Συμφωνω μαζι σου,σε μερικα κομματια της τοποθετηση σου,οπως πχ οτι οι συνθηκες αλλαζουν και οτι δεν πρεπει να περνεις τα κειμενα των θεωρητικων του περασμενου αιωνα σαν ευαγγελιο,και εας λεγονται αυτοι μαρξ,λενιν,ενγκελς.τροσκυ,μπουχαριν ,μπακουνιν κτλ.Αλλα σιγουρα δεν μπορεις να ξεκοψεις τελειως,περνεις την βαση που εθεσαν αυτοι και συνεχιζεις και εξελισεις την κοσμοθεωρια,η εργατικη ταξη αλλαζει χαρακτηρα με τις νεεες τεχνολογιες κτλ,ο καπιταλισμος επισης εχει αλλαξει σταδιο και ειναι στο σταδιο του ιμπεριαλισμου,ολα εχουν μια συνεχεια,οπως πχ η φυσικη,η ιατρικη η φιλοσοφια δανειστηκε στοιχεια απο τους προγενεστερους πατησε σε μια βαση,αναθεωρησε μερικα πραγματα πανω στο σκεπτικο των προτσες και προχωρησε,το παλιο αφηνει την θεση του στο καινουργιο μεσα απο τον νομο της αρνησης της αρνησης.και φυσικα τα κομματα και οι σχηματισμοι της αριστερας θεωρω οτι πρεπει να κανουν και αυτοκριτικη και να αναθεωρησουν την τακτικη της παλης τους,ειναι απο τα βασικα κριτηρια που εβαζε ο λενιν,να μπορεις να εναλλασεις τους στοχους σου και τους σκοπους σου,μεσα στην ταξικη παλη.Τωρα εαν δημιουργηθει μια σπιθα επαναστατικη,ειναι σιγουρο οτι θα ξεπηδησει απο την πρωτοπορια των λαικων στρωματων,κατα την ταπεινη μου γνωμη δεν θεωρω οτι μπορει να δημιουργηθει απο τα κομματα της κοινουβουλευτικης αριστερας,συμφωνα με την σταση και την τακτικη που εφαρμοζουν ,οι συνθηκες παντως ευδοκιμουν γιατι οξυνονται οι αντιθεσεις για το ποια θα ειναι η καταληξη τους,θα δανειστω μια φραση του λενιν απο τα απαντα που ελεγε πως ,καθε νομος της φυσης και της κοινωνιας δεν εκδηλωνεται σε καθαρα μορφη αλλα σαν ταση.Η δραση ενος οποιουδηποτε νομου προσκρουει σε ολοκληρη σειρα απο δυναμεις και τασεις που δρουν αντιθετα.Για αυτο τα φαινομενα της πραγματικοτητας κρυβουν μεσα τους αντιφατικες δυνατοτητες,που η καθεμια τους στηριζεται σε ορισμενες τασεις της νομοτελειακης αναπτυξης.