Λοιπόν για να τελειώνουμε με το θέμα της αμερικάνικης πολυεθνικής με τα πειρατικά ι.χ. που και με αυτον αλλα και με το προηγουμενο νομο εκανε υποκλοπη μεταφορικου εργου απο τους ταριφες:
1) Καμια νεα θεση εργασιας δε δημιουργουσε , για καθε εναν οδηγο που πηγαινε να δουλεψει εκει, υπηρχε αντιστοιχα ενας ταριφας που η πουλουσε η παρατουσε η ξενοικιαζε το ταξι . Κι αυτο διοτι καμια νεα αναγκη δε καλυπτε αλλα ουτε και καποια καινοτομια αποτελουσε . Την κληση ειτε απο τηλεφωνο ειτε απο εφαρμογη ραδιοταξι οπου μπορεις να δεις ολα τα στοιχεια του οδηγου και του οχηματος ωστε να νοιωθεις ασφαλης την εχουν πλεον σχεδον ολα τα ραδιοταξι. Απλως μετεφερε την πιτα, μιας ηδη κορεσμενης απο παρα πολλα ταξι αγορας, απο το ταριφα και απο τα εσοδα του κρατους απ τη φορολογια αλλα και το φπα στο κομιστρο προς τα νησια φιτζι οπου φορολογειται η google. Μιλαμε δηλαδη για ανακυκλωση - αντικατασταση θεσεων εργασιας προς οφελος του ισχυρου μονοπωλειου.
2) Κανενα οφελος δεν ειχε ο καταναλωτης απο τη λειτουργια της. Το αντιθετο, σε οσες πολεις των ΗΠΑ επικρατησε και εδιωξε τα ταξι το κομιστρο της τριπλασιαστηκε μεσα σε λιγους μηνες απο το παλιο των ταξι που πλεον δεν υπηρχαν . Ηδη χρεώνει στην Ελλαδα ακριβως το ίδιο με το ταξι. Χωρις καν να εχει επικρατησει κι ενω ξεκινησε πιο φτηνα. Φανταστειτε να επικρατησει . Για το θεο σας δηλαδη καινοτομα και αξια εμπισροσυνης μια εταιρεια που χρεωνει τους πελατες της με εφαρμογη- ταξιμετρο που τη κατεβαζε ο καθε οδηγος στο κινητο του απ τις δεκαδες που υπαρχουν στο google store ? Χωρις να ελεγχεται απο πουθενα αυτο !!!
3) Επειδη κατευθειαν ως uber δε μπορουσε να λειτουργησει εβρισκε το παραθυρακι με τα γραφεια ενοικιασεως ιχ . Στη πιατσα ολοι ξερουν πως τετοια γραφεια μαιμου ιδρυσαν πολλοι γνωστοι μαυραγοριτες χρυσου απ το κεντρο της αθηνας που ηθελα να χωθουν στο τουρισμο . Η σαπιλα του ντουνια παρουσιαζεται ως καινοτομια . Μεσα στα ανταλλακτηρια χρυσου πηγαιναν τα 18 χρονα και τους πετουσαν ενα κλειδι κι ενα yaris κι εβγαιναν στους δρομους για να πανε τα παιδια σας διαδρομες . Εχουν συλληφθει πανω απο 100 οδηγοι απο αυτους με καθε πιθανη κι απιθανη παραβαση . Απο χωρις διπλωμα μεχρι σεξουαλικες παρενοχλησεις . Ουσιαστικα αν σου τυχει κατι με uber στην Ελλαδα θα πρεπει να βρεις ακρη πρωτα με τον μαυραγοριτη που εχει ιδρυσει σε μια νυχτα " γραφειο ενοικιασεως ιχ" και μετα με μια αορατη εταιρεια με εδρα και γραφεια καπου στο διαδιδκτυο , στο ιντερνετς καλε . Μιλαμε για την απολυτη διασφαλιση σας σε περιπτωση ατυχηματος, κλοπης, απολεσθεντος αντικειμενου κτλ κτλ . Πρακτικα μιλαμε για τρεις φορες πιο επικινδυνα απο το να παρεις το χειροτερο λεχριτη της πιατσας .
4) Μιλαμε για ενα εργασιακο κατεργο οπου πιτσιρικαδες των 580 ευρω ζητουν αδεια απο το κεντρο μεχρι και για να πανε τουαλετα . Απο που κι ως που προκυπτει το οποιοδηποτε κερδος για την οικονομια η τον πολιτη επειδη αντικαθιστας εναν ταριφα, που εισφερει ενα χιλιαρικο το μηνα στον κρατικο προυπολογισμο απο φορολογια εισοδηματος και φπα, με εναν εργαζομενο πολυεθνικης που με τα προγραμματα εσπα κτλ ακομα και το ικα επιδοτουμενο το εχει και δεν εισφερει πουθενα ?
5) Οι οδηγοι της πολυεθνικης ηταν ΟΛΟΙ (σχεδον γιατι πιαστηκαν ακομα και χωρις) με απλο ερασιτεχνικο διπλωμα και οχι με επαγγελματικο οπως ο ταριφας, η ασφαλεια των οχηματων της ηταν η απλη του ιχ που δεν αναγνωριζει νομικες ευθυνες προς τριτους και τραυματισμους ενω και στα ψιλα γραμματα του κανονισμου της uber το αναφερει πως δε φερει παραμικρη ευθυνη για τραυματισμο. Λογικο οταν ο ταριφας σκαει 150 ευρω το μηνα για την ασφαλεια του οχηματος , οσα δηλαδη δινει το ιχ για ολο το ετος.
6) Ολοι εχουμε τυχει σε λεχριτες , καραγκιοζηδες, κλεφτες, βρωμιαρηδες ξερολες, σπαστικους , κακους , επικινδυνους ταριφες . ΟΛΟΙ .. Να υποθεσω πως δεν μας εχει εξετασει αληταρας γιατρος , ουτε μας εχει κανει μπινια υδραυλικος , ουτε εχουμε κατσει σε βρωμικη καφετερεια .Ε τοτε να ανοιγουν ολα τα μαγαζια εστιασης χωρις αδεια κι ελεγχο απο το υγειονομικο και τις αρμοδιες υπηρεσιες επειδη μας ετυχε και πηγαμε σε κακη καφετερεια με αναγωγους σερβιτορους . Θα τα ελεγχει ο ανταγωνισμος και η ιδια η εταιρεια που εχει τις καφετερειες απο μονη της. Αυτο ακριβως ισχυριζεται η uber .
7) Στις μισες ευρωπαικες πρωτευουσες που λειτουργουν αψογα το τουριστικο αλλα και το μεταφορικο τους εργο ,η εφαρμογη της εχει μπλοκαριστει απο τις αρμοδιες αρχες. Δε ξερουν οι κουτοφραγκοι αλλα ξερει ο Γιωργακης απο το Νεο Φαληρο γιατι εφυγε απο το Γκαζι με το μωρο γλυτωνοντας εναμιση ευρω απο τη διπλη τη νυχτα. Επισης ξερει ο ΣΚΑΙ και η Καθημερινη που τοσο πολυ αλλωστε στεκονται διπλα στα δικαιωματα του εργαζομενου, του πολιτη και του καταναλωτη.