The Saint*
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 56.943
- Κριτικές
- 90
- Like
- 37.473
- Πόντοι
- 25.467
σημερα εχω ρεπο.. κερατωνω
Εντάξει. :-*
σημερα εχω ρεπο.. κερατωνω
πατημα στο φοιτητη να πάει για ΄φράπες ειναι ο τεμπέλης ο καθηγητης που δεν βαζει εργασιες, παρα μονο μια γραπτη εξεταση στο τελος, και τοοοοοσο προβλεψιμη που διαβάζοντας σημειώσεις μονο, μπορεις να περάσεις.
το γνωστο στυλ, ατόμου που δεν ξερει να διαφωνεί.
Η διαπλοκή θα μειωθει με το να μην ψηφιζουν οι παραταξεις στις πρυτανικές.
Ξέρεις πόσους "απολιτικ" απο αυτους που πρήζουν αρχίδια με το "ολοι τα ιδια είναι" ειδα ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ να εχουν μέσον στο στρατό, μέσο να διοριστούν κλπ κλπ. Η νομίζεις πως η ανηψια γνωστου βουλευτη το επαιξε αγωνιστρια της παράταξης? Απολιτικ το έπαιξε, και αργοτερα τσουπ! στη θεσάρα της!
Πραγματικά ειναι να λυπάσαι το πιτσιρικι που θα πιστεψει οτι η παραταξη θα του βρει δουλεια. Αντε σημειώσεις, καμια γκόμενα το πολυ!
...Να σου πω για άτομα από "δεύτερα" πουχουν δουλέψει σ' όλη την Ευρώπη...
Μα αυτό είναι το ωραίο του αγγλικού συστήματος.Φορτηγατζήδες σε διεθνείς μεταφορές;
Νταξει και μενα μου αρέσουν πολλά στοιχεία του αγλλικού συστήματος αλλά δεν μπορώ να αγνοήσω ότι σε αρκετά πανεπιστήμια, συνήθως πρώην ιεκ που η Θάστερ ανωτατοποίησε για να τα παίρνει από ελληνες, κύπριους, άραβες κτλ, [size=20pt]αποφοιτούν παλικάρια που στο σχολείο έβγαζαν 12 και αυτό με βύσμα[/size]...
Μα αυτό είναι το ωραίο του αγγλικού συστήματος.
Οτι σε φωτίσει ο Γιαχβέ κάνε στο λύκειο.
Όταν όμως πας σε κάποιο πανεπιστήμιο, με όποιο τρόπο εγγραφείς, άλλου παππά ευαγγέλιο.
Για να πάρεις το πτυχίο θα πρέπει να το αξίζεις.
Αν δεν, δεν σου επιτρέπουν να συνεχίσεις την φοίτηση.
Η ελλαδα... Η ΠΡΩΤΗ ΣΕ ΟΛΑ... ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ.... οτιδηποτε αλλο ειναι λαθος ΜΟΝΟ οτι πιστευουμε εμεις.... αμεσως να κραξουμε αμεσως να ειρωνευτουμε
και το αποτελεεσμα?
Θα χρωστανε μεχρι και τα εγγονια σου.... στους ξενους... παρολαυτα συνεχισε να νιωθεις ανωτερος ολων. Δεν εχει και κανα ιμοτικον με παλαμακια να το βαλω...
ρε παπάρα που ειπε κανείς οτι η Ελλάδα ειναι η καλύτερη σε όλα?
μη σου χαλνάμε και το ονειρο να βγεις στο εξωτερικο, να κονομας τεράσστια ποσά και να γαμάς τα καλύτερα μουνια, αλλά δεν ειναι ακριβώς ετσι οπως τα φανταζεσαι...
Ναι αλλά,Σόρυ σύντεκνε αλλά έχω άλλη άποψη...
Στα δευτεροκλασσάτα αγγλικά πανεπιστήμια και δη στα προπτυχιακά, δεν κόβεσαι ούτε με αίτηση...
Είναι μια καλοστημένη φάμπρικα...
Και στην τελική, αν δεν κατέχεις στοιχειώδη μαθηματικά δεν μπορείς να τελειώσεις πολιτικός μηχανικός...Αυτό σημαίνει 2 πράγματα, είτε ότι στα αγγλικά πανεπιστήμια το επίπεδο στα προπτυχιακά είναι για τον πούτσο- επιπέδου δικού μας γυμνασίου είτε σου δίνουν το χαρτί σου και σε ξεφορτώνονται- στην τελική κατά κανόνα αυτοί οι τύποι δεν μένουν αγγλία...
Σε κάθε περίπτωση, προσωπικά προπτυχιακό από πανεπιστήμιο τύπου university of nowhere το θεωρώ κατώτερο από δημόσιο ιεκ και αν μάλιστα είναι από ελληνικό φραντζάιζ με πιάνει νευρικό γέλιο.
Τα πρωτοκλασσατα αγγλικά πανεπιστήμια τα προσκυνώ αλλά σε αυτά ως δια μαγείας δεν θα δεις πολλούς έλληνες προπτυχιακούς- κυρίως μεταπτυχιακούς και από ελληνικά πανεπιστήμια...
Τυχαίο;
I think not.
.........................................
Όρεξη να έχεις.
Αυτο δεν χρειαζεται να το πεις... το καταλαβαινει ο αλλος με τον τροπο που του απαντας. Οτι εχεις αυτο το στυλ
στο μεταξυ
Ποτε ειπα πως θελω να κονομαω τεραστια ποσα και να γαμαω τα καλυτερα μουνια?
.
Ναι μεν θα σε δεχτούν με το χαμηλό βαθμό απο το λύκειο, αν, αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι θα πάρεις και πτυχίο.
Ούτε καν οτι θα περάσεις το πρώτο έτος.
ακριβως.
αυτο βλεπουν... αλλωστε αν εχεις ορεξη... καποια στιγμη γινεσαι και καλυτερος. Λογικο δεν ειναι?
1.ρε ανθρωπε ολοι ειπαμε πως τα καλα της αγγλιας ειναι πολυ καλα, αλλα τα δευτερα της εινα χειροτερα απο ιεκ.
ειπα να μην πω προσβπικες εμπειριες αλλα εχω κανει ιδιαιτερα και σε τειτζηδες και σε αποφοιτους αγγλιας.
Η μέρα με τη νυχτα λεμε! δεν κατεχουν βασικα πραγματα (οι 2οι).
αν ηταν καλοι θα εμεναν αγγλια να βγαζουν καλα λεφτα. αλλα η αγγλια τους ξερναει στην ελλαδα.
επισης φαινεται απο τις δημοσιευσεις τουε σε επιστ. περοδικα - ανυπαρκτες!
τι αλλο θες να μαθεις το κερατο μου????
2.διαβάζεις και Αλχημιστή? αν θέλεις κάτι πολυ και παπαριές στο τετράγωνο?
Ναι αλλά,
Το επίπεδο των μαθηματικών στην Αγγλία είναι χαμηλό ούτως ή άλλως.
Για αυτό το λόγο στο πρώτο έτος υποχρεωτικά κάνεις quantitaτιve methods, μαθηματικά και στατιστική, σχεδόν σε όλες τις κατευθύνσεις.
Τώρα αν είναι κάποια συγκεκριμένη κατεύθυση, όπως ο μηχανικός που γράφεις, ε αυτά είναι προαπαιτούμενα.
Ναι μεν θα σε δεχτούν με το χαμηλό βαθμό απο το λύκειο, αν, αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι θα πάρεις και πτυχίο.
Ούτε καν οτι θα περάσεις το πρώτο έτος.
Επίσης, αν στρωθείς και βγάλεις καλό βαθμό σε δευτεροκλασσάτο μπορείς να προχωρήσεις και σε μεταπτυχιακό σε ενα απο τα πρωτοκλασσάτα.
Όρεξη να έχεις.
Ναι. Όρεξη να έχεις. Είδα και τους γόνους των εύπορων Ελληνικών οικογενειών και των πολιτικών που έκαναν σπουδές και μεταπτυχιακά σε πρωτοκλασσάτα πανεπιστήμια. Όντως έχουν πολύ μεγάλη όρεξη και δείχνουν ιδιαίτερο ζήλο στο να κάνουν μ@λ@κίες.
εδω ερχονται και τα κανουν ρε. Εξω ειναι παναγιες και τα κανουν επειδη εχουν πλατες ειπαμε στην Ελλαδα πρεπει να γεννηθεις απο πλουσια αρχιδια για να χεις οτιδηποτε ευνοικο μετα.... αλλα αν εχεις ορεξη και να μην εισαι απο πλουσια η θεσατα αρχιδια αν πας εξω μπορεις να την βρεις την ακρη καταλαβες? Εδω τον κλεινουν τον κυκλο... ΓΙΑΤΙ? λογω υπεροψιας και αλαζονιας... ελατε ρε παιδια με 2-3 στοιχεια νοοτροπιας βρισκουμε τι παιζει και τι μπορει να παιξει δεν θελει ιδιαιτερη αναλυση
εξω δεν τον νοιαζει τον αγγλο αμα πλουτισεις εσυ η εχεις φοβερη γκομενα διοτι καταλαβαινει πως αν και αυτος γινει καλος θα τα εχει αυτα... εδω πεφτει λυσσα να πουμε... ενα απλο να πεις βρηκα καλη γκομενα πεσανε ολοι πανω σου... η βρηκα καλη δουλεια... τυχαια ειναι ολα αυτα?
Με πρώτη ματιά δεν φαίνεται κατί λάθος ή κακό....- Νέο σύστημα εισαγωγικών εξετάσεων απο το 2013-2014
- Συγχωνεύσεις και καταργήσεις τμημάτων
- Αλλάζει ο τρόπος διδασκαλίας, έρχονται ηλεκτρονικά συγγράμματα
- Δείτε όλες τις αλλαγές που προωθούνται
Νέο σύστημα πρόσβασης στην ανώτατη εκπαίδευση με απευθείας εισαγωγή στα ΑΕΙ και ΤΕΙ και όχι σε τμήματα όπως ισχύει σήμερα, προανήγγειλε ο πρωθυπουργός από τους Δελφούς, όπου την Κυριακή κήρυξε την έναρξη του διαλόγου για το νέο νόμο πλαίσιο. Η κυβέρνηση σχεδιάζει ριζικές αλλαγές στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Μεταξύ αυτών προβλέπονται:
1. O τρόπος εισαγωγής στα ΑΕΙ θα αλλάξει από το 2013-14 και οι φοιτητές θα εισάγονται σε ομοειδείς σχολές ή και σε πανεπιστήμια -όπως για παράδειγμα στο Πάντειο- αλλά όχι σε τμήματα.
2. Οι φοιτητές θα μπορούν να μετακινούνται από ένα πρόγραμμα σπουδών σε άλλο εάν επιθυμούν και η χρηματοδότηση θα «ακολουθεί» τον φοιτητή και όχι σχολές ή πανεπιστήμιο.
3. Εξετάσεις και εξεταστικές περίοδοι θα μειωθούν. Οι διαλέξεις στα αμφιθέατρα θα καταργηθούν και θα καταγράφονται οι παρουσίες και η απόδοση.
4. Τον οικονομικό έλεγχο των ΑΕΙ και τη διοίκηση θα έχει συμβούλιο -μάνατζερ-, οι οποίοι θα μπορούν να κάνουν ακόμη και προσλήψεις ξένων καθηγητών, να συνάπτουν συμφωνίες με τον ιδιωτικό τομέα και να προγραμματίζουν τη γενικότερη λειτουργία των ιδρυμάτων.
5. Θα ιδρυθεί Ανεξάρτητη Αρχή χρηματοδότησης των ΑΕΙ, ενώ θα γίνονται συμφωνίες με τράπεζες για φοιτητικά δάνεια.
6. Ιδρύματα, σχολές ή τμήματα θα συγχωνευθούν, θα καταργηθούν ή θα συνενωθούν με άλλα.
Το νέο μοντέλο διοίκησης και λειτουργίας των ΑΕΙ
Η κυβέρνηση δίνει μεγάλη βαρύτητα στη Διοίκηση των Ιδρυμάτων και οι αλλαγές που προωθούνται θα κινούνται στις εξής κατευθύνσεις:
1. Νέο μοντέλο διοίκησης και λειτουργίας των Ιδρυμάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης από Συμβούλιο Διοίκησης (μάνατζερ), όπως γίνεται στα ΑΕΙ του εξωτερικού, όπου θα συμμετέχουν και εξωπανεπιστημιακά άτομα, τα οποία θα αποφασίζουν για αρμοδιότητες που μέχρι τώρα είχε το υπουργείο (διοίκηση, προϋπολογισμός και στρατηγικός σχεδιασμός).
2. Τα ακαδημαϊκά ζητήματα θα ανήκουν αποκλειστικά στους πρυτάνεις και στις συγκλήτους.
3. Η αξιολόγηση των ΑΕΙ θα γίνεται από εξωτερικούς κριτές και θα συνδέεται με συγκεκριμένους δείκτες.
4. Η οικονομική αυτοτέλεια των ΑΕΙ θα περιλαμβάνει ακόμη και τη μισθοδοσία για να μπορούν τα ιδρύματα να προσελκύουν υψηλού κύρους εκπαιδευτικούς και να αποφασίζουν τη δική τους πολιτική.
5. Οι προγραμματικές συμφωνίες των ΑΕΙ με την πολιτεία θα συνδέονται με συμφωνημένα κριτήρια, που έχουν σχέση και με την απόδοση και την αποδοτικότητα των ιδρυμάτων. Θα υπάρχει μία Ανεξάρτητη Αρχή Χρηματοδότησης των Πανεπιστημίων με στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τους φοιτητές.
6. Ο φοιτητής θα έχει κάρτες ή κουπόνια που θα του δίνουν πρόσβαση σε όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες, ενώ μελετάται νέο σύστημα φοιτητικών υποτροφιών και δανείων σε συνεργασία με τις τράπεζες.
7. Τα ΑΕΙ δεν θα έχουν ομοιομορφία και θα μπορούν ανάλογα με το αντικείμενό τους μέσα σε ένα γενικό πλαίσιο να μπορούν τα πανεπιστήμια να προσαρμόζουν τα προγράμματά τους και τη λειτουργία τους στις ιδιαίτερες ανάγκες τους.
8. Η χρηματοδότηση θα σχετίζεται με την αξιολόγηση και την αποδοτικότητα των ΑΕΙ.
Το νέο σύστημα εισαγωγικών εξετάσεων, θα εφαρμοσθεί για πρώτη φορά τη σχολική χρονιά 2013-14 και επί της ουσίας αφορά στους μαθητές που θα φοιτήσουν του χρόνου στην πρώτη γυμνασίου, ενώ στη ζωή μαθητών και γονέων μπαίνουν τα ολοήμερα δημοτικά σχολεία -αρχικά θα λειτουργήσουν πιλοτικά 800- και τα διαδικτυακά φροντιστήρια.
Μεταξύ των σημαντικότερων αλλαγών που έρχονται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι
- η αύξηση των ωρών υποχρεωτικής παραμονής στο σχολείο,
- η αύξηση των ωρών διδασκαλίας στη γλώσσα και τις νέες τεχνολογίες και
- η εισαγωγή μαθημάτων θεατρικής αγωγής και λογοτεχνίας.
Ο κ. Παπανδρέου τόνισε ιδιαίτερα την ανάγκη να εφαρμοστεί ένας «Καλλικράτης» και στην εκπαίδευση, με συγχωνεύσεις και συνενώσεις τμημάτων. Προανήγγειλε νέα μορφή εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, ούτε καν σε σχολές, πολύ περισσότερο σε τμήματα όπως γίνεται σήμερα. «Η παιδεία μας είναι βασικό ζητούμενο για την επιβίωση της χώρας μας. Είναι ένα στοίχημα για τη νέα γενιά που έχει ως επιλογή ή τη φυγή ή την αλλαγή. Εμείς όμως είμαστε αποφασισμένοι να αλλάξουμε. Θέλουμε τη συμμετοχή και όχι τη φυγή των νέων», επεσήμανε ο πρωθυπουργός στην ομιλία του.
Ανοίγοντας τις εργασίες της συνάντησης στο Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο των Δελφών, η υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου κάλεσε όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας θα λάβουν μέρος στο διάλογο και εν συνεχεία παρουσίασε τις προτάσεις για τις αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση. «Το πρόσταγμα των καιρών θέλει βαθιές τομές», τόνισε.Θέλοντας δε, να περιγράψει την κατάσταση που επικρατεί στην Παιδεία, μίλησε για... greek statistics «όχι μόνο στην οικονομία αλλά και στην Παιδεία».
Ο νέος χάρτης για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση περιλαμβάνει επίσης και ευρύτερες αλλαγές στη διοίκηση των τριτοβάθμιων τμημάτων, να υπάρχει σύνδεση της αξιολόγησης του κάθε ιδρύματος με τη χρηματοδότησή του, ενώ υπό επανεξέταση θα τεθούν οι όροι πανεπιστήμιο και τεχνολογικό ίδρυμα.
Η κα Διαμαντοπούλου πρότεινε την καθιέρωση περιφερειακών συμβουλίων, τα οποία θα έχουν τον έλεγχο για τον αριθμό των φοιτητών, των διδασκόντων, των εισακτέων και των πτυχιούχων.
Η διοίκηση των Πανεπιστημίων, όπως είπε η υπουργός, προτείνεται να γίνεται μέσα από ένα συμβούλιο διοίκησης, το οποίο θα ασκεί και ένα μέρος των αρμοδιοτήτων του υπουργείου Παιδείας. Αυτό το συμβούλιο θα αναλαμβάνει και τη διαχείριση της χρηματοδότησης, ενώ το ακαδημαϊκό μέρος των υποθέσεων θα είναι αρμοδιότητα των πρυτανικών αρχών.
Η υπουργός Παιδείας κάλεσε στον διάλογο όλες τις πολιτικές δυνάμεις.
O υφυπουργός Παιδείας Γ. Πανάρετος επισήμανε ότι στόχος είναι να μη χρειάζεται ο νέος να επιλέγει από τα 18 του χρόνια τις σπουδές που θα ακολουθήσει και να έχει όσο γίνεται πιο ευρύ φάσμα επιλογής.
Οι αλλαγές αυτές θα αξιολογηθούν απο τους αρμόδιους παράγοντες. Είναι σημαντικό πάντως να επισημανθεί οτι η δημόσια εκπαίδευση στην Ελλάδα έχει φτάσει σε τέτοια κατάσταση που οποιαδήποτε αλλαγή κι αν γίνει μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να έχει. Πηγούλα:
Άρα λέμε το ίδιο. Το πρόβλημα δεν είναι το Πανεπιστήμιο, αλλά η νοοτροπία. Ακόμα και οι ίδιοι οι Αμερικανοί παραδέχονται ότι η οικονομική κρίση οφείλεται εν μέρη στους αποφοίτους του Χάρβαρντ που είχαν πολύ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους.