Αυτό πού επιδιώκει καί μέχρι στιγμής καταφέρνει η χοντρούλα Τζούλυ είναι νά μετατοπίζει τό ενδιαφέρον τού κάθε υποψήφιου γαμιά, όχι στό πόσο καλά γαμιέται αλλά στό άν αυτός θά καταφέρει νά περάσει στίς "εξετάσεις βίζιτας" πού η ίδια θέλει νά επιβάλλει.
Ο υποψήφιος πελάτης είναι ήδη ιντριγκαρισμένος καί η μοναδική του επιδίωξη είναι νά τόν εγκρίνει η χοντρούλα ως πελάτη.
Η παμπόνηρη Τζούλη χρησιμοποιώντας ένα επιτυχημένο ψυχολογικό τέχνασμα αντιστρέφει τούς όρους τής αγοράς, αλλάζοντας τήν εττικέττα τού προιόντος.Δηλαδή αντί ο πελάτης να πληρώνει γιά να γαμήσει επιλέγοντας, στην περίπτωση Τζούλη πληρώνει γιά να γίνει αποδεκτός από τό εμπόρευμα!!!
Τελικά ο κάθε γαμιάς αισθάνεται περήφανος γιατί σέ όλη τήν διαδικασία-ακόμη κι άν η Τζούλη εμφανισιακά είναι μία μέση πωλήτρια στά αλλαντικά τού Βασιλόπουλου- ότι έγινε αποδεκτός, μετράει, είναι πιό μάγκας από τούς "κομμένους" κλπ.
Εννοείται ότι η φωτογραφία δέν εξασφαλίζει καμμία προστασία από τούς μπάτσους.Η προστασία αυτή είναι εξασφαλισμένη πρίν κάποια αρχίσει να σουλατσάρει στό διαδίκτυο.Ξυπνάτε....
οκ πρεπει να παω σε πολυεθνικη στο τομεα μαρκετινγκ! θα οικονομησω τρελα λεφτα.