Διαγραμμένο μέλος 192601
Μέγας
- Εγγρ.
- 13 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 8.385
- Like
- 10.926
- Πόντοι
- 3.556
Το πρόβλημα είναι, οτι, όταν σχεδιάστηκε το ρυμοτομικό μοντέλο για την Αθήνα (και τα τότε προάστια), και ενώ υπήρχαν οι επιστήμονες της εποχής που προσπαθούσαν να τονίσουν την ανάγκη να υπάρξει μέριμνα για τα αυτοκίνητα, που είχαν ήδη αρχίσει να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στις Δυτικές μεγαλουπόλεις της εποχής, η εδώ αντιμετώπιση ήταν, σε απλά Ελληνικά, "ναι, σιγά. Δεν πρόκειται να γεμίσει η Αθήνα αυτοκίνητα". Το αποτέλεσμα ήταν δρόμοι που άνετα διαχειρίζονταν τις ανάγκες αλόγων, αμαξών και κάρων, αλλά με μηδενική μελλοντική μέριμνα για το αυτοκίνητο. Για να μην μιλήσω για τις υποδομές ηλεκτροδότησης, που απλά δεν υπήρχαν στο σχεδιασμό, ή αυτές της τηλεφωνίας. Το αποτέλεσμα, σήμερα, είναι να σκάβουν η μία ΔΕΚΟ πίσω απο την άλλη, σε μόνιμη βάση, και οι δρόμοι να μην αντέχουν τον όγκο οχημάτων, γιατί κανένας δεν περίμενε οτι δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση στην Πατησίων θα ήταν ανεπαρκείς, ή τρείς στην Αλεξάνδρας θα μπούκωναν καθημερινά.
Λυσεις παντα υπαρχουν, το προβλημα ειναι οτι οι αρμοδιοι φορεις ΠΟΤΕ ΔΕ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ. Επιπλεον, αν ειναι να γινει κατι καλο για το συνολο αλλα αντικρουει σε υφισταμενα συμφερονται, συνηθως επικρατουν τα συμφεροντα.
Καταρχην αν αλλαξουν ολα τα λεωφορεια απο απλα σε διωροφα, αμεσως θα ανακουφιστει ολη η κινηση των ΜΜΜ και η διαδρομη θα γινει πιο ανετη και ευχαριστη για εκατομμυρια συμπολιτες καθημερινα σε Αθηνα-Θεσσαλονικη. Γιατι δεν το κανουν;
Ενα διωροφο λεωφορειο χωραει 2.5 φορες περισσοτερους καθημενους, πιανοντας ακριβως τον ιδιο χωρο στην ασφαλτο