Συμφωνώ, αλλά υπάρχουν κι άλλα που πρέπει να ληφθούν υπ όψη:
1) Πρώτο και κυριώτερο: Όντως η Αττική Οδός και το δίκτυό της έχουν μεταβληθεί σε πίστα, ειδικά αργά το βράδυ.
2) Είναι σχεδόν αδύνατο να αυτοσυγκρατηθεί ο οδηγός μιας Supersport με 160+ ΗΡ και να τηρήσει το όριο ταχύτητος στην Αττική Οδό, ειδικά όταν τη βλέπει άδεια, εξ ου και οι ΠΑΡΑ πολλές βεβαιωμένες παραβάσεις.
3) Δυστυχώς οι μοτοσυκλεττιστές, φταίνε δεν φταίνε, ΧΤΥΠΑΝΕ στα ατυχήματα. Όπου το χτύπημα ξεκινάει από την απλή πτώση και το σύρσιμο στην άσφαλτο μέχρι τη σύγκρουση και την κατάληξη κάτω από κάποιο αυτοκίνητο. Δεν μιλάνε τα στοιχεία της Αττικής Οδού για πόσα από τα ατυχήματα με θύματα μοτοσυκλεττιστές την ευθύνη έφεραν οι ίδιοι, αλλά αυτό σαφώς δεν αλλάζει το γεγονός. Πράγματι οι αριθμοί είναι αμείλικτοι και τρομακτικοί, αν όμως τους δώ (προσωπικά) λίγο ρεαλιστικά λέω ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων πρέπει να ευθύνονται αυτοκίνητα και οι μοτοσυκλέττες πρέπει να κινούντο σχετικά αργά σε σχέση με τις δυνατότητές τους, δεδομένου ότι πτώσεις με πολλά συνήθως είναι θανατηφόρες, ειδικά σε τέτοιους δρόμους (κλειστούς-ταχείας κυκλοφορίας)
Ευχαριστώ Βολταίρε για την ευκαιρία που μού 'δωσες