Κάποια ναι
Νομίζω οτι ήταν θέμα
(1) πως το πήγαινες το εργαλείο - οποιος ειχε το γκάζι σαν ον-οφ διακοπτη με απότομα ανοίγματα και κλεισίματα ναι ειχε προβλημα
(2) Συντήρησης - παρα πολυ σημαντικό. Οσοι αποφάσιζαν καθε 7 αντι για 5 χιλ, την πατουσανε. Και κατι βιδες ξελασκάριζαν απο τους κραδασμους αλλα όχι κάτι τραγικό.
Supermotard αμα εισαι μαγκας και το πας όπως πρέπει εισαι μαγκας. Πρέπει να έχει ροπή 13568 ΝΜ απο τισ 2 στροφές.
Αααχχ τα νειάτααααα
Τα SUPERMOTO ειναι τα πιο ευκολα μηχανακια στο στριψιμο.
Οντως εχεις μεινει πισω,ψεκαστα βγαζει ο Αυστριακος απο το 2007
Τα ΚΤΜ ειχαν το εξης κακο¨,τους ιδιοκτητες τους.
Αυτο που λες για τα αποτομα ανοιγματα του γκριπ ειναι εντελως λαθος,αυτη ειναι η ουσια των μοτερ αυτων.Ουτε τα σκορτσαρισματα τον βλαπτουν που λεγανε.
Τα πιο πολλα κτμακια τα ειχαν πιτσιρικαδες που δεν ειχαν φραγκα για συντηριση,το ξεκιναγαν κρυο ταπα,και γενικα δεν το προσεχαν.Αυτα τα μηχανακια θελουν αγαπη και προδερμ