Εδω υπαρχει μια εσφαλμενη ΙΜΟ αποψη:βλεποντας ολοι την αθλια κατασταση λενε"Δεν υπαρχει πολιτικη".
ΛΑΘΟΣ:Αυτη ΑΚΡΙΒΩΣ ειναι η πολιτικη που ακολουθειται,δεν υπαρχει κανενα λαθος και καμια Ελληνικη αρπακολατζιδικη αντιληψη.Τους θελουν παρανομους και ΦΤΗΝΟΥΣ(ειδικα εδω στην Ελλαδα).
Και κατι ακομα:Εγω δεν ειπα να τους δωσουμε χαρτια για να μεινουν,αλλα να τους δωσουμε χαρτια και να μεινουν ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ.Οσοι δεν θελουν,ας πανε οπου αυτοι νομιζουν.
Συμφωνώ απόλυτα ότι ΑΥΤΗ είναι η πολιτική. Αυτή ακριβώς και ακολουθείται με συνέπεια. Ας πούμε γιατί δε μπαίνει στη χώρα κανένας σκοπιανός? Ενώ τα σύνορα είναι ανοιχτά και έρχονται εύκολα? Και στη χώρα τους δε πάει καλά η οικονομία τους? Δε τους θέλουν εδώ, δεν έρχονται.
Επομένως ακολουθείται μια συγκεκριμένη πολιτική με συνέπεια.
Το θέμα είναι η πολιτική αυτή τι επιπτώσεις επιφέρει?
Επίσης για τους ίδιους. Το θέμα του νήματος είναι ο θρησκευτικός φανατισμός. Οι ίδιοι δε διαδήλωσαν ούτε για χαρτιά ούτε για ασφάλιση ούτε για μισθούς. Λόγω θρησκευτικού φανατισμού διαδήλωσαν. Δεν είναι δυνατό η αριστερά να ευθυγραμμίζεται με κάτι τέτοιο. Έστω και αν ένας ηλίθιος μπάτσος προκάλεσε το συμβάν.Ούτε άνθρωπος σκοτώθηκε, ούτε γενοκτονία γίνεται. Υπήρξαν υπόνοιες ότι σκίστηκε κάποιο βιβλίο. Εντάξει σεβαστά και αυτά οι θρησκευτές πεποιθήσεις αλλά ως ένα όριο.
Είναι προφανές και ότι οι περισσότεροι των συμπατριωτών των εν λόγω διαδηλωτών όχι μόνο δε συμμερίζονται τον εν λόγω φανατισμό. Αλλά τον αντιπαθούν τον μισούν και μερικοί εκ των λόγων που έφυγαν από τη χώρα τους ήταν αυτά ακριβώς. Δείτε στο Πακιστάν που οδεύει προς εμφύλιο. Θυμηθείτε τι έγινε στο Κόκκινο Τζαμί προ έτους περίπου.
Το ζήτημα λοιπόν του νήματος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ. Αλλά είναι, ο θρησκευτικός φανατισμός που αρχίζει να φυτεύεται εδώ.
Χθες βγήκαμε τσάρκα. Το βράδυ είδα αυτοκίνητο με πινακίδες Ξάνθης ( ΑΗ).Και μέσα ένας μουλάς με κάτι κελεμπίες και μούσια. Με το συνοδηγό του. Είναι προφανές ότι κάποιοι έχουν εργολαβικά αναλάβει τέτοια πράγματα.
Από την άλλη ο φτωχός μουσουλμάνος ένα πράγμα θέλει: την πίστη του και τη θρησκεία του. Γενικά είναι καλοί άνθρωποι, χρυσοί θα έλεγα. Αλλά είναι σα τη θάλασσα. Ήρεμη και γαλήνια, σου αρέσει αλλά άμα φουρτουνιάσει σε πήρε και σε σήκωσε. Αυτή η απροσδιοριστία και το μη προβλέψιμο όμως τέτοιων ανορθολογικών κοσμοαντιλήψεων μπορεί να συμβαδίσει εύκολα με τις προοπτικές μιας εξορθολογισμένης κοινωνίας που υποτίθεται θέλει να προοδεύσει?