You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 348K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)
πουλι χαμερ? εφε και μουρη δηλαδη και απο ουσια τιποτε?τα άλλα τα χάμερ είναι για αυτούς που δεν κάνει κούκου.
αχαχαχαχαχαχαχχαχχαχαχαχα σε γαμησε ο κολλητος σου πλε...
hitman21
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 14.892
- Κριτικές
- 2
- Like
- 13
- Πόντοι
- 166
μια φορα ειχε ερθει ενας τυπος στο νοσοκομειο που χε τρεις τρυπες στον αγκωνα του απο πτωση μηχανης...ελα ρε με τετοια ζεστη να βαλω μποτεσ πατε καλα??? σαγιοναρα και παλι σαγιοναρα και οχι οποια και οποια μονο Ε.Σ
απο τοτε και 50 βαθμους να χει δεν οδηω ποτε χωρις ρουχα...
όσο καλύτερο είναι σύνηθως (me cevlar) κλπ.,θέλει και περισσότερη προσοχή γιατί τα καλά κράνη προστατεύουν αποτελεσματικά για ένα μόνο κτύπημα (πτώση). στην περίπτωση που σου πέσει ακόμα και από το χέρι υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθούν εσωτερικά μη ορατά ραϊσματα και σαν αποτελεσμα στο δεύτερο κτύπημα να ανοίξη με τραγικά αποτελάσματα , Πάντως τα συνήθη εμπορικά κράνη αντέχουν γύρω έως 5 χρόνια , Πάντως κάποιος που χρησιμοποιεί καθημερινά κράνος στα 5 χρόνια λογικά αν δεν είναι βρωμιάρης θα πρέπει να αγοράση άλλο λογω μπίχλας της εσωτερικής επένδυσης.!!!
Υ.γ. αυτό που βλέπω πολύ συχνά να οδηγούν με σαγιονάρες /παντόφλες
Μαλακίας το ανάγνωσμα. Αν σου πέσει απ το χέρι και κάνει, όπως ισχυρίζεσαι, εσωτερικές ρωγμές που δεν είναι διακριτές, το μόνο που πιθανόν να συμβεί είναι, αν το κράνος αυτό πάει για να περάσει πιστοποίηση (ECE κλπ), να μην την περάσει με τα νούμερα που θα περάσει ένα ολοκαίνουργιο κράνος. Πληροφοριακά η πιστοποίηση αποτελείται απο διάφορες αλεπάλληλες δοκιμές, σημαντικότερη των οποίων όσο αφορά το κέλυφος είναι η (τετράκις στη σειρά) κρούση του με ατσάλινη σφαιρική σφύρα μάζας 10κιλών η οποία πέφτει επάνω στην κορυφή του κέλυφους από ύψος 10 μέτρων. Άλλα σημαντικά τεστ αφορούν την αντοχή του ιμάντα πρόσδεσης και του κουμπώματος.
Όσον αφορά την αντικατάσταση ανα τακτά χρονικά διαστήματα (που επιβάλλεται) δεν έχει να κάνει με την βρώμα (αφού υπάρχουν ειδικά υλικά καθαρισμού, αλλά και αγνό πράσινο σαπουνάκι) αλλά με το "ξεχείλωμα" του εσωτερικού του κράνους απο το συνεχές φόρεμα, όπου εσωτερικό το στρώμα μαλακού συνθετικού υλικού (σα φελιζόλ) κάτω από την τελική εσωτερική επένδυση, με αποτέλεσμα το κράνος να "πλέει" και να μην είναι απόλυτα ασφαλές.
Μαλακίας το ανάγνωσμα. Αν σου πέσει απ το χέρι και κάνει, όπως ισχυρίζεσαι, εσωτερικές ρωγμές που δεν είναι διακριτές, το μόνο που πιθανόν να συμβεί είναι, αν το κράνος αυτό πάει για να περάσει πιστοποίηση (ECE κλπ), να μην την περάσει με τα νούμερα που θα περάσει ένα ολοκαίνουργιο κράνος. Πληροφοριακά η πιστοποίηση αποτελείται απο διάφορες αλεπάλληλες δοκιμές, σημαντικότερη των οποίων όσο αφορά το κέλυφος είναι η (τετράκις στη σειρά) κρούση του με ατσάλινη σφαιρική σφύρα μάζας 10κιλών η οποία πέφτει επάνω στην κορυφή του κέλυφους από ύψος 10 μέτρων. Άλλα σημαντικά τεστ αφορούν την αντοχή του ιμάντα πρόσδεσης και του κουμπώματος.
Όσον αφορά την αντικατάσταση ανα τακτά χρονικά διαστήματα (που επιβάλλεται) δεν έχει να κάνει με την βρώμα (αφού υπάρχουν ειδικά υλικά καθαρισμού, αλλά και αγνό πράσινο σαπουνάκι) αλλά με το "ξεχείλωμα" του εσωτερικού του κράνους απο το συνεχές φόρεμα, όπου εσωτερικό το στρώμα μαλακού συνθετικού υλικού (σα φελιζόλ) κάτω από την τελική εσωτερική επένδυση, με αποτέλεσμα το κράνος να "πλέει" και να μην είναι απόλυτα ασφαλές.
ΠΟΟΟΟΟΟΛΥ σωστός ο παίχτης ...
Επισκέπτης
πουλι χαμερ? εφε και μουρη δηλαδη και απο ουσια τιποτε?
αχαχαχαχαχαχαχχαχχαχαχαχα σε γαμησε ο κολλητος σου πλε...
Χιουμορίστααααααααααααααααα....
Έτσι,να λες κανα αστείο από τα δικά σου με τον καύσωνα..
Το προαναγγελθέν επισημοποιήθηκε.....
Η χειρόγραφη δηλωση του Ρόσσι στα ιταλικα...
ektor lopez
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Αυγ 2008
- Μηνύματα
- 36.184
- Like
- 53
- Πόντοι
- 366
Μαλακίας το ανάγνωσμα. Αν σου πέσει απ το χέρι και κάνει, όπως ισχυρίζεσαι, εσωτερικές ρωγμές που δεν είναι διακριτές, το μόνο που πιθανόν να συμβεί είναι, αν το κράνος αυτό πάει για να περάσει πιστοποίηση (ECE κλπ), να μην την περάσει με τα νούμερα που θα περάσει ένα ολοκαίνουργιο κράνος. Πληροφοριακά η πιστοποίηση αποτελείται απο διάφορες αλεπάλληλες δοκιμές, σημαντικότερη των οποίων όσο αφορά το κέλυφος είναι η (τετράκις στη σειρά) κρούση του με ατσάλινη σφαιρική σφύρα μάζας 10κιλών η οποία πέφτει επάνω στην κορυφή του κέλυφους από ύψος 10 μέτρων. Άλλα σημαντικά τεστ αφορούν την αντοχή του ιμάντα πρόσδεσης και του κουμπώματος.
Όσον αφορά την αντικατάσταση ανα τακτά χρονικά διαστήματα (που επιβάλλεται) δεν έχει να κάνει με την βρώμα (αφού υπάρχουν ειδικά υλικά καθαρισμού, αλλά και αγνό πράσινο σαπουνάκι) αλλά με το "ξεχείλωμα" του εσωτερικού του κράνους απο το συνεχές φόρεμα, όπου εσωτερικό το στρώμα μαλακού συνθετικού υλικού (σα φελιζόλ) κάτω από την τελική εσωτερική επένδυση, με αποτέλεσμα το κράνος να "πλέει" και να μην είναι απόλυτα ασφαλές.
ξαναπαρτο παιχτη γιατι εχει ενα δικιο ο παραπανω απλα το αιτιολογησε λαθος. τα καλα κρανη δε κανει να πεσουν ουτε απο το χερι οχι γιατι κανουν ραγισματα, αυτα ειναι για κρανακια του κατοσταρικου.
Δε κανει γιατι εχουν κυψελιδες ειδικες για να διαχεουν τη κρουση σε ολο το κρανος και οχι στο συγκεκριμμενο σημειο κρουσης, για αποφυγη διασεισης. Αν σου πεσει απο το χερι σπαει ενας αριθμος κυψελιδων οποτε καθιστα αχρηστο αυτο το feature. Για τον ιδιο λογο και ο χρονος ζωης που ενδεικτικα αναφερουν για το κρανος.
Επ'ουδενι ομως δε ραγιζει ετσι ενα καλο κρανος.
Έτσι είναι αν έτσι νομίζεις, βαριέμαι αφάνταστα να σου γράψω τώρα γιατι δεν είναι έτσι, και πίστεψέ με, μετά απο 5 επισκέψεις στη SHOEI και την Arai στην Ιαπωνία, για να μην πω για τα ευρωπαικά εργοστάσια, κάτι ξέρω για κράνη.ξαναπαρτο παιχτη γιατι εχει ενα δικιο ο παραπανω απλα το αιτιολογησε λαθος. τα καλα κρανη δε κανει να πεσουν ουτε απο το χερι οχι γιατι κανουν ραγισματα, αυτα ειναι για κρανακια του κατοσταρικου.
Δε κανει γιατι εχουν κυψελιδες ειδικες για να διαχεουν τη κρουση σε ολο το κρανος και οχι στο συγκεκριμμενο σημειο κρουσης, για αποφυγη διασεισης. Αν σου πεσει απο το χερι σπαει ενας αριθμος κυψελιδων οποτε καθιστα αχρηστο αυτο το feature.
Επ'ουδενι ομως δε ραγιζει ετσι ενα καλο κρανος.
Μερικώς σωστό, αλλά για τα παλαιότερης τεχνολογίας ακριβά κράνη απο υαλονήματα (fibreglass). Καμμία σχέση με τα νέας τεχνολογίας κράνη σύνθετων υλικών κια πολλαπλών στρώσεων.Δε κανει γιατι εχουν κυψελιδες ειδικες για να διαχεουν τη κρουση σε ολο το κρανος και οχι στο συγκεκριμμενο σημειο κρουσης, για αποφυγη διασεισης. Αν σου πεσει απο το χερι σπαει ενας αριθμος κυψελιδων οποτε καθιστα αχρηστο αυτο το feature.
Βαριέεεεμαι σου λέωωωωω
Μερικώς σωστό, αλλά για τα παλαιότερης τεχνολογίας ακριβά κράνη απο υαλονήματα (fibreglass). Καμμία σχέση με τα νέας τεχνολογίας κράνη σύνθετων υλικών κια πολλαπλών στρώσεων.
Βαριέεεεμαι σου λέωωωωω
ωραίος ο ντερβισάκος , αλλά μας την χρωστάς γιά το μέλλον μιά ενημερωσούλα ...
Ημερήσια ενημέρωση γιά κράνη ...
ektor lopez
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Αυγ 2008
- Μηνύματα
- 36.184
- Like
- 53
- Πόντοι
- 366
Μερικώς σωστό, αλλά για τα παλαιότερης τεχνολογίας ακριβά κράνη απο υαλονήματα (fibreglass). Καμμία σχέση με τα νέας τεχνολογίας κράνη σύνθετων υλικών κια πολλαπλών στρώσεων.
Βαριέεεεμαι σου λέωωωωω
καλα νταξει επιστροφη απο το μελλον μαλλον εισαι καθοτι και τα 2010 μοντελα SHOEI εχουν fibreglass στη πρωτη και στη τελευταια απο τις 6 στρωσεις.
Και δεν ειναι νεα τεχνολογια η πολλαπλη στρωση, ειναι καποια χρονια τωρα, οποτε μη πεις τη πονηρια οτι εννοουσες μοοοοοοονο fibreglass.
τσιου
ektor lopez
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Αυγ 2008
- Μηνύματα
- 36.184
- Like
- 53
- Πόντοι
- 366
σα ποιονα μου θυμιζει χμμμμμμμμμμμμμμ
poustalekos
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2010
- Μηνύματα
- 3.002
- Like
- 711
- Πόντοι
- 96
Μαγκες ψηνομαι αγρια να παω να παρω μια honda cb400 super four... Θα ειναι η πρωτη μου μηχανη! Πιστευετε οτι αξιζει να παρω μια τετοια αφου ειναι ολες τουλαχιστον 10ετιας? Ξερει κανεις ποσο θα ειναι περιπου το κοστος μεταβιβασης μιας τετοιας μηχανης?
Πουσταλεκος εδω!!
Πουσταλεκος εδω!!
davarits
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 4.758
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
μαγκες μια ερωτηση στους σχετικους εχω μια xs 400 spesial monosoc yamaha απο την δεκαετια του 80 τα νουμερα κτλ τα εχω ακομα την ειχα αποθηκη 10 χρονια της εβαλα μπαταρια και δουλευη αψογα αλλα δεν ξερω τι γινεται με την βενζινη γιατι εινε σχεδιασμενη για βενζινη με μολιβδο τη μπορο να κανω????? γιατι η αμολυβδη θα καψει τα πιστονια μαλλον απο υπερθερμανση ξερει κανεις σχετικος??????????
poustalekos
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2010
- Μηνύματα
- 3.002
- Like
- 711
- Πόντοι
- 96
Πολλα λεφτα το abs φιλε μου! Εγω το σκεφτηκα σαν ιδανικη μηχανη για πρωτη αφου εχει μεγεθος κανονικης μηχανης και ειναι σχετικα μικρη σε δυναμη δεν ειναι και hornet! Επισης απο ειναι κ ευκολη στην οδηγηση.. με αυτην εκανα μαθηματα...
Δυστυχως τωρα δεν κυκλοφορουν 400αρια
Δυστυχως τωρα δεν κυκλοφορουν 400αρια
lucky_striker
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 3.783
- Κριτικές
- 13
- Like
- 4
- Πόντοι
- 616
Μαγκες ψηνομαι αγρια να παω να παρω μια honda cb400 super four... Θα ειναι η πρωτη μου μηχανη! Πιστευετε οτι αξιζει να παρω μια τετοια αφου ειναι ολες τουλαχιστον 10ετιας? Ξερει κανεις ποσο θα ειναι περιπου το κοστος μεταβιβασης μιας τετοιας μηχανης?
Πουσταλεκος εδω!!
40 ευραίοι είναι η μεταβίβαση παίχτη.
Κατά τα άλλα, κι εμένα πρώτη μου μηχανή είναι και την έχω κοντά ένα μήνα.
Αν κρίνω από τη δική μου εμπειρία:
1. θα βελάξεις να βρεις αξιοπρεπές μηχανάκι γιατί είναι όλα 15ετίας πάνω κάτω.
2. Αν σπάσει ο διάβολος το παγκάρι του και χαλάσει κάτι θα το πληρώσεις χρυσό γιατί η μηχανή είχε έρθει παραεισαγωγή στην Ελλάδα.
3. Μη διανοηθείς να πάρεις CB400 με χαλασμένα κοντέρ. Κυκλοφορούν κάμποσα και τα δίνουν μισοτιμής γιατί τα όργανα είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ!!!! (εκτός κι αν έχεις εμπειρία με ebay καταστάσεις οπότε τα βρίσκεις γύρω στα 150ευρώ.)
Στα θετικά:
1. Τη θεωρώ πανέμορφη (πολύ πιο όμορφη από το CB500 που και πιο καινούριο είναι και κανονικά είχε εισαχθεί. Έχε το κι αυτό στο μυαλό σου σα λύση. Πάνω κάτω τα γκάζια του 400 έχει αλλά είναι δικύλινδρο).
2. Είναι κλασσικό γυμνό, κοινώς αν κάποιος που δεν ξέρει και πολλά από μηχανές την κοιτάξει χωρίς να δει ουρά και πίσω φανάρι, δεν την περνάει για 15ετίας με ΤΙΠΟΤΑ!!!
3. Γκάζια φρένα μια χαρά για τα μέτρα της και μοτέρ άσπαστο (εντός ορίων πάντα).
Συνολικά, ωραία λύση για πρώτη μηχανή, οικονομική (εγώ βγάζω 5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα περίπου), γυμνό (aka το βλέπω και χύνω αλλά πάνω από τα 120 δεν αντέχεται ο αέρας).
ΥΓ. Κάτω απο 2 χιλιάρικα δε βρίσκεις, και πάλι αν κρίνω από τη δική μου εμπειρία. Μπορεί εσύ να είσαι πιο κωλόφαρδος.....
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 34
- Εμφανίσεις
- 21K
- Απαντήσεις
- 21
- Εμφανίσεις
- 9K
- Απαντήσεις
- 248
- Εμφανίσεις
- 10K
- Απαντήσεις
- 68
- Εμφανίσεις
- 38K
- Απαντήσεις
- 0
- Εμφανίσεις
- 6K