Νέα

Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 347K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Επισκέπτης
Στα μονοκύλινδρα ναι εζδίκιο. Στα V ίσως ειναι λίγο δυσκολάκι. Αλλα δεν ειναι εκει το θέμα - για μένα που έχω και κάποια ηλικία λάδια, φίλτρα βαλβίδες καθε 5000 ειναι ενας περιορισμός σε σχέση με τα 20000 των γιαπωνέζων.

Γουσταρω όμως ΚΤΜ, αν ήμουν νέος ισως χτύπαγα ενα
10.000 βαλβιδες τα μονοκυλινδρα ψεκαστα,15,000 τα V2 και με τον καινουργιο μονοκυλινδρο 690 επισης 15,οοο η ρυθμιση βαλβιδων
 

wolfakis7

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2009
Μηνύματα
17.071
Like
7
Πόντοι
166
- Γιατί τα μεταχειρισμένα beverly είναι τόσο ακριβά?
- Είναι αλήθεια πως τα beverly βγάζουν βλάβες κι έχουν κοστοβόρο service?

το σκούτερ είναι μια οικονομική λύση μεχρι τα 250-300 κυβικά.δεν καίει πολύ και πας παντού μέσα τη πόλη και λίγο έξω ανετα μεχρι τα 120 χιλιόμετρα.απο εκεί και πέρα μακριά απο το beverly εκτός των ζημιών και λόγο ακριβού σέρβις.

έχω μια beverlara cruiser 250 του 2009, το πηγαίνω πλακωτό, λάστιχα δεν έχω αλλάξει ποτέ εκτός από μία φορά που τρύπισε το μπροστά, δεν μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα μηχανικό αν εξαιρέσεις θόρυβο της εξάτμισης που απλά είχε ξεκαλουπώσει από τον καταλύτη. το μόνο χρήμα που του έχω ακουμπήσει είναι ένα 300άρι στο σέρβις και λαμπάκι χαμηλής 2 φορές μέχρι σήμερα...φτού φτού το πήρα μετά τον ανάδρομο ερμή.

α! το πήρα της κούτας.

α2! με αυτά τα μηχανάκια πουλάς μούρη..είναι μουνοπαγίδες και έχουν τουπέ.
 

RPM

Μέλος
Εγγρ.
3 Μαΐ 2011
Μηνύματα
1.143
Like
0
Πόντοι
16
Ραγιζαν κεφαλες τα 950?

Κάποια ναι

Νομίζω οτι ήταν θέμα
(1) πως το πήγαινες το εργαλείο - οποιος ειχε το γκάζι σαν ον-οφ διακοπτη με απότομα ανοίγματα και κλεισίματα ναι ειχε προβλημα
(2) Συντήρησης - παρα πολυ σημαντικό. Οσοι αποφάσιζαν καθε 7 αντι για 5 χιλ, την πατουσανε. Και κατι βιδες ξελασκάριζαν απο τους κραδασμους αλλα όχι κάτι τραγικό.

Supermotard αμα εισαι μαγκας και το πας όπως πρέπει εισαι μαγκας. Πρέπει να έχει ροπή 13568 ΝΜ απο τισ 2 στροφές.

Αααχχ τα νειάτααααα
 

tednet

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.522
Like
4
Πόντοι
16
Στα μονοκύλινδρα ναι εζδίκιο. Στα V ίσως ειναι λίγο δυσκολάκι. Αλλα δεν ειναι εκει το θέμα - για μένα που έχω και κάποια ηλικία λάδια, φίλτρα βαλβίδες καθε 5000 ειναι ενας περιορισμός σε σχέση με τα 20000 των γιαπωνέζων.

Γουσταρω όμως ΚΤΜ, αν ήμουν νέος ισως χτύπαγα ενα
ελα δικε μου μονοσ σου θα κανεισ τα σερβισ 23 ευρα  κανουν τα φιλτρα  στα κτμ δουκεσ λσ4 και αναλογα τα λαδια που θα βαλεισ.ενταξει ο ιαπωνασ ξεχναει να αλλαζει λαδια
 

RPM

Μέλος
Εγγρ.
3 Μαΐ 2011
Μηνύματα
1.143
Like
0
Πόντοι
16
10.000 βαλβιδες τα μονοκυλινδρα ψεκαστα,15,000 τα V2 και με τον καινουργιο μονοκυλινδρο 690 επισης 15,οοο η ρυθμιση βαλβιδων

Ψεκαστά ΚΤΜ; Πω ρε πουστη εχω μεινει πολυ πισω.

Γαμω τα Del'orto
 

Επισκέπτης
έχω μια beverlara cruiser 250 του 2009, το πηγαίνω πλακωτό, λάστιχα δεν έχω αλλάξει ποτέ εκτός από μία φορά που τρύπισε το μπροστά, δεν μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα μηχανικό αν εξαιρέσεις θόρυβο της εξάτμισης που απλά είχε ξεκαλουπώσει από τον καταλύτη. το μόνο χρήμα που του έχω ακουμπήσει είναι ένα 300άρι στο σέρβις και λαμπάκι χαμηλής 2 φορές μέχρι σήμερα...φτού φτού το πήρα μετά τον ανάδρομο ερμή.

α! το πήρα της κούτας.

α2! με αυτά τα μηχανάκια πουλάς μούρη..είναι μουνοπαγίδες και έχουν τουπέ.
είσαι από τους τυχερούς ;)εγώ πάλι εχω xmax250 toy 2008 για σερβις συνολικά δεν έχω δώσει πάνω από 200 ευρώ και ουτε εγώ δεν έχω αλλάξει ακόμα λάστιχα.επίσης έχω αλλάξει και μια πίσω λάμπα led γιατί τράβαγε πολύ ρεύμα ;).τωρα μουναπαγιδες σχετικο ;)
 

tednet

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.522
Like
4
Πόντοι
16
οποιοσ θελει βοηθεια με κτμ να μου πει μπορω να βοηθησω :)
 

wolfakis7

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2009
Μηνύματα
17.071
Like
7
Πόντοι
166
είσαι από τους τυχερούς ;)εγώ πάλι εχω xmax250 toy 2008 για σερβις συνολικά δεν έχω δώσει πάνω από 200 ευρώ και ουτε εγώ δεν έχω αλλάξει ακόμα λάστιχα.επίσης έχω αλλάξει και μια πίσω λάμπα led γιατί τράβαγε πολύ ρεύμα ;).τωρα μουναπαγιδες σχετικο ;)

σου λέω...πέρασα τον ανάδρομο ερμή :grin:

το οδηγώ εγώ = μουνοπαγίδα :cool2:

* για το ρεύμα μήπως δεν έφταιγε το λεντ;
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
έχω μια beverlara cruiser 250 του 2009, το πηγαίνω πλακωτό, λάστιχα δεν έχω αλλάξει ποτέ εκτός από μία φορά που τρύπισε το μπροστά, δεν μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα μηχανικό αν εξαιρέσεις θόρυβο της εξάτμισης που απλά είχε ξεκαλουπώσει από τον καταλύτη. το μόνο χρήμα που του έχω ακουμπήσει είναι ένα 300άρι στο σέρβις και λαμπάκι χαμηλής 2 φορές μέχρι σήμερα...φτού φτού το πήρα μετά τον ανάδρομο ερμή.

α! το πήρα της κούτας.

α2! με αυτά τα μηχανάκια πουλάς μούρη..είναι μουνοπαγίδες και έχουν τουπέ.

:2funny:
 

Επισκέπτης
είσαι από τους τυχερούς ;)εγώ πάλι εχω xmax250 toy 2008 για σερβις συνολικά δεν έχω δώσει πάνω από 200 ευρώ και ουτε εγώ δεν έχω αλλάξει ακόμα λάστιχα.επίσης έχω αλλάξει και μια πίσω λάμπα led γιατί τράβαγε πολύ ρεύμα ;).τωρα μουναπαγιδες σχετικο ;)
Πως αλλαξες led λαμπα? :think:
Δεν αλλαξες ολο το φαναρι?
 

cocos30

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Αυγ 2010
Μηνύματα
943
Κριτικές
16
Like
2.173
Πόντοι
2.477
το σκούτερ είναι μια οικονομική λύση μεχρι τα 250-300 κυβικά.δεν καίει πολύ και πας παντού μέσα τη πόλη και λίγο έξω ανετα μεχρι τα 120 χιλιόμετρα.απο εκεί και πέρα μακριά απο το beverly εκτός των ζημιών και λόγο ακριβού σέρβις.πήγαινε σε ιαπωνα με πρώτη επιλογή xmax  η το sh300 ;)αξιόπιστα και μεταπωλησιμα ;)αν βαστάει η τσέπη σου πάρε το tmax 500 μιλαμε για το εργαλείο ;)


Ποια η γνωμη σου για Κυμκο και Συμ?
 

tednet

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.522
Like
4
Πόντοι
16
Για τα μαυρα ηθελα να πω,τα high flow που βγηκαν μετα ειναι σκυλια.
και για να  μην ραγισει η κεφαλη  κοιτασ παντα παραφλου πριν ξεκινησεισ και εισαι οκ! το κακο ειναι οτι εχουν ακριβα ανταλακτικα σε σχεση με αλλα και αν δεν κανεισ τα σερβισ μονοσ σου δεν συμφερει πολλα φραγκα τα συνεργεια
 

Επισκέπτης
Κάποια ναι

Νομίζω οτι ήταν θέμα
(1) πως το πήγαινες το εργαλείο - οποιος ειχε το γκάζι σαν ον-οφ διακοπτη με απότομα ανοίγματα και κλεισίματα ναι ειχε προβλημα
(2) Συντήρησης - παρα πολυ σημαντικό. Οσοι αποφάσιζαν καθε 7 αντι για 5 χιλ, την πατουσανε. Και κατι βιδες ξελασκάριζαν απο τους κραδασμους αλλα όχι κάτι τραγικό.

Supermotard αμα εισαι μαγκας και το πας όπως πρέπει εισαι μαγκας. Πρέπει να έχει ροπή 13568 ΝΜ απο τισ 2 στροφές.

Αααχχ τα νειάτααααα
Τα SUPERMOTO ειναι τα πιο ευκολα μηχανακια στο στριψιμο.
Οντως εχεις μεινει πισω,ψεκαστα βγαζει ο Αυστριακος απο το 2007 :grin:
Τα ΚΤΜ ειχαν το εξης κακο¨,τους ιδιοκτητες τους.
Αυτο που λες για τα αποτομα ανοιγματα του γκριπ ειναι εντελως λαθος,αυτη ειναι η ουσια των μοτερ αυτων.Ουτε τα σκορτσαρισματα τον βλαπτουν που λεγανε.
Τα πιο πολλα κτμακια τα ειχαν πιτσιρικαδες που δεν ειχαν φραγκα για συντηριση,το ξεκιναγαν κρυο ταπα,και γενικα δεν το προσεχαν.Αυτα τα μηχανακια θελουν αγαπη και προδερμ :grin:
 

Επισκέπτης
και για να  μην ραγισει η κεφαλη  κοιτασ παντα παραφλου πριν ξεκινησεισ και εισαι οκ! το κακο ειναι οτι εχουν ακριβα ανταλακτικα σε σχεση με αλλα και αν δεν κανεισ τα σερβισ μονοσ σου δεν συμφερει πολλα φραγκα τα συνεργεια
Διαφωνω,τα ανταλακτικα σε μερικες περιπτωσεις ειναι πιο φθηνα και απο ιαπωνα.Ειδικα τα πλαστικα του ειναι τσαμπα.Εκει που βαραγαν τα καριολια οι μαστορες ηταν στην εργασια
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom