15 αλλα δεν θυμαμαι πως λεγοταν το χοτελ..Ελληνιδα ηταν παντως η κοπελαΔεν σου πέρασε από το μυαλό ότι στην αμοιβή του ξενοδοχείου ήταν και η αμοιβή της;
Πόσα πλήρωσες και σε ποιό;
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κάτοικος κέντρου Αθήνας...
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Lemmy13!!!!
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 1K
- Εμφανίσεις 55K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
Lemmy13!!!!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2023
- Μηνύματα
- 926
- Like
- 1.879
- Πόντοι
- 206
εγω και η πατουλιδουΠρέπει να έχεις τετρακέφαλους ποδοσφαιριστή τύπε.
Lemmy13!!!!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2023
- Μηνύματα
- 926
- Like
- 1.879
- Πόντοι
- 206
Ειδα χθες βραδυ και σημερα μεσημερι τα νεα ηλεκτρικα λεωφορεια εν επισημη βαρδια. Πιο αργα και απο τακλιν του Τσαλουχιδη. Τωρα πες ειναι ο οδηγος που το μαθαινει ακομα; Ή θα εχουμε θεματα με το βαρος; Το ενα πηγαινε Ανθουσα και το αλλο Ζωγραφου aka ανηφορες θανατου, δεν ξερω αν εφτασε στο τερμα....
Τελευταία τροποποίηση:
james tiberius kirk
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 4 Φεβ 2013
- Μηνύματα
- 5.064
- Κριτικές
- 5
- Like
- 8.311
- Πόντοι
- 2.356
@Lemmy13!!!! μη μιλάς για πράγματα που δεν ξέρεις.
Σύμφωνα με κόσμο που έχει μπει μέσα, τραβάνε μια χαρά στις ανηφόρες και στου Ζωγράφου (235) και στα Ιλίσια (220/221) και στο Πολύγωνο (224). Επίσης, δεν υπάρχει κανένα θέμα με το βάρος, γιατί δοκιμάστηκαν με τεχνητά βάρη στους δρόμους της Αθήνας για ένα μήνα. Η μόνη διαφορά με τα λεωφορεία diesel και CNG είναι ότι παίρνουν 10-15 άτομα λιγότερο, γιατί οι μπαταρίες καταλαμβάνουν χώρο. Όσον αφορά την ταχύτητα, εκτός από τον "φόβο" που μπορεί να έχουν κάποιοι οδηγοί, να ξέρεις ότι τα οχήματα αυτά παρακολουθούνται από τα κεντρικά του ΟΑΣΑ. Μην περιμένεις λοιπόν να τα πάνε ΤΑΠΑ όπως πήγαιναν οι δεινόσαυροι το '94 στη Συγγρού.
Σύμφωνα με κόσμο που έχει μπει μέσα, τραβάνε μια χαρά στις ανηφόρες και στου Ζωγράφου (235) και στα Ιλίσια (220/221) και στο Πολύγωνο (224). Επίσης, δεν υπάρχει κανένα θέμα με το βάρος, γιατί δοκιμάστηκαν με τεχνητά βάρη στους δρόμους της Αθήνας για ένα μήνα. Η μόνη διαφορά με τα λεωφορεία diesel και CNG είναι ότι παίρνουν 10-15 άτομα λιγότερο, γιατί οι μπαταρίες καταλαμβάνουν χώρο. Όσον αφορά την ταχύτητα, εκτός από τον "φόβο" που μπορεί να έχουν κάποιοι οδηγοί, να ξέρεις ότι τα οχήματα αυτά παρακολουθούνται από τα κεντρικά του ΟΑΣΑ. Μην περιμένεις λοιπόν να τα πάνε ΤΑΠΑ όπως πήγαιναν οι δεινόσαυροι το '94 στη Συγγρού.
Lemmy13!!!!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2023
- Μηνύματα
- 926
- Like
- 1.879
- Πόντοι
- 206
Κυβερνητα, τις προαλλες σκοτωνοσουν με εναν εδω για τα διωροφα λεωφορεια, και μου λες οτι τα κινεζικα χωρανε ακομα λιγοτερο κοσμο....δλδς θα γινομαστε κομποστες για τους 0 ρυπους...@Lemmy13!!!! μη μιλάς για πράγματα που δεν ξέρεις.
Σύμφωνα με κόσμο που έχει μπει μέσα, τραβάνε μια χαρά στις ανηφόρες και στου Ζωγράφου (235) και στα Ιλίσια (220/221) και στο Πολύγωνο (224). Επίσης, δεν υπάρχει κανένα θέμα με το βάρος, γιατί δοκιμάστηκαν με τεχνητά βάρη στους δρόμους της Αθήνας για ένα μήνα. Η μόνη διαφορά με τα λεωφορεία diesel και CNG είναι ότι παίρνουν 10-15 άτομα λιγότερο, γιατί οι μπαταρίες καταλαμβάνουν χώρο. Όσον αφορά την ταχύτητα, εκτός από τον "φόβο" που μπορεί να έχουν κάποιοι οδηγοί, να ξέρεις ότι τα οχήματα αυτά παρακολουθούνται από τα κεντρικά του ΟΑΣΑ. Μην περιμένεις λοιπόν να τα πάνε ΤΑΠΑ όπως πήγαιναν οι δεινόσαυροι το '94 στη Συγγρού.
james tiberius kirk
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 4 Φεβ 2013
- Μηνύματα
- 5.064
- Κριτικές
- 5
- Like
- 8.311
- Πόντοι
- 2.356
Ενώ τώρα να πούμε με τα ντίζελ 24 ετών πηγαίνεις άνετα. Επί της ουσίας όμως, στα γραφόμενά μου δεν απαντάς.Κυβερνητα, τις προαλλες σκοτωνοσουν με εναν εδω για τα διωροφα λεωφορεια, και μου λες οτι τα κινεζικα χωρανε ακομα λιγοτερο κοσμο....δλδς θα γινομαστε κομποστες για τους 0 ρυπους...
Από τηγανίτα, τίποτα!
Lemmy13!!!!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2023
- Μηνύματα
- 926
- Like
- 1.879
- Πόντοι
- 206
Δεν ρωτησες τπτ. Η τηγανιτα με τυρι ή ζαχαρη; Να δουμε αν ζουμε ως τοτε τα κινεζικα σε 24 χρονια πως θα ειναι....Ενώ τώρα να πούμε με τα ντίζελ 24 ετών πηγαίνεις άνετα. Επί της ουσίας όμως, στα γραφόμενά μου δεν απαντάς.
Από τηγανίτα, τίποτα!
Τελευταία τροποποίηση:
BIG_BIG_BEN
Μέγας
- Εγγρ.
- 28 Φεβ 2024
- Μηνύματα
- 7.230
- Like
- 11.849
- Πόντοι
- 3.556
Ένα από τα ζητούμενο είναι πάντα, ποιες επιλογές του Δήμου βγάζουν μακροπρόθεσμα νόημα.
Το να έρθει ο ένας δήμαρχος και να πει, βάλε τόσα δις για τον μεγάλο περίπατο, και ο επόμενος, εγώ θέλω πόλη 15 λεπτών κι αυτό κοστίζει άλλα δις, είναι διασπάθιση δημοσίου χρήματος, αν δεν τελειώνει τίποτα στην ώρα του. Χωρίς χρονοσταθμισμένα και κοστολογημένα πενταετή πλάνα κοροϊδευόμαστε.
Καταλήγουμε έτσι σε φορτωμένους λογαριασμούς από τέλη σε λογαριασμούς ΔΕΗ, μαζί και αλλού, και χρεώνεται κι ο Δήμος επιπλέον στους κεφαλαιοκράτες των εταιριών που αναλαμβάνουν τα δημόσια έργα, και τους τοκιστές του διεθνούς τραπεζοπιστωτικού συστήματος. Το χρέος σκάει μετά, και μπαίνει μπροστά η μηχανή για νέα τέλη και πρόστιμα παντού.
Σε αυτό έχουμε στην Αθήνα πρόβλημα.
Το να έρθει ο ένας δήμαρχος και να πει, βάλε τόσα δις για τον μεγάλο περίπατο, και ο επόμενος, εγώ θέλω πόλη 15 λεπτών κι αυτό κοστίζει άλλα δις, είναι διασπάθιση δημοσίου χρήματος, αν δεν τελειώνει τίποτα στην ώρα του. Χωρίς χρονοσταθμισμένα και κοστολογημένα πενταετή πλάνα κοροϊδευόμαστε.
Καταλήγουμε έτσι σε φορτωμένους λογαριασμούς από τέλη σε λογαριασμούς ΔΕΗ, μαζί και αλλού, και χρεώνεται κι ο Δήμος επιπλέον στους κεφαλαιοκράτες των εταιριών που αναλαμβάνουν τα δημόσια έργα, και τους τοκιστές του διεθνούς τραπεζοπιστωτικού συστήματος. Το χρέος σκάει μετά, και μπαίνει μπροστά η μηχανή για νέα τέλη και πρόστιμα παντού.
Σε αυτό έχουμε στην Αθήνα πρόβλημα.
BIG_BIG_BEN
Μέγας
- Εγγρ.
- 28 Φεβ 2024
- Μηνύματα
- 7.230
- Like
- 11.849
- Πόντοι
- 3.556
Δεν ρωτησες τπτ. Η τηγανιτα με τυρι ή ζαχαρη; Να δουμε αν ζουμε ως τοτε τα κινεζικα σε 24 χρονια πως θα ειναι....
Όντως σημαντικό τμήμα κάθε οικονομικής ανάλυσης στο τομέα των μεταφορών είναι, αν αυτά που αγοράζουμε αντέχουν στο χρόνο.
Ο Δήμος έχει μεν κάποια χρήματα από τέλη και δάνεια τώρα, αλλά πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.
Ghajnsielem
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2023
- Μηνύματα
- 913
- Κριτικές
- 1
- Like
- 2.424
- Πόντοι
- 446
Τα ηλεκτρικα γενικός δεν θα βασταξουν πολύ, ακόμα και ας είναι γερμανικής η ιταλικής κατασκευήςΔεν ρωτησες τπτ. Η τηγανιτα με τυρι ή ζαχαρη; Να δουμε αν ζουμε ως τοτε τα κινεζικα σε 24 χρονια πως θα ειναι....
Lemmy13!!!!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2023
- Μηνύματα
- 926
- Like
- 1.879
- Πόντοι
- 206
Οποτε ο Merc (κινητηρας) zdf (κιβωτιο) ΕΛΒΟ (αμαξωμα) συνδιασμος που αντεχουν 25 χρονια με εκατομμυρια χιλιομετρα κατω απο αντιξοες συνθηκες (αλλοπροσαλλος καιρος παγωνια/καυσωνας, αθλιοι δρομοι, βρωμιαρηδες επιβατες) και μιλαω ιδιως για την "φυσαρμονικα" λογω ιδιαιτεροτητος σασι, ειναι ακρως επιτυχημενος.Όντως σημαντικό τμήμα κάθε οικονομικής ανάλυσης στο τομέα των μεταφορών είναι, αν αυτά που αγοράζουμε αντέχουν στο χρόνο.
Ο Δήμος έχει μεν κάποια χρήματα από τέλη και δάνεια τώρα, αλλά πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.
james tiberius kirk
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 4 Φεβ 2013
- Μηνύματα
- 5.064
- Κριτικές
- 5
- Like
- 8.311
- Πόντοι
- 2.356
Όλο γκρίνια και μομφές είσαι.Δεν ρωτησες τπτ. Η τηγανιτα με τυρι ή ζαχαρη; Να δουμε αν ζουμε ως τοτε τα κινεζικα σε 24 χρονια πως θα ειναι....
Τα αμάξια συμπεριφέρονται άψογα στον δρόμο. Μπες μέσα να κρίνεις μόνο σου.
james tiberius kirk
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 4 Φεβ 2013
- Μηνύματα
- 5.064
- Κριτικές
- 5
- Like
- 8.311
- Πόντοι
- 2.356
Γιατί στον πούτσο είπαν "φυσαρμόνικα" αυτόν τον τύπο λεωφορείου, ποτέ δεν κατάλαβα.Οποτε ο Merc (κινητηρας) zdf (κιβωτιο) ΕΛΒΟ (αμαξωμα) συνδιασμος που αντεχουν 25 χρονια με εκατομμυρια χιλιομετρα κατω απο αντιξοες συνθηκες (αλλοπροσαλλος καιρος παγωνια/καυσωνας, αθλιοι δρομοι, βρωμιαρηδες επιβατες) και μιλαω ιδιως για την "φυσαρμονικα" λογω ιδιαιτεροτητος σασι, ειναι ακρως επιτυχημενος.
Επίσης, πήγαινε στις ΟΣΥ να σου δώσουν στοιχεία πόσα ΕΛΒΟ 18μετρα με φυσούνα (έτσι έπρεπε να λέγονται) έχουν καεί στον δρόμο.
james tiberius kirk
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 4 Φεβ 2013
- Μηνύματα
- 5.064
- Κριτικές
- 5
- Like
- 8.311
- Πόντοι
- 2.356
Η μαλακία στην αγορά των ηλεκτρικών δεν έχει να κάνει με τα ίδια τα οχήματα και την αντοχή τους.Τα ηλεκτρικα γενικός δεν θα βασταξουν πολύ, ακόμα και ας είναι γερμανικής η ιταλικής κατασκευής
Έχει να κάνει με την επιλογή να αγοραστεί διαφορετικός τύπος ηλεκτροκίνητου οχήματος, την ώρα που υπάρχουν τόσα τρόλεϊ και έτοιμο εναέριο δίκτυο και δεν βγαίνουν έξω ούτε τα μισά οχήματα καθημερινά.
Lemmy13!!!!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2023
- Μηνύματα
- 926
- Like
- 1.879
- Πόντοι
- 206
εμεις που τα καβαλαμε ετσι τα λεμε, εσυ οδηγα το σμαρτ σου και μην εχεις αποψη για ολα ως ειδικος. ας καηκανε, να δω στον καυσωνα τα κινεζικα πως θα αντεξουν, και αμα πεσει κανα χιονι να μενουν απο μπαταριαΓιατί στον πούτσο είπαν "φυσαρμόνικα" αυτόν τον τύπο λεωφορείου, ποτέ δεν κατάλαβα.
Επίσης, πήγαινε στις ΟΣΥ να σου δώσουν στοιχεία πόσα ΕΛΒΟ 18μετρα με φυσούνα (έτσι έπρεπε να λέγονται) έχουν καεί στον δρόμο.
Lemmy13!!!!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2023
- Μηνύματα
- 926
- Like
- 1.879
- Πόντοι
- 206
τα τρολλευ "ειδημονα" απαιτουν προδιαγραφες. πχ στο Ζωγραφου που ειδαμε τα κινεζικα, θα πρεπει να περαστουν γραμμες εναεριες δλδ κοψιμο δεντρων κτλ. αυτο για εσενα ειναι πιο ευκολο ως επιλογη; κοιτα μην μεινει απο κιβωτιο το σμαρτ τον ηπιεςΗ μαλακία στην αγορά των ηλεκτρικών δεν έχει να κάνει με τα ίδια τα οχήματα και την αντοχή τους.
Έχει να κάνει με την επιλογή να αγοραστεί διαφορετικός τύπος ηλεκτροκίνητου οχήματος, την ώρα που υπάρχουν τόσα τρόλεϊ και έτοιμο εναέριο δίκτυο και δεν βγαίνουν έξω ούτε τα μισά οχήματα καθημερινά.
james tiberius kirk
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 4 Φεβ 2013
- Μηνύματα
- 5.064
- Κριτικές
- 5
- Like
- 8.311
- Πόντοι
- 2.356
Δε χρειάζεται τύπε να οδηγάω το "Smart" μου, είμαι μια ανάσα απ' τη δουλειά μου.εμεις που τα καβαλαμε ετσι τα λεμε, εσυ οδηγα το σμαρτ σου και μην εχεις αποψη για ολα ως ειδικος. ας καηκανε, να δω στον καυσωνα τα κινεζικα πως θα αντεξουν, και αμα πεσει κανα χιονι να μενουν απο μπαταρια
Κάνε εσύ 3,5 χιλιόμετρα Αιγινήτειο - Πλατεία Βικτωρίας με τα πόδια γιατί έχει ποδηλατικό αγώνα!
Lemmy13!!!!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2023
- Μηνύματα
- 926
- Like
- 1.879
- Πόντοι
- 206
χτυπημα κατω απο την μεση. παλι καλα που ΜΠΟΡΩ και κανω τετοιες διαδρομες με τα ποδια. κοιτα μην σε πιασει οτι επιασε εμενα που 7 χρονια ημουν μια ανασα απο την δουλεια μου επισης....Δε χρειάζεται τύπε να οδηγάω το "Smart" μου, είμαι μια ανάσα απ' τη δουλειά μου.
Κάνε εσύ 3,5 χιλιόμετρα Αιγινήτειο - Πλατεία Βικτωρίας με τα πόδια γιατί έχει ποδηλατικό αγώνα!
james tiberius kirk
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 4 Φεβ 2013
- Μηνύματα
- 5.064
- Κριτικές
- 5
- Like
- 8.311
- Πόντοι
- 2.356
Βρε κατακαημένε πελατάκο του ΟΑΣΑ μας, είπα εγώ να πάνε τα τρόλεϊ στου Ζωγράφου;;;;τα τρολλευ "ειδημονα" απαιτουν προδιαγραφες. πχ στο Ζωγραφου που ειδαμε τα κινεζικα, θα πρεπει να περαστουν γραμμες εναεριες δλδ κοψιμο δεντρων κτλ. αυτο για εσενα ειναι πιο ευκολο ως επιλογη; κοιτα μην μεινει απο κιβωτιο το σμαρτ τον ηπιες
Είπα για μεγάλη επέκταση δικτύου; Είπα για την ανεξήγητη επιλογή του ΟΑΣΑ να απαξιώσει το υπάρχον δίκτυο και το τροχαίο υλικό.
Σε ενοχλεί που υπάρχουν άνθρωποι με γνώσεις επί του θέματος των συγκοινωνιών;
Σε πειράζει;
Να μη σε πειράζει.
Ο ΟΑΣΑ για εσένα σκέφτεται μωρέ!
Θα συνεχίσουν να σε εξυπηρετούν με τα ΕΛΒΟ 24 - 25 ετών και τα Irisbus 20 ετών για αρκετά χρόνια ακόμα!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Τι σε έπιασε τύπε;;;;χτυπημα κατω απο την μεση. παλι καλα που ΜΠΟΡΩ και κανω τετοιες διαδρομες με τα ποδια. κοιτα μην σε πιασει οτι επιασε εμενα που 7 χρονια ημουν μια ανασα απο την δουλεια μου επισης....
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 37
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 51
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 54
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 116
- Εμφανίσεις
- 7K