Νέα

Χριστιανισμός

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα trustworth
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 815
  • Εμφανίσεις 33K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙ ΘΡΗΚΕΙΑΣ

  • .

    Ψήφοι: 2 100,0%
  • .

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    2

aris63

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2008
Μηνύματα
1.585
Κριτικές
7
Like
0
Πόντοι
616
το πρωτο,απο τα τεσσερα ευαγγελια,γραφτηκε επειτα απο 20 (τουλαχιστον!)μετα την υποτιθεμενη ανασταση του Ιησου...
οποτε αντε να βγαλει συμπερασμα κανεις...

να και ενα διασκεδαστικο βιβλιο

Θωμάς Μάρας
ΟΙ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ

"Τα κείμενα της Καινής Διαθήκης βρίθουν αντιφάσεων. Οχι μόνον δεν συμφωνούν μεταξύ τους αλλά ούτε και τα ίδια τα κείμενα με τον εαυτό τους. Αλλα λένε στο ένα κεφάλαιο και άλλα στο άλλο..."(1978)
 
OP
OP
T

trustworth

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2009
Μηνύματα
3.848
Like
0
Πόντοι
16
το πρωτο,απο τα τεσσερα ευαγγελια,γραφτηκε επειτα απο 20 (τουλαχιστον!)μετα την υποτιθεμενη ανασταση του Ιησου...
οποτε αντε να βγαλει συμπερασμα κανεις...

να και ενα διασκεδαστικο βιβλιο

Θωμάς Μάρας
ΟΙ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ

"Τα κείμενα της Καινής Διαθήκης βρίθουν αντιφάσεων. Οχι μόνον δεν συμφωνούν μεταξύ τους αλλά ούτε και τα ίδια τα κείμενα με τον εαυτό τους. Αλλα λένε στο ένα κεφάλαιο και άλλα στο άλλο..."(1978)

Θα σου παραθέσω ένα δείγμα Καινής Διαθήκης για να κάνουμε μια "σύγκριση" από ένα άλλο τοπίκιο που είχα γράψει παλαιότερα,
από το
Θα διαπιστώσεις ότι τα δύο ευαγγέλια είναι "πρόχειρη" αντιγραφή του ενός απ το άλλο ή πιθανόν από μια τρίτη πηγή.
Η αριστερή κολώνα είναι από το κατά Ματθαίο (κα) ενώ η δεξιά κολώνα είναι από το Κατά Μάρκο (ια) και αναφέρονται στο ίδιο γεγονός.


Πρόσεξε γραμμή γραμμή τις λέξεις. Είναι αντιγραφή και όχι "από μνήμης" διήγηση.
Κάπως έτσι και μεις όταν αντιγράφαμε απ τον διπλανό μας αλλάζαμε τις λέξεις για να μην "υποψιασθεί" ο εξεταστής
και μας μηδενίσει. Λοιπόν, αυτά τα δύο κείμενα έχουν γραφτεί από συγγραφείς που γνωρίζει καλά ο ένας τον άλλο
και είναι συνεννοημένοι για το τι θα γράψουνε. Το ερώτημα που γεννιέται είναι ΓΙΑΤΙ υπάρχουν διαφορές στις διηγήσεις ?
Γιατί ο ένας λέει 3 και ο άλλος 4 ? Αφού είχανε όλη την πολυτέλεια να κάνουν και "παραβολή".
Λόγω τσαπατσουλιάς ? δε νομίζω ! Ακόμη και αυτές οι διαφορές και διηγηματικά κενά είναι σκόπιμες.

Φυσικά τέτοιες εκτεταμμένες ομοιότητες μπορείς να ανακαλύψεις σε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ εδάφια των τριών ευαγγελίων (πλην του Ιωάννη) .
Δηλαδή αυτό που παρέθεσα είναι πρόχειρο και τυχαίο δείγμα .


Τα τρία ευαγγέλια είναι προϊόν του ίδιου αρχικού κειμένου με βιαστικές αλλοιώσεις για να ρίξουν κάποιοι μισθωμένοι
συγγραφείς (αντιγραφείς) στάχτη στα μάτια τα δικά μας ή στάχτη στα μάτια των ιεραρχών που τους πλέρωναν με το κομμάτι
για να κάτσουν να τα επινοήσουν και να τα γράψουν.
 
OP
OP
T

trustworth

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2009
Μηνύματα
3.848
Like
0
Πόντοι
16
δε λέω, είμαι σίγουρος

αν έχεις κάτι να πεις, πέστο. Με αοριστολογίες και εγώ μπορώ να ισχυριστώ ότι θέλω

βρε δε μας γαμιέσαι !!!

αντε πηγαινε να τον παιξεις να κοιμηθεις βλάκα
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Θα σου παραθέσω ένα δείγμα Καινής Διαθήκης για να κάνουμε μια "σύγκριση" από ένα άλλο τοπίκιο που είχα γράψει παλαιότερα,
από το
Θα διαπιστώσεις ότι τα δύο ευαγγέλια είναι "πρόχειρη" αντιγραφή του ενός απ το άλλο ή πιθανόν από μια τρίτη πηγή.
Η αριστερή κολώνα είναι από το κατά Ματθαίο (κα) ενώ η δεξιά κολώνα είναι από το Κατά Μάρκο (ια) και αναφέρονται στο ίδιο γεγονός.


Πρόσεξε γραμμή γραμμή τις λέξεις. Είναι αντιγραφή και όχι "από μνήμης" διήγηση.
Κάπως έτσι και μεις όταν αντιγράφαμε απ τον διπλανό μας αλλάζαμε τις λέξεις για να μην "υποψιασθεί" ο εξεταστής
και μας μηδενίσει. Λοιπόν, αυτά τα δύο κείμενα έχουν γραφτεί από συγγραφείς που γνωρίζει καλά ο ένας τον άλλο
και είναι συνεννοημένοι για το τι θα γράψουνε. Το ερώτημα που γεννιέται είναι ΓΙΑΤΙ υπάρχουν διαφορές στις διηγήσεις ?
Γιατί ο ένας λέει 3 και ο άλλος 4 ? Αφού είχανε όλη την πολυτέλεια να κάνουν και "παραβολή".
Λόγω τσαπατσουλιάς ? δε νομίζω ! Ακόμη και αυτές οι διαφορές και διηγηματικά κενά είναι σκόπιμες.

Φυσικά τέτοιες εκτεταμμένες ομοιότητες μπορείς να ανακαλύψεις σε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ εδάφια των τριών ευαγγελίων (πλην του Ιωάννη) .
Δηλαδή αυτό που παρέθεσα είναι πρόχειρο και τυχαίο δείγμα .


Τα τρία ευαγγέλια είναι προϊόν του ίδιου αρχικού κειμένου με βιαστικές αλλοιώσεις για να ρίξουν κάποιοι μισθωμένοι
συγγραφείς (αντιγραφείς) στάχτη στα μάτια τα δικά μας ή στάχτη στα μάτια των ιεραρχών που τους πλέρωναν με το κομμάτι
για να κάτσουν να τα επινοήσουν και να τα γράψουν.

συζήτηση για θέματα που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ....

γιατί γίνεται;

 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.571
Κριτικές
475
Like
502
Πόντοι
4.906
....μπορεί .... όμως όλα - μα όλα - στις γραφές αναφέρονται στις χρυσές πλειοψηφίες και όχι στις χλωμές μετριότητες ,,,,
παντως στο σαιτ εχω αρκετο χρυσο απο οτι βλεπεις....κανε τις αναγωγες σου....
 

Altinho

Σεβαστός
Εγγρ.
14 Ιουλ 2008
Μηνύματα
434
Κριτικές
10
Like
88
Πόντοι
1.992
βρε δε μας γαμιέσαι !!!

αντε πηγαινε να τον παιξεις να κοιμηθεις βλάκα

σκάσε βλάκα, ντροπιάζεις τον χριστιανισμό....κλείστο το μπουρδελάκι σου ή πήγαινε σε άλλο σάιτ, εδώ είναι για αμαρτωλούς και πτωχούς τώ πνεύματι

από κάτι μαλάκες σαν και σένα έχουν καταντήσει οι εκκλησίες ΚΑΠΗ
 
OP
OP
T

trustworth

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2009
Μηνύματα
3.848
Like
0
Πόντοι
16
σκάσε βλάκα, ντροπιάζεις τον χριστιανισμό....κλείστο το μπουρδελάκι σου ή πήγαινε σε άλλο σάιτ, εδώ είναι για αμαρτωλούς και πτωχούς τώ πνεύματι

από κάτι μαλάκες σαν και σένα έχουν καταντήσει οι εκκλησίες ΚΑΠΗ

στο κωλο σου η καπότα
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
ξαναγυρίσαμε στα βασικά;  :s&m_1:
 

woodstockr

Μέλος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
932
Κριτικές
3
Like
2
Πόντοι
6
Θα σου παραθέσω ένα δείγμα Καινής Διαθήκης για να κάνουμε μια "σύγκριση" από ένα άλλο τοπίκιο που είχα γράψει παλαιότερα,
από το
Θα διαπιστώσεις ότι τα δύο ευαγγέλια είναι "πρόχειρη" αντιγραφή του ενός απ το άλλο ή πιθανόν από μια τρίτη πηγή.
Η αριστερή κολώνα είναι από το κατά Ματθαίο (κα) ενώ η δεξιά κολώνα είναι από το Κατά Μάρκο (ια) και αναφέρονται στο ίδιο γεγονός.


Πρόσεξε γραμμή γραμμή τις λέξεις. Είναι αντιγραφή και όχι "από μνήμης" διήγηση.
Κάπως έτσι και μεις όταν αντιγράφαμε απ τον διπλανό μας αλλάζαμε τις λέξεις για να μην "υποψιασθεί" ο εξεταστής
και μας μηδενίσει. Λοιπόν, αυτά τα δύο κείμενα έχουν γραφτεί από συγγραφείς που γνωρίζει καλά ο ένας τον άλλο
και είναι συνεννοημένοι για το τι θα γράψουνε. Το ερώτημα που γεννιέται είναι ΓΙΑΤΙ υπάρχουν διαφορές στις διηγήσεις ?
Γιατί ο ένας λέει 3 και ο άλλος 4 ? Αφού είχανε όλη την πολυτέλεια να κάνουν και "παραβολή".
Λόγω τσαπατσουλιάς ? δε νομίζω ! Ακόμη και αυτές οι διαφορές και διηγηματικά κενά είναι σκόπιμες.

Φυσικά τέτοιες εκτεταμμένες ομοιότητες μπορείς να ανακαλύψεις σε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ εδάφια των τριών ευαγγελίων (πλην του Ιωάννη) .
Δηλαδή αυτό που παρέθεσα είναι πρόχειρο και τυχαίο δείγμα .


Τα τρία ευαγγέλια είναι προϊόν του ίδιου αρχικού κειμένου με βιαστικές αλλοιώσεις για να ρίξουν κάποιοι μισθωμένοι
συγγραφείς (αντιγραφείς) στάχτη στα μάτια τα δικά μας ή στάχτη στα μάτια των ιεραρχών που τους πλέρωναν με το κομμάτι
για να κάτσουν να τα επινοήσουν και να τα γράψουν.

Σε παραπέμπω στην μελέτη του αρχαιολόγου sir W. Ramsay που έψαχνε περίπου 25 χρόνια να αποδείξει πως ότι αναφέρεται στην Καινή Διαθήκη είναι προϊόν φαντασίας και το αποτέλεσμα ήταν στο τέλος της ερευνάς του να βαφτιστεί Χριστιανός.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom