Νέα

«Βόμβα»! Φεύγει από την Ελλάδα η Uber X

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα avnanovic
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 108
  • Εμφανίσεις 6K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Η Uber X φεύγει από την Ελλάδα.

  • Καλύτερα, έκλεβε δουλειά από τα ταξί.

    Ψήφοι: 18 19,1%
  • Χρησιμοποιώ Uber και έχω σπαστεί!

    Ψήφοι: 13 13,8%
  • Δεν χρησιμοποιώ Uber αλλά σπάστηκα!

    Ψήφοι: 38 40,4%
  • Μπαλάρες μου. Δεν χρησιμοποιώ Uber και δεν με νοιάζει!

    Ψήφοι: 17 18,1%
  • Η Uber X φεύγει, Η Ελπίδα Έρχεται!

    Ψήφοι: 4 4,3%
  • Χρησιμοποιώ μόνο ταξί οπότε νά μου!

    Ψήφοι: 4 4,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    94

Trelobourdelos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2017
Μηνύματα
134
Κριτικές
10
Like
279
Πόντοι
291
Στο κακό να πάει, η Uber και όλες οι ιντερνετικές "εταιρείες" που μόλις μάθουν ότι πρέπει να πληρώσουν φόρους σε ένα κράτος και όχι να βγάλουν τα υπερκέρδη τους στα νησια Κειμαν, αποφασίζουν να στρίψουν δια του αρραβώνος.

ΥΓ1. Όσοι στηρίζεται τέτοιες κολοπρακτικές σας ρωτάω, πώς θα το βλέπατε αν και στον κλάδο σας ερχόταν δίπλα σας ένας " ανταγωνιστής" που δεν πλήρωνε φόρους, δέν πλήρωνε ίδια ασφάλιση και γενικά δεν είχε καμία υποχρέωση παρα εισέπραττε χρήμα που έστελνε αφορολόγητα στο εξωτερικό.

 

TsonTson

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαρ 2016
Μηνύματα
808
Κριτικές
3
Like
90
Πόντοι
6

Οπου βλεπετε ταριφα με κρεμασμενο χερι απο το παραθυρο να σταματαει οπου του καυλωσει και να οδηγαει χειροτερα απο γιαγια 199 χρονων ΞΥΛΟ. Αμαξι μηχανη τρενο μετρο λεοφωρειο κτλ.... μακρια απο τη χειροτερη φαρα που οδηγαει "επαγγελματικα" στους ελληνικους δρομους. Δεν κοβουν αποδειξεις, δεν δεχοντε καρτα (μεχρι και τα ντελιβερι πλεον εχουν Pos), χρεωνουν οτι γουσταρουν, κατουρανε ακομα και στην αριστερη λωριδα της εθνικης οδου και εχουν μεινει ακομα στην εποχη των σπηλαιων. Χεστηκα για την uber αλλα εαν ηταν να γλιτωσουμε απο τον κιτρινο καρκινο που κυκλοφορει στους δρομους ας βγαζαν και δισεκατομυρια μαυρα. Αλλωστε ουτε οι πρωτοι ουτε οι τελευταιοι ειναι!!!
 

ParisPapis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2017
Μηνύματα
4.077
Like
2.045
Πόντοι
456
γιατι φευγει τοτε αυτη η τοοοσο καλη κ τιμια εταιρεια????

για εξηγησε μασ
για τον ιδιο λογο που εφυγαν απο το μπουρδελο που λεγεται ελλαδα, που οι νομοι φιαχνονται κατα παραγγελια για κομματικη διαπλοκη,ολες οι σοβαρες επιχειρησεις.
 

ParisPapis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2017
Μηνύματα
4.077
Like
2.045
Πόντοι
456
Στο κακό να πάει, η Uber και όλες οι ιντερνετικές "εταιρείες" που μόλις μάθουν ότι πρέπει να πληρώσουν φόρους σε ένα κράτος και όχι να βγάλουν τα υπερκέρδη τους στα νησια Κειμαν, αποφασίζουν να στρίψουν δια του αρραβώνος.

ΥΓ1. Όσοι στηρίζεται τέτοιες κολοπρακτικές σας ρωτάω, πώς θα το βλέπατε αν και στον κλάδο σας ερχόταν δίπλα σας ένας " ανταγωνιστής" που δεν πλήρωνε φόρους, δέν πλήρωνε ίδια ασφάλιση και γενικά δεν είχε καμία υποχρέωση παρα εισέπραττε χρήμα που έστελνε αφορολόγητα στο εξωτερικό.
ασε ρε τυπε , αυτο θα πει ελευθερη αγορα! Οπως το ιδιο συμβαινει και με τις εφαρμογες για τα φαγαδικα που εκει δεν κουνιεται φυλλο! Ασε μας λοιπον που θιχτηκε η δημοκρατικοτητα του βαψομαλλια που κατεχει (παρανομα) δεκαδες αδειες ταξι!

οι ταριφες ειναι οι παρανομοι αυτη τη στιγμη καθως εχουν καταφερει λογω της συντεχνιακης πιεσης και εχουν μπλοκαρει ψηφισμενο νομο που απελευθερωνει τις αδειες ταξι εμποδιζοντας ολοκληρη την κοινωνια να εχει προσβαση στο επαγγελμα αλλα ταυτοχρονα να διεκδικει και καλυτερες υπηρεσιες!
 
Εγγρ.
21 Δεκ 2017
Μηνύματα
1.913
Κριτικές
103
Like
13.512
Πόντοι
7.666
Στη χώρα μας που δυστυχώς δεν λειτουργεί κανένα θεσμικό νομικό πλαίσιο κανόνες αλλά επικρατεί η διαφορά η αναρχία καθένας κάνει ότι θέλει και αυθαιρετει δεν θα πάμε ποτέ μπροστά,ούτε θα λειτουργήσει ποτέ η ελεύθερη οικονομία
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.655
Κριτικές
1
Like
36.071
Πόντοι
6.256
Το προβλημα μας δεν ειναι  τα ταξι.
Ειναι οι ταξιτζηδες που ειναι κλεφταραδες μπιχληδες καπνιζουν κλπ
 

AntonisAnt2

Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2017
Μηνύματα
2.447
Κριτικές
1
Like
531
Πόντοι
96
Η Uber ΈΧΕΙ ΑΦΜ  στην Ελλάδα όσο και να χτυπάτε τον πισινό σας κάτω.  Έχει σαν υποκατάστημα αλλοδαπής εταιρείας και φορολογείται στην Ελλάδα για τα κέρδη (προσοχή ΚΈΡΔΗ και όχι ΈΣΟΔΑ ) που πραγματοποιει στην Ελλάδα. 

Ποτέ επιτέλους θα πάψετε να αναμασατε τις μαλακίες που αμόλαει το σκουπίδι ο Σπιρτζης ?

Η

29791517_1595152060604579_6825785824664092672_n.png
 

The Third Man

Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2015
Μηνύματα
889
Like
132
Πόντοι
6
για τον πουτσο καβαλα ειστε...οταν ειναι να πειτε  μαλακια ειστε πρωτοι..

οταν ειναι να απαντησετε σοβαρα αρχιζεται τισ μαλακιεσ..κλασικη συνταγη των "πολιτικων".


ξανακανω την ερωτηση κ οποιοσ ΜΠΟΡΕΙ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΟΒΑΡΑ..


Γ Ι Α Τ Ι    Φ Ε Υ Γ Ε Ι ?????

Για να μπορούν να σε γαμανε οι άλλοι, τι δεν καταλαβαίνεις?  :think:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
για τον πουτσο καβαλα ειστε...οταν ειναι να πειτε  μαλακια ειστε πρωτοι..

οταν ειναι να απαντησετε σοβαρα αρχιζεται τισ μαλακιεσ..κλασικη συνταγη των "πολιτικων".


ξανακανω την ερωτηση κ οποιοσ ΜΠΟΡΕΙ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΟΒΑΡΑ..


Γ Ι Α Τ Ι    Φ Ε Υ Γ Ε Ι ?????

Γιατί πολύ απλά ο περιορισμός που έβαλε ο αλήτης ο Σπίρτζης ότι κάθε μίσθωση αυτοκινήτου με οδηγό θα είναι τουλάχιστον διαρκείας τριών ωρών δεν την βολεύει και μειώνει κατά πολύ τον δυνητικό κύκλο πελατών/πωλήσεων της

τι δεν καταλαβαίνεις από όλα αυτά ????????

δηλαδή σε απλά ελληνικά νοικιάζεις ένα αυτοκίνητο με οδηγό να σε πάει από το Περιστέρι στο Αεροδρόμιο (διάρκεια περίπου 1.30 ώρα με επιστροφή του αυτοκινήτου)... το ίδιο αυτοκίνητο δεν μπορεί να νοικιαστεί για την υπόλοιπη μιάμιση ώρα και πρέπει να κάθεται (και φυσικά ο οδηγός να πληρώνεται)...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
όλοι εσείς που βρίζετε τα ταξί αλήθεια γιατί δεν χρησιμοποιείται ΜΜΜ?
υπάρχουν ακόμα και νυχτερινά δρομολόγια λεωφορείων

όπως το 040 το 790 το χ14 το 500 ο τρόλει 11

γιατί δεν έχουμε διάθεση να περιμένουμε στην στάση πότε θα περάσει
γιατί δεν έχουμε διάθεση να είμαστε στο ίδιο χώρο με σουρωμένους και πρεζόνια
γιατί έχουμε το χρήμα να κάνουμε την καύλα μας...

 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
68.238
Like
29.001
Πόντοι
5.506
γιατί δεν έχουμε διάθεση να περιμένουμε στην στάση πότε θα περάσει
γιατί δεν έχουμε διάθεση να είμαστε στο ίδιο χώρο με σουρωμένους και πρεζόνια
γιατί έχουμε το χρήμα να κάνουμε την καύλα μας...
πσσσσσσσσσ.....
γαματος τραμουντανας
 

DoctorWh?

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2010
Μηνύματα
423
Κριτικές
17
Like
291
Πόντοι
291
"Για εμάς που δεν οδηγούμε κι έχουμε το θράσος να πηγαίνουμε πού και πού σε μέρη που δεν πιάνει η συγκοινωνία - με την εντελώς παράλογη απαίτηση να μη μας προσβάλουν/εξαπατήσουν/υπερχρεώσουν/παρενοχλήσουν/κλέψουν στον δρόμο, το uber ήταν απερίγραπτη διευκόλυνση. Μια πραγματική υπηρεσία ορόσημο, που έκανε τη σύγκριση με το παλιό καθεστώς μεταφορών να μοιάζει αστεία, χωρίζοντας τις εποχές σε προ και μετά uber, όπως αντίστοιχα έκαναν -τηρουμένων των αναλογιών- το ίντερνετ, τα smartphones, το σουτιέν, η οδοντόβουρτσα και τόσα άλλα τεχνολογικά εργαλεία στον τομέα τους. Ευγενικοί επαγγελματίες, χαμηλές τιμές, κλίμα εμπιστοσύνης. Αυτά αρκούν κι όμως δεν υπήρχαν πριν. Απλώς είχαμε συνηθίσει ως διαχρονικά αναγκαίο και οριακά cult κακό το ακριβώς αντίθετο. Ε, ξαφνικά ο κόσμος άλλαξε (όπως αλλάζει πάντα) και ήταν προς το καλύτερο. Ο σκανδαλώδης τρόπος με τον οποίο ο ΣΥΡΙΖΑ πολέμησε νομοθετικά και τελικά έδιωξε την uber για να εξυπηρετήσει ψηφοθηρικά μια εκλογική του πελατεία, είναι ενδεικτικός πολλών πραγμάτων: Της προσκόλλησής του στο βορβορώδες συντεχνιακό παρελθόν, της αδιαφορίας του για την πρόοδο και το κοινωνικό κέρδος που αυτή επιφέρει, της φοβικής και φθονερής ματιάς του απέναντι στην ακηδεμόνευτη εξέλιξη που δεν έχει ανάγκη κομματικές πλάτες, της απέχθειάς του για την (επιτυχημένη) ιδιωτική πρωτοβουλία, και άλλων πολλών. Κυρίως όμως, είναι ένα χρήσιμο καμπανάκι για τους ιδεοληπτικούς ψηφοφόρους και τα απαρχαιωμένα κόμματα όλων των αποχρώσεων, που μας παίρνουν κάθε φορά στον λαιμό τους με πολιτικά κριτήρια προηγούμενων αιώνων του στυλ "Α, εγώ είμαι αριστερός, δεν πάει το χέρι μου να ψηφίσω αυτόν...", "α, εγώ είμαι δεξιός, δεν πάει το χέρι μου να νομοθετήσω για εκείνον...". Λυπάμαι, φίλοι μου, αλλά η πραγματικότητα πέρασε και σας προσπέρασε, κι εσάς και τα κουτάκια σας. Δεν έχουμε πια την πολυτέλεια της πολιτικής εφηβείας σας. Ποντάρετε επιτέλους σε ό,τι κάνει τη ζωή μας καλύτερη ή έστω σε ό,τι δεν αναιρεί τα λίγα εναπομείναντα καλά της. Αυτό είναι το βασικό ζητούμενο. Οι αριστεροδεξιές ονειρώξεις είναι καλές για να τις συζητάμε στις παρέες μας, αλλά η πραγματική ζωή βρίσκεται αλλού. Πού; Εκεί όπου το κάθε uber δεν απαγορεύεται επειδή ενοχλάει την τραμπούκικη παρέα ενός τύπου με άκοπο νύχι, κομπολόι, καδένα και πέντε στρώματα λίγδας στο κάθισμα ναούμ"

Από τον τοίχο του Aris Alexandris
 

ntinosspa14

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2014
Μηνύματα
1.198
Κριτικές
18
Like
767
Πόντοι
326
αρχικα στην αθηνα κυριως δεν ειδα ποτε uber
2ον . σωστα ειπε ο σπιρτζης γιατι λετε οτι εφυγε απο την χωρα απο την στιγμη που δεν ειχε εδρα
3ον . στην αθηνα κυριως τα ταξιμπιτ οι εφαρμογες χρησιμοποιουνται και τα uber στο εξωτερικο
3ον . καλυτερα ταξιμπιτ η uber απο τα κανονικα που ειναι μεσα στην βρωμα πολλα
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
αρχικα στην αθηνα κυριως δεν ειδα ποτε uber
2ον . σωστα ειπε ο σπιρτζης γιατι λετε οτι εφυγε απο την χωρα απο την στιγμη που δεν ειχε εδρα
3ον . στην αθηνα κυριως τα ταξιμπιτ οι εφαρμογες χρησιμοποιουνται και τα uber στο εξωτερικο
3ον . καλυτερα ταξιμπιτ η uber απο τα κανονικα που ειναι μεσα στην βρωμα πολλα

Κουρουπλή εσύ???

29791517_1595152060604579_6825785824664092672_n.png

 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.546
Like
35.872
Πόντοι
9.931
Στηρίξτε Uber taxi και Beat και αργά η γρήγορα θα πανε σπιτακι τους οι γεμάτη λίγδα και βρωμιά ταριφες.
Επισης συνηθίστε να πληρώνετε με κάρτα ωστε να αναγκάζονται να κόβουν απόδειξη.

Με κάρτα πληρώνουν το ταξί οι Έλληνες
Ήδη το 50% των συναλλαγών με χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα αφορά συναλλαγές αξίας κάτω από 20 ευρώ

 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.655
Κριτικές
1
Like
36.071
Πόντοι
6.256
γιατί έχουμε το χρήμα να κάνουμε την καύλα μας...
Να αρχισεις να προσγειωνεσαι σιγα σιγα
Ο αλεξης φλερταρει και δευτερη 4ετια.
Μη μας χαλας την αριστερη μας καλοπεραση
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Να αρχισεις να προσγειωνεσαι σιγα σιγα
Ο αλεξης φλερταρει και δευτερη 4ετια.
Μη μας χαλας την αριστερη μας καλοπεραση

εγώ παίκτη μου χρήμα έχω και θα έχω... κάθε μήνα θα φέρνω τέσσερα χιλιάρικα στην Ελλάδα, έχω και δύο (ίσως και παραπάνω αν το κυνηγήσω) από εισοδήματα και είμαι πασάς... και φόρο φυσικά μόνο στα δύο χιλιάρικα...
 

funkyxxxxx

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Μαρ 2014
Μηνύματα
1.560
Κριτικές
1
Like
3.193
Πόντοι
456
Λοιπόν για να τελειώνουμε με το θέμα της αμερικάνικης πολυεθνικής με τα πειρατικά ι.χ. που και με αυτον αλλα και με το προηγουμενο νομο εκανε υποκλοπη μεταφορικου εργου απο τους ταριφες:

1) Καμια νεα θεση εργασιας δε δημιουργουσε , για καθε εναν οδηγο που πηγαινε να δουλεψει εκει, υπηρχε αντιστοιχα ενας ταριφας που η πουλουσε η παρατουσε η ξενοικιαζε το ταξι . Κι αυτο διοτι καμια νεα αναγκη δε καλυπτε αλλα ουτε και καποια καινοτομια αποτελουσε . Την κληση ειτε απο τηλεφωνο ειτε απο εφαρμογη ραδιοταξι οπου μπορεις να δεις ολα τα στοιχεια του οδηγου και του οχηματος ωστε να νοιωθεις ασφαλης την εχουν πλεον σχεδον ολα τα ραδιοταξι. Απλως μετεφερε την πιτα, μιας ηδη κορεσμενης απο παρα πολλα ταξι αγορας, απο το ταριφα και απο τα εσοδα του κρατους απ τη φορολογια αλλα και το φπα στο κομιστρο προς τα νησια φιτζι οπου φορολογειται η google. Μιλαμε δηλαδη για ανακυκλωση - αντικατασταση θεσεων εργασιας προς οφελος του ισχυρου μονοπωλειου.

2) Κανενα οφελος δεν ειχε ο καταναλωτης απο τη λειτουργια της. Το αντιθετο, σε οσες πολεις των ΗΠΑ επικρατησε και εδιωξε τα ταξι το κομιστρο της τριπλασιαστηκε μεσα σε λιγους μηνες απο το παλιο των ταξι που πλεον δεν υπηρχαν . Ηδη χρεώνει στην Ελλαδα ακριβως το ίδιο με το ταξι. Χωρις καν να εχει επικρατησει κι ενω ξεκινησε πιο φτηνα. Φανταστειτε να επικρατησει . Για το θεο σας δηλαδη καινοτομα και αξια εμπισροσυνης μια εταιρεια που χρεωνει τους πελατες της με εφαρμογη- ταξιμετρο που τη κατεβαζε ο καθε οδηγος στο κινητο του απ τις δεκαδες που υπαρχουν στο google store ? Χωρις να ελεγχεται απο πουθενα αυτο !!!

3) Επειδη κατευθειαν ως uber δε μπορουσε να λειτουργησει εβρισκε το παραθυρακι με τα γραφεια ενοικιασεως ιχ . Στη πιατσα ολοι ξερουν πως τετοια γραφεια μαιμου ιδρυσαν πολλοι γνωστοι μαυραγοριτες χρυσου απ το κεντρο της αθηνας που ηθελα να χωθουν στο τουρισμο . Η σαπιλα του ντουνια παρουσιαζεται ως καινοτομια . Μεσα στα ανταλλακτηρια χρυσου πηγαιναν τα 18 χρονα και τους πετουσαν ενα κλειδι κι ενα yaris κι εβγαιναν στους δρομους για να πανε τα παιδια σας διαδρομες . Εχουν συλληφθει πανω απο 100 οδηγοι απο αυτους με καθε πιθανη κι απιθανη παραβαση . Απο χωρις διπλωμα μεχρι σεξουαλικες παρενοχλησεις . Ουσιαστικα αν σου τυχει κατι με uber στην Ελλαδα θα πρεπει να βρεις ακρη πρωτα με τον μαυραγοριτη που εχει ιδρυσει σε μια νυχτα " γραφειο ενοικιασεως ιχ" και μετα με μια αορατη εταιρεια με εδρα και γραφεια καπου στο διαδιδκτυο , στο ιντερνετς καλε . Μιλαμε για την απολυτη διασφαλιση σας σε περιπτωση ατυχηματος, κλοπης, απολεσθεντος αντικειμενου κτλ κτλ . Πρακτικα μιλαμε για τρεις φορες πιο επικινδυνα απο το να παρεις το χειροτερο λεχριτη της πιατσας .

4) Μιλαμε για ενα εργασιακο κατεργο οπου πιτσιρικαδες των 580 ευρω ζητουν αδεια απο το κεντρο μεχρι και για να πανε τουαλετα . Απο που κι ως που προκυπτει το οποιοδηποτε κερδος για την οικονομια η τον πολιτη επειδη αντικαθιστας εναν ταριφα, που εισφερει ενα χιλιαρικο το μηνα στον κρατικο προυπολογισμο απο φορολογια εισοδηματος και φπα, με εναν εργαζομενο πολυεθνικης που με τα προγραμματα εσπα κτλ ακομα και το ικα επιδοτουμενο το εχει και δεν εισφερει πουθενα ?

5) Οι οδηγοι της πολυεθνικης ηταν ΟΛΟΙ (σχεδον γιατι πιαστηκαν ακομα και χωρις) με απλο ερασιτεχνικο διπλωμα και οχι με επαγγελματικο οπως ο ταριφας, η ασφαλεια των οχηματων της ηταν η απλη του ιχ που δεν αναγνωριζει νομικες ευθυνες προς τριτους και τραυματισμους ενω και στα ψιλα γραμματα του κανονισμου της uber το αναφερει πως δε φερει παραμικρη ευθυνη για τραυματισμο. Λογικο οταν ο ταριφας σκαει 150 ευρω το μηνα για την ασφαλεια του οχηματος , οσα δηλαδη δινει το ιχ για ολο το ετος.

6) Ολοι εχουμε τυχει σε λεχριτες , καραγκιοζηδες, κλεφτες, βρωμιαρηδες ξερολες, σπαστικους , κακους , επικινδυνους ταριφες . ΟΛΟΙ .. Να υποθεσω πως δεν μας εχει εξετασει αληταρας γιατρος , ουτε μας εχει κανει μπινια υδραυλικος , ουτε εχουμε κατσει σε βρωμικη καφετερεια .Ε τοτε να ανοιγουν ολα τα μαγαζια εστιασης χωρις αδεια κι ελεγχο απο το υγειονομικο και τις αρμοδιες υπηρεσιες επειδη μας ετυχε και πηγαμε σε κακη καφετερεια με αναγωγους σερβιτορους . Θα τα ελεγχει ο ανταγωνισμος και η ιδια η εταιρεια που εχει τις καφετερειες απο μονη της. Αυτο ακριβως ισχυριζεται η uber .

7) Στις μισες ευρωπαικες πρωτευουσες που λειτουργουν αψογα το τουριστικο αλλα και το μεταφορικο τους εργο ,η εφαρμογη της εχει μπλοκαριστει απο τις αρμοδιες αρχες. Δε ξερουν οι κουτοφραγκοι αλλα ξερει ο Γιωργακης απο το Νεο Φαληρο γιατι εφυγε απο το Γκαζι με το μωρο γλυτωνοντας εναμιση ευρω απο τη διπλη τη νυχτα. Επισης ξερει ο ΣΚΑΙ και η Καθημερινη που τοσο πολυ αλλωστε στεκονται διπλα στα δικαιωματα του εργαζομενου, του πολιτη και του καταναλωτη.

 

kostas8000

Μέλος
Εγγρ.
7 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.222
Like
181
Πόντοι
16
Λοιπόν για να τελειώνουμε με το θέμα της αμερικάνικης πολυεθνικής με τα πειρατικά ι.χ. που και με αυτον αλλα και με το προηγουμενο νομο εκανε υποκλοπη μεταφορικου εργου απο τους ταριφες:

1) Καμια νεα θεση εργασιας δε δημιουργουσε , για καθε εναν οδηγο που πηγαινε να δουλεψει εκει, υπηρχε αντιστοιχα ενας ταριφας που η πουλουσε η παρατουσε η ξενοικιαζε το ταξι . Κι αυτο διοτι καμια νεα αναγκη δε καλυπτε αλλα ουτε και καποια καινοτομια αποτελουσε . Την κληση ειτε απο τηλεφωνο ειτε απο εφαρμογη ραδιοταξι οπου μπορεις να δεις ολα τα στοιχεια του οδηγου και του οχηματος ωστε να νοιωθεις ασφαλης την εχουν πλεον σχεδον ολα τα ραδιοταξι. Απλως μετεφερε την πιτα, μιας ηδη κορεσμενης απο παρα πολλα ταξι αγορας, απο το ταριφα και απο τα εσοδα του κρατους απ τη φορολογια αλλα και το φπα στο κομιστρο προς τα νησια φιτζι οπου φορολογειται η google. Μιλαμε δηλαδη για ανακυκλωση - αντικατασταση θεσεων εργασιας προς οφελος του ισχυρου μονοπωλειου.

2) Κανενα οφελος δεν ειχε ο καταναλωτης απο τη λειτουργια της. Το αντιθετο, σε οσες πολεις των ΗΠΑ επικρατησε και εδιωξε τα ταξι το κομιστρο της τριπλασιαστηκε μεσα σε λιγους μηνες απο το παλιο των ταξι που πλεον δεν υπηρχαν . Ηδη χρεώνει στην Ελλαδα ακριβως το ίδιο με το ταξι. Χωρις καν να εχει επικρατησει κι ενω ξεκινησε πιο φτηνα. Φανταστειτε να επικρατησει . Για το θεο σας δηλαδη καινοτομα και αξια εμπισροσυνης μια εταιρεια που χρεωνει τους πελατες της με εφαρμογη- ταξιμετρο που τη κατεβαζε ο καθε οδηγος στο κινητο του απ τις δεκαδες που υπαρχουν στο google store ? Χωρις να ελεγχεται απο πουθενα αυτο !!!

3) Επειδη κατευθειαν ως uber δε μπορουσε να λειτουργησει εβρισκε το παραθυρακι με τα γραφεια ενοικιασεως ιχ . Στη πιατσα ολοι ξερουν πως τετοια γραφεια μαιμου ιδρυσαν πολλοι γνωστοι μαυραγοριτες χρυσου απ το κεντρο της αθηνας που ηθελα να χωθουν στο τουρισμο . Η σαπιλα του ντουνια παρουσιαζεται ως καινοτομια . Μεσα στα ανταλλακτηρια χρυσου πηγαιναν τα 18 χρονα και τους πετουσαν ενα κλειδι κι ενα yaris κι εβγαιναν στους δρομους για να πανε τα παιδια σας διαδρομες . Εχουν συλληφθει πανω απο 100 οδηγοι απο αυτους με καθε πιθανη κι απιθανη παραβαση . Απο χωρις διπλωμα μεχρι σεξουαλικες παρενοχλησεις . Ουσιαστικα αν σου τυχει κατι με uber στην Ελλαδα θα πρεπει να βρεις ακρη πρωτα με τον μαυραγοριτη που εχει ιδρυσει σε μια νυχτα " γραφειο ενοικιασεως ιχ" και μετα με μια αορατη εταιρεια με εδρα και γραφεια καπου στο διαδιδκτυο , στο ιντερνετς καλε . Μιλαμε για την απολυτη διασφαλιση σας σε περιπτωση ατυχηματος, κλοπης, απολεσθεντος αντικειμενου κτλ κτλ . Πρακτικα μιλαμε για τρεις φορες πιο επικινδυνα απο το να παρεις το χειροτερο λεχριτη της πιατσας .

4) Μιλαμε για ενα εργασιακο κατεργο οπου πιτσιρικαδες των 580 ευρω ζητουν αδεια απο το κεντρο μεχρι και για να πανε τουαλετα . Απο που κι ως που προκυπτει το οποιοδηποτε κερδος για την οικονομια η τον πολιτη επειδη αντικαθιστας εναν ταριφα, που εισφερει ενα χιλιαρικο το μηνα στον κρατικο προυπολογισμο απο φορολογια εισοδηματος και φπα, με εναν εργαζομενο πολυεθνικης που με τα προγραμματα εσπα κτλ ακομα και το ικα επιδοτουμενο το εχει και δεν εισφερει πουθενα ?

5) Οι οδηγοι της πολυεθνικης ηταν ΟΛΟΙ (σχεδον γιατι πιαστηκαν ακομα και χωρις) με απλο ερασιτεχνικο διπλωμα και οχι με επαγγελματικο οπως ο ταριφας, η ασφαλεια των οχηματων της ηταν η απλη του ιχ που δεν αναγνωριζει νομικες ευθυνες προς τριτους και τραυματισμους ενω και στα ψιλα γραμματα του κανονισμου της uber το αναφερει πως δε φερει παραμικρη ευθυνη για τραυματισμο. Λογικο οταν ο ταριφας σκαει 150 ευρω το μηνα για την ασφαλεια του οχηματος , οσα δηλαδη δινει το ιχ για ολο το ετος.

6) Ολοι εχουμε τυχει σε λεχριτες , καραγκιοζηδες, κλεφτες, βρωμιαρηδες ξερολες, σπαστικους , κακους , επικινδυνους ταριφες . ΟΛΟΙ .. Να υποθεσω πως δεν μας εχει εξετασει αληταρας γιατρος , ουτε μας εχει κανει μπινια υδραυλικος , ουτε εχουμε κατσει σε βρωμικη καφετερεια .Ε τοτε να ανοιγουν ολα τα μαγαζια εστιασης χωρις αδεια κι ελεγχο απο το υγειονομικο και τις αρμοδιες υπηρεσιες επειδη μας ετυχε και πηγαμε σε κακη καφετερεια με αναγωγους σερβιτορους . Θα τα ελεγχει ο ανταγωνισμος και η ιδια η εταιρεια που εχει τις καφετερειες απο μονη της. Αυτο ακριβως ισχυριζεται η uber .

7) Στις μισες ευρωπαικες πρωτευουσες που λειτουργουν αψογα το τουριστικο αλλα και το μεταφορικο τους εργο ,η εφαρμογη της εχει μπλοκαριστει απο τις αρμοδιες αρχες. Δε ξερουν οι κουτοφραγκοι αλλα ξερει ο Γιωργακης απο το Νεο Φαληρο γιατι εφυγε απο το Γκαζι με το μωρο γλυτωνοντας εναμιση ευρω απο τη διπλη τη νυχτα. Επισης ξερει ο ΣΚΑΙ και η Καθημερινη που τοσο πολυ αλλωστε στεκονται διπλα στα δικαιωματα του εργαζομενου, του πολιτη και του καταναλωτη.


:hi: :hi: :hi:
 

funkyxxxxx

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Μαρ 2014
Μηνύματα
1.560
Κριτικές
1
Like
3.193
Πόντοι
456
Μας αποστόμωσες τύπε...
Πάω να καλεσω βρωμοταξί τώρα για να στηρίξω τα συμφαιροντα της χώρας μου..Αν μου τύχει κάτι είμαι σίγουρος ότι θα αποζημιωθω 100% όπως σε όλες τις υπόλοιπες χώρες του κόσμου,άλλωστε δεν έχω κάτι να φοβηθώ διότι τα οχήματα τους είναι τελευταίας τεχνολογίας και ασφαλείας (15 ετών και πάνω κατά μέσο όρο) και οι οδηγοί είναι επαγγελματίες (με όλη την σημασία της λεξεως) με επαγγελματικό όχημα που τυγχάνει να μοιάζει με ΙΧ και θελει εξειδικευμένες γνώσεις οδήγησης και συντήρησης (σαν τους πιλοτους ας πούμε) που είμαι σίγουρος ότι τις γνωρίζουν και τις τηρούν ΟΛΟΙ οι ταρίφες της Ελλάδος.  :hi:

ΥΓ
Εσυ πάρε ταξί αν θες,εγώ και μερικοί άλλοι θα θέλαμε να έχουμε την επιλογή να πάρουμε κάτι άλλο (με δικό μας ρίσκο)  το οποίο δεν είναι σωστό να μου το απαγορεύεις εσυ και οποιοδήποτε άλλο αρχιδι γιατί έχει συμφέροντα.
Τα μόνα αρχιδια που εχουμε εδω περα ειναι αυτα που εχουμε αναμεσα στα ποδια μας.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom