tramountana
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 76.754
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.725
- Πόντοι
- 1.306
του βρήκα εγώ ... αλλά αρνείται να πάει γιατί πρέπει να φύγει από την Αθήνα και δεν γουστάρει να ξεκόψει από τις παρεες τουΒρες του δουλειά.
του βρήκα εγώ ... αλλά αρνείται να πάει γιατί πρέπει να φύγει από την Αθήνα και δεν γουστάρει να ξεκόψει από τις παρεες τουΒρες του δουλειά.
Ο Ρωμαιος υπηκοος γιατρος Γαληνος που ασκησε το επαγγελμα του στη Ρωμη,Ελληνας θεωρείται.Αλλα είναι δυνατον να συγκρινεις τη Ρωμη με την Ανατολια [σημερινη Τουρκια} με συνεχομενη διαχρονικη ελληνικη παρουσια {ελληνικες ιωνικες πολεις,Μεγας Αλεξανδρος,Διαδοχοι Αλεξανδρου,Βυζαντιο}.Δηλαδη ο ρωμαιος στην δυση οπου μαθαινε και ελληνικα ειχε ελληνικη εθνικη συνειδηση;
Ρε φιλε ημαρτον.
Και αυτο που δεν μπορεις να καταλαβεις οτι δεν λεω οτι δεν υπαρχαν καποια στοιχεια που εμειναν και στην Ρωμανια. Γλωσσικα στοιχεια, πολιτισμικα κτλ. Αλλα δεν υπηρχε η λεξη Ελλην, ειχαν αφησει πισω τους αυτα τα τοπικιστικα. Πιστευαν στην μεγαλη και ενωμενη Ρωμαικη αυτοκρατορια. Εκδηλωθηκε προς το τελος αυτης της αυτοκρατοριας ενα πιο μεγαλο ελληνικο στοιχειο, διοτι ειχε χασει τα περισσοτερα εδαφη της και αυτα που εμειναν ειχαν τον ελληνικο χαρακτηρα πιο εντονο.
Οχι.Και αυτο που δεν μπορεις να καταλαβεις οτι δεν λεω οτι δεν υπαρχαν καποια στοιχεια που εμειναν και στην Ρωμανια. Γλωσσικα στοιχεια, πολιτισμικα κτλ. Αλλα δεν υπηρχε η λεξη Ελλην, ειχαν αφησει πισω τους αυτα τα τοπικιστικα. Πιστευαν στην μεγαλη και ενωμενη Ρωμαικη αυτοκρατορια. Εκδηλωθηκε προς το τελος αυτης της αυτοκρατοριας ενα πιο μεγαλο ελληνικο στοιχειο, διοτι ειχε χασει τα περισσοτερα εδαφη της και αυτα που εμειναν ειχαν τον ελληνικο χαρακτηρα πιο εντονο.
Δεν γινεται να θεωρηται οτι η Ρωμανια ηταν ενα μερος του ελληνισμου και να την οικειοποιειστε κατα αυτον τον τροπο, σαν να μας ανηκει.
Καταλαβες;
Θα σου πει ότι πόλη που λέγεται Κωνσταντινούπολη δεν γίνετε να μην είναι Ελληνική. Όπως και η Ρώμη. Άντε μετά να βγάλεις άκρη.Και αυτο που δεν μπορεις να καταλαβεις οτι δεν λεω οτι δεν υπαρχαν καποια στοιχεια που εμειναν και στην Ρωμανια. Γλωσσικα στοιχεια, πολιτισμικα κτλ. Αλλα δεν υπηρχε η λεξη Ελλην, ειχαν αφησει πισω τους αυτα τα τοπικιστικα. Πιστευαν στην μεγαλη και ενωμενη Ρωμαικη αυτοκρατορια. Εκδηλωθηκε προς το τελος αυτης της αυτοκρατοριας ενα πιο μεγαλο ελληνικο στοιχειο, διοτι ειχε χασει τα περισσοτερα εδαφη της και αυτα που εμειναν ειχαν τον ελληνικο χαρακτηρα πιο εντονο.
Δεν γινεται να θεωρηται οτι η Ρωμανια ηταν ενα μερος του ελληνισμου και να την οικειοποιειστε κατα αυτον τον τροπο, σαν να μας ανηκει.
Καταλαβες;
Ενταξει τύπε. Δεν ειναι ελληνικη πολη η Κωνσταντινουπολη. Νικησες.Θα σου πει ότι πόλη που λέγεται Κωνσταντινούπολη δεν γίνετε να μην είναι Ελληνική. Όπως και η Ρώμη. Άντε μετά να βγάλεις άκρη.
Θα του πεις ότι ο ίδιος ο Παλαιολόγος αυτοπροσδιοριζόταν ως Αυτοκράτωρ Ρωμαίων και όχι Ελλήνων. Θα σου πει μετά ότι πόλη που λέγεται Κωνσταντινούπολη δεν γίνετε να μην είναι Ελληνική.
Κατάλαβες?![]()
Ενταξει τύπε. Δεν ειναι ελληνικη πολη η Κωνσταντινουπολη. Νικησες.
Καληνυχτα.
Καμια αντιρρηση.Eκ των πραγματων σημερα δεν ειναι ελληνικη και αυτο ειναι που μετραει. Το τι ηταν πριν απο 600 χρονια ελαχιστη σημασια εχει πλεον. Ακομα και στο κομματι της εθνικης συνειδησης που σιγουρα ειναι σημαντικο να υπαρχει, δε νομιζω πως οφελει να μεγαλωνουν γενιες με την νοοτροπια "παλι με χρονια με καιρους", με μαρμαρωμενους βασιλιαδες κλπ που δεν ωφελουν σε τιποτα.
O Γαληνος εζησε πριν την νεα Ρωμαικη Αυτοκρατορια. Και στην Ιταλια ειχαμε αποικιες.Ο Ρωμαιος υπηκοος γιατρος Γαληνος που ασκησε το επαγγελμα του στη Ρωμη,Ελληνας θεωρείται.Αλλα είναι δυνατον να συγκρινεις τη Ρωμη με την Ανατολια [σημερινη Τουρκια} με συνεχομενη διαχρονικη ελληνικη παρουσια {ελληνικες ιωνικες πολεις,Μεγας Αλεξανδρος,Διαδοχοι Αλεξανδρου,Βυζαντιο}.
Καμια αντιρρηση.
Απλως αναρωτιεμαι, αν ειχαν την ιδια σκεψη με τη δικη σου, αυτοι που ξεκινησαν μετα απο 400 χρονια να απελευθερωσουν την πατριδα, ποια θα ηταν η εξελιξη.
Ποια Αθηνα μωρε? 400 χρονια τουρκικη ειναι. Ελαχιστη σημασια εχει τι ηταν πριν 400 χρονια. Ναι?
Στα 1821 ήταν σημαντικός πληθυσμός του τόπου όμως. Αυτή είναι η διαφορά. Τα μέρη τους απελευθέρωσαν όχι κάποιο συμβολικό τόπο. Άλλο η επανάσταση και άλλο η Μεγάλη Ιδέα. Το να σκεφτεί κανείς να επιστρέψει εθνικά την Πόλη σήμερα θα έμοιαζε με Σιωνιστικό πλάνο πολέμου και εποικισμού στην πράξη, έστω και να υπήρχε η τεράστια στρατιωτική ισχύς και ο πληθυσμός να το επιχειρήσει.Απλως αναρωτιεμαι
Στα 1821 ήταν σημαντικός πληθυσμός του τόπου όμως. Αυτή είναι η διαφορά. Τα μέρη τους απελευθέρωσαν όχι κάποιο συμβολικό τόπο. Άλλο η επανάσταση και άλλο η Μεγάλη Ιδέα. Το να σκεφτεί κανείς να επιστρέψει εθνικά την Πόλη σήμερα θα έμοιαζε με Σιωνιστικό πλάνο πολέμου και εποικισμού στην πράξη, έστω και να υπήρχε η τεράστια στρατιωτική ισχύς και ο πληθυσμός να το επιχειρήσει.
Στα 1821 ήταν σημαντικός πληθυσμός του τόπου όμως. Αυτή είναι η διαφορά. Τα μέρη τους απελευθέρωσαν όχι κάποιο συμβολικό τόπο. Άλλο η επανάσταση και άλλο η Μεγάλη Ιδέα. Το να σκεφτεί κανείς να επιστρέψει εθνικά την Πόλη σήμερα θα έμοιαζε με Σιωνιστικό πλάνο πολέμου και εποικισμού στην πράξη, έστω και να υπήρχε η τεράστια στρατιωτική ισχύς και ο πληθυσμός να το επιχειρήσει.
Μπορει να καταλαβεις οτι σε μια μεγαλη χρονικη περιοδο αλλαξε πολλες ονομασιες; Παρα πολλες για την ακριβεια.Ενταξει τύπε. Δεν ειναι ελληνικη πολη η Κωνσταντινουπολη. Νικησες.
Καληνυχτα.
Πάντα με σεβασμό Μάστερ, αλλά οι Επαναστάτες επεδίωκαν το status quo ante της Αλώσεως.
Αυτό που δεν είχαν οι Επαναστάτες, και συνάμα σε αποσπά γιατί έχεις την διαύγεια σε αντίθεση με κάποιους ξερόλες,
ήταν η απουσία διαδόχου στον Αυτοκρατορικό θρόνο από τους Παλαιολόγους...
Και εκεί σκατώθηκε το θέμα με τους αλλοδαπούς που μας φόρτωσαν στο κεφάλι.
Καμια αντιρρηση.
Απλως αναρωτιεμαι, αν ειχαν την ιδια σκεψη με τη δικη σου, αυτοι που ξεκινησαν μετα απο 400 χρονια να απελευθερωσουν την πατριδα, ποια θα ηταν η εξελιξη.
Ποια Αθηνα μωρε? 400 χρονια τουρκικη ειναι. Ελαχιστη σημασια εχει τι ηταν πριν 400 χρονια. Ναι?