Είναι η γνώμη σου για ενα πορισμα, το οποίο αφορά τον θάνατο 58 ανθρώπων.
Το να γράφεις ΣΥΝΕΙΔΗΤΆ ψέμματα, σε κάτι τόσο σοβαρό, δεν γίνεται να επιτραπεί. Τουλάχιστον όχι από μένα. Κι επειδή το συνεχίζεις, εγώ θα ανεβάσω λεπτομερώς τα σημεία που διαψεύδουν τον ισχυρισμό σου ότι ο σταθμάρχης ήταν ο απόλυτος υπεύθυνος.
Όχι για σένα, εσύ βούρλο είσαι σιγά μην καταλάβεις, αλλά για να δουν οι υπόλοιποι με τι τύπο εχουν να κάνουν όταν συζητούν σοβαρά μαζί σου, και γιατί αυτό είναι ανέφικτο.
Λοιπόν, έχουμε και λέμε από το πόρισμα της επιτροπής για τα Τεμπη
Στο τμήμα Λάρισα - Θεσσαλονίκη, η τηλεδιοίκηση και η φωτεινή σηματοδότηση είναι ΕΚΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ από τον Ιούλιο του 2019 μετά την πυρκαγιά στο κέντρο τηλεδιοίκησης στη Λάρισα.
Κάτι που διαψεύδει πλήρως τον Υπ. μεταφορων Γεραπετρίτη, που είχε πει στις 15/3.
Την ημέρα του δυστυχήματος, ΑΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ η λειτουργία της τηλεδιοίκησης και της φωτοσήμανσης, αφενός η χάραξη του δρομολογίου θα γινόταν από τον κεντρικό χειριστή και ο σταθμάρχης μόνο θα υλοποιούσε κι αφετέρου θα είχε "ανάψει κόκκινο" για την αμαξοστοιχία της άλλης γραμμής.
Από το 2020 ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ το δευτεροβάθμιο όργανο ελέγχου και ρύθμισης της κυκλοφορίας, που λειτουργούσε στην Αθήνα (γραφεία ΟΣΕ στην Καρόλου). Αν λειτουργούσε την ημέρα του δυστυχήματος, θα υπήρχε ΠΡΟΣΘΕΤΗ δικλείδα ασφαλείας
Η μετάταξη του σταθμάρχη ήταν καταφανώς ΠΑΡΑΝΟΜΗ.
Ενδέχεται μάλιστα, να μην διέθετε καν γνώσεις χειρισμού H/Y
Μετά από όλα αυτά που δείχνουν τις ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ για την τραγωδία στα Τέμπη, πως να μην βάλουν το ΟΣΕ να προμηθευτεί επειγόντως καταστροφέα εγγράφων ?!?