Επισκέπτης
Την ζηταγε ο ομιλος ΦΙΑΤ και οι μαλακες ζηταγαν τα μαλλια της κεφαλης τους.
Ντουκατι στα χερια γερμανων,ημαρτον.
Ντουκατι στα χερια γερμανων,ημαρτον.
παρε κτμ και ασε τουσ κινεζουσΕίμαι ενα παιδί το οποίο μεγάλωσε με κατεύθυνση απο τουε γονείς του πως δεν θα οδηγήσει ποτέ μηχανάκι για να μην πάθει ατύχημα. Πράγματι έφτασα 35 χρονών σώοος κι αβλαβής, πήγα όμως κι έβγαλα δίπλωμα Α1 για να μπορώ να νοικιάσω μηχανάκι σε κάποιο μικρό νησί στις διακοπές.
Με τον καιρό μπήκα στο τρυπάκι να αγοράσω σκούτερ για να πηγαινοέρχομαι στην δουλεία και να γλυτώσω βενζίνες. Ψάχνοντας κατέληξα σε μερικά συμπεράσματα και μου γεννήθηκαν επιπλέον κάποιες απορίες πάνω στις οποίες θέλω να τοποθετηθείτε εάν γουστάρετε.
Συμπεράσματα:
- Τα μεταχειρισμένα σκούτερ είναι πολύ ακριβά, δεν αξίζει αγορά μεταχειρισμένου εαν κρατάει τιμή. Η θα το σκοτώσει ο άλλος ή να κάνω υπομονή μέχρι να εχω την οικονομική δυνατότητα για αγορά καινούργιου.
- Αγορα μεταχειρισμένου απο έκθεση είναι σαν να αγοράζεις γουρούνι στο σακί διότι δεν σε αφήνει να το πας βόλτα και να το τρέξεις.
- Τα μικρά σκούτερ δεν ενδύκνεινται για οδήγηση σε λεωφόρους, είναι επικύνδινα όπως και τα παπιά.
Απορίες:
- Γιατί τα μεταχειρισμένα beverly είναι τόσο ακριβά?
- Είναι αλήθεια πως τα beverly βγάζουν βλάβες κι έχουν κοστοβόρο service?
- Υπάρχουν σοβαροί λόγοι να μην επιλέξω σκούτερ αλλά άλλου τύπου μηχανη?
παρε κτμ και ασε τουσ κινεζουσ
ρε τυπε ιταλικα ειναιπαρε κτμ και ασε τουσ κινεζουσ
Τυπε το 690 μου δεν εχει κανει τσικ και περναω και τα Τdm απο πανωΚΤΜ ρε φιλε έχει συντήρηση κάθε 10 μέτρα ναουμ
Τυπε το 690 μου δεν εχει κανει τσικ και περναω και τα Τdm απο πανω
ΚΤΜ ρε φιλε έχει συντήρηση κάθε 10 μέτρα ναουμ
την κανεισ μονοσ την συντηρηση σου λαδακια μαζι με φιλτρα λαδιου και καθαριζεισ.και καθε 5000 βαλβιδεσΚΤΜ ρε φιλε έχει συντήρηση κάθε 10 μέτρα ναουμ
το σκούτερ είναι μια οικονομική λύση μεχρι τα 250-300 κυβικά.δεν καίει πολύ και πας παντού μέσα τη πόλη και λίγο έξω ανετα μεχρι τα 120 χιλιόμετρα.απο εκεί και πέρα μακριά απο το beverly εκτός των ζημιών και λόγο ακριβού σέρβις.πήγαινε σε ιαπωνα με πρώτη επιλογή xmax η το sh300 ;)αξιόπιστα και μεταπωλησιμα ;)αν βαστάει η τσέπη σου πάρε το tmax 500 μιλαμε για το εργαλείο ;)Είμαι ενα παιδί το οποίο μεγάλωσε με κατεύθυνση απο τουε γονείς του πως δεν θα οδηγήσει ποτέ μηχανάκι για να μην πάθει ατύχημα. Πράγματι έφτασα 35 χρονών σώοος κι αβλαβής, πήγα όμως κι έβγαλα δίπλωμα Α1 για να μπορώ να νοικιάσω μηχανάκι σε κάποιο μικρό νησί στις διακοπές.
Με τον καιρό μπήκα στο τρυπάκι να αγοράσω σκούτερ για να πηγαινοέρχομαι στην δουλεία και να γλυτώσω βενζίνες. Ψάχνοντας κατέληξα σε μερικά συμπεράσματα και μου γεννήθηκαν επιπλέον κάποιες απορίες πάνω στις οποίες θέλω να τοποθετηθείτε εάν γουστάρετε.
Συμπεράσματα:
- Τα μεταχειρισμένα σκούτερ είναι πολύ ακριβά, δεν αξίζει αγορά μεταχειρισμένου εαν κρατάει τιμή. Η θα το σκοτώσει ο άλλος ή να κάνω υπομονή μέχρι να εχω την οικονομική δυνατότητα για αγορά καινούργιου.
- Αγορα μεταχειρισμένου απο έκθεση είναι σαν να αγοράζεις γουρούνι στο σακί διότι δεν σε αφήνει να το πας βόλτα και να το τρέξεις.
- Τα μικρά σκούτερ δεν ενδύκνεινται για οδήγηση σε λεωφόρους, είναι επικύνδινα όπως και τα παπιά.
Απορίες:
- Γιατί τα μεταχειρισμένα beverly είναι τόσο ακριβά?
- Είναι αλήθεια πως τα beverly βγάζουν βλάβες κι έχουν κοστοβόρο service?
- Υπάρχουν σοβαροί λόγοι να μην επιλέξω σκούτερ αλλά άλλου τύπου μηχανη?
3 κτμ ειχο αλλαξει τωρα εχω δουκα δεν μου εβγαλαν ποτε καμια ζημια[size=14pt]K[/size]άθε [size=14pt]Τ[/size]ετάρτη [size=14pt]Μ[/size]άστορα..
την κανεισ μονοσ την συντηρηση σου λαδακια μαζι με φιλτρα λαδιου και καθαριζεισ.και καθε 5000 βαλβιδεσ
3 κτμ ειχο αλλαξει τωρα εχω δουκα δεν μου εβγαλαν ποτε καμια ζημια
πιατζιο σωστοσ μανρε τυπε ιταλικα ειναι
Ραγιζαν κεφαλες τα 950?Μακάρι ρε φιλαρακι. Ισως εχω μεινει εγώ πισω με το 950. Παντα όρθιος και να το χαίρεσαι το εργαλείο
μου την εφερεσ τυπεΠλάκα κάνω φιλαράκι.
Λογοπαίγνιο με τα αρχικά..
κεφαλεσ τα κτμ ραγιζουν μονο αν παθεισ μανουρα με το ψυγειοΡαγιζαν κεφαλες τα 950?
Το 990 smr που εχω οδηγησει παντως ειναι να πας να κανει ληστεια για να το παρεις