Ευχαριστω για την απαντηση μου το ανελυσες αρκετα!
Τωρα για τα λεφτα δε μπορω να δωσω πανω απο 1800ε... βλεποντας τις αγγελιες βρηκα διαφορα κουλα πραγματα οπως αυτες παρακατω που λενε αριστη κατασταση και 800ε... εχουν τοση αναγκη να τη σπρωξουν η παιζεται καμια πουστια?
Λογικα μια μηχανη 10ετιας δε θα εχει αρχισει να καιει λαδια να καιει φλατζες να θελει ελατηρια κλπ?
Μπορω να παω σε κανενα μαστορα να μου πει αν ειναι καλα μηχανολογικα αν εχει χασει συμπιεση κανενας κυλινδρος κλπ?
Α! Επισης να μην ξεχναμε και το θεμα του κοντερ που πρεπει να ειναι ΟΛΑ γυρισμενα... Αν ειναι δυνατον μια μηχανη του 98 να εχει μονο 50.000km...
Δεν μπορώ να ξέρω σίγουρα αλλά μάλλον στουκαρισμένες θα είναι για να τις δίνουν τόσο χαμηλά.
Μπες και στο car να ρίξεις μια ματιά.
Λογικά μια μηχανή 10 ετίας, ναι, θα καίει λάδια. Όχι όμως μια HONDA!!!
Πέραν της πλάκας, όχι δεν είναι απαραίτητο αυτό. Μπορεί όλα να λειτουργούν μια χαρά.
Σε μάστορα εννοείται πως θα την πας.... Εγώ άκουσα μαλακίες του στυλ "κοίτα να δεις...... η μηχανή δεν έχει ασφάλεια.... εγώ φοβάμαι να την κινήσω έτσι..... δε χρειάζεται να τη δει μάστορας είναι μια χαρά....." και λοιπές μαλακίες. Κατ'εμέ αν δεν τη δει μάστορας τη μηχανή απλά δεν την παίρνεις. Εκτός κι αν ξέρεις κι εσύ πέντε πράγματα παραπάνω και μπορείς να τα τσεκάρεις μόνος σου.
Ο μάστορας θα σου πει πάνω κάτω τι βλέπει. Ούτε το μοτέρ θα ανοίξει ούτε θα της αλλάξει τα φώτα για να δει αν έχει κάτι. Θα τσεκάρει αν μπερδεύει το μοτέρ, θα τη δει πως συμπεριφέρεται στο δρόμο, θα δει τα φρένα της, αναρτήσεις, εξωτερικά τον κινητήρα αν έχει φάει σούπα χοντρή και λοιπά. Κυρίως στέκεσαι στην εμπειρία του μιας και λογικά θα έχει δει χίλια μύρια αντίστοιχα και θα μυριστεί πιθανώς κάτι που είναι "στραβό". Εγγύηση για μηχανή 15ετίας ότι δε θα πάθει τίποτα δε σου δίνει ΚΑΝΕΙΣ!!! Καινούριες μοτό σπάνε και τραβάει ο κόσμος τα μαλλιά του.... Πόσο μάλλον για παλιές που είναι και πιο πιθανό.
Αυτό πάντως που έχω να σου πω γιατί συνέβη και σε μένα είναι ότι αναγκαστικά θα ρίξεις κάπως τα στάνταρ σου.... Αν περιμένεις ότι θα βρεις τέτοια μοτό αψεγάδιαστη, χωρίς τούμπα, με πραγματικά λίγα χιλιόμετρα και στα 1800 ευρώ, θα προσγειωθείς ανώμαλα.
Το θέμα είναι η μηχανή να δουλεύει σωστά, να μην έχει σοβαρή ζημιά, ή να μην έχει ανάγκη από αρκιβά αναλώσιμα ΑΜΕΣΑ τα οποία μπορεί να σου κοστίσουν πολύ πάνω από ότι υπολόγιζες.
Όλα τ'άλλα, θέληση, χρόνο και χρήμα να διαθέτεις θα τα φέρεις στα μέτρα σου στην πορεία σιγά σιγά...