Νέα

Κάτοικος κέντρου Αθήνας...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Lemmy13!!!!
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 55K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Amdro

Μέλος
Εγγρ.
20 Φεβ 2024
Μηνύματα
25
Like
46
Πόντοι
0
Δεν σου πέρασε από το μυαλό ότι στην αμοιβή του ξενοδοχείου ήταν και η αμοιβή της;

Πόσα πλήρωσες και σε ποιό;
15 αλλα δεν θυμαμαι πως λεγοταν το χοτελ..Ελληνιδα ηταν παντως η κοπελα
 
OP
OP
Lemmy13!!!!

Lemmy13!!!!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Αυγ 2023
Μηνύματα
926
Like
1.879
Πόντοι
206
Ειδα χθες βραδυ και σημερα μεσημερι τα νεα ηλεκτρικα λεωφορεια εν επισημη βαρδια. Πιο αργα και απο τακλιν του Τσαλουχιδη. Τωρα πες ειναι ο οδηγος που το μαθαινει ακομα; Ή θα εχουμε θεματα με το βαρος; Το ενα πηγαινε Ανθουσα και το αλλο Ζωγραφου aka ανηφορες θανατου, δεν ξερω αν εφτασε στο τερμα....
 
Τελευταία τροποποίηση:

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.064
Κριτικές
5
Like
8.309
Πόντοι
2.356
@Lemmy13!!!! μη μιλάς για πράγματα που δεν ξέρεις.
Σύμφωνα με κόσμο που έχει μπει μέσα, τραβάνε μια χαρά στις ανηφόρες και στου Ζωγράφου (235) και στα Ιλίσια (220/221) και στο Πολύγωνο (224). Επίσης, δεν υπάρχει κανένα θέμα με το βάρος, γιατί δοκιμάστηκαν με τεχνητά βάρη στους δρόμους της Αθήνας για ένα μήνα. Η μόνη διαφορά με τα λεωφορεία diesel και CNG είναι ότι παίρνουν 10-15 άτομα λιγότερο, γιατί οι μπαταρίες καταλαμβάνουν χώρο. Όσον αφορά την ταχύτητα, εκτός από τον "φόβο" που μπορεί να έχουν κάποιοι οδηγοί, να ξέρεις ότι τα οχήματα αυτά παρακολουθούνται από τα κεντρικά του ΟΑΣΑ. Μην περιμένεις λοιπόν να τα πάνε ΤΑΠΑ όπως πήγαιναν οι δεινόσαυροι το '94 στη Συγγρού.
 
OP
OP
Lemmy13!!!!

Lemmy13!!!!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Αυγ 2023
Μηνύματα
926
Like
1.879
Πόντοι
206
@Lemmy13!!!! μη μιλάς για πράγματα που δεν ξέρεις.
Σύμφωνα με κόσμο που έχει μπει μέσα, τραβάνε μια χαρά στις ανηφόρες και στου Ζωγράφου (235) και στα Ιλίσια (220/221) και στο Πολύγωνο (224). Επίσης, δεν υπάρχει κανένα θέμα με το βάρος, γιατί δοκιμάστηκαν με τεχνητά βάρη στους δρόμους της Αθήνας για ένα μήνα. Η μόνη διαφορά με τα λεωφορεία diesel και CNG είναι ότι παίρνουν 10-15 άτομα λιγότερο, γιατί οι μπαταρίες καταλαμβάνουν χώρο. Όσον αφορά την ταχύτητα, εκτός από τον "φόβο" που μπορεί να έχουν κάποιοι οδηγοί, να ξέρεις ότι τα οχήματα αυτά παρακολουθούνται από τα κεντρικά του ΟΑΣΑ. Μην περιμένεις λοιπόν να τα πάνε ΤΑΠΑ όπως πήγαιναν οι δεινόσαυροι το '94 στη Συγγρού.
Κυβερνητα, τις προαλλες σκοτωνοσουν με εναν εδω για τα διωροφα λεωφορεια, και μου λες οτι τα κινεζικα χωρανε ακομα λιγοτερο κοσμο....δλδς θα γινομαστε κομποστες για τους 0 ρυπους...
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.064
Κριτικές
5
Like
8.309
Πόντοι
2.356
Κυβερνητα, τις προαλλες σκοτωνοσουν με εναν εδω για τα διωροφα λεωφορεια, και μου λες οτι τα κινεζικα χωρανε ακομα λιγοτερο κοσμο....δλδς θα γινομαστε κομποστες για τους 0 ρυπους...
Ενώ τώρα να πούμε με τα ντίζελ 24 ετών πηγαίνεις άνετα. Επί της ουσίας όμως, στα γραφόμενά μου δεν απαντάς.
Από τηγανίτα, τίποτα!
 
OP
OP
Lemmy13!!!!

Lemmy13!!!!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Αυγ 2023
Μηνύματα
926
Like
1.879
Πόντοι
206
Ενώ τώρα να πούμε με τα ντίζελ 24 ετών πηγαίνεις άνετα. Επί της ουσίας όμως, στα γραφόμενά μου δεν απαντάς.
Από τηγανίτα, τίποτα!
Δεν ρωτησες τπτ. Η τηγανιτα με τυρι ή ζαχαρη; Να δουμε αν ζουμε ως τοτε τα κινεζικα σε 24 χρονια πως θα ειναι....
 
Τελευταία τροποποίηση:

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.230
Like
11.849
Πόντοι
3.556
Ένα από τα ζητούμενο είναι πάντα, ποιες επιλογές του Δήμου βγάζουν μακροπρόθεσμα νόημα.

Το να έρθει ο ένας δήμαρχος και να πει, βάλε τόσα δις για τον μεγάλο περίπατο, και ο επόμενος, εγώ θέλω πόλη 15 λεπτών κι αυτό κοστίζει άλλα δις, είναι διασπάθιση δημοσίου χρήματος, αν δεν τελειώνει τίποτα στην ώρα του. Χωρίς χρονοσταθμισμένα και κοστολογημένα πενταετή πλάνα κοροϊδευόμαστε.

Καταλήγουμε έτσι σε φορτωμένους λογαριασμούς από τέλη σε λογαριασμούς ΔΕΗ, μαζί και αλλού, και χρεώνεται κι ο Δήμος επιπλέον στους κεφαλαιοκράτες των εταιριών που αναλαμβάνουν τα δημόσια έργα, και τους τοκιστές του διεθνούς τραπεζοπιστωτικού συστήματος. Το χρέος σκάει μετά, και μπαίνει μπροστά η μηχανή για νέα τέλη και πρόστιμα παντού.

Σε αυτό έχουμε στην Αθήνα πρόβλημα.
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.230
Like
11.849
Πόντοι
3.556
Δεν ρωτησες τπτ. Η τηγανιτα με τυρι ή ζαχαρη; Να δουμε αν ζουμε ως τοτε τα κινεζικα σε 24 χρονια πως θα ειναι....

Όντως σημαντικό τμήμα κάθε οικονομικής ανάλυσης στο τομέα των μεταφορών είναι, αν αυτά που αγοράζουμε αντέχουν στο χρόνο.

Ο Δήμος έχει μεν κάποια χρήματα από τέλη και δάνεια τώρα, αλλά πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
911
Κριτικές
1
Like
2.421
Πόντοι
446
Δεν ρωτησες τπτ. Η τηγανιτα με τυρι ή ζαχαρη; Να δουμε αν ζουμε ως τοτε τα κινεζικα σε 24 χρονια πως θα ειναι....
Τα ηλεκτρικα γενικός δεν θα βασταξουν πολύ, ακόμα και ας είναι γερμανικής η ιταλικής κατασκευής
 
OP
OP
Lemmy13!!!!

Lemmy13!!!!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Αυγ 2023
Μηνύματα
926
Like
1.879
Πόντοι
206
Όντως σημαντικό τμήμα κάθε οικονομικής ανάλυσης στο τομέα των μεταφορών είναι, αν αυτά που αγοράζουμε αντέχουν στο χρόνο.

Ο Δήμος έχει μεν κάποια χρήματα από τέλη και δάνεια τώρα, αλλά πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.
Οποτε ο Merc (κινητηρας) zdf (κιβωτιο) ΕΛΒΟ (αμαξωμα) συνδιασμος που αντεχουν 25 χρονια με εκατομμυρια χιλιομετρα κατω απο αντιξοες συνθηκες (αλλοπροσαλλος καιρος παγωνια/καυσωνας, αθλιοι δρομοι, βρωμιαρηδες επιβατες) και μιλαω ιδιως για την "φυσαρμονικα" λογω ιδιαιτεροτητος σασι, ειναι ακρως επιτυχημενος.
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.064
Κριτικές
5
Like
8.309
Πόντοι
2.356
Δεν ρωτησες τπτ. Η τηγανιτα με τυρι ή ζαχαρη; Να δουμε αν ζουμε ως τοτε τα κινεζικα σε 24 χρονια πως θα ειναι....
Όλο γκρίνια και μομφές είσαι.
Τα αμάξια συμπεριφέρονται άψογα στον δρόμο. Μπες μέσα να κρίνεις μόνο σου.
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.064
Κριτικές
5
Like
8.309
Πόντοι
2.356
Οποτε ο Merc (κινητηρας) zdf (κιβωτιο) ΕΛΒΟ (αμαξωμα) συνδιασμος που αντεχουν 25 χρονια με εκατομμυρια χιλιομετρα κατω απο αντιξοες συνθηκες (αλλοπροσαλλος καιρος παγωνια/καυσωνας, αθλιοι δρομοι, βρωμιαρηδες επιβατες) και μιλαω ιδιως για την "φυσαρμονικα" λογω ιδιαιτεροτητος σασι, ειναι ακρως επιτυχημενος.
Γιατί στον πούτσο είπαν "φυσαρμόνικα" αυτόν τον τύπο λεωφορείου, ποτέ δεν κατάλαβα.
Επίσης, πήγαινε στις ΟΣΥ να σου δώσουν στοιχεία πόσα ΕΛΒΟ 18μετρα με φυσούνα (έτσι έπρεπε να λέγονται) έχουν καεί στον δρόμο.
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.064
Κριτικές
5
Like
8.309
Πόντοι
2.356
Τα ηλεκτρικα γενικός δεν θα βασταξουν πολύ, ακόμα και ας είναι γερμανικής η ιταλικής κατασκευής
Η μαλακία στην αγορά των ηλεκτρικών δεν έχει να κάνει με τα ίδια τα οχήματα και την αντοχή τους.
Έχει να κάνει με την επιλογή να αγοραστεί διαφορετικός τύπος ηλεκτροκίνητου οχήματος, την ώρα που υπάρχουν τόσα τρόλεϊ και έτοιμο εναέριο δίκτυο και δεν βγαίνουν έξω ούτε τα μισά οχήματα καθημερινά.
 
OP
OP
Lemmy13!!!!

Lemmy13!!!!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Αυγ 2023
Μηνύματα
926
Like
1.879
Πόντοι
206
Γιατί στον πούτσο είπαν "φυσαρμόνικα" αυτόν τον τύπο λεωφορείου, ποτέ δεν κατάλαβα.
Επίσης, πήγαινε στις ΟΣΥ να σου δώσουν στοιχεία πόσα ΕΛΒΟ 18μετρα με φυσούνα (έτσι έπρεπε να λέγονται) έχουν καεί στον δρόμο.
εμεις που τα καβαλαμε ετσι τα λεμε, εσυ οδηγα το σμαρτ σου και μην εχεις αποψη για ολα ως ειδικος. ας καηκανε, να δω στον καυσωνα τα κινεζικα πως θα αντεξουν, και αμα πεσει κανα χιονι να μενουν απο μπαταρια
 
OP
OP
Lemmy13!!!!

Lemmy13!!!!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Αυγ 2023
Μηνύματα
926
Like
1.879
Πόντοι
206
Η μαλακία στην αγορά των ηλεκτρικών δεν έχει να κάνει με τα ίδια τα οχήματα και την αντοχή τους.
Έχει να κάνει με την επιλογή να αγοραστεί διαφορετικός τύπος ηλεκτροκίνητου οχήματος, την ώρα που υπάρχουν τόσα τρόλεϊ και έτοιμο εναέριο δίκτυο και δεν βγαίνουν έξω ούτε τα μισά οχήματα καθημερινά.
τα τρολλευ "ειδημονα" απαιτουν προδιαγραφες. πχ στο Ζωγραφου που ειδαμε τα κινεζικα, θα πρεπει να περαστουν γραμμες εναεριες δλδ κοψιμο δεντρων κτλ. αυτο για εσενα ειναι πιο ευκολο ως επιλογη; κοιτα μην μεινει απο κιβωτιο το σμαρτ τον ηπιες
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.064
Κριτικές
5
Like
8.309
Πόντοι
2.356
εμεις που τα καβαλαμε ετσι τα λεμε, εσυ οδηγα το σμαρτ σου και μην εχεις αποψη για ολα ως ειδικος. ας καηκανε, να δω στον καυσωνα τα κινεζικα πως θα αντεξουν, και αμα πεσει κανα χιονι να μενουν απο μπαταρια
Δε χρειάζεται τύπε να οδηγάω το "Smart" μου, είμαι μια ανάσα απ' τη δουλειά μου.
:cheesy::cheesy:
Κάνε εσύ 3,5 χιλιόμετρα Αιγινήτειο - Πλατεία Βικτωρίας με τα πόδια γιατί έχει ποδηλατικό αγώνα!
 
OP
OP
Lemmy13!!!!

Lemmy13!!!!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Αυγ 2023
Μηνύματα
926
Like
1.879
Πόντοι
206
Δε χρειάζεται τύπε να οδηγάω το "Smart" μου, είμαι μια ανάσα απ' τη δουλειά μου.
:cheesy::cheesy:
Κάνε εσύ 3,5 χιλιόμετρα Αιγινήτειο - Πλατεία Βικτωρίας με τα πόδια γιατί έχει ποδηλατικό αγώνα!
χτυπημα κατω απο την μεση. παλι καλα που ΜΠΟΡΩ και κανω τετοιες διαδρομες με τα ποδια. κοιτα μην σε πιασει οτι επιασε εμενα που 7 χρονια ημουν μια ανασα απο την δουλεια μου επισης....
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.064
Κριτικές
5
Like
8.309
Πόντοι
2.356
τα τρολλευ "ειδημονα" απαιτουν προδιαγραφες. πχ στο Ζωγραφου που ειδαμε τα κινεζικα, θα πρεπει να περαστουν γραμμες εναεριες δλδ κοψιμο δεντρων κτλ. αυτο για εσενα ειναι πιο ευκολο ως επιλογη; κοιτα μην μεινει απο κιβωτιο το σμαρτ τον ηπιες
Βρε κατακαημένε πελατάκο του ΟΑΣΑ μας, είπα εγώ να πάνε τα τρόλεϊ στου Ζωγράφου;;;;
Είπα για μεγάλη επέκταση δικτύου; Είπα για την ανεξήγητη επιλογή του ΟΑΣΑ να απαξιώσει το υπάρχον δίκτυο και το τροχαίο υλικό.
Σε ενοχλεί που υπάρχουν άνθρωποι με γνώσεις επί του θέματος των συγκοινωνιών;
Σε πειράζει;
Να μη σε πειράζει.
Ο ΟΑΣΑ για εσένα σκέφτεται μωρέ!
Θα συνεχίσουν να σε εξυπηρετούν με τα ΕΛΒΟ 24 - 25 ετών και τα Irisbus 20 ετών για αρκετά χρόνια ακόμα!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

χτυπημα κατω απο την μεση. παλι καλα που ΜΠΟΡΩ και κανω τετοιες διαδρομες με τα ποδια. κοιτα μην σε πιασει οτι επιασε εμενα που 7 χρονια ημουν μια ανασα απο την δουλεια μου επισης....
Τι σε έπιασε τύπε;;;;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom