Φταινε και οι καθηγητες φυσικα με τα ετοιματζιδικα θεματα που βαζουν καθε εξαμηνο.
Και ετσι ωθουν τους φοιτητες να πιστευουν πως "ετσι κινειται η πιάτσα" και πως με πονηριες
θα περασουν τα μαθηματα... πονηριες φυσικα που αυριο μεθαυριο θα στοιχισουν στους ιδιους
μιας και θα αναγκαστουν να κανουν αλλες δουλειες επειδη δεν στρωθηκαν σοβαρα. Διοτι οι καθηγητες
ειναι βολεμενοι και μιας και δεν υπαρχει ελεγχος ο οποιος θα τους πεταει εξω με τη μια αν φαινεται
πως δεν κανουν καλα τη δουλεια τους δεν έχουν λογο να αγχωθουν γυρω απο το εξεταστικο συστημα
Εγω παντως αν ημουν καθηγητης δεν υπηρχε περιπτωση ουτε 1 ερωτημα να το βαλω παρομοιο ανα εξαμηνο.
Και η βαση θα ηταν το 4.5+ (μονο αν ηταν το τελευταιο του μαθημα και ηθελε να αποφοιτησει) οχι το 3.5 οπως σημερα. Εγραψες 4 - 4 και κατι? λυπαμαι κοπηκες. Δατς λαιφ.
Ειχα καθηγητη που εκανε ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ μαθημα και ειχε πατησει 2 φορες για μαθημα.Η εξεταση του εγινε με 2 ερωτησεις στον καθενα ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ.Οταν δε εβγαζε ανακοινωση πως ειναι αρρωστος κ δεν θα ρθει επινε ουζακι σε κοντινο μου καφενειο(τυχαια τον μαγκωσα).
Αλλος περναει αυτους που εχουν πτυχιακη χωρις να εχει γραψει τπτ,αλλος που ειναι φιλικα προσκειμενος στην ταδε παραταξη περνα τους δικους του γραφοντας συνθηματα της ομαδας του καθηγητη9για να ξεχωρισει το γραπτο μην κοψουμε τον ομοιδεατη κιολας).
Αλλος περναει τα πουτανακια που θα κυκλοφορησει κ ισως τα γαμησει.
ΒΡΩΜΑ-ΣΑΠΙΛΑ-ΜΠΑΧΑΛΟ