αμα κανεις κανενας τεστ drive τα καινουρια bmw650GS (71αλογα) και ΒΜW800, ας γραψει σχολια εδω
Πρίν απο λίγες ημέρες φίλε μου το 800GS...
Το μαυρο - γκρί , αισθητικά ανώτερο απο το Αεκτζίδηκο νομίζω. Για την κατηγορία του ίσως ο πιο όμορφος σχεδιασμός που έχω δει !
Σε σχέση με το transalp-2004, πολύ πιο μανιτζέβελο, αν και ψηλότερο (89 cm- σέλα). Τα κιλά του αν και δεν είναι πολλά 185 περίπου, τα κρύβει καλά.Σε κίνηση ανάμεσα απο αμάξια λόγω στενοτητάς του, κανένα πρόβλημα.
Σε θέση οδήγησης το μηχανάκι σε φέρνει μπροστά. Πιο μαχητικό λοιπόν to control του.
Αν και άστρωτο, ο κινητήρας μου φάνηκε ρομαλέος απο χαμηλά, και το πλάισιο άκουγε περίφημα. Τονίζω ότι δεν θεωρώ τα 40 λεπτά αρκετά για ασφαλη συμπεράσματα. Απλά σου μεταφέρω μια "μυρωδία του".
Εμένα μου άρεσε πολύ, και το θεωρώ πολύ καλή λύση, για Ελλάδα. Ταξιδίαρικο όσο χρειάζεται, και πας και στα νησάκια σου...
Τώρα για χωμάτινα - νεροφαγώματα - βουνά, δεν...τουλάχιστον αν δεν φορέσεις λάστιχα, ΚΑΙ αν δεν είσαι
ΑΝΑΒΑΤΗΣ
Γιατί τώρα τελευταία έχω απορήσει πολύ μα πολυ, με περιπτώσεις π.χ GS 1200 adventure, με οδηγούς πιετάτους, που αν κάνει το σκαρπίνι ότι γλιστράει στο φανάρι, θα σωριαστούν οι άνθρωποι και για να σηκώσουν πάλι το ελικόπτερο,
θα χρειαστούν γεώτρηση. ή που τρέμει ο κώλος τους, να βγεί η ψυχή του, όταν ανεβούν ένα πεζοδρόμιο.
Μην παρεξηγηθώ δεν έχω προσωπικά με τους ανθρώπους αλλά γιατί παίρνεις βρε το ελικόπτερο, του φοράς και τις στρασάτες τριπλέτες, και για να το πάς χαλικι, θα το φοβηθείς...Που να το κυνηγήσεις κιόλας σε καμία άλλη διαδρομή.
Τεσπα και το gs1200 αλλά και κάμποσα ακόμη μηχανάκια (όχι μόνο on - off ), ta θεωρώ άστοχα τουλάχιστον για τον μέσο αναβάτη. Και όχι δεν κομπάζω, και εγώ τέτοιος είμαι...άντε με λίγο βούνάκι παραπάνω, στις πλάτες μου.