Νέα

Βοήθεια για service αυτοκινήτου...

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

giorgos58

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Αυγ 2008
Μηνύματα
13.713
Κριτικές
1
Like
6
Πόντοι
166
Πρωτού δώσετε τα ευρωπουλάκια σας, κάντε μια καλή έρευνα αγοράς. Έψαχνα φανοποιείο για ζημιές στην πόρτα και πήρα τιμές από 200 ευρώ έως 450!!!!!!!!   Μερικα μαστόρια το έχουν παρακάνει. Λές και είμαστε οι Ωνάσηδες. Έλεος δλδ. Να σας ρωτήσω κάτι ακόμα. Σκέφτομαι να βάλω ιμιτασιόν ηλεκτρικό καθρέφτη σε ένα καινούριο golf. Λέτε να υπάρχει πρόβλημα με την εγγύηση? Εξωτερικά θα είναι ίδιος? Ευχαριστώ πολύ.
Τι προβλημα να υπαρχη δεν εχει σχεση ο καθρεφτης με τα αλλα μερη του αυτ/νητου που ειναι στην εγγυηση
 

o palios

Μέλος
Εγγρ.
18 Οκτ 2007
Μηνύματα
953
Like
2
Πόντοι
6
αμα αρχισω ν αλεω για συνεργεια ....
παντως μια φορα παλια στο Θεοχαρακη ΝΙΣΣΑΝ μου πηραν μια περιουσια και μεσα στα αλλα μου ειχαν βαλει ισπανικα τακακια μπρος πισω.
θορυβος ,δεν πιανανε και στις 2.000 πηγα και τ αλλαξα .
 

SUBARAKIAS

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
79
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
0
Η εγγύηση σύμφωνα με τις οδηγίες τις Ευρωπαικής Ένωσης δεν χάνεται ακόμα και αν μπει after market ανταλλακτικό - που είναι όμως σύμφωνο με το αντίστοιχο ΟΕΜ - ακόμα και από μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο ...

Η μπανανία μας είναι από τις λίγες Ευρωπαικές χώρες που έχουν "περάσει" με το έτσι θέλω την λογική ότι είσαι υποχρεωμένος να κάνεις τα σερβις ΜΟΝΟ σε εξουσιοδοτημένα και μόνο με γνήσια ανταλλακτικά ... προκειμένουν να μην χάσεις την εγγύηση ...

Βέβαια αυτό θα ισχύει μόνο μέχρι τα 2010 γιατί μετά από μεγάλες πιέσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών το παραπάνω μάλλον θα αλλάξει ... στους Έλληνες μικρή διαφορά θα κάνει μιας και οι περισσότεροι απλά το αγνοούσαν ...
 

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.355
Πόντοι
4.765
Είναι υπερβολικό να αλλάζεις ιμάντα στα 10.000χλμ.Το κάθε αμάξι έρχεται με ένα βιβλιαράκι στο οποίο λέει πότε πρέπει να γίνεται τι.Εφόσαν βάζεις γνήσια ανταλλακτικά σε νευραλγικά σημεία,δεν έχεις ανάγκη.Παράδειγμα,καθρέπτη μπορείς να βάλεις και ιμιτασιόν,αλλά ιμάντα εκκεντροφόρου μόνο γνήσιο έστω και αν κοστίζει λίγο παραπάνω.Συνήθως η διαφορά στα ανταλλακτικά είναι μικρή.Στην εργατοώρα σε γαμάνε οι αντιπροσωπείες...
δεν ειπα να αλλαζεις ιμαντα καθε 10.000χλμ αλλα ΝΑ ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΖΕΙς ΚΑΘΕ 10.000 ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!!!πρεπει καθε 10.000χλμ να τον κοιτας αν ειναι τεντομενος.αν οχι πηγαινεις στο συνεργειο και στον τεντονουν.τα βιβλια του σερβις λενε αλλαγη καθε 75.000χλμ (συνηθως)μετα της 50.000χλμ ομως ο ιμαντας και φαγωμενος να μην ειναι εχει ξεραθει.καλο ειναι στις 45.000-50.000χλμ να τον αλλαζεις.
 

loytsos

Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2009
Μηνύματα
9.446
Like
3
Πόντοι
66
Σχετικά με τον ιμάντα του εκκεντροφόρου μια γενική συμβούλη είναι να αλλάζεται γύρω στα 40.000-50.000 χλμ ή περίπου ανά 2 χρόνια. Οτι έρθει πρώτο. Οσο για τον ιμάντα της φτερωτής/ δυναμό /aircondition καλό είναι να αλλάζεται κάθε χρόνο 1)διοτι έχουν μεγάλο φορτίο λόγω του κλιματισμού 2) και δεν είναι ακριβός 3) η κάθε μάρκα έχει πλέον ιδιαίτερο τύπο που δεν τον βρίσκεις  στα βενζινάδικα όπως τα παλιά τα χρόνια 4) δεν ισχύει το κόλπο του καλσόν λόγω των τροχαλιών που χρησιμοποιούνται πλέον( οι καινούργιες έχουν παρράλληλες 4-6 αυλακώσεις και όχι εσοχή τύπoυ V Ετσι αν σου κοπεί  την έκατσες την βάρκα. Πάντα συμβουλευόμαστε  το Owners Manual
Kαλή σας ημέρα
 

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.355
Πόντοι
4.765
εξαρταται απο το αυτοκινητο.το καθε αυτοκινητο ειναι διαφορετικο.Για το δικο μου lada vaz21093i το βιβλιο του λεει για τον ιμαντα του εκεντροφορου τεντωμα καθε 25000χλμ και αλλαγη στις 75.000.στην πραξη  75.000χλμ ειναι το οριο.ο ιμαντας εχει ξεραθει τελειως και μπορει να κωπει.το καλητερο ειναι να τον αλλαζει κανεις καθε 40.000-45χλμ.για τον ιμαντα του δυναμο δεν δινει οδηγιες.οι μαστορες λενε αν αρχισει να σφυριζει αλλαζτε τον.εγω εχω κανει 180.000χλμ τον κοιταω συχνα αλλα δεν χρειαστηκε ακομα να τον αλλαξω.---οσο για το  air condition και να ειχα δεν θα μπορουσα να το χρησημοποιησω γιατι με πιανει αλεργεια.ακομα και οταν ειχα volvo που ειχε air condition δεν το εβαζα ποτε γιατι με επιανε δυσπνεια!οποτε για τους ιμαντες του δεν μπορω να ξερω?----παντος ο μαστορας οσο καλος και να ειναι δεν ειναι σιγουρο οτι θα βρει ολες της βλαβες.εκτος αν παρει τ'αμαξι και κανει 30-40χλμ.εκτος απο τα τυπικα εσεις πρεπει να του πειτε περιπου τι δεν ακουγεται καλα για να το κοιταξει
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
ο μάστορας δεν είναι θεός για να σου τα πει όλα.
άλλοστε το αυτάκι μας κυρίως πρέπει να δουλεύει μέσα στο αμάξι.
οποιοσδήποτε ασυνήθηστος θόρυβος πρέπιε να εντοπίζεται.
ειδικά από τα ρουλεμάν των τροχών, την κακή λειρουργία του κινητήρα, ακόμα και των αμορτησέρ.

επίσης όσοι έχετε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα να αλλάξετε τον θερμοστάτη του ψυγείου
 

giorgos58

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Αυγ 2008
Μηνύματα
13.713
Κριτικές
1
Like
6
Πόντοι
166
για ποιο λογο πρεπει να γινει αυτο? :think: :think: :think:
Ως συνηθως ερχονται τα αυτ/νητα απο ποιο κρυες χωρες και εχουν θερμοσταση μεγαλο σε βαθμους,βαζουμε με λιγοτερους βαθμους να μην εχουμε προβλημα υπερθερμανσης κινητηρα
 

Επισκέπτης
ο μάστορας δεν είναι θεός για να σου τα πει όλα.
άλλοστε το αυτάκι μας κυρίως πρέπει να δουλεύει μέσα στο αμάξι.
οποιοσδήποτε ασυνήθηστος θόρυβος πρέπιε να εντοπίζεται.
ειδικά από τα ρουλεμάν των τροχών, την κακή λειρουργία του κινητήρα, ακόμα και των αμορτησέρ.

επίσης όσοι έχετε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα να αλλάξετε τον θερμοστάτη του ψυγείου
πως να δουλεψει το αυτι τους,αμα εχουν στην τσιτα τα γαιδουρινα subwoofers???
τ' αμορτισερ πρεπει να τα καταλαβαινουν κυριως απο το φρεναρισμα..
αν περιμενουν να τ' ακουσουν,γαματα..
ισως πανε κατευθειαν στο "χους εις χουν"
 

Συνημμένα

  • g_01257829.jpg
    g_01257829.jpg
    9,3 KB · Εμφανίσεις: 13

milfslover

Μέγας
Εγγρ.
22 Φεβ 2008
Μηνύματα
3.357
Κριτικές
13
Like
38
Πόντοι
4.175
παιδεσ θελω να ρωτησω γνωριζει κανεισ πωσ θα προσθεσω βαλβολινεσ στο κιβωτιο ταχυτητων στο αμαξι;
 

Duracell

Τιμημένος
Εγγρ.
18 Οκτ 2005
Μηνύματα
8.672
Like
86
Πόντοι
66
παιδεσ θελω να ρωτησω γνωριζει κανεισ πωσ θα προσθεσω βαλβολινεσ στο κιβωτιο ταχυτητων στο αμαξι;

Να πας σ' ένα συνεργείο! Κλέφτες θα γίνουν? :2funny:

Πέρα από την πλάκα... σχετική συζήτηση εδώ
 

giorgos58

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Αυγ 2008
Μηνύματα
13.713
Κριτικές
1
Like
6
Πόντοι
166
παιδεσ θελω να ρωτησω γνωριζει κανεισ πωσ θα προσθεσω βαλβολινεσ στο κιβωτιο ταχυτητων στο αμαξι;
Φιλε δεν ειναι ευκολο να βαλης την βαλβολινη μονος σου αν δεν εχεις βαλβολινιερα μιας και η ταπα βρισκεται στο πλαι
 

milfslover

Μέγας
Εγγρ.
22 Φεβ 2008
Μηνύματα
3.357
Κριτικές
13
Like
38
Πόντοι
4.175

o palios

Μέλος
Εγγρ.
18 Οκτ 2007
Μηνύματα
953
Like
2
Πόντοι
6
δε γινεται ,συνεργειο Η βενζιναδικο
 

milfslover

Μέγας
Εγγρ.
22 Φεβ 2008
Μηνύματα
3.357
Κριτικές
13
Like
38
Πόντοι
4.175
γιατι ειναι τοσο πακετο;
 

Tarasch

Μέγας
Εγγρ.
14 Δεκ 2007
Μηνύματα
758
Κριτικές
11
Like
52
Πόντοι
4.165
δε γινεται ,συνεργειο Η βενζιναδικο
ε βεβαια δε γινετε αφου οταν ξεβιδωσεις τη ταπα πληροσης η βαλβολινη θα χυνετε μεχρι να βιδωθει ο σωληνας της πρεσσας συμπληρωσης.
 

Tarasch

Μέγας
Εγγρ.
14 Δεκ 2007
Μηνύματα
758
Κριτικές
11
Like
52
Πόντοι
4.165
και καλυτερα την αλλαζεις με μια καλης ποιοτητας για να κρατησει αρκετα χλμ.
 

Anal-yst

Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2009
Μηνύματα
302
Like
0
Πόντοι
1
φιλε γινεται ...αλλα θα γινης χαλια...πρεπη να πεσης απο κατω και αν το αμαξι ειναι χαμηλο....ισως θελη σηκωμα...ασε που χρειαζετε βαλβολινιερα...(ειδικη τρομπα)...παντως η ταπα ειναι στο πλαι του σασμαν...η κατω ταπα ειναι για να στραγγιξη σε περιπτωση αλλαγης...αυτα
 

Anal-yst

Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2009
Μηνύματα
302
Like
0
Πόντοι
1
α η ταπα πληρωσης (στο πλαι) ειναι και οριο σταθμης...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom