παντου παει τυπε!μακαρι ολα τα μηχανακια να ειχαν τα ατου του β στορμΕγω θα ελεγα να μην παρεις καθολου το vstrom...Ειναι ενα αχρωμο,αοσμο μηχανακι που το χουν ολοι.Απροβληματιστο μεν και τιμιο για αυτα που προσφερει αλλα τιποτα τι ιδιαιτερο...ποσα λεφτα διαθετεις και τι ειδος μηχανης θες?Σαν το vstrom?
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 350K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)
Δεν διαφωνω αλλα δε θα θελα να εχω μια μηχανη που στο φαναρι την εχουν κ αλλοι 5...Μπορει να παρει το kawasaki versys.Κατ εμε πολυ ιδιαιτερο μηχανακι και παει και παντου οπως λες.Τωρα η Honda βγαζει ενα 700αρι που θα χαζεψουν ολοι.Βγαζει ενα σκουτερ το integra 700 κυβικα με καταναλωση 3.8 λιτρα/100 χλμ!!!Απο δευτερα ερχεται στις αντιπροσωπειες και θα το οδηγησω απο τους πρωτους οπως επισης και ενα στυλ vstrom 700αρι με το ιδιο μοτερ πολυ διαστημικο...Ας μπει να το δει...Εγω βεβαια ειμαι φαν των mega scooter εξ ου και η μηχανη που εχω,suzuki burgman 650...Για την πολη καθως και για εκτος ειναι οτι πρεπει...
HARD19
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 4.037
- Κριτικές
- 11
- Like
- 72
- Πόντοι
- 246
Εγω θα ελεγα να μην παρεις καθολου το vstrom...Ειναι ενα αχρωμο,αοσμο μηχανακι που το χουν ολοι.Απροβληματιστο μεν και τιμιο για αυτα που προσφερει αλλα τιποτα τι ιδιαιτερο...ποσα λεφτα διαθετεις και τι ειδος μηχανης θες?Σαν το vstrom?
Θέλω on-off. ΚΑι γύρω στα 4 5 χιλιάρικα για μεταχειρισμένο..
HARD19
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 4.037
- Κριτικές
- 11
- Like
- 72
- Πόντοι
- 246
Με τοσα λεφτα οι επιλογες σου περιοριζονται τοτε...
Γι αυτό κατέληξα στο vstrom. Αν και μόλις είδα το versys και μου κλικαρε.. Αλλά μέχρι να το βρω σε αυτή την τιμή θα περάσουν 5 χρόνια
HARD19
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 4.037
- Κριτικές
- 11
- Like
- 72
- Πόντοι
- 246
Εγω θα επειρνα ενα τρανσαλπ και θα εψαχνα το τελευταιο μοντελο πριν αλλαξει μουρη και κυβικα.Ηταν πανεμορφο...2007 μοντελο η 2009,δεν ειμαι σιγουρος...
Μακάρι να αλλάξει μούρη και κυβικά.. Τότε θα πέσει ακόμα περισσότερο η τιμή στα used
HARD19
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 4.037
- Κριτικές
- 11
- Like
- 72
- Πόντοι
- 246
Το τωρινο ειναι αδιαφορο εξωτερικα...Το προηγουμενο ηταν πολυ καλο κ ομορφο ομως.Το χεις κοιταξει?
Όχι να πω την αλήθεια... Θα το δω όμως και αυτό...THX
Επισκέπτης
http://[URL unfurl="true"]www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20B/Honda%20NC%20700X%2012%20%201.jpg[/img[/URL]]Δεν διαφωνω αλλα δε θα θελα να εχω μια μηχανη που στο φαναρι την εχουν κ αλλοι 5...Μπορει να παρει το kawasaki versys.Κατ εμε πολυ ιδιαιτερο μηχανακι και παει και παντου οπως λες.Τωρα η Honda βγαζει ενα 700αρι που θα χαζεψουν ολοι.Βγαζει ενα σκουτερ το integra 700 κυβικα με καταναλωση 3.8 λιτρα/100 χλμ!!!Απο δευτερα ερχεται στις αντιπροσωπειες και θα το οδηγησω απο τους πρωτους οπως επισης και ενα στυλ vstrom 700αρι με το ιδιο μοτερ πολυ διαστημικο...Ας μπει να το δει...Εγω βεβαια ειμαι φαν των mega scooter εξ ου και η μηχανη που εχω,suzuki burgman 650...Για την πολη καθως και για εκτος ειναι οτι πρεπει...
κατσε διαβασε τι κανει και πως το κανει αυτο το μηχανακι και θα ξεχασεις οτι ηξερες για τις μηχανες.
αν και αντι-japan ενα μεγαλο respect στην honda
Ξερω πολυ καλα και θα το οδηγησω απο δευτερα.Ειναι γνωστος μου ενας αντιπροσωπος της χοντα και θα μου το δωσει αυτο καθως και το σκουτεροειδες 700αρι για σαββατοκυριακο για να κυκλοφορησει και να το δει κοσμος.Θα ερθει με κανονικο σασμαν αλλα αργοτερα και με αυτοματο-σειριακο.Θα παθουν πλακα ολοι...Με πριζωσε,πριν 5 μηνες πηρα το burgman...
Έτρεχε με… 300 και έκανε σούζες με…200 χλμ/ώρα
Πολλές φορές έχει τύχει να συναντήσουμε στο δρόμο επικίνδυνους οδηγούς, είτε γιατί τρέχουν με… χίλια είτε γιατί κινούνται αργά στη δεξιά λωρίδα. Ωστόσο ένα πολύ συνηθισμένο φαινόμενο είναι οι υψηλές ταχύτητες που βάζουν σε κίνδυνο τόσο αυτούς που τρέχουν όσο και αυτούς που βρίσκονται εκείνη την ώρα κοντά τους.
Στο παρακάτω video το οποίο ανέβηκε στο Διαδίκτυο την περασμένη Κυριακή, μπορείτε να «απολαύσετε» σωρεία παραβάσεων από μία παρέα μοτοσικλετιστών οι οποίοι επέστρεφαν στην πρωτεύουσα από την εθνική οδό Κορίνθου – Αθηνών. Όπως θα δείτε ο αναβάτης της κάνει σούζες με 200 χλμ./ώρα στο κοντέρ, κινείται με σχεδόν 300 χλμ./ώρα, περνά τα διόδια χωρίς να πληρώσει ενώ οι περισσότερες μοτοσικλέτες που τον συνοδεύουν δεν φέρουν καν πινακίδες κυκλοφορίες.
Δείτε το σχετικό video
Πολλές φορές έχει τύχει να συναντήσουμε στο δρόμο επικίνδυνους οδηγούς, είτε γιατί τρέχουν με… χίλια είτε γιατί κινούνται αργά στη δεξιά λωρίδα. Ωστόσο ένα πολύ συνηθισμένο φαινόμενο είναι οι υψηλές ταχύτητες που βάζουν σε κίνδυνο τόσο αυτούς που τρέχουν όσο και αυτούς που βρίσκονται εκείνη την ώρα κοντά τους.
Στο παρακάτω video το οποίο ανέβηκε στο Διαδίκτυο την περασμένη Κυριακή, μπορείτε να «απολαύσετε» σωρεία παραβάσεων από μία παρέα μοτοσικλετιστών οι οποίοι επέστρεφαν στην πρωτεύουσα από την εθνική οδό Κορίνθου – Αθηνών. Όπως θα δείτε ο αναβάτης της κάνει σούζες με 200 χλμ./ώρα στο κοντέρ, κινείται με σχεδόν 300 χλμ./ώρα, περνά τα διόδια χωρίς να πληρώσει ενώ οι περισσότερες μοτοσικλέτες που τον συνοδεύουν δεν φέρουν καν πινακίδες κυκλοφορίες.
Δείτε το σχετικό video
ghost rider
Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Ιαν 2011
- Μηνύματα
- 656
- Like
- 0
- Πόντοι
- 6
Το'χω δει ισαμε 10 φορες μιλάμε
Μεγάλη πτώση πωλήσεων και στις μοτοσικλέτες
Η οικονομική κρίση δεν έχει επηρεάσει σημαντικά μόνο την αγορά του αυτοκινήτου, αφού και στις μοτοσικλέτες τα πράγματα μόνο ρόδινα δεν μπορούν να χαρακτηριστούν. Η φετινή χρονιά ξεκίνησε με μεγάλη πτώση, με τις ταξινομήσεις το μήνα Ιανουάριο να φθάνουν τις 2.036 μονάδες, εμφανίζοντας μείωση κατά 38,4% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι.
Από αυτά, τα 1.843 ήταν δίκυκλα, τρίκυκλα και ATV με κυβισμό ως 500 κ.εκ. και μόλις τα 913 ήταν μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού. Εξέλιξη απόλυτα φυσιολογική, αφού όλο και περισσότεροι επιλέγουν μοτοσικλέτες χαμηλού κυβισμού τόσο λόγω κόστους, όσο και για να γλιτώσουν χρήματα από καύσιμα.
Από το 2008, οπότε και υπήρξε μια «χρυσή» περίοδος για την αγορά, η πτώση μήνα με το μήνα και χρόνο με το χρόνο είναι ραγδαία. Για να σας δώσουμε ένα παράδειγμα, τον Ιανουάριο του 2008 οι ταξινομήσεις έφθασαν τις 5.222, τον ίδιο μήνα του 2009 έπεσαν στις 4.252, το 2010 στις 3.924 και το 2011 στις 3.304 μονάδες. Αν τώρα συγκρίνουμε τον αντίστοιχο μήνα του 2008 με αυτόν του 2012 η μείωση ξεπερνά το 60%.
Η οικονομική κρίση δεν έχει επηρεάσει σημαντικά μόνο την αγορά του αυτοκινήτου, αφού και στις μοτοσικλέτες τα πράγματα μόνο ρόδινα δεν μπορούν να χαρακτηριστούν. Η φετινή χρονιά ξεκίνησε με μεγάλη πτώση, με τις ταξινομήσεις το μήνα Ιανουάριο να φθάνουν τις 2.036 μονάδες, εμφανίζοντας μείωση κατά 38,4% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι.
Από αυτά, τα 1.843 ήταν δίκυκλα, τρίκυκλα και ATV με κυβισμό ως 500 κ.εκ. και μόλις τα 913 ήταν μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού. Εξέλιξη απόλυτα φυσιολογική, αφού όλο και περισσότεροι επιλέγουν μοτοσικλέτες χαμηλού κυβισμού τόσο λόγω κόστους, όσο και για να γλιτώσουν χρήματα από καύσιμα.
Από το 2008, οπότε και υπήρξε μια «χρυσή» περίοδος για την αγορά, η πτώση μήνα με το μήνα και χρόνο με το χρόνο είναι ραγδαία. Για να σας δώσουμε ένα παράδειγμα, τον Ιανουάριο του 2008 οι ταξινομήσεις έφθασαν τις 5.222, τον ίδιο μήνα του 2009 έπεσαν στις 4.252, το 2010 στις 3.924 και το 2011 στις 3.304 μονάδες. Αν τώρα συγκρίνουμε τον αντίστοιχο μήνα του 2008 με αυτόν του 2012 η μείωση ξεπερνά το 60%.
Ανάκληση μοτοσικλετών Kawasaki
Πρόγραμμα ανάκλησης μοτοσικλετών Kawasaki μοντέλα ZX600R9/A/B/C, ZX1000E8/9 και ZX1000FA/B, εκτελεί η εταιρεία ΤΕΟΜΟΤΟ ΑΕ, Γενική Αντιπροσωπεία Kawasaki, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, όπως ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Η ανάκληση αφορά σε συνολικά 248 μοτοσικλέτες, στις οποίες, υπό προϋποθέσεις, ο ανορθωτής δημιουργεί ανεπαρκή φόρτιση, έχοντας σαν αποτέλεσμα τον σβήσιμο του κινητήρα και/ή κατάσταση μη λειτουργίας.
Όπως επισημαίνεται, το σβήσιμο του κινητήρα, ενώ λειτουργεί, μπορεί να δημιουργήσει ενδεχόμενο ατύχημα.
Μέχρι στιγμής, δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Στο πλαίσιο αυτό, οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω μοτοσικλετών θα ενημερωθούν εγγράφως, μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών μοτοσικλετών Kawasaki σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει αντικατάσταση του ανορθωτή στο όχημά τους, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Πρόγραμμα ανάκλησης μοτοσικλετών Kawasaki μοντέλα ZX600R9/A/B/C, ZX1000E8/9 και ZX1000FA/B, εκτελεί η εταιρεία ΤΕΟΜΟΤΟ ΑΕ, Γενική Αντιπροσωπεία Kawasaki, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, όπως ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Η ανάκληση αφορά σε συνολικά 248 μοτοσικλέτες, στις οποίες, υπό προϋποθέσεις, ο ανορθωτής δημιουργεί ανεπαρκή φόρτιση, έχοντας σαν αποτέλεσμα τον σβήσιμο του κινητήρα και/ή κατάσταση μη λειτουργίας.
Όπως επισημαίνεται, το σβήσιμο του κινητήρα, ενώ λειτουργεί, μπορεί να δημιουργήσει ενδεχόμενο ατύχημα.
Μέχρι στιγμής, δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Στο πλαίσιο αυτό, οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω μοτοσικλετών θα ενημερωθούν εγγράφως, μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών μοτοσικλετών Kawasaki σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει αντικατάσταση του ανορθωτή στο όχημά τους, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Νέο Yamaha T-MAX 2012
www.pixhost.org/show/3521/11655872_tromaktiko34.jpg] [/url]
Η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε./Κλάδος ΥΑΜΑΗΑ, επίσημη αποκλειστική διανομέας της Yamaha Motor Co.Ltd., ανακοίνωσε την τιμή του νέου ΤΜΑΧ:Νέο T-MAX 530: €10.990
Νέο T-MAX 530 ABS: €11.650
Το TMAX διακρίνεται για την άψογη συμπεριφορά στους πολυσύχναστους δρόμους της πόλης, όπως και στους ανοικτούς δρόμους της εξοχής, προσφέροντας απολαυστικές μετακινήσεις κατά τη διάρκεια της εβδομάδας καθώς και ευχάριστα ταξίδια, εξασφαλίζοντας απαράμιλλη άνεση για εσάς και τον συνεπιβάτη σας.
Συνδυάζοντας ιδανικά τις επιδόσεις μοτοσυκλέτας με την άνεση ενός scooter, το νέο ΤΜΑΧ διατηρεί το μοναδικό του χαρακτήρα και ταυτόχρονα διαφοροποιείται με μία σειρά από νέους, σημαντικούς τρόπους.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΜΑΧ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΜΕ...
...Ακόμη περισσότερη ισχύ με βελτιωμένη επιτάχυνση ! Η εξέλιξη του TMAX ξεκινά με ένα νέο τετράχρονο, υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο, κινητήρα 530 κ.εκ. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, ο νέος αυτός κινητήρας αποδίδει εξαιρετικά ισχυρή ροπή στις χαμηλές έως μεσαίες ταχύτητες, επιτυγχάνοντας σημαντική αύξηση της επιτάχυνσης. Με εκπληκτική ώθηση από τα 40 χιλ/ώρα στα 90χιλ./ώρα, οι αναβάτες θα αισθάνονται τη βελτίωση αισθητά κάθε φορά που θα επιταχύνουν, ή θα προσπερνούν σε ώρες αιχμής της κυκλοφορίας.
...Ακόμη μεγαλύτερη σταθερότητα ! Οι μεγάλοι εμπρός και πίσω τροχοί διαμέτρου 15 ιντσών, και ο νέος ιμάντας κίνησης εξασφαλίζουν ακόμη μεγαλύτερη σταθερότητα. Oρατός στο πίσω μέρος του scooter, ο νέος ιμάντας αποτελεί μία πρωτιά της YAMAHA σε αυτή την κατηγορία. Το γκάζι είναι περισσότερο συνδεδεμένο με τον κινητήρα και ο αναβάτης αισθάνεται επίσης πιο άμεσα συνδεδεμένος με το scooter.
...Ακόμη περισσότερη συμπεριφορά μοτοσυκλέτας με μείωση & ανακατανομή βάρους ! Με νέο ελαφρύ πλαίσιο από χυτό αλουμίνιο και νέο ψαλίδι, έχει συνολικά ελαφρύνει κατά περίπου 4 κιλά. Η κατανομή βάρους ακολουθεί ένα μοτίβο παρόμοιο με αυτό της μοτοσυκλέτας, με τον κινητήρα σταθερά τοποθετημένο μέσα στο πλαίσιο, και το δοχείο καυσίμου σε χαμηλή θέση. Η καλύτερη δυνατή κατανομή βάρους προς τον εμπρός τροχό, βελτιώνει αισθητά την οδηγική αίσθηση : οι αναβάτες αποκτούν ένα ενισχυμένο επίπεδο ελέγχου και στρίβουν με ευκολία, ακόμη και στις πιο κλειστές στροφές.
...Ακόμη μεγαλύτερη ισχύ πέδησης, ενισχυμένη απόκριση ανάρτησης ! Με μεγαλύτερο πίσω δισκόφρενο 282 χιλ. και διπλό εμπρός δισκόφρενο, εξασφαλίζει ακόμη πιο αποτελεσματικό φρενάρισμα. Οι αναρτήσεις του TMAX αναβαθμίζουν την αίσθηση οδήγησης και την άνεση σε νέα επίπεδα, με εξαιρετική συμπεριφορά στις στροφές, σταθερότητα και γενικά βελτιωμένη αίσθηση. Η έκδοση ABS είναι διαθέσιμη για ακόμα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση κατά το φρενάρισμα.
...Ακόμη περισσότερο δυναμικό, υψηλού κύρους στυλ ! Το ανασχεδιασμένο πάνελ οργάνων – τύπου αυτοκινήτου - έχει πιο επιθετική εμφάνιση στο μπροστινό τμήμα, και παρέχει άφθονο χώρο τόσο για το ανανεωμένο συμμετρικό ταμπλό, όσο και τους νέους καθρέφτες, που εξασφαλίζουν καλύτερη ορατότητα. Τα διπλά, πολυγωνικά αναλογικά όργανα αποτελούν εντυπωσιακές προσθήκες στο ταμπλό. Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν τη νέα, δυναμική εμφάνιση με τροχούς 5 ακτίνων και ένα υψηλής ποιότητας, σφυρήλατο αλουμινένιο πλαϊνό σταντ, το οποίο βοηθά στη διατήρηση του συνολικού βάρους χαμηλά.
Ο νέος αεροδυναμικός ανεμοθώρακας που ρυθμίζεται σε δύο θέσεις και προσαρμόζεται ανάλογα με τις συνθήκες, προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη άνεση και προστασία στον αναβάτη. Παράλληλα, οι νέες χειρολαβές, τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ και το ανασχεδιασμένο πίσω τμήμα, εξασφαλίζουν στον συνεπιβάτη νέα επίπεδα άνεσης και εμπιστοσύνης. Τα ντουλαπάκια και ο χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα διαθέτουν μεγάλο χώρο για αποσκευές και διάφορα αντικείμενα.
To νέο ΥΑΜΑΗΑ TMAX '12 είναι διαθέσιμο ήδη στο Πανελλαδικό Δίκτυο Συνεργατών ΥΑΜΑΗΑ σε 3 επιλογές χρωμάτων: Γκρι (Sonic Grey), Μαύρο (Midnight Black), και Λευκό (Competition White).
www.pixhost.org/show/3521/11655872_tromaktiko34.jpg] [/url]
Η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε./Κλάδος ΥΑΜΑΗΑ, επίσημη αποκλειστική διανομέας της Yamaha Motor Co.Ltd., ανακοίνωσε την τιμή του νέου ΤΜΑΧ:Νέο T-MAX 530: €10.990
Νέο T-MAX 530 ABS: €11.650
Το TMAX διακρίνεται για την άψογη συμπεριφορά στους πολυσύχναστους δρόμους της πόλης, όπως και στους ανοικτούς δρόμους της εξοχής, προσφέροντας απολαυστικές μετακινήσεις κατά τη διάρκεια της εβδομάδας καθώς και ευχάριστα ταξίδια, εξασφαλίζοντας απαράμιλλη άνεση για εσάς και τον συνεπιβάτη σας.
Συνδυάζοντας ιδανικά τις επιδόσεις μοτοσυκλέτας με την άνεση ενός scooter, το νέο ΤΜΑΧ διατηρεί το μοναδικό του χαρακτήρα και ταυτόχρονα διαφοροποιείται με μία σειρά από νέους, σημαντικούς τρόπους.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΜΑΧ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΜΕ...
...Ακόμη περισσότερη ισχύ με βελτιωμένη επιτάχυνση ! Η εξέλιξη του TMAX ξεκινά με ένα νέο τετράχρονο, υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο, κινητήρα 530 κ.εκ. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, ο νέος αυτός κινητήρας αποδίδει εξαιρετικά ισχυρή ροπή στις χαμηλές έως μεσαίες ταχύτητες, επιτυγχάνοντας σημαντική αύξηση της επιτάχυνσης. Με εκπληκτική ώθηση από τα 40 χιλ/ώρα στα 90χιλ./ώρα, οι αναβάτες θα αισθάνονται τη βελτίωση αισθητά κάθε φορά που θα επιταχύνουν, ή θα προσπερνούν σε ώρες αιχμής της κυκλοφορίας.
...Ακόμη μεγαλύτερη σταθερότητα ! Οι μεγάλοι εμπρός και πίσω τροχοί διαμέτρου 15 ιντσών, και ο νέος ιμάντας κίνησης εξασφαλίζουν ακόμη μεγαλύτερη σταθερότητα. Oρατός στο πίσω μέρος του scooter, ο νέος ιμάντας αποτελεί μία πρωτιά της YAMAHA σε αυτή την κατηγορία. Το γκάζι είναι περισσότερο συνδεδεμένο με τον κινητήρα και ο αναβάτης αισθάνεται επίσης πιο άμεσα συνδεδεμένος με το scooter.
...Ακόμη περισσότερη συμπεριφορά μοτοσυκλέτας με μείωση & ανακατανομή βάρους ! Με νέο ελαφρύ πλαίσιο από χυτό αλουμίνιο και νέο ψαλίδι, έχει συνολικά ελαφρύνει κατά περίπου 4 κιλά. Η κατανομή βάρους ακολουθεί ένα μοτίβο παρόμοιο με αυτό της μοτοσυκλέτας, με τον κινητήρα σταθερά τοποθετημένο μέσα στο πλαίσιο, και το δοχείο καυσίμου σε χαμηλή θέση. Η καλύτερη δυνατή κατανομή βάρους προς τον εμπρός τροχό, βελτιώνει αισθητά την οδηγική αίσθηση : οι αναβάτες αποκτούν ένα ενισχυμένο επίπεδο ελέγχου και στρίβουν με ευκολία, ακόμη και στις πιο κλειστές στροφές.
...Ακόμη μεγαλύτερη ισχύ πέδησης, ενισχυμένη απόκριση ανάρτησης ! Με μεγαλύτερο πίσω δισκόφρενο 282 χιλ. και διπλό εμπρός δισκόφρενο, εξασφαλίζει ακόμη πιο αποτελεσματικό φρενάρισμα. Οι αναρτήσεις του TMAX αναβαθμίζουν την αίσθηση οδήγησης και την άνεση σε νέα επίπεδα, με εξαιρετική συμπεριφορά στις στροφές, σταθερότητα και γενικά βελτιωμένη αίσθηση. Η έκδοση ABS είναι διαθέσιμη για ακόμα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση κατά το φρενάρισμα.
...Ακόμη περισσότερο δυναμικό, υψηλού κύρους στυλ ! Το ανασχεδιασμένο πάνελ οργάνων – τύπου αυτοκινήτου - έχει πιο επιθετική εμφάνιση στο μπροστινό τμήμα, και παρέχει άφθονο χώρο τόσο για το ανανεωμένο συμμετρικό ταμπλό, όσο και τους νέους καθρέφτες, που εξασφαλίζουν καλύτερη ορατότητα. Τα διπλά, πολυγωνικά αναλογικά όργανα αποτελούν εντυπωσιακές προσθήκες στο ταμπλό. Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν τη νέα, δυναμική εμφάνιση με τροχούς 5 ακτίνων και ένα υψηλής ποιότητας, σφυρήλατο αλουμινένιο πλαϊνό σταντ, το οποίο βοηθά στη διατήρηση του συνολικού βάρους χαμηλά.
Ο νέος αεροδυναμικός ανεμοθώρακας που ρυθμίζεται σε δύο θέσεις και προσαρμόζεται ανάλογα με τις συνθήκες, προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη άνεση και προστασία στον αναβάτη. Παράλληλα, οι νέες χειρολαβές, τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ και το ανασχεδιασμένο πίσω τμήμα, εξασφαλίζουν στον συνεπιβάτη νέα επίπεδα άνεσης και εμπιστοσύνης. Τα ντουλαπάκια και ο χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα διαθέτουν μεγάλο χώρο για αποσκευές και διάφορα αντικείμενα.
To νέο ΥΑΜΑΗΑ TMAX '12 είναι διαθέσιμο ήδη στο Πανελλαδικό Δίκτυο Συνεργατών ΥΑΜΑΗΑ σε 3 επιλογές χρωμάτων: Γκρι (Sonic Grey), Μαύρο (Midnight Black), και Λευκό (Competition White).
Νεκρός μοτοσικλετιστής στο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών
Σοκ έχει προκαλέσει στους λάτρεις της μοτοσικλέτας, η είδηση θανάτου ενός αναβάτη στην πίστα των Σερρών, κατά τη διάρκεια προπόνησης οδηγών ενόψει του ρουμανικού πρωταθλήματος ταχύτητας.
Πρόκειται για 39χρονο, ο οποίος σκοτώθηκε στις 11:30 το πρωί, κατά τη διάρκεια ελεύθερων δοκιμαστικών. Ο αναβάτης είχε πτώση στην Κ13.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο άτυχος οδηγός έχασε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας του, με αποτέλεσμα αυτή να ανατραπεί και να τραυματιστεί θανάσιμα.
Όπως έγινε γνωστό, στους αγώνες δήλωσαν συμμετοχή δεκάδες λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της αγωνιστικής μοτοσικλέτας μεταξύ άλλων από τις χώρες της Ρουμανίας, της Βουλγαρίας και του Ισραήλ.
Σοκ έχει προκαλέσει στους λάτρεις της μοτοσικλέτας, η είδηση θανάτου ενός αναβάτη στην πίστα των Σερρών, κατά τη διάρκεια προπόνησης οδηγών ενόψει του ρουμανικού πρωταθλήματος ταχύτητας.
Πρόκειται για 39χρονο, ο οποίος σκοτώθηκε στις 11:30 το πρωί, κατά τη διάρκεια ελεύθερων δοκιμαστικών. Ο αναβάτης είχε πτώση στην Κ13.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο άτυχος οδηγός έχασε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας του, με αποτέλεσμα αυτή να ανατραπεί και να τραυματιστεί θανάσιμα.
Όπως έγινε γνωστό, στους αγώνες δήλωσαν συμμετοχή δεκάδες λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της αγωνιστικής μοτοσικλέτας μεταξύ άλλων από τις χώρες της Ρουμανίας, της Βουλγαρίας και του Ισραήλ.
“Μπουρλότο” σε 5 μηχανές
Τη νύχτα... του Αγίου Βαρθολομαίου έζησαν οι κάτοικοι στον Πειραιά στην οδό Χορμοβίτου
Πέντε λεπτά πριν τις τρεις τα χαράματα κάποιοι άρχισαν να παραδίδουν στις φλόγες τη μια μετά την άλλη πέντε μηχανές που ήταν παρκαρισμένες στο δρόμο. Οι πυροσβέστες ουσιαστικά δεν πρόλαβαν να σώσουν καμία από τις μηχανές. Οι τέσσερις καταστράφηκαν ολοσχερώς ενό η πέμπτη έχει πολύ μεγάλες ζημιές.
Τη νύχτα... του Αγίου Βαρθολομαίου έζησαν οι κάτοικοι στον Πειραιά στην οδό Χορμοβίτου
Πέντε λεπτά πριν τις τρεις τα χαράματα κάποιοι άρχισαν να παραδίδουν στις φλόγες τη μια μετά την άλλη πέντε μηχανές που ήταν παρκαρισμένες στο δρόμο. Οι πυροσβέστες ουσιαστικά δεν πρόλαβαν να σώσουν καμία από τις μηχανές. Οι τέσσερις καταστράφηκαν ολοσχερώς ενό η πέμπτη έχει πολύ μεγάλες ζημιές.
Άλλα thread (τυχαίες επιλογές)
- Απαντήσεις
- 34
- Εμφανίσεις
- 22K
- Απαντήσεις
- 21
- Εμφανίσεις
- 9K
- Απαντήσεις
- 248
- Εμφανίσεις
- 10K
- Απαντήσεις
- 68
- Εμφανίσεις
- 39K
- Απαντήσεις
- 0
- Εμφανίσεις
- 6K