Νέα

Δημοψήφισμα/Λουκάς Παπαδήμος νέος Πρωθυπουργός

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα CIVIL111
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 116K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ....ΤΗΝ ΘΕΛΕΤΕ Η ΟΧΙ...???

  • ΝΑΙ

    Ψήφοι: 157 34,5%
  • ΟΧΙ

    Ψήφοι: 298 65,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    455
Εγγρ.
21 Αυγ 2010
Μηνύματα
5.818
Like
5
Πόντοι
66
Εμενα αν μου ειχε φερθει ο κοσμος τοσο γαιδουρινά οσο στον Καραμανλη, θα εκανα να εμφανιστω δημοσια οχι 2, αλλά 102 χρονια.
Μεχρι που καψανε την Αθηνα χωρις λογο.
Μεχρι που κατακρεουργησανε την πελοποννησο με τις πυρκαγιες για να πεσει.
Μεχρι που τον πηγανε πισω 11 μοναδες, επειδη ειπε την αληθεια ενω ο αλλος ειπε ψεμματα.
Ετσι ειστε? Φατε γιωργακη, εγω παω σπιτι μου.
Πολυ καλα εκανε. Οχι θα καθοτανε να ασχολειται.

η αθηνα καηκε διοτι ο παυλοπουλος την αφησε να καει....η πυρκαγιες επεκταθηκαν διοτι δεν πηρε αντιπυρικα μετρα... ασχετα εαν οι αλλοι θελουν να σε ριξουν πρεπει και εσυ να κυβερνας..μην περιμενεις τους αλλους να σου φερονται με το γαντι...

Ο Καραμανλης πηρε μεγαλη πλειοψηφια 160 βουλευτων την οποια πεταξε στα σκουπιδια και δεν εκανε τιποτα που ειχε υποσχεθει το 2004 και ηταν σωστα... απο εκει και περα εχοντας παρει την εμπιστοσυνη του κοσμου 2 φορες οφειλει να δωσει καποιες εξηγησεις για αυτα που τον κατηγορουν ασχετα εαν ειναι σωστα ή ψεμματα
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Για το σκάνδαλο πρέπει ντε και σώνει να πονέσει η τσέπη του φορολογουμένου;
Χρηματικό είναι το πρόβλημα ή ηθικό;

Όταν ο μεξικάνος πηδούσε την μπαστόκα, ήταν σκάνδαλο ή όχι; Ποιανού η τσέπη πόνεσε;
είσαι πλέον ελάχιστο τμήμα αυτών που θεωρώ εδώ μέσα (πλην οπαδικών) ότι έχει νόημα να συνδιαλλέγομαι).
το τι μαλακία διαβάζεις κάθε μέρα απο διάφορους φελλούς εδώ μέσα αλλοτε δεξιούς, αλλοτε μπαστόκους, άλλοτε αρστερούς ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ.
και δυστυχώς αυτό είναι πλέον ο κανόνας και έξω στην κοινωνία.

επίσης είναι αδιανόητο να διαβάζεις απο ακαλλιέργητους κοινωνικά ατάκες ότι στην πολιτική είναι μεγαλύτερο σκάνδαλο το οικονομικο και όχι το ηθικό κομμάτι.
Κοινώς, μη εχντας μεγαλώσει εκεί ή όπως πρέπει απίστευτα τυπάκια διατείνονται ότι η ηθική ε δεν είναι και μεγαλύτερο σκάνδαλο απ την νομική υπόσταση ενός φυσικού προσώπου.
Λχ. εάν ένας παιδέρας είναι καλός σοτ Υπουργείο Οικονομικών και οδηγήσει τη χώρα σε ανάπτυξη δεν τρέχει κάστανο.
Με αυτή δε τη λογική, αφού για τον Νεοναζί ο Χίτλερ ήταν ο τέλειος κυβερνήτης που έκανε τη Γερμανία υπερδύναμη δεν έχει και μεγάλη σημασία που σκότωνε ανθρώπους σαν κοτόπουλα.
Το ίδιο μπορούμε κατά συνέπεια να επικαλεστούν και οι οποαδοί του Στάλιν.

Προσωπικά και βλέποντας το τι επικαλείται ή γράφει ή ποστάρει ή υποστηρίζει κάθε τυπάκι με ελληνικό διαβατήριο που πηγαινοέρχεται εδώ μέσα δε μου έχει κάνει καμμιά εντύπωση το γιατί έφτασε η Ελλάδα εδώ που έφτασε.
Πριν το μπουρδέλα είχα απορία τεράστια θεωρώντας δεδομένο ότι κάθε μαλακοπίτουρας άλεξ ή δενξερω γω ποιός άλλος θα είχε το ίδιο αξιακό υποβαθρο μαις οργανωμένης και σωστής κοινωνικής δομής.
Τελικά η μεγαλύτερη έκπληξη που με περίμενε δεν ήταν το πόσοι σκατζάρουν την ανεπάρκειά τους σε πουτάνες (θεμιτό) αλλά το πόσοι προσπαθούν να αναγάγουν την εν γένει ανεπάρκεια την προσωπική ή την ιδεολογική τους σε μπουρδελικά μοντέλα.

Ολα μπουρδέλο λοιπόν.
Μαλιστα είναι ευχής έργο που ακόμα έχει απομείνει και ό,τι έχει απομείνει.
Οπως λέει και το ανέκδοτο ευτυχώς που δεν πάθαμε και τίποτα.....

Καλημέρα περιπατητή.
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Δηλαδη αν εχω εναν πρωθυπουργο που εχει φτασει την ανεργια π.χ. στο 4%, τον πληθωρισμο στο 1%, εχει μειωσει το ελλειμα στο 0% και εχει φτιαξει αναπτυξη 10%, θα τον ριξω απο την εξουσια ενοχλημενος επειδη του πηρε πιπα η γραμματεας του?
Ε ρε ζουρλομανδυας που μας χρειαζεται.

  Οντως σου χρειαζεται ενας....
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
  Οντως σου χρειαζεται ενας....
εδώ ολάκερος μπερλουσκόνι γαμουσε αβέτσ κουβέρτα ανήλικα σιτζις και μάλιστα φόρα παρτίδα.
αμα κυβερνούσε σωστά την Ιταλία δεν έτρεχε κάστανο.
λες και ένας τυπάκος που δεν έχει κανένα ηθικό φραγμό στο πουλί του θα έχει ηθικό φραγμό στην εξουσία ή το χρήμα....

γι αυτό άλλωστε και ενώ η πορσωπική ζωή του Μπερλουσκόνι ήταν τόσο άστατη η οικονμοία της Ιταλίας πετάει.......
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
εδώ ολάκερος μπερλουσκόνι γαμουσε αβέτσ κουβέρτα ανήλικα σιτζις και μάλιστα φόρα παρτίδα.
αμα κυβερνούσε σωστά την Ιταλία δεν έτρεχε κάστανο.
λες και ένας τυπάκος που δεν έχει κανένα ηθικό φραγμό στο πουλί του θα έχει ηθικό φραγμό στην εξουσία ή το χρήμα....

γι αυτό άλλωστε και ενώ η πορσωπική ζωή του Μπερλουσκόνι ήταν τόσο άστατη η οικονμοία της Ιταλίας πετάει.......


  η αυτοπειθαρχια και τα ηθικα ορια πρεπει να ειναι εμφυτα σε ολους οσοι ασχολουνται
  με τα πολιτικα αξιωματα

  οπως λες,καποιος που δεν εχει ηθικους φραγμους και αξιακο συστημα,μην περιμενεις να
  σεβαστει τις αξιες των αλλων

  το προβλημα στην ελλαδα ειναι πολυ χειροτερο απο οτι φανταζομαστε αδελφε,τελικα....
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
  το προβλημα στην ελλαδα ειναι πολυ χειροτερο απο οτι φανταζομαστε αδελφε,τελικα....

σαφώς.
γιατί ξεκινάει απ το μαλάκα της διπλανής πόρτας που σου λέει κάθε μέρα ευγενικά καλημέρα και πίσω απ την πόρτα κρύβει ένα προσωπικό κατάντημα.
 

forest

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.012
Κριτικές
46
Like
814
Πόντοι
6.755
Ο νέος ΓΙΑΓΚΟΥΛΑΣ,και μετά απο το ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ Η ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ,φτάσαμε στο διακύβευμα.ΔΙΑΚΥΒΕΥΩ,δηλαδή παίζω ζάρια,τζογάρω (κύβοι=ζάρια).Προσέξτε λίγο πολιτικάντηδες,γιατί το ΚΑΖΑΝΙ ΠΟΥ ΒΡΑΖΕΙ κάποια στιγμη θα εκραγεί,και τότε θα βαλετε τα ζάρια στων ΠΑΤΟ ΣΑΣ
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Ο νέος ΓΙΑΓΚΟΥΛΑΣ,και μετά απο το ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ Η ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ,φτάσαμε στο διακύβευμα.ΔΙΑΚΥΒΕΥΩ,δηλαδή παίζω ζάρια,τζογάρω (κύβοι=ζάρια).Προσέξτε λίγο πολιτικάντηδες,γιατί το ΚΑΖΑΝΙ ΠΟΥ ΒΡΑΖΕΙ κάποια στιγμη θα εκραγεί,και τότε θα βαλετε τα ζάρια στων ΠΑΤΟ ΣΑΣ

Συνέντευξη στο in.gr
Ντρέπομαι που βλέπω Έλληνες να πεινάνε, λέει ο Ν.Κανάκης από τους Γιατρούς του Κόσμου

Μία ηλικιωμένη γυναίκα μπαίνει στα πολυϊατρεία των Γιατρών του Κόσμου για να ζητήσει λίγα τρόφιμα. «Συγγνώμη για την κατάντια μου» λέει με σιγανή φωνή στον διευθυντή της οργάνωσης, Νικήτα Κανάκη. Εκείνος φανερά συγκινημένος μιλά στο in.gr για την ανθρωπιστική κρίση που πλήττει τη χώρα μας και περιγράφει τις καθημερινές του συναντήσεις με τα πραγματικά πρόσωπα της κρίσης.

Όταν πρωτοξεκίνησε ως εθελοντής στους Γιατρούς του Κόσμου 22 χρόνια πριν ο Νικήτας Κανάκης δεν μπορούσε να φανταστεί ότι κάποια μέρα θα έστρεφε τη δράση του αποκλειστικά στην Ελλάδα, οργανώνοντας εκστρατείες για τη συγκέντρωση φαρμάκων και τροφίμων για τους φτωχούς Έλληνες και μετανάστες.

«Είμαι εθελοντής από την πρώτη μέρα στους Γιατρούς του Κόσμου και έχω ζήσει πολύ μεγάλες καταστροφές. Αυτό που ζούμε εδώ με σοκάρει κι εμένα και με κάνει να ντρέπομαι» λέει.

Είκοσι δύο χρόνια μετά από διεθνή ανθρωπιστική δράση σε πάνω από 50 χώρες, οι 600 Έλληνες Γιατροί του Κόσμου γυρίζουν φέτος στην Ελλάδα, εστιάζοντας όλη τους τη δράση αποκλειστικά στη χώρα μας.

«Τον καιρό του πολέμου στο Ιράκ ένα μεγάλο μέρος της Βαγδάτης κρατήθηκε ζωντανό από τα περίπου 150 φορτηγά με τρόφιμα που έφτασαν από την Ελλάδα. Σήμερα αυτά τα φορτηγά χρειάζονται για την Ελλάδα» τονίζει ο κ.Κανάκης.

Χτυπώντας το καμπανάκι του κινδύνου, οι Γιατροί του Κόσμου μιλούν πλέον με στοιχεία που πραγματικά σοκάρουν. «Πέρυσι το 6%-7% των ανθρώπων που στρέφονταν σε εμάς για βοήθεια ήταν Έλληνες. Φέτος το ποσοστό αυτό είναι στο 30% και μάλιστα σε κάποια περιφερειακά ιατρεία, όπως στο Πέραμα, πλησιάζει το 85%-90%. Μιλάμε για δραματική αύξηση» τονίζει ο κ.Κανάκης.

«Φέτος πια θεωρούμε ότι είμαστε μπροστά σε μία ανθρωπιστική κρίση. Τα δύο βασικά χαρακτηριστικά που συναντάμε είναι ότι οι παραδοσιακά ασθενείς μας που είναι οι πιο φτωχοί και όσοι είναι αποκλεισμένοι από το σύστημα υγείας έχουν φτάσει πια στο όριο της εξαθλίωσης. Επίσης, αυξάνονται δραματικά οι Έλληνες ασθενείς που έχουν τη δική μας ανάγκη».

    Επιστρέφουμε ένα κομμάτι από τη χαμένη αξιοπρέπεια σε ανθρώπους που τους αδικεί η πατρίδα τους



Οι άνθρωποι που στρέφονται για βοήθεια στους Γιατρούς του Κόσμου είναι κυρίως χαμηλοσυνταξιούχοι, ηλικιωμένοι, νέοι άνεργοι, άνθρωποι με χρόνιες παθήσεις, που δεν μπορούν να αγοράσουν ούτε τα φάρμακά τους.

Η οργάνωση αρχικά ξεκίνησε εκστρατεία για τη συγκέντρωση φαρμάκων. Γρήγορα, όμως, διαπίστωσε πως από τα ελληνικά νοικοκυριά λείπουν και άλλα είδη πρώτης ανάγκης.

«Μιλώντας με τους ασθενείς διαπιστώσαμε ότι είχαν πάρα πολύ λίγα τρόφιμα στα σπίτια τους. Έρχονται με πολύ αξιοπρέπεια, σιγανά και ντροπαλά και μας ρωτάνε αν έχουμε κάτι να φάνε. Αυτό ήταν σοκαριστικό και για μας. Γιατί όταν αυτός που σου λέει «πεινάω» μοιάζει με τη μάνα σου, ακούγεται σαν τον παππού σου, δείχνει σαν την κόρη ή το γιο σου επηρεάζεσαι»

Η ανάγκη για τρόφιμα προέκυψε στα τέσσερα πολυϊατρεία της οργάνωσης, σε Αθήνα, Πέραμα, Θεσσαλονίκη και Χανιά.

«Σκεφτήκαμε ότι το επόμενο πράγμα που έπρεπε να κάνουμε είναι να απευθυνθούμε στον κόσμο που μας στηρίζει και να ζητήσουμε απλά πράγματα, αυτά που περισσεύουν σε όλους. Και έτσι φτιάχνοντας οικογενειακά πακέτα, να δώσουμε σε όλο και περισσότερους ανθρώπους τη δυνατότητα να επιβιώσουν με αξιοπρέπεια. Στους Γιατρούς του Κόσμου δεν μας αρέσουν οι ουρές των απελπισμένων ανθρώπων στα συσσίτια. Θεωρούμε ότι σε μία δύσκολη στιγμή πρέπει να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια των ανθρώπων» τονίζει ο διευθυντής της οργάνωσης.

Η έκκληση της οργάνωσης αφορά τρόφιμα, όπως ρύζι, όσπρια, μακαρόνια, λάδι, γάλα σε κουτί και κυρίως παιδικά γάλατα.

«Έχουμε πεινασμένα Ελληνόπουλα ακόμη και αν δεν το παραδεχόμαστε. Εμείς βλέπουμε καθημερινά στα ιατρεία μας παιδιά κακοσιτισμένα. Το ότι υπάρχουν παιδιά που τρώνε αν έχουν, όταν έχουν και ό,τι έχουν είναι ένα γεγονός όσο και αν δεν θέλουμε να το πούμε», τονίζει ο κ.Κανάκης.

Η νέα εκστρατεία των Γιατρών του Κόσμου για τα τρόφιμα θα κορυφωθεί τα Χριστούγεννα με ένα δέντρο που θα φτιάξουν από κουτιά με γάλα στην πλατεία Κοτζιά.

Σε συνέντευξη Τύπου που έδωσαν πρόσφατα οι Γιατροί του Κόσμου έκαναν λόγο για κάθετη μείωση σε βαθμό κατάργησης των κονδυλίων από το Δημόσιο, λόγω περικοπών, αλλά και από τον ιδιωτικό τομέα, λόγω της κρίσης, γεγονός που έχει μειώσει απελπιστικά τους πόρους της οργάνωσης.

«Το κράτος πρόνοιας όλα αυτά τα χρόνια έμενε σε μία επιδοματική λογική. Νομίζω ότι υπάρχει αμηχανία του κράτους απέναντι στην κοινωνία των ανθρώπων και των οργανώσεων. Από τη μία πλευρά σου λένε μπράβο και από την άλλη κάνουν πως δεν υπάρχεις. Από τη μία σου λένε ότι σε στηρίζουν όταν κάνεις προσπάθειες σε άλλες χώρες, αλλά όταν λες ότι είναι ένα πρόβλημα που υπάρχει εδώ δεν παίρνεις καμία απάντηση» τονίζει ο κ.Κανάκης.

«Ωστόσο δεν είμαστε από αυτούς που γκρινιάζουμε για το κράτος. Γιατί εάν έχεις ένα κράτος αναποτελεσματικό οφείλεις να κάνεις ο ίδιος κάποιες επιλογές. Όταν έχεις μία οικονομική κρίση αυτού του μεγέθους η οποία εντείνεται και προκαλεί και κοινωνική κρίση, οφείλεις να δημιουργείς ένα δίχτυ προστασίας για τους πιο φτωχούς ανθρώπους» προσθέτει ο διευθυντής της οργάνωσης.

Γι’ αυτό και οι Γιατροί του Κόσμου στρέφονται στους απλούς πολίτες, σε όσους θέλουν και μπορούν να συμβάλλουν με κάποιο τρόπο στο έργο τους. «Με το ελάχιστο χρηματικό ποσό, με μικρά πράγματα που μπορεί ο καθένας να διαθέσει και με εθελοντική εργασία μπορούμε όλοι να βοηθήσουμε. Σε δύσκολους καιρούς ό,τι κάνουμε έχει αξία».

Το στοίχημα των Γιατρών του Κόσμου που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα είναι να βοηθήσουν όσους έχουν πραγματικά ανάγκη για να μην αποδειχθεί-όπως λένε-ο χειμώνας του 2012 ένα φονικός χειμώνας.

«Προτεραιότητα μας αυτή τη στιγμή είναι να επιστρέψουμε ένα κομμάτι από τη χαμένη αξιοπρέπεια σε ανθρώπους που τους αδικεί η πατρίδα τους. Ο καθένας που έρχεται εδώ έχει μία μικρή ιστορία, έχει όνομα, έχει επίθετο. Δεν είναι πολύ διαφορετικός από εμάς. Θεωρούμε άδικο μεγάλοι κυρίως άνθρωποι που έκαναν ό,τι περνούσε από το χέρι τους για αυτή τη χώρα ξαφνικά να βρίσκονται στα 70 και στα 80 τους να δυσκολεύονται να επιβιώσουν. Αυτούς τους ανθρώπους πρέπει να τους κάνουμε να νιώσουν ότι η κοινωνία δεν τους έχει ξεχάσει».
 

forest

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.012
Κριτικές
46
Like
814
Πόντοι
6.755
Συνέντευξη στο in.gr
Ντρέπομαι που βλέπω Έλληνες να πεινάνε, λέει ο Ν.Κανάκης από τους Γιατρούς του Κόσμου

Μία ηλικιωμένη γυναίκα μπαίνει στα πολυϊατρεία των Γιατρών του Κόσμου για να ζητήσει λίγα τρόφιμα. «Συγγνώμη για την κατάντια μου» λέει με σιγανή φωνή στον διευθυντή της οργάνωσης, Νικήτα Κανάκη. Εκείνος φανερά συγκινημένος μιλά στο in.gr για την ανθρωπιστική κρίση που πλήττει τη χώρα μας και περιγράφει τις καθημερινές του συναντήσεις με τα πραγματικά πρόσωπα της κρίσης.

Όταν πρωτοξεκίνησε ως εθελοντής στους Γιατρούς του Κόσμου 22 χρόνια πριν ο Νικήτας Κανάκης δεν μπορούσε να φανταστεί ότι κάποια μέρα θα έστρεφε τη δράση του αποκλειστικά στην Ελλάδα, οργανώνοντας εκστρατείες για τη συγκέντρωση φαρμάκων και τροφίμων για τους φτωχούς Έλληνες και μετανάστες.

«Είμαι εθελοντής από την πρώτη μέρα στους Γιατρούς του Κόσμου και έχω ζήσει πολύ μεγάλες καταστροφές. Αυτό που ζούμε εδώ με σοκάρει κι εμένα και με κάνει να ντρέπομαι» λέει.

Είκοσι δύο χρόνια μετά από διεθνή ανθρωπιστική δράση σε πάνω από 50 χώρες, οι 600 Έλληνες Γιατροί του Κόσμου γυρίζουν φέτος στην Ελλάδα, εστιάζοντας όλη τους τη δράση αποκλειστικά στη χώρα μας.

«Τον καιρό του πολέμου στο Ιράκ ένα μεγάλο μέρος της Βαγδάτης κρατήθηκε ζωντανό από τα περίπου 150 φορτηγά με τρόφιμα που έφτασαν από την Ελλάδα. Σήμερα αυτά τα φορτηγά χρειάζονται για την Ελλάδα» τονίζει ο κ.Κανάκης.

Χτυπώντας το καμπανάκι του κινδύνου, οι Γιατροί του Κόσμου μιλούν πλέον με στοιχεία που πραγματικά σοκάρουν. «Πέρυσι το 6%-7% των ανθρώπων που στρέφονταν σε εμάς για βοήθεια ήταν Έλληνες. Φέτος το ποσοστό αυτό είναι στο 30% και μάλιστα σε κάποια περιφερειακά ιατρεία, όπως στο Πέραμα, πλησιάζει το 85%-90%. Μιλάμε για δραματική αύξηση» τονίζει ο κ.Κανάκης.

«Φέτος πια θεωρούμε ότι είμαστε μπροστά σε μία ανθρωπιστική κρίση. Τα δύο βασικά χαρακτηριστικά που συναντάμε είναι ότι οι παραδοσιακά ασθενείς μας που είναι οι πιο φτωχοί και όσοι είναι αποκλεισμένοι από το σύστημα υγείας έχουν φτάσει πια στο όριο της εξαθλίωσης. Επίσης, αυξάνονται δραματικά οι Έλληνες ασθενείς που έχουν τη δική μας ανάγκη».

    Επιστρέφουμε ένα κομμάτι από τη χαμένη αξιοπρέπεια σε ανθρώπους που τους αδικεί η πατρίδα τους



Οι άνθρωποι που στρέφονται για βοήθεια στους Γιατρούς του Κόσμου είναι κυρίως χαμηλοσυνταξιούχοι, ηλικιωμένοι, νέοι άνεργοι, άνθρωποι με χρόνιες παθήσεις, που δεν μπορούν να αγοράσουν ούτε τα φάρμακά τους.

Η οργάνωση αρχικά ξεκίνησε εκστρατεία για τη συγκέντρωση φαρμάκων. Γρήγορα, όμως, διαπίστωσε πως από τα ελληνικά νοικοκυριά λείπουν και άλλα είδη πρώτης ανάγκης.

«Μιλώντας με τους ασθενείς διαπιστώσαμε ότι είχαν πάρα πολύ λίγα τρόφιμα στα σπίτια τους. Έρχονται με πολύ αξιοπρέπεια, σιγανά και ντροπαλά και μας ρωτάνε αν έχουμε κάτι να φάνε. Αυτό ήταν σοκαριστικό και για μας. Γιατί όταν αυτός που σου λέει «πεινάω» μοιάζει με τη μάνα σου, ακούγεται σαν τον παππού σου, δείχνει σαν την κόρη ή το γιο σου επηρεάζεσαι»

Η ανάγκη για τρόφιμα προέκυψε στα τέσσερα πολυϊατρεία της οργάνωσης, σε Αθήνα, Πέραμα, Θεσσαλονίκη και Χανιά.

«Σκεφτήκαμε ότι το επόμενο πράγμα που έπρεπε να κάνουμε είναι να απευθυνθούμε στον κόσμο που μας στηρίζει και να ζητήσουμε απλά πράγματα, αυτά που περισσεύουν σε όλους. Και έτσι φτιάχνοντας οικογενειακά πακέτα, να δώσουμε σε όλο και περισσότερους ανθρώπους τη δυνατότητα να επιβιώσουν με αξιοπρέπεια. Στους Γιατρούς του Κόσμου δεν μας αρέσουν οι ουρές των απελπισμένων ανθρώπων στα συσσίτια. Θεωρούμε ότι σε μία δύσκολη στιγμή πρέπει να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια των ανθρώπων» τονίζει ο διευθυντής της οργάνωσης.

Η έκκληση της οργάνωσης αφορά τρόφιμα, όπως ρύζι, όσπρια, μακαρόνια, λάδι, γάλα σε κουτί και κυρίως παιδικά γάλατα.

«Έχουμε πεινασμένα Ελληνόπουλα ακόμη και αν δεν το παραδεχόμαστε. Εμείς βλέπουμε καθημερινά στα ιατρεία μας παιδιά κακοσιτισμένα. Το ότι υπάρχουν παιδιά που τρώνε αν έχουν, όταν έχουν και ό,τι έχουν είναι ένα γεγονός όσο και αν δεν θέλουμε να το πούμε», τονίζει ο κ.Κανάκης.

Η νέα εκστρατεία των Γιατρών του Κόσμου για τα τρόφιμα θα κορυφωθεί τα Χριστούγεννα με ένα δέντρο που θα φτιάξουν από κουτιά με γάλα στην πλατεία Κοτζιά.

Σε συνέντευξη Τύπου που έδωσαν πρόσφατα οι Γιατροί του Κόσμου έκαναν λόγο για κάθετη μείωση σε βαθμό κατάργησης των κονδυλίων από το Δημόσιο, λόγω περικοπών, αλλά και από τον ιδιωτικό τομέα, λόγω της κρίσης, γεγονός που έχει μειώσει απελπιστικά τους πόρους της οργάνωσης.

«Το κράτος πρόνοιας όλα αυτά τα χρόνια έμενε σε μία επιδοματική λογική. Νομίζω ότι υπάρχει αμηχανία του κράτους απέναντι στην κοινωνία των ανθρώπων και των οργανώσεων. Από τη μία πλευρά σου λένε μπράβο και από την άλλη κάνουν πως δεν υπάρχεις. Από τη μία σου λένε ότι σε στηρίζουν όταν κάνεις προσπάθειες σε άλλες χώρες, αλλά όταν λες ότι είναι ένα πρόβλημα που υπάρχει εδώ δεν παίρνεις καμία απάντηση» τονίζει ο κ.Κανάκης.

«Ωστόσο δεν είμαστε από αυτούς που γκρινιάζουμε για το κράτος. Γιατί εάν έχεις ένα κράτος αναποτελεσματικό οφείλεις να κάνεις ο ίδιος κάποιες επιλογές. Όταν έχεις μία οικονομική κρίση αυτού του μεγέθους η οποία εντείνεται και προκαλεί και κοινωνική κρίση, οφείλεις να δημιουργείς ένα δίχτυ προστασίας για τους πιο φτωχούς ανθρώπους» προσθέτει ο διευθυντής της οργάνωσης.

Γι’ αυτό και οι Γιατροί του Κόσμου στρέφονται στους απλούς πολίτες, σε όσους θέλουν και μπορούν να συμβάλλουν με κάποιο τρόπο στο έργο τους. «Με το ελάχιστο χρηματικό ποσό, με μικρά πράγματα που μπορεί ο καθένας να διαθέσει και με εθελοντική εργασία μπορούμε όλοι να βοηθήσουμε. Σε δύσκολους καιρούς ό,τι κάνουμε έχει αξία».

Το στοίχημα των Γιατρών του Κόσμου που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα είναι να βοηθήσουν όσους έχουν πραγματικά ανάγκη για να μην αποδειχθεί-όπως λένε-ο χειμώνας του 2012 ένα φονικός χειμώνας.

«Προτεραιότητα μας αυτή τη στιγμή είναι να επιστρέψουμε ένα κομμάτι από τη χαμένη αξιοπρέπεια σε ανθρώπους που τους αδικεί η πατρίδα τους. Ο καθένας που έρχεται εδώ έχει μία μικρή ιστορία, έχει όνομα, έχει επίθετο. Δεν είναι πολύ διαφορετικός από εμάς. Θεωρούμε άδικο μεγάλοι κυρίως άνθρωποι που έκαναν ό,τι περνούσε από το χέρι τους για αυτή τη χώρα ξαφνικά να βρίσκονται στα 70 και στα 80 τους να δυσκολεύονται να επιβιώσουν. Αυτούς τους ανθρώπους πρέπει να τους κάνουμε να νιώσουν ότι η κοινωνία δεν τους έχει ξεχάσει».
Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των ανίσων.
Αριστοτέλης.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΚΡΑΤΙΑ.
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
είσαι πλέον ελάχιστο τμήμα αυτών που θεωρώ εδώ μέσα (πλην οπαδικών) ότι έχει νόημα να συνδιαλλέγομαι).
το τι μαλακία διαβάζεις κάθε μέρα απο διάφορους φελλούς εδώ μέσα αλλοτε δεξιούς, αλλοτε μπαστόκους, άλλοτε αρστερούς ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ.
και δυστυχώς αυτό είναι πλέον ο κανόνας και έξω στην κοινωνία.

επίσης είναι αδιανόητο να διαβάζεις απο ακαλλιέργητους κοινωνικά ατάκες ότι στην πολιτική είναι μεγαλύτερο σκάνδαλο το οικονομικο και όχι το ηθικό κομμάτι.
Κοινώς, μη εχντας μεγαλώσει εκεί ή όπως πρέπει απίστευτα τυπάκια διατείνονται ότι η ηθική ε δεν είναι και μεγαλύτερο σκάνδαλο απ την νομική υπόσταση ενός φυσικού προσώπου.
Λχ. εάν ένας παιδέρας είναι καλός σοτ Υπουργείο Οικονομικών και οδηγήσει τη χώρα σε ανάπτυξη δεν τρέχει κάστανο.
Με αυτή δε τη λογική, αφού για τον Νεοναζί ο Χίτλερ ήταν ο τέλειος κυβερνήτης που έκανε τη Γερμανία υπερδύναμη δεν έχει και μεγάλη σημασία που σκότωνε ανθρώπους σαν κοτόπουλα.
Το ίδιο μπορούμε κατά συνέπεια να επικαλεστούν και οι οποαδοί του Στάλιν.

Προσωπικά και βλέποντας το τι επικαλείται ή γράφει ή ποστάρει ή υποστηρίζει κάθε τυπάκι με ελληνικό διαβατήριο που πηγαινοέρχεται εδώ μέσα δε μου έχει κάνει καμμιά εντύπωση το γιατί έφτασε η Ελλάδα εδώ που έφτασε.
Πριν το μπουρδέλα είχα απορία τεράστια θεωρώντας δεδομένο ότι κάθε μαλακοπίτουρας άλεξ ή δενξερω γω ποιός άλλος θα είχε το ίδιο αξιακό υποβαθρο μαις οργανωμένης και σωστής κοινωνικής δομής.
Τελικά η μεγαλύτερη έκπληξη που με περίμενε δεν ήταν το πόσοι σκατζάρουν την ανεπάρκειά τους σε πουτάνες (θεμιτό) αλλά το πόσοι προσπαθούν να αναγάγουν την εν γένει ανεπάρκεια την προσωπική ή την ιδεολογική τους σε μπουρδελικά μοντέλα.

Ολα μπουρδέλο λοιπόν.
Μαλιστα είναι ευχής έργο που ακόμα έχει απομείνει και ό,τι έχει απομείνει.
Οπως λέει και το ανέκδοτο ευτυχώς που δεν πάθαμε και τίποτα.....

Καλημέρα περιπατητή.

Και άλλα εύστοχα παραδείγματα...
Μιας και μίλησες για ... νομική υπόσταση, η θέση του παιδέρα είναι στη φυλακή...
Και το άλλο εύστοχο παράδειγμα με χίτλερ και στάλιν, πέραν του ότι ο φόνος είναι παράνομος, χάνει λόγω του γεγονότος ότι κάθε ψυχοπαθής φονιάς επικαλείται την ... ηθική για να δικαιολογήσει τα εγκλήματά του...

Πάμε πάλι...
Η ηθική είναι αφόρητα υποκειμενική έννοια... Ο νόμος πάλι είναι αρκετά πιο αντικειμενικός.
Αν κρίνω ότι κάποιος είναι ανήθικος με τα δικά μου στάνταρ βεβαίως- βεβαίως, το πολύ- πολύ να μην τον κάνω παρέα...
Για την παρανομία πάλι, υπάρχουν άλλες κυρώσεις.

Όσο για τον Μπιλ, το αδίκημά του δεν ήταν η πεολειχία της μόνικα αλλά η ψευδορκία γιατί ενώπιον επιτροπής κατέθεσε ότι δεν είχε ποτέ ερωτική επαφή με την κοπέλα και ξεκίνησε και ολόκληρος διάλογος αν η πίπα είναι ερωτική επαφή...
Οι μόνοι που είχαν στραβώσει με τον Μπιλ "ηθικά" ήταν κάτι ηθικολόγοι πάστορες και άλλοι μαλάκες που ξέρουν τη βίβλο απέξω, όπως και όλες τις διευθύνσεις gay , bdsm και κοπρολαγνικού πορνο στο διαδίκτυο...
Φυσικά μετά τον Μπιλ ακολούθησε ο ηθικότατος Νταμπλιγιου και ξαφνικά όλος ο πλανήτης αναπόλησε τις πίπες του Μπιλ...

Συνεχίστε την ηθικολογία και την επικληση γενικών και αόριστων αρχών που δεν είναι ούτε γενικές ούτε αόριστες αλλά ενδεικτικές αδυναμίας να δεχθει κανείς ότι ο δικος του τρόπος ζωής και σκέψης δεν είναι ο μόνος τρόπος...
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Και άλλα εύστοχα παραδείγματα...
Μιας και μίλησες για ... νομική υπόσταση, η θέση του παιδέρα είναι στη φυλακή...
Και το άλλο εύστοχο παράδειγμα με χίτλερ και στάλιν, πέραν του ότι ο φόνος είναι παράνομος, χάνει λόγω του γεγονότος ότι κάθε ψυχοπαθής φονιάς επικαλείται την ... ηθική για να δικαιολογήσει τα εγκλήματά του...

Πάμε πάλι...
Η ηθική είναι αφόρητα υποκειμενική έννοια... Ο νόμος πάλι είναι αρκετά πιο αντικειμενικός.
Αν κρίνω ότι κάποιος είναι ανήθικος με τα δικά μου στάνταρ βεβαίως- βεβαίως, το πολύ- πολύ να μην τον κάνω παρέα...
Για την παρανομία πάλι, υπάρχουν άλλες κυρώσεις.

Όσο για τον Μπιλ, το αδίκημά του δεν ήταν η πεολειχία της μόνικα αλλά η ψευδορκία γιατί ενώπιον επιτροπής κατέθεσε ότι δεν είχε ποτέ ερωτική επαφή με την κοπέλα και ξεκίνησε και ολόκληρος διάλογος αν η πίπα είναι ερωτική επαφή...
Οι μόνοι που είχαν στραβώσει με τον Μπιλ "ηθικά" ήταν κάτι ηθικολόγοι πάστορες και άλλοι μαλάκες που ξέρουν τη βίβλο απέξω, όπως και όλες τις διευθύνσεις gay , bdsm και κοπρολαγνικού πορνο στο διαδίκτυο...
Φυσικά μετά τον Μπιλ ακολούθησε ο ηθικότατος Νταμπλιγιου και ξαφνικά όλος ο πλανήτης αναπόλησε τις πίπες του Μπιλ...

Συνεχίστε την ηθικολογία και την επικληση γενικών και αόριστων αρχών που δεν είναι ούτε γενικές ούτε αόριστες αλλά ενδεικτικές αδυναμίας να δεχθει κανείς ότι ο δικος του τρόπος ζωής και σκέψης δεν είναι ο μόνος τρόπος...

οι αμερικανοι εχουνε περιεργο λαστιχο την ηθικη, οπως οι μορμονοι. μπορεις να γαμας τη γυναικα σου και τις αδερφες της και τα ξαδερφια της αλλα μη φας φασολαδα εκτος απο πεμπτη απογευμα με ψιχαλα. εβλεπα στο σκαι μια εκπομπη με περιεργα σκανδαλα οπου σβησανε εναν ρεπουμπλικανο επειδη πηγε σε κολωναδικο ΜΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ  :2funny:
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Εμενα αν μου ειχε φερθει ο κοσμος τοσο γαιδουρινά οσο στον Καραμανλη, θα εκανα να εμφανιστω δημοσια οχι 2, αλλά 102 χρονια.
Μεχρι που καψανε την Αθηνα χωρις λογο.
Μεχρι που κατακρεουργησανε την πελοποννησο με τις πυρκαγιες για να πεσει.
Μεχρι που τον πηγανε πισω 11 μοναδες, επειδη ειπε την αληθεια ενω ο αλλος ειπε ψεμματα.
Ετσι ειστε? Φατε γιωργακη, εγω παω σπιτι μου.
Πολυ καλα εκανε. Οχι θα καθοτανε να ασχολειται.

ηταν αρκετο να του σφυριξουνε για σχεδιο δολοφονιας. εφυγε σπινιαροντας παρολα τα χαμπουργκερ  :2funny:
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220
κανονικα κανεις πολιτικος δεν επρεπε
να μενει πανω απο 4 χρονια τυποι
για να μην διαφθειρεται.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Και άλλα εύστοχα παραδείγματα...
Μιας και μίλησες για ... νομική υπόσταση, η θέση του παιδέρα είναι στη φυλακή...
Και το άλλο εύστοχο παράδειγμα με χίτλερ και στάλιν, πέραν του ότι ο φόνος είναι παράνομος, χάνει λόγω του γεγονότος ότι κάθε ψυχοπαθής φονιάς επικαλείται την ... ηθική για να δικαιολογήσει τα εγκλήματά του...

Πάμε πάλι...
Η ηθική είναι αφόρητα υποκειμενική έννοια... Ο νόμος πάλι είναι αρκετά πιο αντικειμενικός.
Αν κρίνω ότι κάποιος είναι ανήθικος με τα δικά μου στάνταρ βεβαίως- βεβαίως, το πολύ- πολύ να μην τον κάνω παρέα...
Για την παρανομία πάλι, υπάρχουν άλλες κυρώσεις.

Όσο για τον Μπιλ, το αδίκημά του δεν ήταν η πεολειχία της μόνικα αλλά η ψευδορκία γιατί ενώπιον επιτροπής κατέθεσε ότι δεν είχε ποτέ ερωτική επαφή με την κοπέλα και ξεκίνησε και ολόκληρος διάλογος αν η πίπα είναι ερωτική επαφή...
Οι μόνοι που είχαν στραβώσει με τον Μπιλ "ηθικά" ήταν κάτι ηθικολόγοι πάστορες και άλλοι μαλάκες που ξέρουν τη βίβλο απέξω, όπως και όλες τις διευθύνσεις gay , bdsm και κοπρολαγνικού πορνο στο διαδίκτυο...
Φυσικά μετά τον Μπιλ ακολούθησε ο ηθικότατος Νταμπλιγιου και ξαφνικά όλος ο πλανήτης αναπόλησε τις πίπες του Μπιλ...

Συνεχίστε την ηθικολογία και την επικληση γενικών και αόριστων αρχών που δεν είναι ούτε γενικές ούτε αόριστες αλλά ενδεικτικές αδυναμίας να δεχθει κανείς ότι ο δικος του τρόπος ζωής και σκέψης δεν είναι ο μόνος τρόπος...


πάρε να μελετήσεις γιατί φαίνεται στο σκολείο που πήγες η φιλοσοφία και η λογοτεχνία περιορίζονταν στο ρομάντζο και στον ταχυδρόμο.

για μετά σου έχω τόμους ολάκερους φιλοσόφων ελλήνων και ξένων και πολλά δοκίμια του παπανούτσου.....
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220

πάρε να μελετήσεις γιατί φαίνεται στο σκολείο που πήγες η φιλοσοφία και η λογοτεχνία περιορίζονταν στο ρομάντζο και στον ταχυδρόμο.

για μετά σου έχω τόμους ολάκερους φιλοσόφων ελλήνων και ξένων και πολλά δοκίμια του παπανούτσου.....

Ο παπανουτσος ειχε πεσει στις πανελλαδικες το 2004  :2funny:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
και κλείνοντας την ηθική παρένθεση (γιατί μετά αρχίζουν οι γαμωμάνες) υπάρχουν δεδομένα αιώνων που καθορίζουν τη σχέση ηθικής και δικαιου στην οποία σχέση βέβαια οι γνωστοί ασσοι του μπουρδέλα τελεία κομ αρχίζουν τις γνωστές κυβιστήσεις...

συνοπτικά....


3. Ηθική, πολιτική και δίκαιο ως πτυχές του κοινωνικού συνειδέναι.

Η σχέση των ανθρώπων, ως κοινωνικών όντων προς τους αντικειμενικούς όρους της ύπαρξής τους (πρωτίστως προς τους όρους της εργασιακής επενέργειας στην φύση και των εντός, περί και εξ’ αφορμής αυτής και των εκάστοτε αποτελεσμάτων της σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων) εκφαίνεται στο κοινωνικό συνειδέναι. Το τελευταίο είναι αφ’ ενός μεν συν-ειδέναι, δηλαδή γνωστική σχέση του υποκειμένου προς το αντικείμενο (επιστητό), αφ’ ετέρου δε συν-ειδέναι, δηλαδή συνειδητοποίηση και προτρέχουσα σύλληψη της αλληλεπίδρασης των ανθρώπων, των αμοιβαίων σχέσεων και της επικοινωνίας τους (των ανθρώπων ως υποκειμένων). Χαρακτηριστικό του κοινωνικού συν-ειδέναι είναι η αντανάκλαση του υποκειμένου ως υποκειμένου και η επενέργεια στους ανθρώπους ως υποκείμενα μέσω πράξεων, αισθημάτων (και συναισθημάτων) και νόησης (σκέψης). Σε συνάρτηση με την υπεροχή μιας από τις προαναφερθείσες μορφές αντανάκλασης και επενέργειας η κοινωνική συνείδηση υποδιαιρείται σε τρεις βασικές μορφές: ηθική, αισθητική και φιλοσοφία (διεξοδικότερα βλ. Βαζιούλιν 2004, σσ.233-279 και Πατέλη 1999).

Η ηθική μορφή της συνείδησης αφορά το πεδίο συνειδητοποίησης και πραγματοποίησης πράξεων (στάσεων, συμπεριφορών, διαβημάτων, εγχειρημάτων κ.λπ.) οι οποίες εξετάζονται από την άποψη της ωφέλειας είτε της βλάβης που μπορούν να επιφέρουν σε άτομα, ομάδες και στην κοινωνία συνολικά, δηλ. από την άποψη του καλού και του κακού. Ύψιστο καλό (αγαθό, αρετή) είναι οι ενέργειες που κατά τον βέλτιστο τρόπο συμβάλλουν στη διατήρηση και ανάπτυξη της κοινωνίας, της ανθρωπότητας ως ολότητας. Ως εκ τούτο, στα πλαίσια της ηθικής συνείδησης συνειδητοποιείται κατ’ αρχήν και με ποικίλους τρόπους η δυνατότητα και η αναγκαιότητα ενοποίησης της ανθρωπότητας, μιας πανανθρώπινης κοινωνίας. Στις βαθμίδες εκείνες της ανάπτυξης της κοινωνίας στις οποίες δεσπόζουν αντίθετα και αντιφατικά συμφέροντα,[size=18pt] η εν λόγω μορφή κοινωνικής συνείδησης αποκτά δύο επιπλέον αναγκαίες και αλληλένδετες εκφάνσεις: την πολιτική και το δίκαιο[/size].

Η πολιτική συνείδηση είναι ένα περίπλοκο πεδίο αισθημάτων, συναισθημάτων, βιωμάτων, σκέψεων αλλά κατά κύριο λόγο πράξεων, ορμώμενων από τη συνειδητοποίηση της ουσιώδους διαφοράς, αντίθεσης και αντίφασης του δρώντος έναντι εκείνου προς τον οποίο κατευθύνεται η πράξη, για την επίτευξη (ικανοποίηση, εδραίωση κ.λ.π.) ορισμένων υλικών συμφερόντων. Η πολιτική εξουσία ασκείται για τη διασφάλιση (βίαια ή μη, κατασταλτικά ή συναινετικά) της υπαγω­γής των ανθρώπων στους κανόνες και στις φε­ρόμενες ως γενικές κοινωνικές σκοποθεσίες του εκάστοτε (ιστορικά συγκεκριμένου) τύπου διοίκησης. Βασικό διακύβευμα της πολιτικής είναι ο αγώνας για κυριαρχία κι υποταγή, στο επίκεντρο του οποίου βρίσκεται το ποιος και πώς θα έχει στη διάθεσή του τα μέσα της άγρας και της παραγωγής εν όσο θα είναι αναγκαία η άνιση σχέση προς τα μέσα άγρας και παραγωγής των διαφόρων ανθρώπων, ομάδων και ενώσεων. Ο αγώνας αυτός είναι συνυφασμένος με την ύπαρξη της ιδιωτικής ιδιοκτησίας επί των μέσων άγρας και παραγωγής, και θα διεξάγεται όσο θα υπάρχει άνιση πρόσβαση των μελών της κοινωνίας στην διάθεση των μέσων άγρας και παραγωγής, άρα και των μέσων κατανάλωσης. Το κύριο γνώρισμα της εξουσίας είναι οι σχέσεις κυ­ριαρχίας και υποταγής.
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
οι αμερικανοι εχουνε περιεργο λαστιχο την ηθικη, οπως οι μορμονοι. μπορεις να γαμας τη γυναικα σου και τις αδερφες της και τα ξαδερφια της αλλα μη φας φασολαδα εκτος απο πεμπτη απογευμα με ψιχαλα. εβλεπα στο σκαι μια εκπομπη με περιεργα σκανδαλα οπου σβησανε εναν ρεπουμπλικανο επειδη πηγε σε κολωναδικο ΜΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ  :2funny:

Για αυτό λέω ότι η "ηθική" δεν είναι και ό,τι πιο αντικειμενικό πράγμα και ότι η ηθικολογία είναι επικίνδυνη για χάνεις την ουσία και ασχολείσαι με ... πίπες...


πάρε να μελετήσεις γιατί φαίνεται στο σκολείο που πήγες η φιλοσοφία και η λογοτεχνία περιορίζονταν στο ρομάντζο και στον ταχυδρόμο.

για μετά σου έχω τόμους ολάκερους φιλοσόφων ελλήνων και ξένων και πολλά δοκίμια του παπανούτσου.....

Βασικά περιοριζόταν στα εντιτόριαλς του Κωστόπουλου...
Όσο για τη διδακτορική διατριβή που πετάς, κρατάω τη φράση: σχολιάστηκαν τα κοινά σημεία και τα σημεία απόκλισης μεταξύ των τριών εννοιών ( Νόμος – Δίκαιο – Ηθική) σε μια απόπειρα ιστορικής προσέγγισης του θέματος.
Προφανώς σου είναι αδύνατο να καταλάβεις ότι νόμος και ηθική πολλές φορές συμπίπτουν, άλλες πάλι όχι γιατί ο νόμος αφήνει επίτηδες κάποια πράγματα αρρύθμιστα... Αυτό που λέω είναι ότι η ηθική μπορεί να είναι υποκειμενική, ο νόμος πάλι αντικειμενικός...
Και Παπανούτσος; Παπανούτσοοοος;
Έχεις τίποτα και σε παναγιωτόπουλο;
For the sweet love of jesus και δεν πιστεύω και σε μεταφυσικές...
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
και κλείνοντας την ηθική παρένθεση (γιατί μετά αρχίζουν οι γαμωμάνες) υπάρχουν δεδομένα αιώνων που καθορίζουν τη σχέση ηθικής και δικαιου στην οποία σχέση βέβαια οι γνωστοί ασσοι του μπουρδέλα τελεία κομ αρχίζουν τις γνωστές κυβιστήσεις...

συνοπτικά....


3. Ηθική, πολιτική και δίκαιο ως πτυχές του κοινωνικού συνειδέναι.

Η σχέση των ανθρώπων, ως κοινωνικών όντων προς τους αντικειμενικούς όρους της ύπαρξής τους (πρωτίστως προς τους όρους της εργασιακής επενέργειας στην φύση και των εντός, περί και εξ’ αφορμής αυτής και των εκάστοτε αποτελεσμάτων της σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων) εκφαίνεται στο κοινωνικό συνειδέναι. Το τελευταίο είναι αφ’ ενός μεν συν-ειδέναι, δηλαδή γνωστική σχέση του υποκειμένου προς το αντικείμενο (επιστητό), αφ’ ετέρου δε συν-ειδέναι, δηλαδή συνειδητοποίηση και προτρέχουσα σύλληψη της αλληλεπίδρασης των ανθρώπων, των αμοιβαίων σχέσεων και της επικοινωνίας τους (των ανθρώπων ως υποκειμένων). Χαρακτηριστικό του κοινωνικού συν-ειδέναι είναι η αντανάκλαση του υποκειμένου ως υποκειμένου και η επενέργεια στους ανθρώπους ως υποκείμενα μέσω πράξεων, αισθημάτων (και συναισθημάτων) και νόησης (σκέψης). Σε συνάρτηση με την υπεροχή μιας από τις προαναφερθείσες μορφές αντανάκλασης και επενέργειας η κοινωνική συνείδηση υποδιαιρείται σε τρεις βασικές μορφές: ηθική, αισθητική και φιλοσοφία (διεξοδικότερα βλ. Βαζιούλιν 2004, σσ.233-279 και Πατέλη 1999).

Η ηθική μορφή της συνείδησης αφορά το πεδίο συνειδητοποίησης και πραγματοποίησης πράξεων (στάσεων, συμπεριφορών, διαβημάτων, εγχειρημάτων κ.λπ.) οι οποίες εξετάζονται από την άποψη της ωφέλειας είτε της βλάβης που μπορούν να επιφέρουν σε άτομα, ομάδες και στην κοινωνία συνολικά, δηλ. από την άποψη του καλού και του κακού. Ύψιστο καλό (αγαθό, αρετή) είναι οι ενέργειες που κατά τον βέλτιστο τρόπο συμβάλλουν στη διατήρηση και ανάπτυξη της κοινωνίας, της ανθρωπότητας ως ολότητας. Ως εκ τούτο, στα πλαίσια της ηθικής συνείδησης συνειδητοποιείται κατ’ αρχήν και με ποικίλους τρόπους η δυνατότητα και η αναγκαιότητα ενοποίησης της ανθρωπότητας, μιας πανανθρώπινης κοινωνίας. Στις βαθμίδες εκείνες της ανάπτυξης της κοινωνίας στις οποίες δεσπόζουν αντίθετα και αντιφατικά συμφέροντα,[size=18pt] η εν λόγω μορφή κοινωνικής συνείδησης αποκτά δύο επιπλέον αναγκαίες και αλληλένδετες εκφάνσεις: την πολιτική και το δίκαιο[/size].

Η πολιτική συνείδηση είναι ένα περίπλοκο πεδίο αισθημάτων, συναισθημάτων, βιωμάτων, σκέψεων αλλά κατά κύριο λόγο πράξεων, ορμώμενων από τη συνειδητοποίηση της ουσιώδους διαφοράς, αντίθεσης και αντίφασης του δρώντος έναντι εκείνου προς τον οποίο κατευθύνεται η πράξη, για την επίτευξη (ικανοποίηση, εδραίωση κ.λ.π.) ορισμένων υλικών συμφερόντων. Η πολιτική εξουσία ασκείται για τη διασφάλιση (βίαια ή μη, κατασταλτικά ή συναινετικά) της υπαγω­γής των ανθρώπων στους κανόνες και στις φε­ρόμενες ως γενικές κοινωνικές σκοποθεσίες του εκάστοτε (ιστορικά συγκεκριμένου) τύπου διοίκησης. Βασικό διακύβευμα της πολιτικής είναι ο αγώνας για κυριαρχία κι υποταγή, στο επίκεντρο του οποίου βρίσκεται το ποιος και πώς θα έχει στη διάθεσή του τα μέσα της άγρας και της παραγωγής εν όσο θα είναι αναγκαία η άνιση σχέση προς τα μέσα άγρας και παραγωγής των διαφόρων ανθρώπων, ομάδων και ενώσεων. Ο αγώνας αυτός είναι συνυφασμένος με την ύπαρξη της ιδιωτικής ιδιοκτησίας επί των μέσων άγρας και παραγωγής, και θα διεξάγεται όσο θα υπάρχει άνιση πρόσβαση των μελών της κοινωνίας στην διάθεση των μέσων άγρας και παραγωγής, άρα και των μέσων κατανάλωσης. Το κύριο γνώρισμα της εξουσίας είναι οι σχέσεις κυ­ριαρχίας και υποταγής.

Σταμάτα να πετάς ό,τι αλίευσες από το γούγλη ως οικουμενική αλήθεια...Άσε που το κειμενάκι αυτό αλλού το πάει αλλά νταξ, αφού έχει μέσα τις λέξεις ηθική και νόμος, μας κάνει...
Όσο για τις γαμωμάνες είναι και ανήθικο για τον περισσότερο κόσμο και παράνομο για όλους...
Βέβαια κάποιοι προτάσσουν την ατομική τους ηθική πάνω από το νόμο γιατί θεωρούνότι κατέχουν κάποια απόλυτη αλήθεια αλλά νταξ, ας μείνουμε καλύτερα σε πιο απλά ζητήματα...
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Αυτό που λέω είναι ότι η ηθική μπορεί να είναι υποκειμενική, ο νόμος πάλι αντικειμενικός...
η ηθική της κοινωνίας ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ
Ο ΝΟΜΟΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΜΙΑΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
αυτό το έμαθα απο τον καθηγητή φιλοσοφίας στο σκολείο μου.
αυτόν που είχε μελετήσει μύρια τόμους φιλοσόφων απο εγελο μέχρι μαρξ, μεχρι αρτοτέλη μεχρι πλάτωνα.

α και για να μην το ξεχάσω.
τότε δεν υπήρχε γούγλης.
ευτυχώς δλδ γιατί εάν συναντιόμαστε θα έπρεπε να σου φέρω κάνα δυο δερματόδετους ΤΟΜΟΥΣ στο κεφάλι.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
  η αυτοπειθαρχια και τα ηθικα ορια πρεπει να ειναι εμφυτα σε ολους οσοι ασχολουνται
  με τα πολιτικα αξιωματα

  οπως λες,καποιος που δεν εχει ηθικους φραγμους και αξιακο συστημα,μην περιμενεις να
  σεβαστει τις αξιες των αλλων

  το προβλημα στην ελλαδα ειναι πολυ χειροτερο απο οτι φανταζομαστε αδελφε,τελικα....

προφανώς εννοείς τα ηθικά όρια, τους ηθικούς φραγμούς και τα αξιακά συστήματα των άλλων.. διότι όλα αυτά από ότι αντιλαμβάνεσαι είναι υποκειμενικά...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom