Νέα

Κωτσόβολος και τεχνική υποστήριξη για τον πέο...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα sargiris
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 77
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

nickpie2008

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
9.017
Like
5.267
Πόντοι
1.106
Άμα έχετε πρόβλημα με τον Κωτσοβολο την Παντωβολο την Noβα τη Βοδαφον την Κοκοτε και δεν ξέρω εγώ ποια άλλη με τις συσκευές σας αλλη φορά να τα αγοράζετε από την Χιαομι που δεν τα πουλάει χαλασμένα και αν ποτέ μια στο δισεκατομμύριο παρουσιάσουν ελάττωμα να τα πηγαίνετε στην επίσημη αντιπροσωπεία της Χιαομι ή της Πουτσομι
 
  • Like
Αντιδράσεις: irobot

classic1

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2006
Μηνύματα
354
Κριτικές
1
Like
19
Πόντοι
1
Αρχικά δεν καταλαβαίνω πως μπορείς να περιμένεις καλό service από ένα πολυκατάστημα....
Η τεχνική υποστήριξη χρειάζεται πολλές γνώσεις, εμπειρία και σοβαρές επενδύσεις, τι φαντάζεστε δηλαδή ότι ένα κατάστημα που βγάζει κέρδος από την πώληση θα παρέχει και καλό service??? Γιατί να το κάνουν; Για να μην πουλάνε; Θα σε οδηγούν να αγοράσεις καινούρια συσκευή ΠΑΝΤΑ.
Όλα τα πολυκαταστήματα στο service έχουν νέους - φτηνούς υπαλλήλους και περιμένετε να σας δώσουν λύσεις; :headbang:
:2funny:
 

CockaLinos

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2020
Μηνύματα
69
Like
25
Πόντοι
0
δεν μου κανει εντυπωση..εχουν την ιδια σταθερη μαλακιστικη νοοτροπια απο τοτε που την πατησα εγω κ ειχα παρει απο αυτους τοτε ενα lenovo thinkpad στα 550-600 κατοσταρικα
μετα απο 1,5 χρονο καιγεται η μητρικη,τους το παω κ μου αρχιζουν οτι ναι μεν μπορουν να το στειλουν στο σερβις αλλα θα κανουν ενα μηνα το λιγοτερο να το στειλουν κ αν το βιαζομαι να το αναλαβω να το στειλω μονος μου κ τετοιες πιπες...τελικα το εστειλα με δικα μου εξοδα εκτος κωτσοβολου (κανα 40 αρι πηγαινε-ελα καπου στο Ταυρο) κ φυσικα δεν ξανα-ασχοληθηκα κ με αυτους οσον αφορα αγορες .
μιλαμε για τον πουτσο τελειως σε after sales νοοτροπια...
ασε που εχω διαβασει ( στην indeed νομιζω) τα χειροτερα οσον αφορα πως ειναι σαν εργοδοτες κτλ
μαυρο
αραχνο
μακαρι να κλεισουν αυριο κιολας.
Αποκλείεται να πήρες Thinkpad στα 600€...
Επίσης, είναι απίθανο Thinpad να έκαψε μητρική, πολύ περισσότερο στον 1,5 χρόνο
Κάτι έχεις μπερδέψει
 
  • Like
Αντιδράσεις: irobot

Km7699

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Σεπ 2021
Μηνύματα
796
Κριτικές
50
Like
6.134
Πόντοι
7.626
Και ξεκινάμε από το γελοίο επιχείρημα του αρχικού ποστ.
Ο τύπος λέει δεν αξίζει να δώσει παραπάνω από 200€, παίρνει μια μούφα κινητό και μετά παραπονιέται για την απόδοση.

Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια..
Ότι πληρώνεις παίρνεις φίλε ξέρω εγώ ….. αφού δε αξίζει να δίνει πάνω από 200 και είναι και υπερήφανος ας τον αφήσετε να τρέχει τώρα …. Εγώ δηλαδή που δεκαπέντε χρόνια έχω μόνο galaxy της Samsung και iPhone και δε είχα ποτέ μου μισο πρόβλημα είμαι ηλίθιος ;
 

dimmits

Τιμημένος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2008
Μηνύματα
29.790
Κριτικές
183
Like
3.254
Πόντοι
8.535
Αποκλείεται να πήρες Thinkpad στα 600€...
Επίσης, είναι απίθανο Thinpad να έκαψε μητρική, πολύ περισσότερο στον 1,5 χρόνο
Κάτι έχεις μπερδέψει
Μιλαμε για πριν το 2018
κ ναι εκαψε μητρικη
μην αποκλειεις τπτ
 

soul3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2010
Μηνύματα
4.297
Like
2.363
Πόντοι
456
Έχεις εγγύηση για 2 χρόνια. Ή θα το δώσεις στον Κώτσο να το στείλει στην επίσημη αντιπροσωπεία ή θα το στείλεις ο ίδιος(γιατί ΕΧΕΙΣ επίσημη εγγύση, δεν είναι παραεισαγωγής σκρουτζομάγαζο) .

Τώρα, ναι, η μικρή μνήμη είναι ένα θέμα, αλλά ΟΧΙ ΤΟΣΟ για να μην σου ανοίγει εφαρμογές καθόλου (δεν παίζεις παιχνίδια) . Μια μικρή καυστέρηση/αργοπορία, είναι φυσιολογικό για τις μικρές κατηγορίες, δεν ανοίγουν ακαριαία οι εφαρμογές.

Υ.γ.: δεν νομίζω ότι έχει κάτι το τηλέφωνό σου πάντως.
Και σκρουτζομαγαζο να ειναι μια χαρα τον καλυπτει η εγγυηση.
 

soul3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2010
Μηνύματα
4.297
Like
2.363
Πόντοι
456
Ειλικρινά γελάω με τις απαντήσεις πολλών εδώ μέσα.
Ναι, δεν έχω την διάθεση να δώσω περισσότερα για συσκευή που θα κρατήσει 2 χρόνια το πολύ. Έχουμε να επενδύσουμε σε πιο σημαντικά πράγματα.
Ειρωνίες και μαλακίες που καναπεδατοι κάνετε την τρίχα τριχιά.
Ποιος είναι ρε ο λόγος ύπαρξης σας; σπαμαρετε τα πάντα, αει σιχτιρ.
Αν έχετε να πείτε κάτι πείτε, μάθετε να διαβάζετε και να κατανοείτε ένα κείμενο και μετά σχολιαστε, αλλά μόνο αν έχετε να πείτε κάτι.
Το μοναδικο σου λαθος ηταν που πηγες σε αυτους τους αχριστους στον Κωτσο.Κατευθειαν σε εξουσιοδοτημενο πας να το δουν και για πιο γρηγορα.Αφου πρωτα μονους σου κανεις μια επαναφορα εργοστςσιακων αντε και ενα factory reset μπας και φτιαξει.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
929
Like
1.501
Πόντοι
206
Μητρική μπορεί να έκαψε
Δεν βρίσκεις, ούτε έβρισκες ποτέ thinkpad όμως σε αυτή την τιμή

Από τόσο ξεκινάνε. Μην επιμένεις. Μια αναζήτηση στο Skroutz θα σε πείσει.


550€ το φτηνότερο. Αν είσαι επαγγελματίας βγάζεις και το ΦΠΑ που είναι μπόλικο.
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.538
Like
35.859
Πόντοι
9.931
Μην αγοράζετε φθηνά προϊόντα ιδικα αν μιλάμε για τεχνολογικά (τηλεόρασης, κινητά, laptop κλπ)

Πριν απο καποια χρονια αγόρασα ενα απο τα ποιο φθηνά μοντελα laptop της Toshiba, το ηθελα μονο για σερφαρισμα στο internet και τιποτα αλλο, το αποτέλεσμα ηταν μεσα σε δυο χρονια το laptop να παει 3 η 4 φορες για service λογω προβληματικής motherboard, οσο ηταν στην εγγύηση η επισκευή ηταν δωρεάν, μολις έληξε η εγγύηση και ξαναχαλασε πηγε κατευθείαν στα σκουπιδια.
 

sotos71

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Σεπ 2023
Μηνύματα
1.529
Like
2.450
Πόντοι
456
Προσωπικά αγοράζω ΜΟΝΟ διαβάζοντας reviews από πολλές πηγές.
Αν τα λεφτά μου δε φτάνουν να πάρω κάτι αξιοπρεπές, αγοράζω καλό μεταχειρισμένο.
Ένα λάπτοπ ή τηλέφωνο 2 ετών, δεν έχει πάθει τίποτα απολύτως.
Το συγκεκριμένο τηλέφωνο ήταν στη λίστα μου, μέχρι που διάβασα αξιολογήσεις και είδα για τα κολλήματα που αναφέρεις, οπότε και το άφησα στην άκρη.
 

tarzan71

Μέλος
Εγγρ.
25 Οκτ 2019
Μηνύματα
152
Like
434
Πόντοι
21
Μύστη μου ο Κωτσοβολος πουλαει από δονητές των 20 ευρώ μέχρι ψυγεία των 2000+
Δεν μπορεί να αναλάβει την τεχνική υποστήριξη για αυτό θα το στείλει στην αντιπροσωπεία για έλεγχο. Πουλάει και την δικιά του εγγύηση που έχει έξτρα κόστος αλλά απλά σου αλλάζει την συσκευή.

Προσωπικά το θεωρώ ακριβό κατάστημα αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν φέρει ευθύνη
 

antkar81

Σπουδαίος
Εγγρ.
2 Ιουν 2021
Μηνύματα
1.754
Κριτικές
26
Like
4.631
Πόντοι
2.846
Μύστη μου ο Κωτσοβολος πουλαει από δονητές των 20 ευρώ μέχρι ψυγεία των 2000+
Δεν μπορεί να αναλάβει την τεχνική υποστήριξη για αυτό θα το στείλει στην αντιπροσωπεία για έλεγχο. Πουλάει και την δικιά του εγγύηση που έχει έξτρα κόστος αλλά απλά σου αλλάζει την συσκευή.

Προσωπικά το θεωρώ ακριβό κατάστημα αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν φέρει ευθύνη
Πολύ ακριβό και να προσέχετε με τις παραγγελίες...
Είχα πληρώσει ηλεκτρική κουζίνα που δεν υπήρχε απόθεμα στην αποθήκη
Επέτρεψαν βέβαια το ποσό αλλά εγώ περίμενα τη συσκευή δέκα μέρες
Μιλάμε για παρακμή
 

tarzan71

Μέλος
Εγγρ.
25 Οκτ 2019
Μηνύματα
152
Like
434
Πόντοι
21
Πολύ ακριβό και να προσέχετε με τις παραγγελίες...
Είχα πληρώσει ηλεκτρική κουζίνα που δεν υπήρχε απόθεμα στην αποθήκη
Επέτρεψαν βέβαια το ποσό αλλά εγώ περίμενα τη συσκευή δέκα μέρες
Μιλάμε για παρακμή
Το έχω πάθει και εγώ από άλλο κατάστημα παλιά και από τότε δεν αγοράζω ποτέ κάτι που δεν υπάρχει σε απόθεμα.
 

antkar81

Σπουδαίος
Εγγρ.
2 Ιουν 2021
Μηνύματα
1.754
Κριτικές
26
Like
4.631
Πόντοι
2.846
Το έχω πάθει και εγώ από άλλο κατάστημα παλιά και από τότε δεν αγοράζω ποτέ κάτι που δεν υπάρχει σε απόθεμα.
Μα είπαν ότι είχαν και μάλιστα είχαμε βάλει και ημερομηνία παράδοσης...
Πολύ αστείο πραγματικά...
 

dimmits

Τιμημένος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2008
Μηνύματα
29.790
Κριτικές
183
Like
3.254
Πόντοι
8.535
Πολύ ακριβό και να προσέχετε με τις παραγγελίες...
Είχα πληρώσει ηλεκτρική κουζίνα που δεν υπήρχε απόθεμα στην αποθήκη
Επέτρεψαν βέβαια το ποσό αλλά εγώ περίμενα τη συσκευή δέκα μέρες
Μιλάμε για παρακμή
το ιδιο κανει κ η public στο ον λαιν καταστημα της
γραφει για πολλα προϊοντα διαθεσιμο κ δεν το εχει καν στις αποθηκες
εγω σε ξεπερασα σε αναμονη...παρηγγειλα κατι κ μετα απο 4 εβοδομαδες αναμονης,εκανα κλειμ μεσω paypal κ μου επιστραφει το ποσο.
ουτε ενα ενδιαφερον απο μερους τους,ουτε ενα μειλ ή μνμ για συγγνωμη ή εστω να δικαιολογηθουν
δεν μιλαμε για παρακμη
μιλαμε για τον πουτσο πλεον κ ετσι πρεπει σαν καταναλωτες να τους αντιμετωπιζουμε.
 

irobot

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2017
Μηνύματα
1.358
Like
479
Πόντοι
36
Ναι, ο Κωτσόβολος του φταίει. Πουλάει ένα τηλέφωνο το οποίο πρέπει να δουλεύει. Αλλιώς, να μην το πουλάει.
η συσκευή λειτουργεί, απλά κάποια χαρακτηριστικά δεν έχουν μέγιστη ταχύτητα ανταπόκρισης, σιγά μην ασχοληθεί μία επιχείρηση εκατομυρίων με το μικροπροβλημά του .... που ζεις ?
 

irobot

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2017
Μηνύματα
1.358
Like
479
Πόντοι
36
Έχεις εγγύηση για 2 χρόνια. Ή θα το δώσεις στον Κώτσο να το στείλει στην επίσημη αντιπροσωπεία ή θα το στείλεις ο ίδιος(γιατί ΕΧΕΙΣ επίσημη εγγύση, δεν είναι παραεισαγωγής σκρουτζομάγαζο) .

Τώρα, ναι, η μικρή μνήμη είναι ένα θέμα, αλλά ΟΧΙ ΤΟΣΟ για να μην σου ανοίγει εφαρμογές καθόλου (δεν παίζεις παιχνίδια) . Μια μικρή καυστέρηση/αργοπορία, είναι φυσιολογικό για τις μικρές κατηγορίες, δεν ανοίγουν ακαριαία οι εφαρμογές.

Υ.γ.: δεν νομίζω ότι έχει κάτι το τηλέφωνό σου πάντως.
χάνει το χρόνο του αν ασχολείται με μικροπράγματα .....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom