και αυτους που τους μαθανε οτι το σεξ θα το κανουν σε οικους ανοχης και οτι δε θα το θεωρουν κερατο απεναντι στη γυναικα τους
λοιπόν
Κανείς δεν αμφισβητεί ότι η συμπεριφορά του ανθρώπου οφείλεται εν πολλοίς σε αρχέγονα ένστικτα. Για να μελετηθεί και να ερμηνευτεί λοιπόν σωστά η ανθρώπινη συμπεριφορά, πρέπει να μελετηθούν τα αρχέγονα αυτά ένστικτα. Όμως, ο πολιτισμός και η κοινωνία πάντα προκαλούσαν διαστρέβλωση ή κάλυψη αυτών, σε διαφορετικό κατά εποχή βαθμό, σύμφωνα με τις αντιλήψεις της εκάστοτε εποχής. Άρα μελετώντας το ζωικό βασίλειο γενικότερα, μπορούμε τηρουμένων των αναλογιών να εξαγάγουμε σχετικά ασφαλή συμπεράσματα για τα αίτια της ανθρώπινης συμπεριφοράς, σεξουαλικής εν προκειμένω, μιας και εκεί τα ένστικτα εκδηλώνονται απερίφραστα. Κάτι τέτοιο βέβαια δεν σημαίνει πως πρέπει να πρυτανεύουν τα ένστικτα και να απαξιωθεί ο πολιτισμός που ρυθμίζει την έκφραση τους, αλλά ταυτόχρονα δεν μπορούμε να είμαστε θιασώτες της πλήρους φαλκίδευσης των ενστίκτων, γιατί κάτι τέτοιο θα σήμαινε να αποδυθούμε την ανθρώπινη υπόσταση και να εθελοτυφλούμε απέναντι σε συγκεκριμένα συστατικά αυτής.
Ξεκινώντας λοιπόν, εξελικτικός σκοπός του αρσενικού είναι η διασπορά σε όσο το δυνατόν περισσότερα θηλυκά με σκοπό την γονιδιακή κυριαρχία μέσω των απογόνων. Eξελικτικός σκοπός του θηλυκού είναι η διαλογή του ισχυρότερου (με ποικίλες έννοιες) σπέρματος ανάμεσα στα υπόλοιπα και γονιμοποίηση μόνο με αυτό. Kαι αυτά τα έκανε έτσι η φύση ώστε να υπάρχει βελτίωση του γονιδιώματος με τις νέες γενεές.
Aν η τεστοστερόνη είναι ένας από τους κυριότερους παράγοντες που αυξάνουν την σεξουαλική ορμή, τότε μάλλον η σεξουαλική ορμή των αρσενικών είναι μεγαλύτερη από αυτή των θηλυκών, δεδομένου ότι στα αρσενικά υπάρχει περισσότερη τεστοστερόνη. Eπομένως, είναι φυσιολογικό η κοινωνία να έχει απαίτηση αρσενικά και θηλυκά να συμπεριφέρονται το ίδιο, από τη στιγμή που έχουν τεράστιες ορμονικές, ανατομικές κτλ διαφορές?. Είναι το ίδιο ανεκτό και εύκολο για έναν άντρα να είναι μονογαμικός σε σχέση με μια γυναίκα? Ποιος καταπιέζεται περισσότερο στο να είναι μονογαμικός, όπως επιτάσσει η κοινωνία?
Κατά βάση η γυναίκα λειτουργεί σεξουαλικά πιο εγκεφαλικά, με το συναίσθημα να παίζει σημαντικό ρόλο στη σεξουαλική επαφή, σε αντίθεση με τον άντρα όπου οπτικά και άλλα διεγερτικά ερεθίσματα έχουν σημασία με το συναίσθημα να απουσιάζει. Κατ' επέκταση, η απιστία για έναν άντρα είναι εντελώς διαφορετική από ότι για μια γυναίκα, γιατί ο άντρας απιστεί πχ επειδή γνώρισε μια γκόμενα με βυζάρες, ενώ η γυναίκα επειδή την κάλυψε συναισθηματικά καλύτερα ένας άλλος. Μια γυναίκα για να απιστήσει, πρέπει να διασπαστεί ο συναισθηματικός δεσμός της με τον σύντροφο της και επιπλέον να συνάψει συναισθηματικό δεσμό με τον γκόμενο, ενώ ένας άντρας σπάνια αναπτύσσει συναισθηματικό δέσιμο με πουτάνες, ξεπέτες, κτλ. Γι' αυτό άλλωστε ο αγοραίος έρωτας, όπου απουσιάζει παντελώς το συναίσθημα, έχει πελάτες αποκλειστικά σχεδόν άντρες, αφού οι γυναίκες λειτουργούν συναισθηματικά. Και μάλιστα, αυτό συμβαίνει σε όλες τις κοινωνίες και εποχές, γεγονός που αποδεικνύει ότι βασίζεται σε εγγενή χαρακτηριστικά του ανθρώπου και όχι σε μόδες και εποχιακές επιδράσεις της εκάστοτε κοινωνίας.
Όλα αυτά βέβαια, έχουν μια λογική, η φύση έκανε τις γυναίκες να λειτουργούν συναισθηματικά, για να είναι σε θέση να μεγαλώνουν τα παιδιά τους, γιατί αλλιώς θα τα παρατούσαν και θα έτρεχαν πίσω από τον κάθε γκόμενο, γεγονός που θα έθετε σε κίνδυνο τον εξελικτικό σκοπό της φύσης, δηλαδή την αύξηση του είδους, αφού οι απόγονοι θα ήταν ευάλωτοι χωρίς την προστασία και ανατροφή από τη μητέρα. Αντίθετα ο ρόλος του άντρα είναι διαφορετικός. Το σεξ, άλλωστε, για μια γυναίκα σημαίνει πολύ περισσότερα πράγματα από απλά ικανοποίηση μιας σωματικής ανάγκης, της σεξουαλικής ορμής, γιατί για τη γυναίκα συνεπάγεται 9 μήνες κύηση επιπλέον μήνες για λοχεία και επιπλέον μήνες για ανατροφή των απογόνων.
για να μη μακρηγορώ, το να ξενοπηδάει ένας άντρας είναι εξελικτικό θέσφατο, ενώ μια γυναίκα είναι σύμπτωμα (προβλημάτων)
τώρα αν περιπλέκονται πράγματα και ελοχεύουν κίνδυνοι από αυτό, είναι άλλο θέμα, που πρέπει να αποδοθεί στο επίπεδο ωριμότητας κτλ