ΜΕΝΕΔΗΜΟΣ
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 10 Μαρ 2014
- Μηνύματα
- 6.724
- Κριτικές
- 3
- Like
- 6.366
- Πόντοι
- 2.356
Άλλο ένα θύμα της Πορνοκουλτούρας σε συνδυασμό με βαλκάνια μικροαστικά/επαρχιώτικα πάθη και τριτοκοσμικά κατάλοιπα Τουρκοκρατίας.Το θύμα 34 χρονών άγαμη και άτεκνη ζούσε το lifestyle που προβάλλουν τα media και σειρές στυλ Sex&the City, ταξίδια, φωτό δίπλα σε αμαξάρες,πούτσα λούσα& χορό όλο το πακέτο της σύγχρονης Ελληνίδας.Μονο απο τις τακουνάρες&ντύσιμο πρωινιάτικα πηγαίνοντας στην δουλειά (που δεν πολυδιαφέρει απο κονσομασιόν), καταλαβαίνει κάποιος το τουπέ και την μενταλιτέ.
Πολύ μετριούλα φατσικά με επαρχιώτικο look, αλλα με δυνατό κορμί οπως και το 90% όλων των ελληνίδων (πχ. Αναστασοπούλου ΣΚΑΙ) που το παίζουν θεογκόμενες "μην μου μιλάς" ή δεν μπαίνω σε αμάξι με αξία μικρότερη απο 30.000 και γενικά ζητάνε τον ουρανό με τα αστρα ...Ντάξει ας μην κάνω τον Σέρλοκ Χόλμς αλλα όλος αυτός ο υλισμός&μικροαστισμός που παρατηρώ στο ινστα της είναι δηλωτικός των αιτιών που ίσως προκάλεσαν αυτή την βαρβαρική επίθεση.CHERCHEZ LA FEMME στην προκειμένη περίπτωση l'homme ...τον άντρα πέτρα του σκανδάλου πιθανότατα χορηγό.Πιστεύω η κρίση του κινεζοιού και η καραντίνα πυροδότησε την φρικιαστική αυτή επίθεση ακόμα περισσότερο,μάλλον το δούλευε μέσα της και μόλις άνοιξαν όλα την έκανε.Ειδικά με το κλίμα πανικού που δημιουργείται για πείνες ,φτώχεια,ανέχεια κτλ...θα γίνουν κι άλλα χειρότερα υπενθυμίζω τον άλλον Σαλόνικα που έκαψε τους γονείς του το Πάσχα...
Πάντως και αρχές/μέσα 20ου αιώνα, που ήταν διαδεδομένες οι επιθέσεις με βιτριόλι και στην Ελλάδα ,επικρατούσε φτώχεια&οικονομική ανασφάλεια και η βαλκανική υποκουλτούρα με τουρκικές/ανατολίτικες επιρροές.Σε μια εποχή που δούλευαν σχεδόν μονο, οι άντρες κι αν κάποια έτρωγε τον γκόμενο/άντρα κάποιας ουσιαστικά κατέρρεε όλος ο κόσμος της και η όποια ευδαιμονία της παρείχε το πρότυπο του άντρα-κουβαλητή.
Αυτή η φριχτή επίθεση που προκαλεί αποτροπιασμό, ανεξαρτήτως αιτιών&κινήτρων δράστιδος και έρχεται ως υπενθύμιση ότι η Ελληνική κοινωνία παρα την όποια πρόοδο και εκδυτικοποίηση θέλει να παρουσιάζει το Σύστημα,παραμένει στο 1950-60 που βλέπουμε στις παλιές ελληνικές ταινίες απλά με καλύτερα τεχνολογικά μέσα.Πολιτισμικά παραμένουμε στάσιμοι εδω και μισό αιώνα για αυτό υπάρχει και η παρακμή που υπάρχει παντου.
Η ανάλυσή σου έχει ένα κοινωνιολογικού και ηθικοπλαστικού χαρακτήρα προβληματισμό που πραγματικά με αγγίζει. Σοβαρολογώ