Νέα

Απεβίωσε ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα dopamina
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 970
  • Εμφανίσεις 26K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

AntonisA

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.297
Like
0
Πόντοι
16
αρα ξερεις οτι οι εταιρειες που σου ειπα πανε σε ολον τον κοσμο κυριολεκτικα.μεσα το σερβις ειναι αψογο.φανταζομαι εχεις δει τι διαφημισεις κανει η ΤURKISH,αρα τι κερδη εχει.αρα αν μπορει να ειναι το κρατος επιχειρηματιας νομιζω οτι απανταται αποστομωτικα χωρις αντιλογο. :S :S :S

ναι αμε κανενας αντιλογος - χαχαχαχα

alitalia, swiss, air france σου λενε κατι ? για να μην λεμε μονο για την κρατικη ολυμπιακη


για να στο συνοψισω - το κρατος "ΘΑ" μπορουσε για μενα να κανει τον επιχειρηματια ΑΝ ηταν πρωτα απολα κερδοφορο το ιδιο (πλεονασματικος προυπολογισμος) και ΑΝ λειτουργουσε τις επιχειρησεις του με ιδιωτικα κριτηρια (αυτο στην καραχρεωκοπημενη ελλαδα δεν προκειται να γινει ουτε μετα απο 100 χρονια μνημονια)

αρα προκειμενου να απολαμβανουμε καποιες αξιολογες υπηρεσιες σε καλες τιμες ιδιωτες και παλι ιδιωτες (αρκει να μην ειναι μονοπωλια)
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.426
Κριτικές
49
Like
23.098
Πόντοι
24.596
ναι τις οποίες παρανόμως είχε "απαλλοτριώσει" ο σκατά στον λάκκο του Αντρέας... η όλη δουλειά έγινε πριν καθαρογραφεί η απόφαση του δικαστηρίου .. και φυσικά οι Τσάτσοι προσέφυγαν σε δικαστήρια και ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΝ (αποζημιώθηκαν αλλά τελικά το δημόσιο είχε κέρδος από την υπόθεση)
ρε ασε τα σαπια.οταν πωληθηκε η εταιρεια ανηκε στο ελληνικο δημοσιο.δεν με νοιαζει το πριν κ το μετα.πουληθηκε περιουσια του ελληνικου δημοσιου.τωρα τι λες εσυ, ουτε στεκει ουτε αξια σημασια εχει,η ιστορια εγραψε και δεν αλλαζει.αν δεν του την χαριζε ο Αντρεας,το αλλο του μισο,ακομη πετρες θα εσπαγε ο αποστατης σε λατομειο :zombie: :zombie: :zombie:
 

AntonisA

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.297
Like
0
Πόντοι
16

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.426
Κριτικές
49
Like
23.098
Πόντοι
24.596
τι μπορούνε ρε παπάρα ? ας μην είχε την πολιτική του "μπάτε σκύλοι αλέστε προκειμένου να πάτε στην Ευρώπη " ο Ερντογάν και θα σου έλεγα σήμερα που θα ήταν η ΤΗΥ ... δεν καταλαβαίνεις ρε στούρνε ότι ΕΜΜΕΣΑ την επιδοτεί το τουρκικό δημόσιο καταργώντας την βίζα με όλες τις μουσουλμανικές χώρες ??
ΑΝ;...Τωρα γραφει οτι η Τurkish ειναι απο τις μεγαλυτερες στον κοσμο και ειναι κρατικη,αυτο,και δεν αλλαζει να χτυπιεσαι :S :S :S
 

AntonisA

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.297
Like
0
Πόντοι
16
ρε παίκτη μου τι απόφαση και μαλακίες ?? το ελληνικό ήταν ένα αχούρι, δεν είχε χώρο να επεκταθεί και δεν έπαιρνε γιατρειά...

θα μπορούσε να μείνει ένα περιφερειακό αεροδρόμιο πχ για τα τσάρτερ αν ο παπάρας ο Λαλιώτης δεν ήθελε να αλλάξει την αρχική σύμβαση και τα 60 χρόνια αρχικής παραχώρησης τα έκανε 45 και το ποσοστό του δημοσίου από 45 το πήγε στο 55% ... και φυσικά οι γερμανοί του ζητήσανε να μην έχουν ανταγωνισμό...

τι θες τώρα δηλαδή ?? ήταν μια από τις καλύτερες κινήσεις που γίνανε εκείνη την εποχή και έπρεπε να έχει γίνει ΠΟΛΥ νωρίτερα...

δεν τα θυμασαι καλα - 10 ή 15 χρονια αποκλειστικης εκμεταλλευσης προεβλεπε η συμβαση του μανου/μητσοτακη και ο λαλιωτης το αλλαξε σε 20 ή 25 για να φανε και αυτοι
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.426
Κριτικές
49
Like
23.098
Πόντοι
24.596
πιστευεις οτι η καραχρεωκοπημενη ελλαδα εχει την πολυτελεια εθνικου αερομεταφορεα ?
ναι τυπε,το πιστευω ακραδαντα,θελει αλλη πολιτικη συνολικα ομως και οχι προδοτες κ δωσιλογους :S :S :S
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
ρε ασε τα σαπια.οταν πωληθηκε η εταιρεια ανηκε στο ελληνικο δημοσιο.δεν με νοιαζει το πριν κ το μετα.πουληθηκε περιουσια του ελληνικου δημοσιου.τωρα τι λες εσυ, ουτε στεκει ουτε αξια σημασια εχει,η ιστορια εγραψε και δεν αλλαζει.αν δεν του την χαριζε ο Αντρεας,το αλλο του μισο,ακομη πετρες θα εσπαγε ο αποστατης σε λατομειο :zombie: :zombie: :zombie:

αντε καλά... ο γιατρός είπε να σου λέμε ναι και με χαμόγελο...
 

AntonisA

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.297
Like
0
Πόντοι
16

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.426
Κριτικές
49
Like
23.098
Πόντοι
24.596
και ποιος θα σου δανεισει λεφτα για να τη στησεις ?

ο χαμαλης ο φορολογουμενος ?
γιατι,δεν την ειχες κ την πουλησες;αντι να την αναπτυξεις με προσωπικο,καινουριο στολο,νεα δρομολογια την κανεις ...Πανθεον...αν αυτο δεν ειναι εθνικη προδοσια,τοτε τι ειναι; :S :S :S
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
δεν τα θυμασαι καλα - 10 ή 15 χρονια αποκελιστικης εκμεταλλευσης προεβλεπε η συμβαση του μανου/μητσοτακη και ο λαλιωτης το αλλαξε σε 20 ή 25 για να φανε και αυτοι

45 χρόνια εκμετάλλευσης με 15 χρόνια αποκλειστικότητας και 45% συμμετοχή δημοσίου - σύμβαση Μάνου
55 χρόνια εκμετάλλευσης με 35 χρόνια αποκλειστικότητας και 55% συμμετοχή δημοσίου - σύμβαση Λαλιώτη

τώρα θα είχαμε ένα δεύτερο μικρό περιφερειακό αεροδρόμιο κάπου στην Θήβα ή στα Μεγαρα (ανταγωνιστικό όπως πχ οι Βρυξέλλες έχουν  το Charleroi η Φραγκφούρτη το Haan κλπ) και θα ήταν όλα καλά... και μαζί με αυτό θα είχαν αναπτυχθεί και ένα κάρο επαγγέλματα γύρω από δαύτο (πχ μεταφορές κλπ)...

αλλά θέλαμε "το δημόσιο να μην απεμπολεί τα δικαιώματα του " και να "βελτιώσουμε την σύμβαση προς όφελος του λαού" καταπώς έλεγε το θείον βρέφος (θυμάσαι ποιόν αποκαλούσαν έτσι) δηλαδή σε απλά ελληνικά ζητήσαμε μεγάλη μίζα και για να την πάρουμε αυξήσαμε τις παροχές...

 

marseille

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2017
Μηνύματα
289
Like
5
Πόντοι
1
ρε παίκτη μου τι απόφαση και μαλακίες ?? το ελληνικό ήταν ένα αχούρι, δεν είχε χώρο να επεκταθεί και δεν έπαιρνε γιατρειά...

θα μπορούσε να μείνει ένα περιφερειακό αεροδρόμιο πχ για τα τσάρτερ αν ο παπάρας ο Λαλιώτης δεν ήθελε να αλλάξει την αρχική σύμβαση και τα 60 χρόνια αρχικής παραχώρησης τα έκανε 45 και το ποσοστό του δημοσίου από 45 το πήγε στο 55% ... και φυσικά οι γερμανοί του ζητήσανε να μην έχουν ανταγωνισμό...

τι θες τώρα δηλαδή ?? ήταν μια από τις καλύτερες κινήσεις που γίνανε εκείνη την εποχή και έπρεπε να έχει γίνει ΠΟΛΥ νωρίτερα...

Θα μπορούσε να επεκταθεί παίρνοντας τις εγκαταστάσεις της ΥΠΑ και άλλων χώρων της πρώην αμερικάνικης βάσης. Μιλάμε για τεράστια έκταση. Τώρα για τον αστικό ιστό που λέει ο άλλος φίλος, δεν έχει σημασία για το αεροδρόμιο. Το London City Airport πιο κεντρικά δεν γινόταν
 

ACHILEAS77

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.792
Κριτικές
51
Like
1.661
Πόντοι
3.495
arxidia service  εχουν...
πχ delta  αθηνα -νεα υορκη...
εδω το φαγητο που καποτε ηταν γαματο μεγαλη-μκρη μεριδα δεν εχει σημασια ειναι για τον π@@τσο σημερα.

θα πει καποιος για τιμες ανταγωνισμο παραδειγμα η easy jet...
αν θες θεση στο διαδρομο πληρωνεις, αποσκευες αν περασει 1 gram  την γαμησες.
το ιδιο κ στα ξενοδοχεια..
τιβι εξτρα.
τηλεκοντρολ για τι βι εξτρα
αιρκοντισιον εξτρα...
καλα που δεν εχει επιλογη να κοιμηθεις πατωμα η στρωμα!!!!!

Ο ιδιωτης δεν χαριζει ΤΙΠΟΤΑ!!!
ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ..μπορει βλεπε αττικη οδο διοδια οταν ανοιξε με τωρα.
το οτι σε μερικα πραγματα πεσαν οι τιμες παιζουν πολλοι παραγοντες...
δειτε απλα (ΑΦΗΣΤΕ ΕΞΩ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ)...
ΜΙΣΘΟΥΣ αεροσυνοδων κ πιλοτων...
ακομη κ στο ελ/βενιζελος η 4ωρη βαρδια σε υπηρεσιες εδαφους ειναι 290 ευρω!!! και η ωρα 3,60ευρω μικτα
οταν θες 50ευρω να πας καθε μερα εκει.
ξεχασα ηρθε η αναπτυξη..
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Θα μπορούσε να επεκταθεί παίρνοντας τις εγκαταστάσεις της ΥΠΑ και άλλων χώρων της πρώην αμερικάνικης βάσης. Μιλάμε για τεράστια έκταση. Τώρα για τον αστικό ιστό που λέει ο άλλος φίλος, δεν έχει σημασία για το αεροδρόμιο. Το London City Airport πιο κεντρικά δεν γινόταν

ρε παπάρα το London City ζήτημα να έχει δεκαπέντε πτήσεις τζέτ την μέρα... όλο ελικοφόρα πάνε...

και σιγά την τεράστια έκταση τα 6000 στρέμματα...

τον διάδρομο που έπρεπε να επεκταθεί κανένα χιλιόμετρο σε μήκος που θα τον έκανες ?
 

AntonisA

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.297
Like
0
Πόντοι
16
γιατι,δεν την ειχες κ την πουλησες;αντι να την αναπτυξεις με προσωπικο,καινουριο στολο,νεα δρομολογια την κανεις ...Πανθεον...αν αυτο δεν ειναι εθνικη προδοσια,τοτε τι ειναι; :S :S :S

σοβαρα ??? - μια καραχρεωκοπημενη εταιρια με 3πλασιο προσωπικο απο το αναγκαιο που μας εβαζε μεσα καθε χρονο (ουτε μια φορα στην ιστορια της σαν κρατικη δεν ειχε κερδη - μονο χασουρα) και επρεπε να την δανειοδοτει ο φορολογουμενος επρεπε να την αναπτυξουμε και αλλο ? και αλλη χασουρα δηλαδη ? γιατι ? για να βλεπει ο μεταναστης της μελβουρνης την ελληνικη σημαια στο αεροπλανο ?

κατα σειρα δοκιμασαν να την αναπτυξουν
- ο ωνασης με τη γνωστη ρηση στο τελος οτι η ολυμπιακη ειναι ενας κουβας με σκατα
- ο γερος καραμανλης
- ο μητσοτακης δινοντας τη διαχειρηση στην british - λαθος επρεπε να την πουλησει κατευθειαν οπως εκανε με την catering
- o σημιτης

κανονικα πρεπει να στησουμε και αγαλμα στον χατζηδακη που καταφερε να την δωσει
(εκανε και αυτος βεβαια λαθη στις αποζημιωσεις του προσωπικου αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια)
 

AntonisA

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.297
Like
0
Πόντοι
16
Θα μπορούσε να επεκταθεί παίρνοντας τις εγκαταστάσεις της ΥΠΑ και άλλων χώρων της πρώην αμερικάνικης βάσης. Μιλάμε για τεράστια έκταση. Τώρα για τον αστικό ιστό που λέει ο άλλος φίλος, δεν έχει σημασία για το αεροδρόμιο. Το London City Airport πιο κεντρικά δεν γινόταν

δεν εχει χωρο για αεροδιαδρομο στο ελληνικο
 

ACHILEAS77

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.792
Κριτικές
51
Like
1.661
Πόντοι
3.495
45 χρόνια εκμετάλλευσης με 15 χρόνια αποκλειστικότητας και 45% συμμετοχή δημοσίου - σύμβαση Μάνου
55 χρόνια εκμετάλλευσης με 35 χρόνια αποκλειστικότητας και 55% συμμετοχή δημοσίου - σύμβαση Λαλιώτη

τώρα θα είχαμε ένα δεύτερο μικρό περιφερειακό αεροδρόμιο κάπου στην Θήβα ή στα Μεγαρα (ανταγωνιστικό όπως πχ οι Βρυξέλλες έχουν  το Charleroi η Φραγκφούρτη το Haan κλπ) και θα ήταν όλα καλά... και μαζί με αυτό θα είχαν αναπτυχθεί και ένα κάρο επαγγέλματα γύρω από δαύτο (πχ μεταφορές κλπ)...

αλλά θέλαμε "το δημόσιο να μην απεμπολεί τα δικαιώματα του " και να "βελτιώσουμε την σύμβαση προς όφελος του λαού" καταπώς έλεγε το θείον βρέφος (θυμάσαι ποιόν αποκαλούσαν έτσι) δηλαδή σε απλά ελληνικά ζητήσαμε μεγάλη μίζα και για να την πάρουμε αυξήσαμε τις παροχές...
----------
ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ τον ορο για αποκλειστικοτητα οι ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΒΑΛΑΝ???
ΤΙ ΕΜΠΟΔΙΖΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΟΧΙ....
παλι κερδος θα ειχαν....
ο γυφτο-τουριστας με το σουβλακι θα πηγαινε αεροδρομιο στην κορινθο...
ο νορμαλ τουριστας θα εσκαγε στην αθηνα...

μεγαρα δεν μπορει να γινει ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ειναι νομος ΑΤΤΙΚΗΣ...
--
ΤΟ ΙΔΙΟ Κ ΜΕ ΣΤΑΔΙΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ
ολυμπιακος ειμαι αλλα γιατι νομιζω 15-20 χρονια προστασια επενδυσης???

θα πει καποιος ετσι κανεις δεν θα εχτιζε το αεροδρομιο σαν επενδυση...μπορει κ οχι..
αλλου δεν υπηρχε τετοια συμβαση.
δηλαδη...σουμα...
σε οτι παιρνουν αποκλειστικα οι ξενοι με προστασια..
ειναι ανταγωνισμος κ ελευθερη αγορα...
σε οτι παλευει ο μικρο επιχειρματιας εδω σημερα για επιβιωση ειναι ΚΑΡΤΕΛ  κτλ...

για ΟΤΕ-ΛΙΜΑΝΙ...
ποσοι στον ιδ/τομεα απολυθηκαν κ δεν πηραν ουτε 1 ευρω???
ποσοι μικροι λυγισαν κ ΠΗΡΑΝ Κ ΤΑ ΧΡΕΗ....τεβε-εφορια????
γιατι ο φορολογουμενος να πληρωσει το εφαπαξ-συνταξη...για οτε/λιμανι ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΑΛΛΟΥ....

ΛΕΜΕ ΣΤΟΝ ΙΔ/ΥΠΑΛΛΗΛΟ Κ ΜΙΚΡΟΜΕΣΣΑΙΟ   ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΨΟΦΑ!!!(οταν πληρωνε ηταν ολα καλα)..
κ σε αλλους μοιραζουμε 200-300 χιλιαρικα...
...
 

marseille

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2017
Μηνύματα
289
Like
5
Πόντοι
1
ρε παπάρα το London City ζήτημα να έχει δεκαπέντε πτήσεις τζέτ την μέρα... όλο ελικοφόρα πάνε...

και σιγά την τεράστια έκταση τα 6000 στρέμματα...

τον διάδρομο που έπρεπε να επεκταθεί κανένα χιλιόμετρο σε μήκος που θα τον έκανες ?

747 προσγειωνόταν... 11.000 ποδια διαδρόμου το Ελληνικό, 12.000 ο Βενιζέλος. Υπήρχαν άλλα 400 μέτρα για την επέκταση του διαδρόμου.
Το αεροδρόμιο της Ζυρίχης που είναι από τα πιο πολυσύχναστα είναι 10χμ από το κέντρο
 

AntonisA

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.297
Like
0
Πόντοι
16
747 προσγειωνόταν... 11.000 ποδια διαδρόμου το Ελληνικό, 12.000 ο Βενιζέλος. Υπήρχαν άλλα 400 μέτρα για την επέκταση του διαδρόμου.
Το αεροδρόμιο της Ζυρίχης που είναι από τα πιο πολυσύχναστα είναι 10χμ από το κέντρο

3200 μετρα ειναι ο διαδρομος στο ελληνικο (και αντε να παει τεντωνοντας στα 4000 - μετα εχει σπιτια)

4000 ειναι ο διαδρομοι στο βενιζελος με προοπτικη να πανε στα 5000 (διπλοι - αλλος για προσγειωσεις αλλος για απογειωσεις - στο ελληνικο δεν εχεις αυτην την πολυτελεια λογω ελλειψης χωρου - εκτος αν το επεκτεινεις μεσα στη θαλασσα αλα χονγκκονγκ οπως ελεγε μια μελετη γιαπωνεζων)

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom