Νέα

Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 347K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

tednet

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.522
Like
4
Πόντοι
16
το ιντρουντερ το 800 ναι αυτο στην αγγελια αστο
 

boobssucker

Μέλος
Εγγρ.
11 Απρ 2009
Μηνύματα
1.075
Κριτικές
1
Like
256
Πόντοι
36
και το ιντρουντερ ειναι καλο και το τρανσαλπ και το στορμ ειναι μηχανακια δοκιμασμενα.εσυ τι θελεισ να κανεισ με το μηχανακι?αυτο εχει σημασια.αν δεν σου κανουν αυτα τα μοτορια βρεσ κανα αστρεα 100αρι και καθαρισεσ
To θελω για ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ μετακινηση εκτός και εντός πόλης....κανω καμια 50χλμ καθε μερα και το θελω και για καμια εκδρομη εκτός πολης...Ηθελα να συγκρινω(απο γνωμες πιο εμπειρων) τα δυο στυλ...αυτο πχ της Transalp με το στυλ του ιντρουντερ.
Σ ευχαριστω παντως για το χρονο σου
 

tednet

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.522
Like
4
Πόντοι
16
To θελω για ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ μετακινηση εκτός και εντός πόλης....κανω καμια 50χλμ καθε μερα και το θελω και για καμια εκδρομη εκτός πολης...Ηθελα να συγκρινω(απο γνωμες πιο εμπειρων) τα δυο στυλ...αυτο πχ της Transalp με το στυλ του ιντρουντερ.
Σ ευχαριστω παντως για το χρονο σου
λοιπον να σε βοηθησω λιγο ακομα. ξεχνα το ιντρουντερ δεν κανει για την χρηση που θελεισ και θα σε κουραζει οδηγικα αστο. διαλεξε μονοσ σου πηγαινε δεσ τα 2  μηχανακια το στορμ και το  τρανσαλπ καβαλησετα ακουσε τα μοτερια τουσ πωσ δουλευουν  και δεσ τι σου αρεσει εσενα.  ειναι μπερκετια μηχανακια.
 

tsotos

Μέλος
Εγγρ.
28 Νοε 2006
Μηνύματα
323
Κριτικές
6
Like
23
Πόντοι
1
Καλησπερα!!η δικια μου η κοπελα  ειναι μια ομορφη off road με πινακιδες ασπρομαυρη τετρατροχη Kawasaki KFX 700,49 ps,δικυλινδρη. Δεν ειναι 4*4.Αλλη αισθηση τα τετρατροχα,βεβαια μειονεκτημα οι μεγαλες αποστασεις.Αλλα οταν παταει χωμα,χορευει.Στην ασφαλτο ειναι πιπινοκραχτης.Κυριως την απολαμβανω στο βουνο καθως μενω επαρχια!Υπαρχει καποιος συναγωνιστης με αντιστοιχα γουστα?
 

tednet

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.522
Like
4
Πόντοι
16
Καλησπερα!!η δικια μου η κοπελα  ειναι μια ομορφη off road με πινακιδες ασπρομαυρη τετρατροχη Kawasaki KFX 700,49 ps,δικυλινδρη. Δεν ειναι 4*4.Αλλη αισθηση τα τετρατροχα,βεβαια μειονεκτημα οι μεγαλες αποστασεις.Αλλα οταν παταει χωμα,χορευει.Στην ασφαλτο ειναι πιπινοκραχτης.Κυριως την απολαμβανω στο βουνο καθως μενω επαρχια!Υπαρχει καποιος συναγωνιστης με αντιστοιχα γουστα?
ισωσ καποτε αν εχω χρηματα να παρω κατι τετοιο. ειναι και ακριβα  τυπε  αλλα αλλη καυλα
 

Επισκέπτης
Καλησπερα!!η δικια μου η κοπελα  ειναι μια ομορφη off road με πινακιδες ασπρομαυρη τετρατροχη Kawasaki KFX 700,49 ps,δικυλινδρη. Δεν ειναι 4*4.Αλλη αισθηση τα τετρατροχα,βεβαια μειονεκτημα οι μεγαλες αποστασεις.Αλλα οταν παταει χωμα,χορευει.Στην ασφαλτο ειναι πιπινοκραχτης.Κυριως την απολαμβανω στο βουνο καθως μενω επαρχια!Υπαρχει καποιος συναγωνιστης με αντιστοιχα γουστα?
Οδηγησα προσφατα σε βουνο το KXF450.
Πολυ καβλα τα καθαρα,αλλη αισθηση απο τα πολιτικα μηχανακια
 

Επισκέπτης
:bigdick: :bigdick: :bigdick: :bigdick: :bigdick: :bigdick:
141_0804_02_z+torture_test_parts_lists_2008+monster_kawasaki_kxf450.jpg
 

ARISPEED

Μέλος
Εγγρ.
14 Αυγ 2010
Μηνύματα
448
Κριτικές
25
Like
209
Πόντοι
31
ρε μάγκες .......ολα τα καυλόγκαζα θέλουν τεχνική ,εμπειρία κ φυσική σεξοκατάσταση...........
 

Peacful_Warrior

Μέλος
Εγγρ.
25 Απρ 2011
Μηνύματα
2.929
Κριτικές
1
Like
238
Πόντοι
36

Επισης κανε μια ερευνα αγορας και για το 700 τρανσαλπ αν θες και λιγο παραπανω γκαζακι

Οντως συμφωνω κι εγω πως τα τρανσαλπ δεν μασανε απο ζημιες.Λαδακια και τακακια. Ηρεμα μηχανακια και θα κανεις μια χαρα την δουλεια σου και σχετικα οικονομικα σε καταναλωση ανταλλακτικα και σερβις
 

boobssucker

Μέλος
Εγγρ.
11 Απρ 2009
Μηνύματα
1.075
Κριτικές
1
Like
256
Πόντοι
36
Επισης κανε μια ερευνα αγορας και για το 700 τρανσαλπ αν θες και λιγο παραπανω γκαζακι

Οντως συμφωνω κι εγω πως τα τρανσαλπ δεν μασανε απο ζημιες.Λαδακια και τακακια. Ηρεμα μηχανακια και θα κανεις μια χαρα την δουλεια σου και σχετικα οικονομικα σε καταναλωση ανταλλακτικα και σερβις
Το εκτιμώ αυτο που γραφεις..με πειθεις.....απλα το 700αρι οικονομικα δεν μπορω να το κυνηγησω.Γι αυτο θα παω σε μεταχειρισμενο..μεχρι 3000 μπορω...το πολυ
 

CIM

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2005
Μηνύματα
8.492
Like
30
Πόντοι
66
Συμβουλές για το φρενάρισμα πανικού

www.pixhost.org/show/2132/12196003_gfrena710111.jpg] [/url]

Κάποια στιγμή θα χρειαστεί να ακινητοποιήσουμε «βίαια» τη μοτοσικλέτα μας για να αποφύγουμε τα χειρότερα. Πώς όμως θα αποφύγουμε τις άσχημες συνέπειες του απότομου φρένου;
Στους ελληνικούς δρόμους κυκλοφορούν αρκετοί απρόσεκτοι, κάτι που καθιστά άκρως επικίνδυνους. Ειδικά για τις μοτοσικλέτες είναι ακόμα πιο επικίνδυνα τα πράγματα. Όπως και να έχει, μέσα στην πόλη έχει χρειαστεί να ακινητοποιήσετε απότομα τη μοτοσικλέτα σας, πατώντας βίαια τη μανέτα και το ποδόφρενο για την αποφυγή του ατυχήματος. Τι συμβαίνει όμως αν δεν έχετε τη σωστή θέση πάνω στη μοτοσικλέτα ή το οδόστρωμα είναι ελάχιστα βρεγμένο; Παρακάτω παραθέτουμε κάποιες συμβουλές για να είστε προετοιμασμένοι για την επόμενη φορά, ώστε να αποφύγετε τα απρόοπτα και φυσικά τα έξοδα.

1.Αν οι συνθήκες απαιτούν άμεση ακινητοποίηση της μοτοσικλέτας, χρησιμοποίησε και τα δύο φρένα. Βέβαια, αυτό είναι κάτι που γίνεται και ενστικτωδώς.

2.Κράτα το τιμόνι αρκετά σφιχτά, ώστε να αποφύγεις κατά το δυνατόν ανεπιθύμητα "σπασίματα" δεξιά-αριστερά. 3.Στόχος είναι το μπροστινό φρένο να πιεστεί στο όριό του, αλλά να μην μπλοκάρει. Βέβαια, η διαχωριστική γραμμή ορισμένες φορές είναι δυσδιάκριτη. Αν νιώσεις να μπλοκάρει το μπροστινό, άφησε τη μανέτα στιγμιαία και ξαναπάτησέ την.

4.Προσπάθησε να κρατήσεις τον κορμό σου σε όρθια θέση και τα πόδια σφιχτά στο "σώμα" της μοτοσικλέτας. Οι δυνάμεις που ασκούνται ωθούν το σώμα προς τα εμπρός, αλλά θα πρέπει να "αντισταθείς" ώστε να μην μετατοπιστεί το βάρος προς τα εμπρός, γιατί το έντο καραδοκεί…

5.Το πίσω φρένο είναι βέβαιο ότι σε φρενάρισμα πανικού θα μπλοκάρει. Με τον πίσω τροχό μπλοκαρισμένο μπορείς να κινηθείς αρκετά μέτρα και αν καταφέρεις να ελέγξεις τις πλαγιολισθήσεις..Ένα γκαράζ ή πάρκινγκ με καλή άσφαλτο είναι μια καλή λύση για προπόνηση. Πρόκειται για ένα από τα βασικά μαθήματα οδήγησης που θα σου χρειαστεί στο δρόμο.

6.Το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών (ABS) μπορεί να αποβεί σωτήριο σε καταστάσεις πανικού, ειδικά σε αναβάτες με μειωμένη εμπειρία. Ωστόσο, αρκετοί είναι αυτοί που κάνουν το λάθος να αφήνουν στιγμιαία τα φρένα όταν ενεργοποιείται το σύστημα, κάτι που είχε νόημα σε παλιότερα μοντέλα. Στα καινούργια συστήματα όταν αισθανθείς το χαρακτηριστικό "κλότσημα" στο πεντάλ ή τη μανέτα του φρένου συνέχισε να ασκείς την ίδια πίεση.

7.Αν απαιτείται να επιβραδύνεις λίγο πριν ή κατά τη διάρκεια της στροφής, χρησιμοποίησε τα φρένα εξαιρετικά απαλά και προσπάθησε να μειώσεις ταχύτητα κατεβάζοντας σχέσεις στο κιβώτιο. Φυσικά, πρώτο μέλημα (ειδικά μέσα στη στροφή) είναι η αποφυγή του εμποδίου με ελιγμό και όχι η ακινητοποίηση πριν από αυτό.

 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Συμβουλές για το φρενάρισμα πανικού

.... και τα πόδια σφιχτά στο "σώμα" της μοτοσικλέτας.



Μαλακία.

Πρέπει να είσαι πάντα έτοιμος να πηδήξεις (και να την αφήσεις να συνεχίσει μόνη της μπροστά), γιατί αν φύγεις μπροστά και σκάσεις κάπου, και σου έρθει η μηχανή καπάκι από πίσω, σε ρήμαξε.
 

CIM

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2005
Μηνύματα
8.492
Like
30
Πόντοι
66
Λαμία: Υπερήλικας οδηγός παραλίγο να σκοτώσει δικυκλιστή

Την ώρα που ο οδηγός της μηχανής, στρατιωτικός, ηλικίας περίπου 30 ετών, κινούταν από Λαμία προς Γραβιά,, στο ύψος του Μπράλου, ο 87χρονος οδηγός επιχείρησε να στρίψει προς Άνω Μπράλο, μπαίνοντας στο αντίθετο ρεύμα. Ο οδηγός της μηχανής προσπάθησε να αποφύγει τη σύγκρουση, αλλά δεν τα κατάφερε και τελικά χτύπησε στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του 87χρονου, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο, να συρθεί στην άσφαλτο και να χτυπήσει στο τοιχίο που βρίσκεται στο πλάι του δρόμου.

Ο δικυκλιστής διακομίσθηκε τραυματισμένος στο Νοσοκομείο της Λαμίας, όπου και νοσηλεύεται.

Πηγή: lamiareport.gr
 

CIM

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2005
Μηνύματα
8.492
Like
30
Πόντοι
66
Από 10.490 ευρώ η νέα Triumph Tiger 1050

www.pixhost.org/show/3793/12882881_image-ashx.jpg] [/url]

Διαθέσιμη στην ελληνική αγορά είναι η νέα Tiger 1050, με την ελληνική εισαγωγική εταιρεία να προσφέρει στους ενδιαφερόμενους πελάτες και επιδότηση ανταλλαγής, ύψους 500 ευρώ.

Η βρετανική μοτοσυκλέτα φέρει αρκετές αλλαγές σε σχέση με το περσινό μοντέλο, έχοντας αναβαθμισμένες αναρτήσεις και νέο αλουμινένιο τιμόνι fatbar σε μαύρο χρώμα κατά 20 χλστ. χαμηλότερα από το προηγούμενο. Το φέρινγκ της Tiger 1050, φέρει νέα γραφικά και είναι επίσης σε μαύρο χρώμα, όπως επίσης και η βάση του πίσω γραναζιού και οι δαγκάνες φρένων. Τα τελικά των εξατμίσεων έχουν πλέον  βουρτσισμένο finish και οι βάσεις των μαρσπιέ είναι σε απόχρωση γραφίτη. 

Η μοτοσυκλέτα θα διατεθεί μόνο σε μαύρο χρώμα και σε περιορισμένο αριθμό μονάδων, με την τιμή να ανέρχεται στα 10.490 ευρώ. Ωστόσο, όσοι αγοράσουν τη μηχανή από τα καταστήματα του δικτύου θα λάβουν επιδότηση ανταλλαγής ύψους 500 ευρώ.

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom