να δει ουρά και πίσω φανάρι, δεν την περνάει για 15ετίας με ΤΙΠΟΤΑ!!!

3. Γκάζια φρένα μια χαρά για τα μέτρα της και μοτέρ άσπαστο (εντός ορίων πάντα).

Συνολικά, ωραία λύση για πρώτη μηχανή, οικονομική (εγώ βγάζω 5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα περίπου), γυμνό (aka το βλέπω και χύνω αλλά πάνω από τα 120 δεν αντέχεται ο αέρας).

ΥΓ. Κάτω απο 2 χιλιάρικα δε βρίσκεις, και πάλι αν κρίνω από τη δική μου εμπειρία. Μπορεί εσύ να είσαι πιο κωλόφαρδος.....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom