You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 348K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
Da dove sei , caro amico Rainbow ?
. . . μιά χαρά διαβασμένο , σε βλέπω
. . . και πολύ το χαίρομαι !
gabadoo
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 10.664
- Like
- 2
- Πόντοι
- 166
Ο καθενας οπως την βρισκει παιδες...
Ποτε δεν διεκδικησα δαφνες Ροσσι,ετσι δεν τρελλαινομαι να "ανοιξω"
στο Μουτζελο η σε καποια αλλη συγχρονη πιστα motoGP
ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ,οτι δεν θα ηθελα να οδηγησω εκει μεσα,εστω και για να δω
πως ειναι...
Αντιθετα ερεθιζομαι και μονο στην σκεψη να οδηγησω μεσα σε παλιες
πιστες,απο εκεινες τις μεγαλες....η εστω και σε διαδρομες παλιες
Το μεγαλο Νιρμπουργκρινγκ,το παλιο Αβους,ΤΟ Σπα-Φρανκοσαμπ με την
περιφημη Ο ρουζ,την διαδρομη του παλιου Μιλε Μιλια,την διαδρομη του
Isle of Man..Την διαδρομη των παλιων αναβασεων μοτοσυκλετας στα βουνα
του Αιφελ...
Θελω κανα δυο ζωες...
Αλλιμονο απο εσας που θα πεθανετε στα εκατο σας...
Εγω θα παω διακοσα,οποτε εχω χρονο ακομα
Ποτε δεν διεκδικησα δαφνες Ροσσι,ετσι δεν τρελλαινομαι να "ανοιξω"
στο Μουτζελο η σε καποια αλλη συγχρονη πιστα motoGP
ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ,οτι δεν θα ηθελα να οδηγησω εκει μεσα,εστω και για να δω
πως ειναι...
Αντιθετα ερεθιζομαι και μονο στην σκεψη να οδηγησω μεσα σε παλιες
πιστες,απο εκεινες τις μεγαλες....η εστω και σε διαδρομες παλιες
Το μεγαλο Νιρμπουργκρινγκ,το παλιο Αβους,ΤΟ Σπα-Φρανκοσαμπ με την
περιφημη Ο ρουζ,την διαδρομη του παλιου Μιλε Μιλια,την διαδρομη του
Isle of Man..Την διαδρομη των παλιων αναβασεων μοτοσυκλετας στα βουνα
του Αιφελ...
Θελω κανα δυο ζωες...
Αλλιμονο απο εσας που θα πεθανετε στα εκατο σας...
Εγω θα παω διακοσα,οποτε εχω χρονο ακομα
Da dove sei , caro amico Rainbow ?
. . . μιά χαρά διαβασμένο , σε βλέπω
. . . και πολύ το χαίρομαι !
Όντως φίλε...πολύ διαβασμένος. Έχοντας ξύσει στις περισσότερες πίστες του motoGP έχω να λέω πολλά. Πάντως το Muggello είναι η λατρεμένη μου ευρωπαική πίστα. Αλλά σαν την Sepang δεν μπορώ να βάλω καμία (ίσως την Laguna Sega λογω Crosscrew). Είναι το κάτι άλλο τα φρένα στο τέλος της ευθείας. Να ξυλώνεται το χρώμα από το ρεζερβουάρ και να φεύγουν τα σφραγίσματα από τα δόντια!!!
Πωπωπω....μου φυγανε τα τσισα λεμε....
Με αυτα τα χιλιομετρα,σε αυτες τις σκιες....τις εναλλαγες φωτος..
Nick Jefferies-Steve "Hizzy" Hisslop-Carl Fogarty...
Και πανω απο ολους ο "King of the Road" Joey Dunlop
Πρεπει να ειχαν κατι αρχιδια σαν καρπουζια οι τυποι....
Ενταξει οι θεοι των MotoGp,αλλα αυτοι εδω ειναι αλλο πραμα...
Με την εννοια του οτι ειναι γενικα πιο "κοντα" στις μηχανες που
οδηγει ενα κοινος θνητος με μια μοτοσυκλετα που επισης μπορει να
αποκτησει ενα κοινος θνητος....
Γιατι μην μου πειτε οτι δεν μπορουμε να οδηγησουμε μια RC 30-ΤΗΝ
ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ που δεν θα μπορουσαμε να ξεκινησουμε καν με μια MotoGP
bike...
Ποσω μαλλον να την πηγαιναμε (την RC 30) οπως την πηγαιναν αυτοι...
Σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο. Η εμπειρία μου οδηγώντας μόνο για λίγους γύρους μια ΤΖ 500 ήταν όντως μοναδική. Τα είχα κάνει πάνω μου. Καμία σχέση με τα τετράχρονα τέρατα. Αυτή ήταν το ΤΕΡΑΣ!!!
Η περιστροφική Norton στα supersport;
Το μεγάλο νέο για τη Norton, ήταν η αγορά της από τον Stuart Garner και ο επαναπατρισμός της εταιρείας στην Αγγλία. Σε άρθρο όμως, αφιερωμένο σε όλα αυτά, του Classic Bike του Δεκεμβρίου, και σε μία δήλωση του Brian Crighton, τεχνικού διευθυντή της εταιρείας, κρύβεται μια αναπάντεχη είδηση H Norton θα προσπαθήσει να συμμετάσχει, το 2011, στην κατηγορία των 600 τετράχρονων κυβικών, που θα αντικαταστήσει τα δίχρονα του τετάρτου του λίτρου, με όπλο τη γνωστή NRV588. Η μοτοσυκλέτα με τον περιστροφικό -Wankel- κινητήρα των δύο στροφείων, είχε στο παρελθόν αντιστοιχηθεί με μοτοσυκλέτες παλινδρομικού μοτέρ, χωρητικότητας 588 κυβικών εκατοστών, από όπου και το όνομά της. Εάν λοιπόν, και οι σημερινές αρχές των GP δεχτούν την αντιστοίχιση αυτή, ο κύριος Crighton πιστεύει πως οι βρετανικές περιστροφικές μοτοσυκλέτες θα μπορούσαν να είναι ανταγωνιστικές στην κατηγορία των σημερινών 600.
[size=10pt]Πηγή Περιοδικό Moto[/size]
Το μεγάλο νέο για τη Norton, ήταν η αγορά της από τον Stuart Garner και ο επαναπατρισμός της εταιρείας στην Αγγλία. Σε άρθρο όμως, αφιερωμένο σε όλα αυτά, του Classic Bike του Δεκεμβρίου, και σε μία δήλωση του Brian Crighton, τεχνικού διευθυντή της εταιρείας, κρύβεται μια αναπάντεχη είδηση H Norton θα προσπαθήσει να συμμετάσχει, το 2011, στην κατηγορία των 600 τετράχρονων κυβικών, που θα αντικαταστήσει τα δίχρονα του τετάρτου του λίτρου, με όπλο τη γνωστή NRV588. Η μοτοσυκλέτα με τον περιστροφικό -Wankel- κινητήρα των δύο στροφείων, είχε στο παρελθόν αντιστοιχηθεί με μοτοσυκλέτες παλινδρομικού μοτέρ, χωρητικότητας 588 κυβικών εκατοστών, από όπου και το όνομά της. Εάν λοιπόν, και οι σημερινές αρχές των GP δεχτούν την αντιστοίχιση αυτή, ο κύριος Crighton πιστεύει πως οι βρετανικές περιστροφικές μοτοσυκλέτες θα μπορούσαν να είναι ανταγωνιστικές στην κατηγορία των σημερινών 600.
[size=10pt]Πηγή Περιοδικό Moto[/size]
Να δω αγώνα Moto G. P. Formula 1 ............
[size=12pt]Δε πάς να σε δεί κανά γιατρός πρώτα. Η υγεία σου έχει αρχίσει να μάς
ανησυχεί... Πρρρτ, πατ-πατ-πατ, πόσες βαλβίδες έκαψες τελευταία ;
Τι έπαθες μωρέ ; Στην Ελλάδα των εν τη Βουλή, κακογαμημένων, κρετίνων δικηγόρων, οι μισοί
με βαμμένο μαλάκι, τολμάς να μιλάς για πίστα ;;
Στην Ελλάδα των γιάπηδων, τίγκα στη κόκα και την αγωνία για τη καρεκλίτσα τους, θα μιλάμε για πίστα - πίστες ;
Στην Ελλάδα, με τη χειρότερη ΕΛΠΑ / ΕΘΕΑ τής Ευρώπης, τίγκα με ανίκανους μασόνους,
μιλάς για πίστα - πίστες ;
Συμαζέεεεψου, πάρε ολιγοήμερη άδεια να πεταχτούμε Ιταλία μπας και συνέλθεις, είσαι και σε περίεργη ηλικία, γαμώτο.
(Μη και πρέπει να σε δώσουμε μιά βδομάδα στον pitsilisti ;;; Λέμε τώρα..)[/size]
Rε Άκη , ξέρεις και ξέρουμε όλοι μας πως , αν θέλαμε να έχουμε , όχι μόνον μία , αλλά Δέκα Πίστες , ικανές
να φιλοξενήσουν αγώνες , μέχρι και F 1 , θα μπορούσαμε άνετα !
Αυτό που Δ Ε Ν έχω καταλάβει , από το '80 ίσαμε τώρα , που ασχολούμαι ενεργά με τον χώρο , με ό,τι αυτό συνεπάγεται
είναι το [size=10pt]Γ Ι Α Τ Ι Δ Ε Ν Θ Ε Λ Ο Υ Ν ? ? ? [/size]
Τι να πω και τι να μολοήσω ?
να φιλοξενήσουν αγώνες , μέχρι και F 1 , θα μπορούσαμε άνετα !
Αυτό που Δ Ε Ν έχω καταλάβει , από το '80 ίσαμε τώρα , που ασχολούμαι ενεργά με τον χώρο , με ό,τι αυτό συνεπάγεται
είναι το [size=10pt]Γ Ι Α Τ Ι Δ Ε Ν Θ Ε Λ Ο Υ Ν ? ? ? [/size]
Τι να πω και τι να μολοήσω ?
Δεν "φύλαξα" ποτέ το ..στοματάκι μου, με κάποιο τίμημα βεβαίως, βεβαίως..
1960-2000, λέγεται συμμορία Δαρδούφα ! Για να μη χάσουν τη Ελπική καρεκλίτσα δυναμίτισαν κάθε προσπάθεια δημιουργίας πίστας. Μιά πίστα διεθνών προδιαγραφών, όπως ξέρεις, είναι εταιρεία δεν διοικείται ως φέουδο ή περίπτερο. Οπότε κάποιες καρέκλες δεν θα στέκανε. Αυτά είναι παρελθόν βέβαια.. Υπάρχει τρελό σκοτεινό παρασκήνιο πίσω απ' όλ' αυτά.
Θα σού πώ μόνο ότι κάποια στιγμή υπήρξε εναδιαφέρον Βαρδινογιάννη. Έκανε πίσω σύντομα αλλά ΔΕΝ το ΄κανε γιατί δε θα 'ταν βιώσιμη μπίζνα. Παίχτηκαν άλλα εμετικά παιχνίδια...!
Πάμε στο παρόν. Μοιραίος άνθρωπος ένας κωλόβλαχος, που δεν μεγάλωσε και δεν έπαιξε στην Αθήνα. Δεν γνώρισε έναν Δοξιάδη ή έναν Τομπάζη. Ως φοιτητής δεν ταξίδεψε, κοίταξε να μορφωθεί και να σταδιοδρομήσει, καλώς. Κατόπιν τον γοήτευσε η πολιτική, πέτυχε και κεί.
Λέγεται Σουφλιάς. Κοίτα τι έγινε με τον Εκλστόουν όταν ήρθε πέρσι με ολοκληρωμένη πρόταση για το Ελληνικό. Τον έκλασε ο βλάχος και με τη σειρά του ο άλλος έδωσε το χρήμα του (και τα κέρδη ΜΑΣ ως χώρα)αλλού. Πού ήτανε τα μασόνια τής ΕΛΠΑ ; Καλά τώρα, το άλλο με τον Τοτό, το ξέρετε ;
Τι ψάχνεις να βρείς ; Μόνο έξω απ' αυτόν τον τόπο μεγαλουργούμε, γιατί η Παιδεία και οι έξυπνοι και πατριώτες απλά ..απεβίωσαν. Βλέπε Ωνάση και Ολυμπιακή του, βλέπε εκείνη τη μικρή ομάδα που έφτιαξε με ΕΟΤ το θαύμα τού Ελληνικού Τουρισμού, 1957-1965, κλπ., κλπ.
Μοιραία λοιπόν η σύγκριση με πανέξυπνους Τουρκαλάδες, Κινέζους και άλλους..
Ωρέ, καλά κάνει ο Πιτσιλιστής...
1960-2000, λέγεται συμμορία Δαρδούφα ! Για να μη χάσουν τη Ελπική καρεκλίτσα δυναμίτισαν κάθε προσπάθεια δημιουργίας πίστας. Μιά πίστα διεθνών προδιαγραφών, όπως ξέρεις, είναι εταιρεία δεν διοικείται ως φέουδο ή περίπτερο. Οπότε κάποιες καρέκλες δεν θα στέκανε. Αυτά είναι παρελθόν βέβαια.. Υπάρχει τρελό σκοτεινό παρασκήνιο πίσω απ' όλ' αυτά.
Θα σού πώ μόνο ότι κάποια στιγμή υπήρξε εναδιαφέρον Βαρδινογιάννη. Έκανε πίσω σύντομα αλλά ΔΕΝ το ΄κανε γιατί δε θα 'ταν βιώσιμη μπίζνα. Παίχτηκαν άλλα εμετικά παιχνίδια...!
Πάμε στο παρόν. Μοιραίος άνθρωπος ένας κωλόβλαχος, που δεν μεγάλωσε και δεν έπαιξε στην Αθήνα. Δεν γνώρισε έναν Δοξιάδη ή έναν Τομπάζη. Ως φοιτητής δεν ταξίδεψε, κοίταξε να μορφωθεί και να σταδιοδρομήσει, καλώς. Κατόπιν τον γοήτευσε η πολιτική, πέτυχε και κεί.
Λέγεται Σουφλιάς. Κοίτα τι έγινε με τον Εκλστόουν όταν ήρθε πέρσι με ολοκληρωμένη πρόταση για το Ελληνικό. Τον έκλασε ο βλάχος και με τη σειρά του ο άλλος έδωσε το χρήμα του (και τα κέρδη ΜΑΣ ως χώρα)αλλού. Πού ήτανε τα μασόνια τής ΕΛΠΑ ; Καλά τώρα, το άλλο με τον Τοτό, το ξέρετε ;
Τι ψάχνεις να βρείς ; Μόνο έξω απ' αυτόν τον τόπο μεγαλουργούμε, γιατί η Παιδεία και οι έξυπνοι και πατριώτες απλά ..απεβίωσαν. Βλέπε Ωνάση και Ολυμπιακή του, βλέπε εκείνη τη μικρή ομάδα που έφτιαξε με ΕΟΤ το θαύμα τού Ελληνικού Τουρισμού, 1957-1965, κλπ., κλπ.
Μοιραία λοιπόν η σύγκριση με πανέξυπνους Τουρκαλάδες, Κινέζους και άλλους..
Ωρέ, καλά κάνει ο Πιτσιλιστής...
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 34
- Εμφανίσεις
- 21K
- Απαντήσεις
- 21
- Εμφανίσεις
- 9K
- Απαντήσεις
- 248
- Εμφανίσεις
- 10K
- Απαντήσεις
- 68
- Εμφανίσεις
- 38K
- Απαντήσεις
- 0
- Εμφανίσεις
- 6K