Αλήθεια τώρα θέλεις απάντηση;
Λοιπόν, να τα πιάσουμε απο την αρχή...
Οι γραμμές της επαρχίας, τα γνωστά σε όλους μας ΚΤΕΛ, είναι εξ'ολοκλήρου ιδιωτικά. Επίσης, τα ΚΤΕΛ, αν και είναι αποκλειστικά για καθήμενους επιβάτες, είναι ΑΘΛΙΑ. Με μεγάλα κεφαλαία γράμματα. Οι όποιες μικρής διασποράς αστικές τοπικές/δημοτικές γραμμές υπάρχουν, είναι σχεδιασμένες για να εξυπηρετούν τον πληθυσμό μόνιμων κατοίκων, με συχνότξητα, οχήματα και σχεδιασμό δρομολογίων βασισμένο στις εκεί ανάγκες για αστική συγκοινωνία. Οι μεγαλύτερες πόλεις έχουν τον αντίστοιχο αστικό φορέα ΜΜΜ. ΟΑΣΑ για την Αθήνα ΟΑΣΘ για τη Θεσσαλονίκη, και ούτω καθ'εξής.
Η Θεσσαλονίκη έχει για την ώρα μόνο λεωφορεία, αν και θα μπορούσε να έχει συνδυασμό λεοφωρείων και τρόλεϋ, ακόμα και αναβίωση του τράμ, μέχρι να τελειώσουν τα έργα του μετρό.
Και, κάτι τελευταίο. Μιλάς για την επική εμπειρία του διόροφου λεωφορείου στο Λονδίνο, αλλά ξεχνάς να προσθέσεις, οτι εκεί, όπως σιγά σιγά γίνεται το ίδιο και στην Αθήνα, το λεωφορείο είναι δεύτερη ή τρίτη επιλογή μετακίνησης, με το μετρό να είναι η πρώτη. Έχουμε ήδη δυνατότητα να πάει κάποιος απο το Αιγάλεω στην Κηφισιά, απο το Ελληνικό στον Πειραιά, απο την Αγία Παρασκευή στο Περιστέρι, και όσους ακόμα συνδυασμούς θέλεις, και δεν έχουμε τελειώσει ακόμα με το θέμα "επέκταση μετρό". Το Λονδίνο έχει πλήρως ανεπτυγμένο δίκτυο μετρό κοντά έναν αιώνα νωρίτερα απο εμάς, και με τις επεκτάσεις και αναβαθμίσεις που έγιναν στο διάστημα αυτό, έχει κάνει τε διόροφα να είναι κάτι σαν τουριστική ατραξιόν. Κάτι σαν τα τσολιαδάκια στο μοναστηράκι ένα πράγμα. Ναι, τηρούν συγκεκριμένους κανόνες, αλλά ο μέσος Λονδρέζος, που θέλει να πάει στη δουλειά του, πρώτα θα προτιμήσει το μετρό και μετά το λεωφορείο, όπως και σε όλες τις πόλεις που υπάρχει μετρό δηλαδή.
Και, για να κλείσουμε, το 1994, είχε ήδη ξεκινήσει η κατασκευή της γραμμής 2 του μετρό. Αν ήθελαν να παιχτούν συμφέροντα, θα παίζονταν, και πιθανότατα παίχτηκαν εκεί.