Νέα

Μαθήματα ορθογραφίας από τον hornyasfuck

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Elganador
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 132
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.141
Κριτικές
34
Like
15.382
Πόντοι
18.546

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
58.415
Κριτικές
90
Like
41.616
Πόντοι
25.467
Ολλανδοί - Ολλανδέζες

Σουηδοί - Σουηδέζες

Ουκρανοί - Ουκρανέζες

Μολδαβοί - Μολδαβέζες
 

hornyasfuck

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
19 Ιουλ 2018
Μηνύματα
4.452
Κριτικές
33
Like
31.723
Πόντοι
20.896
Έλληνες - Ελληνίδες
Γάλλοι - Γαλλίδες
Άγγλοι - Αγγλίδες
Γερμανοί - Γερμανίδες
Πολωνοί - Πολωνίδες
Βούλγαροι - Βουλγαρίδες
Σέρβοι - Σερβίδες

Πολωνοί-Πολωνέζες ἤ Πολωνές
Βούλγαροι-Βουλγάρες
Σέρβοι-Σέρβες
Οὐκρανοί, Οὐκρανές
Μολδαβοί, Μολδαβές
 
Εγγρ.
22 Ιαν 2025
Μηνύματα
356
Like
392
Πόντοι
21
το πρόβλημα είναι ότι είμαστε κοινωνικά όντα και γι' αυτό μαζευόμαστε σε φόρουμ σαν κι αυτό ή σε άλλα μκδ και δεν καθόμαστε μόνοι με ένα βιβλίο στο χέρι.

σκοπός μας είναι η επικοινωνία, αλλά αυτή δεν λειτουργεί ως αυτοσκοπός, καθώς αποτελεί και μέσο έκφρασης. έτσι, επικοινωνώντας εκφραζόμαστε, και καθώς εκφραζόμαστε αποκτούμε και "πρόσωπο", μια κάποια ταυτότητα.

πού θα βρούμε λοιπόν την κοινωνικότητα στην κατά μόνας ανάγνωση, που είναι και το ζητούμενο; γιατί καλές οι διαπιστώσεις και τα δασκαλέματα, αλλά ο άλλος δεν πρόκειται να πάρει ένα βιβλίο ή να κάτσει να διαβάσει επί μια ώρα π.χ. αρθρογραφία, ενώ οι φίλοι και οι γνωστοί του τον περιμένουν στο φόρουμ.

γιατί κάποιος να πηγαίνει επανειλημμένως μόνος του στο βουνό και όχι στο καφενείο;

απάντηση υπάρχει, και κρύβεται στη δημιουργικότητα: αν το γραπτό που διαβάζουμε δεν είναι "προκατ", δεν έχει προκύψει από την τάση εντυπωσιασμού αλλά από το μεράκι της έκφρασης, αυτό θα περάσει και στον αναγνώστη. και είναι το μόνο που θα τον κρατήσει όχι απλώς στο κείμενο που τυχαίνει να διαβάζει εκείνη τη στιγμή, αλλά γενικά στην ανάγνωση.

φυσικά ισχύει και το αντίστροφο : ο κυριώτερος λόγος που οι άνθρωποι παύουν να είναι αναγνώστες, ή δε γίνονται ποτέ, είναι αυτή ακριβώς η εύκολη λύση του εντυπωσιασμού και του φτωχού διδακτισμού.

για να κλείσω, στα βιβλία και στην ανάγνωση μπορούμε να βρούμε τους καλύτερους, τους πιστότερους και τους σπουδαιότερους φίλους, και, στην περίπτωση των κλασικών, τους ίδιους τους θεούς.

σκοπός λοιπόν δεν είναι να διαβάζουμε για να πουλήσουμε μετά μούρη, αλλά για να καλλιεργήσουμε μια διαφορετική σχέση με τον εαυτό μας και με τους άλλους, όχι διαδικαστική, όχι περνώντας σαν τουρίστες από τις λέξεις και τα νοήματα, αλλά εμμένοντας σε αυτά και αναδεικνύοντάς τα με τον τρόπο της λαϊκής ανώνυμης τέχνης (ένα παράδειγμα που όλοι θα καταλάβουν και θα εκτιμήσουν).
 

hornyasfuck

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
19 Ιουλ 2018
Μηνύματα
4.452
Κριτικές
33
Like
31.723
Πόντοι
20.896
το πρόβλημα είναι ότι είμαστε κοινωνικά όντα και γι' αυτό μαζευόμαστε σε φόρουμ σαν κι αυτό ή σε άλλα μκδ και δεν καθόμαστε μόνοι με ένα βιβλίο στο χέρι.

σκοπός μας είναι η επικοινωνία, αλλά αυτή δεν λειτουργεί ως αυτοσκοπός, καθώς αποτελεί και μέσο έκφρασης. έτσι, επικοινωνώντας εκφραζόμαστε, και καθώς εκφραζόμαστε αποκτούμε και "πρόσωπο", μια κάποια ταυτότητα.

πού θα βρούμε λοιπόν την κοινωνικότητα στην κατά μόνας ανάγνωση, που είναι και το ζητούμενο; γιατί καλές οι διαπιστώσεις και τα δασκαλέματα, αλλά ο άλλος δεν πρόκειται να πάρει ένα βιβλίο ή να κάτσει να διαβάσει επί μια ώρα π.χ. αρθρογραφία, ενώ οι φίλοι και οι γνωστοί του τον περιμένουν στο φόρουμ.

γιατί κάποιος να πηγαίνει επανειλημμένως μόνος του στο βουνό και όχι στο καφενείο;

απάντηση υπάρχει, και κρύβεται στη δημιουργικότητα: αν το γραπτό που διαβάζουμε δεν είναι "προκατ", δεν έχει προκύψει από την τάση εντυπωσιασμού αλλά από το μεράκι της έκφρασης, αυτό θα περάσει και στον αναγνώστη. και είναι το μόνο που θα τον κρατήσει όχι απλώς στο κείμενο που τυχαίνει να διαβάζει εκείνη τη στιγμή, αλλά γενικά στην ανάγνωση.

φυσικά ισχύει και το αντίστροφο : ο κυριώτερος λόγος που οι άνθρωποι παύουν να είναι αναγνώστες, ή δε γίνονται ποτέ, είναι αυτή ακριβώς η εύκολη λύση του εντυπωσιασμού και του φτωχού διδακτισμού.

για να κλείσω, στα βιβλία και στην ανάγνωση μπορούμε να βρούμε τους καλύτερους, τους πιστότερους και τους σπουδαιότερους φίλους, και, στην περίπτωση των κλασικών, τους ίδιους τους θεούς.

σκοπός λοιπόν δεν είναι να διαβάζουμε για να πουλήσουμε μετά μούρη, αλλά για να καλλιεργήσουμε μια διαφορετική σχέση με τον εαυτό μας και με τους άλλους, όχι διαδικαστική, όχι περνώντας σαν τουρίστες από τις λέξεις και τα νοήματα, αλλά εμμένοντας σε αυτά και αναδεικνύοντάς τα με τον τρόπο της λαϊκής ανώνυμης τέχνης (ένα παράδειγμα που όλοι θα καταλάβουν και θα εκτιμήσουν).

Εἶστε σίγουρος ὅτι δέν εἶστε καί ἐσεῖς φιλόλογος;
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
49.288
Like
37.864
Πόντοι
6.256
@hornyasfuck
IMG_7060.jpeg
Ναι
 

grigorin

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Οκτ 2009
Μηνύματα
17
Κριτικές
5
Like
314
Πόντοι
280
Υπήρξαν πολιτικές αλλαγές που καθόρισαν την σημερινή γλώσσα :dunno:
όσοι έχουν πάει δημοτικό σχολείο πριν το 1974 θα θυμούνται τις ξυλιές με τον χάρακα

Υπήρξαν πολιτικές αλλαγές που καθόρισαν την σημερινή γλώσσα :dunno:
όσοι έχουν

Υπήρξαν πολιτικές αλλαγές που καθόρισαν την σημερινή γλώσσα :dunno:
όσοι έχουν πάει δημοτικό σχολείο πριν το 1974 θα θυμούνται τις ξυλιές με τον χάρακα
που έτρωγαν άμα έκαναν λάθος στην καθαρεύουσα.
Και μετά μετά την αλλαγή σε νεοελληνικη δημοτική γλώσσα η καθαρεύουσα έφυγε αλλά ο χάρακας παρέμεινε για αρκετά χρόνια.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom