σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΤΟΝ ΝΟΜΟ....ΤΥΠΕ..
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ 2 ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ....
Ποιος μαλάκας το υπέγραψε, πρέπει να ξεμπροστιάσουμε
σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΤΟΝ ΝΟΜΟ....ΤΥΠΕ..
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ 2 ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ....
--------------
το κρατος μπορει να ειναι επιχειρηματιας αρκει να μην "σκυβει" σε απαιτησεις...
-ΤΟΥ ΛΑΟΥ
-ΞΕΝΩΝ Κ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΛΕΦΤΩΝ..
100χμ slant range όχι οδικό δίκτυο είναι η ακτίνα πάνω στον χάρτη. Είναι πολλά..
--------Έλα όμως που " ο κάθε βλάκας" μαζεύει 500 νοματαίους, κλείνει δρόμους, γεμίζει αφίσες και πανό και αυτό λέγεται "αντίδραση στην απαλλοτρίωση της εθνικής κυριαρχίας".
Και ο μαλάκας ο κυβερνών σταθμίζει το γαμημένο το πολιτικό κόστος.
Ποιος μαλάκας το υπέγραψε, πρέπει να ξεμπροστιάσουμε
αρα ξερεις οτι οι εταιρειες που σου ειπα πανε σε ολον τον κοσμο κυριολεκτικα.μεσα το σερβις ειναι αψογο.φανταζομαι εχεις δει τι διαφημισεις κανει η ΤURKISH,αρα τι κερδη εχει.αρα αν μπορει να ειναι το κρατος επιχειρηματιας νομιζω οτι απανταται αποστομωτικα χωρις αντιλογο. :S :S :Sκαι με τις 3
--------
ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΕΜΕ ΡΕ ΤΥΠΕ???
....
πχ εκλεισαν ποσες υπηρεσιες του δημοσιου που ειχαν 10-20 ατομα εκει δεν ακουστηκε ΤΙΠΟΤΑ γιατι δεν ειχαν ΔΥΝΑΜΗ....
ΞΑΝΑΛΕΩ....
η δουλεια του κρατους ειναι να σχεδιαζει 20 χρονια μπροστα....
αν δεν μπορει αν βρουν αλλους!!!!
π.χ
εχεις σχεδιασει τι θα κανεις τα ολ/ακινητα...
το αεροδρομιο...
κτλ κτλ..
ολα αυτα πριν μπει η 1 μπολντοζα να γκρεμισει...
οχι μετα απο 20 χρονια..
αυτο ΕΞΗΓΩ
--------------
το κρατος μπορει να ειναι επιχειρηματιας αρκει να μην "σκυβει" σε απαιτησεις...
-ΤΟΥ ΛΑΟΥ
-ΞΕΝΩΝ Κ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΛΕΦΤΩΝ..
-------Ποιος μαλάκας το υπέγραψε, πρέπει να ξεμπροστιάσουμε
την τελευταια συμβαση την υπεγραψε ο λαλιωτης - χαχαχα
οριστε ευκαιρια για την ΠΦΑ - τελειωνει οπου ναναι
καπου διαβασα σημερα οτι αρχιζουν οι συζητησεις για την επεκταση της συμβασης για αλλα 20χρονια
αρα ξερεις οτι οι εταιρειες που σου ειπα πανε σε ολον τον κοσμο κυριολεκτικα.μεσα το σερβις ειναι αψογο.φανταζομαι εχεις δει τι διαφημισεις κανει η ΤURKISH,αρα τι κερδη εχει.αρα αν μπορει να ειναι το κρατος επιχειρηματιας νομιζω οτι απανταται αποστομωτικα χωρις αντιλογο. :S :S :S
α δεν μπορει,ε;δηλαδη στην Τουρκια κ στην Αιγυπτο γινεται κ στην Ελλαδα οχι,ε :S :S :SΔε μπορεί. Γιατί για κάθε turkish airlines υπάρχουν άλλες 10 κρατικές επιχειρήσεις που βούλιαξαν.
Και επίσης δε μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοιες καταστάσεις και διαφορετικά κράτη και οικονομίες.
μαλιστα,δηλαδη η κυβερνηση πουλησε τις μετοχες ιδιωτικης εταιρειας :S :S :S
Μπανανία... Θυμάσαι με ποια πρόφαση έκλεισαν το Ελληνικό;
---------Μπανανία... Θυμάσαι με ποια πρόφαση έκλεισαν το Ελληνικό;
α δεν μπορει,ε;δηλαδη στην Τουρκια κ στην Αιγυπτο γινεται κ στην Ελλαδα οχι,ε :S :S :S
-------
ΞΕΧΝΑΣ ΚΑΤΙ ΒΑΣΙΚΟ....
οι μ@@@κες που λενε για επενδυτες..
ο ΟΤΕ οταν εδιωξε κοσμο...
εδωσε στο ακεραιο τα εφαπαξ-συνταξη(σε οσους θελαν 2-3 χρονια)....
κ το δημοσιο τα χρεη...
οι γερμανοι τιποτα...
---------------
το ιδιο κ στο ΛΙΜΑΝΙ...
ΕΦΑΠΑΞ 300,200 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ..ΚΤΛ...
ΕΤΣΙ ΓΙΝΟΜΑΙ Κ ΕΓΩ ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ....
δηλαδη σε καποιον 45αρη... σκασαν μεσο ορο 250 χιλιαρικα...σε αλλον 58 τον βγαλαν στην συνταξη...
κ γαμησαν κ τα ασφ/ταμεια,....
αυτα ολα ειναι επενδυσεις του κωλου
-------------ρε παίκτη μου τι απόφαση και μαλακίες ?? το ελληνικό ήταν ένα αχούρι, δεν είχε χώρο να επεκταθεί και δεν έπαιρνε γιατρειά...
θα μπορούσε να μείνει ένα περιφερειακό αεροδρόμιο πχ για τα τσάρτερ αν ο παπάρας ο Λαλιώτης δεν ήθελε να αλλάξει την αρχική σύμβαση και τα 60 χρόνια αρχικής παραχώρησης τα έκανε 45 και το ποσοστό του δημοσίου από 45 το πήγε στο 55% ... και φυσικά οι γερμανοί του ζητήσανε να μην έχουν ανταγωνισμό...
τι θες τώρα δηλαδή ?? ήταν μια από τις καλύτερες κινήσεις που γίνανε εκείνη την εποχή και έπρεπε να έχει γίνει ΠΟΛΥ νωρίτερα...
-------δηλαδη τι περιμενεις ? να αγορασει καποιος μια καραχρεωκοπημενη εταιρια μαζι με τα χρεη και το προσωπικο της ? (και τον ισχυοντα κανονισμο που πρακτικα απαγορευει τις απολυσεις ? )
ξερεις πολλους μαλακες ?