γκομενιε λες για αυτην που βγαινει στο σαλονακι ολοτσιτσιδι???κατι δεν μου παει σε αυτην την γυναικα.βυζι πολυ σιλικονατο
Παιδιά,
Το έχω κάνει αρχή μου:
Όταν βλέπω την πουτάνα ολοτσίτσιδι στο σαλόνι, κάνω τον "έλεγχο" μήπως είνει εγχειρισμένο τραβέλι (μέσα στο μυαλό μου) 6 φορές, όχι μία.
Και αν αυτό συνδυάζεται και με βυζί τορπίλα σαν κρεμ καραμελέ, τοτε οι πιθανότητες αυξάνουν γεωμετρικά.
Ο λόγος είναι ψυχολογικός.
Πρίν κόψουν το πουλί τους, ντρεπόντουσαν που το είχαν. Θέλανε να περνάνε για γκόμενες, αλλά ήξεραν ότι έστω και αν ξεγέλαγαν τον αφελή στην αρχή (με τα ρούχα), μόλις έβγαινε το στριγκάκι, έφτανε η στιγμή της αλήθειας.
Μετά την εγχείρηση, αυτό το πρόβλημα έχει φύγει. Και έχει φύγει μετά από και πόνο, και έξοδα.
Οπότε αισθάνονται κατά κάποιο τρόπο "περήφανες" που είναι πιά "κανονικές" γυναίκες. Χωρίς πουλί. Και αυτό έχουν την τάση να το προβάλλουν.
Γι αυτό λέω, ότι όταν βλέπεις τσίτσιδη, δρόμο....
Εκτός κι αν γουστάρεις τέτοια κατάσταση, βέβαια.
ʼλλα σημεία προσοχής:
-Το μήλο του Αδάμ στο λαιμό (αλλά αυτό δε σου δίνει πάντα την ευκαιρία να το παρατηρήσεις στο σαλόνι).
-Η έλλειψη ομιλίας (στο σαλόνι). Τα λέει όλα η τσατσά. Η πούτα δε βγάζει άχνα, ούτε ένα "γεια σας παιδιά". Γιατί η φωνή θα είναι αντρική με τάσεις αδερφικές, όχι γυναικεία.
-Η γενική σωματική κατατομή (μπράτσα, πλάτες, στενός κόλος, παπούτσι νο 48, κλπ).
-Η μορφή της κίνησης. ʼλλο γκόμενα, άλλο αδερφή.
Αλλά παρ' όλες αυτές τις παρατηρήσεις, μπορεί να την πατήσει κάποιος κάποια φορά.
Μη ξεχνάτε, ότι για το μπουρδέλο το σαλόνι είναι το σημείο πώλησης, το σημείο δηλαδή που ο πελάτης θα αποφασίσει αν θα ξοδέψει τα λεφτά του εκεί, ή σε κάποιον άλλο ανταγωνιστή. Είναι δηλαδή πολύ κρίσιμο το σημείο, και οι αδερφές (που είναι πανέξυπνες και καλλιεργημένες οι περισσότερες , περισσότερο απο τις γυναίκες κατα μέσο όρο), τα ξέρουν αυτό, και έχουν κάνει επιστήμη το πως θα "περάσουν" απο το σαλόνι, ώστε να τσιμπήσουν οι υποψήφιοι... Όλα τα προσέχουν, και το τι φοράνε (ή ΔΕ φοράνε), και το τι λένε (αν λένε), και το τι έχει μέσα ο χώρος, και το τι λέει η τσατσά, τα φώτα, τη μουσική, το ύφος τους, τα πάντα.
Δεν είναι σαν τις Νιγηριανές που ο μόνος τρόπος προώθησης πωλήσεων που ξέρουν να κάνουν είναι να σου έρθουν (ίδίως αν είσαι μόνος σου στο σαλόνι) να σου χαϊδεύουν τον πούτσο μέχρι να πεις το "ναι".
Και να σε βρίζουν μετά αν δε το πεις!