Νέα

Βοήθεια για service αυτοκινήτου...

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
Για "σπάστο" τύπε.

αυτό με το facelift

btw έκανα μια μέτρηση με ένα παπαράκι obd2 και χρησιμοποίησα το torque από android και δεν μου έβγαλε κανένα πρόβλημα από το ecu ούτε είχε τίποτα μέσα στα error logs.

Test report:
------------------
TID:$01 CID:$01
- Rich to Lean sensor threshold voltage(constant)
Max: 95
Test result value: 22
PASS
----
TID:$02 CID:$01
- Lean to Rich sensor threshold voltage(constant)
Min: 50
Test result value: 255
PASS
----
TID:$09 CID:$04
- Time between sensor transitions(calculated)
Max: 69
Test result value: 26
PASS
----
TID:$0a CID:$04
- Sensor period(calculated)
Min: 60
Test result value: 87
PASS
----
TID:$0b CID:$04
- EWMA Misfire counts (average) for last 10 drive cycles
Max: 31
Test result value: 25
PASS
----
TID:$0c CID:$04
- Misfire counts for last/current driving cycles(calculated)
Max: 199
Test result value: 25
PASS
----
TID:$19 CID:$06
-
Min: 3
Test result value: 19
PASS
----
TID:$1a CID:$06
-
Min: 68
Test result value: 68
PASS
----
TID:$1b CID:$06
-
Max: 55
Test result value: 29
PASS
----
TID:$1c CID:$06
-
Max: 199
Test result value: 84
PASS
----
TID:$29 CID:$08
-
Max: 235
Test result value: 38
PASS
----
TID:$2a CID:$08
-
Min: 6
Test result value: 38
PASS
----
TID:$2d CID:$0a
-
Max: 235
Test result value: 40
PASS
----
TID:$2e CID:$0a
-
Min: 6
Test result value: 41
PASS
----
TID:$31 CID:$0c
-
Min: 4
Test result value: 7
PASS
----
TID:$32 CID:$0c
-
Min: 5
Test result value: 5
PASS
----
TID:$33 CID:$0c
-
Min: 15
Test result value: 255
PASS
----
TID:$34 CID:$0c
-
Min: 160
Test result value: 255
PASS
----


End of report.
 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.196
Like
767
Πόντοι
146
λοιπόν,
   έχω ένα P11-144 τους τελευταίους μήνες μου παρουσιάζει πρόβλημα με το ρελαντί, έκανα τα Χριστούγεννα ένα καθαρισμό της πεταλούδας αλλά παπάρια, το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει.... δε με ενοχλεί τόσο, γιατί δεν το αφήνω να σβήσει όταν πέφτει στις στροφές του ρελαντί.
σήμερα προσπάθησα να το ζορίσω λίγο, αλλά αρνείται να ανέβει πάνω από τις 4.500 στροφές, βασικά δεν υπάρχει ροπή μετά τις 4.500 στροφές.

όποια άποψη δεκτή.
Γιατι δεν πας σε συνεργειο;
Καταλυτης;Αισθητηρας λ ;
 

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.355
Πόντοι
4.765
Γιατι δεν πας σε συνεργειο;
Καταλυτης;Αισθητηρας λ ;
Δεν ξερω στην Ελλαδα εδω οι περισσοτεροι βγαζουν τους καταλυτες.Αν ειναι ΕΥΡΟ3 και πανω πρεπει να του αλλαξεις τον προγραμματισμο για να μην λαμβανει υποψη του το κομπιουτερ τα στοιχεια που δινουν οι αισθητηρες λ.Ενας πιο απλος και πιο φτηνος και δοκιμασμενος τροπος ειναι να βγαλεις τους αισθητηρες λ να παιρνουν αερα απο το δρομο ο αερας σιγουρα θα ειναι καθαροτερος απο τα καυσαερια μετα τον καταλυτη.
 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.196
Like
767
Πόντοι
146
Δεν ξερω στην Ελλαδα εδω οι περισσοτεροι βγαζουν τους καταλυτες.Αν ειναι ΕΥΡΟ3 και πανω πρεπει να του αλλαξεις τον προγραμματισμο για να μην λαμβανει υποψη του το κομπιουτερ τα στοιχεια που δινουν οι αισθητηρες λ.Ενας πιο απλος και πιο φτηνος και δοκιμασμενος τροπος ειναι να βγαλεις τους αισθητηρες λ να παιρνουν αερα απο το δρομο ο αερας σιγουρα θα ειναι καθαροτερος απο τα καυσαερια μετα τον καταλυτη.
:uglystupid: :uglystupid: :uglystupid:
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
όπως είπα και πιο πάνω P11-144
αυτό με τον 1.6 κινητήρα.

Δεν ξερω στην Ελλαδα εδω οι περισσοτεροι βγαζουν τους καταλυτες.Αν ειναι ΕΥΡΟ3 και πανω πρεπει να του αλλαξεις τον προγραμματισμο για να μην λαμβανει υποψη του το κομπιουτερ τα στοιχεια που δινουν οι αισθητηρες λ.Ενας πιο απλος και πιο φτηνος και δοκιμασμενος τροπος ειναι να βγαλεις τους αισθητηρες λ να παιρνουν αερα απο το δρομο ο αερας σιγουρα θα ειναι καθαροτερος απο τα καυσαερια μετα τον καταλυτη.
πολλά αυτοκίνητα εκεί γύρω στο 2000 και μετά έχουν αισθητήρες πριν και μετά τον καταλύτη, οπότε είναι πολύ δύσκολο να αγγίξεις τον καταλύτη.
 

harrypotter

Μέλος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
14
Like
14
Πόντοι
0
Η πεταλούδα σου ειναι με ντιζα η ηλεκτρογκαζο;
 

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.355
Πόντοι
4.765
όπως είπα και πιο πάνω P11-144
αυτό με τον 1.6 κινητήρα.
πολλά αυτοκίνητα εκεί γύρω στο 2000 και μετά έχουν αισθητήρες πριν και μετά τον καταλύτη, οπότε είναι πολύ δύσκολο να αγγίξεις τον καταλύτη.
Oλα τα αυτοκινητα εχουν αισθητηρες πριν και μετα τον καταλυτη (μιλαω για τους μπροστα καταλυτες εμενα εχει δυο καταλυτες μπροστα ενα για καθε τρεις κυλινδρους και εναν καταλυτη πισω).Ο αισθητηρας πριν τον καταλυτη δεν μας πειραζει το προβλημα δημιουργειται αν βγαλεις τον καταλυτη απο τον αισθητηρα που υπαρχει μετα τον καταλυτη.Οταν βγαλεις τον καταλυτη τα καυσαερια θα εχουνε μεγαλητερη περιεκτηκοτητα σε CO ο αισθητηρας θα το βλεπει και θα δινει τα στοιχεια στο κομπιουτερ και θα σου βγαζει λαθος και οι στροφες θα παιζουν και θα πηγαινει  :shit:.Πολυ φοβαμαι οτι στην Ελλαδα κανεις δεν θα ξερει να το προγραμματισει για να μην λαμβανει υποψη του το κομπιουτερ τον αισθητηρα λ.
 Οσο πιο καινουργιας γεννιας ειναι τοσο πιο δυσκολο ειναι να το προγραμματισεις.Το ΕΥΡΟ 5 ειναι πολυ πιο πολυπλοκο απο το ΕΥΡΟ 4 που ειναι το δικο μου αμαξι.
 
 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.196
Like
767
Πόντοι
146
όπως είπα και πιο πάνω P11-144
αυτό με τον 1.6 κινητήρα.
πολλά αυτοκίνητα εκεί γύρω στο 2000 και μετά έχουν αισθητήρες πριν και μετά τον καταλύτη, οπότε είναι πολύ δύσκολο να αγγίξεις τον καταλύτη.
Ωπ δεν το θυμομουν  :cheesy:
Ασε τι μαλακιες του Δημητρακη.Αν σε πιασουν στο κατασχουν επιτοπου .
Το να μην ανεβαζει στροφες μοιαζει με safe mode .Μπουζι ,πολλαπλασιαστες ,αισθητηρα στροφαλου,τρομπα βενζινης εχεις ελεγξει;
 

harrypotter

Μέλος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
14
Like
14
Πόντοι
0
Λοιπόν.
Εαν είχε θέμα με μπουζί η πολ/στες θα αισθανοσουν ρεταρισμα κ κάποια απωλεια ισχύος ειδικά οταν γκαζωνεις περισσότερο.
Και στο  Οbd θα διάβαζε βλάβες τύπου P0400-p0401 και ούτω καθεξής.οποτε δύσκολο.
εαν η πεταλούδα σου ειναι ηλεκτρονική τότε πολλές φορές ακομα και με καθαρισμό δεν σωνεται το θέμα και θελει αλλαγή..
σιγουρα πάντως μπαίνει σε safe mode..
Ο λ θα σου εβγαζε άμεσα βλάβη πάλι το obd οπότε κ εκεί δύσκολα.
έχω δει αυτοκίνητο να κάνει τέτοια από βρώμικο αισθητήρα maf ίσως να κοιτάξεις κ εκεί.
Πάντως πρέπει να πάει το αμάξι σε κάποιον γνώστης για να το ψάξει.
 

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.355
Πόντοι
4.765
Λοιπόν.
Εαν είχε θέμα με μπουζί η πολ/στες θα αισθανοσουν ρεταρισμα κ κάποια απωλεια ισχύος ειδικά οταν γκαζωνεις περισσότερο.
Και στο  Οbd θα διάβαζε βλάβες τύπου P0400-p0401 και ούτω καθεξής.οποτε δύσκολο.
εαν η πεταλούδα σου ειναι ηλεκτρονική τότε πολλές φορές ακομα και με καθαρισμό δεν σωνεται το θέμα και θελει αλλαγή..
σιγουρα πάντως μπαίνει σε safe mode..
Ο λ θα σου εβγαζε άμεσα βλάβη πάλι το obd οπότε κ εκεί δύσκολα.
έχω δει αυτοκίνητο να κάνει τέτοια από βρώμικο αισθητήρα maf ίσως να κοιτάξεις κ εκεί.
Πάντως πρέπει να πάει το αμάξι σε κάποιον γνώστης για να το ψάξει.
Το προβλημα ειναι ποιος απο τους (γνωστες) ξερει?  :2funny:.Ολοι τους ειναι ασχετοι! :2funny:Το μονο που μπορουνε να κανουνε ειναι να συνδεσουνε το κομπιουτερ και να σου κανουνε διαγνωση και να σου πουνε τι βγαζει το κομπιουτερ  :jerking:!Αυτο αν εχεις το προγραμμα το κανεις και μονος σου γιατι να πληρωνεις.Ενα παρομοιο προβλημα εχω με το Lada το τσοκ ανοιγει μονο 37% η πεταλουδα δεν ειναι ηλεκτρονικη πηρα μια πεταλουδα με 1500 ρουβλια και ενα αισθητηρα με 120 ρουβλια και θα τα αλλαξω.
  Ευτυχως που το αμαξι ειναι Nissan τα Γιαπωνεζικα αμαξια δεν ειναι πολυπλοκα στα ηλεκτρονικα τους και μπορεις σχετικα ευκολα να βρει κανεις το προβλημα.Αν ηταν Π.Χ. Audi Q7 θα ηταν ενα μαρτηριο να βρει κανεις το προβλημα! :rockon:
  Συγγνωμη ειπε καποιος οτι σου κατασχουνε τ'αμαξι αν βγαλεις τον καταλυτη? :rockon:Την εχω την Ελλαδα για την χωρα με της λιγοτερες ανεσεις στον κοσμο  :headbang: αλλα για τόσο δεν την ειχα.
  Ευτυχως στη Ρωσσια αυτες οι  :jerking: :jerking: :jerking: δεν υπαρχουν.Μια φορα το χρονο οπως εχω γραψει περνάς τεχνικο ελεγχο και παιρνεις ενα χαρτι διαγνωσης μετα τον ελεγχο στο συνεργειο.Στην πραξη οταν ασφαλιζεις τ'αμαξι ο ασφαλιστης για 1500-2000 ρουβλια σου δινει το χαρτι της διαγνωσης μαζι με την ασφαλεια χωρις να δει καν τ'αμαξι  :).Μαζι σου πρεπει να εχεις την ασφαλεια του αυτοκινητου αυτο το χαρτι δεν εχει δικαιομα ο τροχονομος να στο ζητησει (οι ασφαλιστικες εταιριες εχουν παρει την ευθυνη για το Κ.Τ.Ε.Ο εδω και 3-4 χρονια).
  Για να καταλαβει ο αναγνωστης Χωρις τους καταλυτες ενα αμαξι 1400 κυβικα (85 αλογα) πηγαινει σαν 1600 κυβικα (95-100 αλογα)!
 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.196
Like
767
Πόντοι
146
Το προβλημα ειναι ποιος απο τους (γνωστες) ξερει?  :2funny:.Ολοι τους ειναι ασχετοι! :2funny:Το μονο που μπορουνε να κανουνε ειναι να συνδεσουνε το κομπιουτερ και να σου κανουνε διαγνωση και να σου πουνε τι βγαζει το κομπιουτερ  :jerking:!Αυτο αν εχεις το προγραμμα το κανεις και μονος σου γιατι να πληρωνεις.Ενα παρομοιο προβλημα εχω με το Lada το τσοκ ανοιγει μονο 37% η πεταλουδα δεν ειναι ηλεκτρονικη πηρα μια πεταλουδα με 1500 ρουβλια και ενα αισθητηρα με 120 ρουβλια και θα τα αλλαξω.
  Ευτυχως που το αμαξι ειναι Nissan τα Γιαπωνεζικα αμαξια δεν ειναι πολυπλοκα στα ηλεκτρονικα τους και μπορεις σχετικα ευκολα να βρει κανεις το προβλημα.Αν ηταν Π.Χ. Audi Q7 θα ηταν ενα μαρτηριο να βρει κανεις το προβλημα! :rockon:
  Συγγνωμη ειπε καποιος οτι σου κατασχουνε τ'αμαξι αν βγαλεις τον καταλυτη? :rockon:Την εχω την Ελλαδα για την χωρα με της λιγοτερες ανεσεις στον κοσμο  :headbang: αλλα για τόσο δεν την ειχα.
  Ευτυχως στη Ρωσσια αυτες οι  :jerking: :jerking: :jerking: δεν υπαρχουν.Μια φορα το χρονο οπως εχω γραψει περνάς τεχνικο ελεγχο και παιρνεις ενα χαρτι διαγνωσης μετα τον ελεγχο στο συνεργειο.Στην πραξη οταν ασφαλιζεις τ'αμαξι ο ασφαλιστης για 1500-2000 ρουβλια σου δινει το χαρτι της διαγνωσης μαζι με την ασφαλεια χωρις να δει καν τ'αμαξι  :).Μαζι σου πρεπει να εχεις την ασφαλεια του αυτοκινητου αυτο το χαρτι δεν εχει δικαιομα ο τροχονομος να στο ζητησει (οι ασφαλιστικες εταιριες εχουν παρει την ευθυνη για το Κ.Τ.Ε.Ο εδω και 3-4 χρονια).
  Για να καταλαβει ο αναγνωστης Χωρις τους καταλυτες ενα αμαξι 1400 κυβικα (85 αλογα) πηγαινει σαν 1600 κυβικα (95-100 αλογα)!
Αναπνεε καρκινο τοτε απο αυτοκινητα που εχουν βγάλει τον  καταλυτη.Τα λαντα μπορει να παιρνουν 15 αλογα  :jerking:
 

jim28

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.956
Κριτικές
27
Like
2.412
Πόντοι
6.955
Εγώ πριν περίπου 1 μήνα αντιμετώπισα το εξής πρόβλημα.Γέμισα το ρεζερβουάρ,και έτρεξε βενζίνη από κάτω.Το είδε ο βενζινάς και μου είπε ότι κάτι έχει ο λαιμός του ντεπόζιτου.Δεν έτρεξε πολύ,περίπου 1 λίτρο.Αυτό συμβαίνει μόνο όταν το γεμίσω,αν βάζω 10-15€ και είναι στη μέση ή στα 3/4 δεν έχει πρόβλημα.Ένας μηχανικός στον οποίο το πήγα,μου είπε να το πάω άλλη μέρα από το πρωί να το γεμίσει βενζίνη και να δει από πού χάνει να το φτιάξει.Δεν άδειασα όμως να το πάω.Πάντως όπως είπα με βενζίνη στη μέση,δεν έχει απώλεια ούτε σταγόνα,είτε είναι σε ανηφόρα είτε σε κατηφόρα σταθμευμένο....

Σου έχει ξεραθεί κάποια  τσιμούχα ψηλά στο σύστημα εισροής καυσίμων στο ρεζερβουάρ. Για αυτό χάνει μόνο στο φουλάρισμα κι οχι όταν το έχεις στην μέση.
 

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.355
Πόντοι
4.765
Αναπνεε καρκινο τοτε απο αυτοκινητα που εχουν βγάλει τον  καταλυτη.Τα λαντα μπορει να παιρνουν 15 αλογα  :jerking:
Μιλαω για ενα μεσο αμαξι 1400 κυβικα Π.χ. Renault Logan ή κατι παρομοιο το Lada ειναι ΕΥΡΟ 2 και εχει ενα καταλυτη πισω που τον βγαζεις χωρις κανενα προβλημα.Στο Lada πανω απο 5-7 αλογα δεν δινει τελικη εδωσε 5-6 χλμ (στο κοντερ).
  Το Touareg ομως χωρις καταλυτες εγινε αλλο αμαξι!(ΕΥΡΩ 4 εχει τρεις καταλυτες 2 μπροστα εναν για καθε τρεις κυλινδρους και ενα πισω) τελικη (κοντερισια) αγγιζει τα 230 (σε πολυ μεγαλη ευθεια) ευκολα δειχνει το κοντερ 215-220 πριν πανω απο 215 δεν ειχα πιασει επιταχυνση 0-100 εδωσε  1-1,3 δεπτερολεπτα σε δοκιμες.Στο δυναμομετρο εδειξε 263 αλογα αντι για 241 που ηταν πριν :).
Σου έχει ξεραθεί κάποια  τσιμούχα ψηλά στο σύστημα εισροής καυσίμων στο ρεζερβουάρ. Για αυτό χάνει μόνο στο φουλάρισμα κι οχι όταν το έχεις στην μέση.
Κ'εγω ετσι λεω 99% αυτο πρεπει να ειναι το προβλημα.
 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.196
Like
767
Πόντοι
146
Σου έχει ξεραθεί κάποια  τσιμούχα ψηλά στο σύστημα εισροής καυσίμων στο ρεζερβουάρ. Για αυτό χάνει μόνο στο φουλάρισμα κι οχι όταν το έχεις στην μέση.
μετα απο 5 χρονια θα το εχει φτιαξει μαλλον!
 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.196
Like
767
Πόντοι
146
Μιλαω για ενα μεσο αμαξι 1400 κυβικα Π.χ. Renault Logan ή κατι παρομοιο το Lada ειναι ΕΥΡΟ 2 και εχει ενα καταλυτη πισω που τον βγαζεις χωρις κανενα προβλημα.Στο Lada πανω απο 5-7 αλογα δεν δινει τελικη εδωσε 5-6 χλμ (στο κοντερ).
 Το Touareg ομως χωρις καταλυτες εγινε αλλο αμαξι!(ΕΥΡΩ 4 εχει τρεις καταλυτες 2 μπροστα εναν για καθε τρεις κυλινδρους και ενα πισω) τελικη (κοντερισια) αγγιζει τα 230 (σε πολυ μεγαλη ευθεια) ευκολα δειχνει το κοντερ 215-220 πριν πανω απο 215 δεν ειχα πιασει επιταχυνση 0-100 εδωσε   1-1,3 δεπτερολεπτα σε δοκιμες.Στο δυναμομετρο εδειξε 263 αλογα αντι για 241 που ηταν πριν
Στην Ελλαδα μεσο αμαξι δεν ειναι ουτε το λογκαν ουτε το λαντα.
Τον καρκινο που αναπνεεις δεν σε νοιαζει; :huh:
 

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.355
Πόντοι
4.765
Στην Ελλαδα μεσο αμαξι δεν ειναι ουτε το λογκαν ουτε το λαντα.
Τον καρκινο που αναπνεεις δεν σε νοιαζει; :huh:
Ασε πηγα στην αντιπροσωπεια της Volkswagen και ειδα τι αμαξια ειχανε! :2funny:κατι κουτσουλιες!Εδω το μικροτερο ειναι το Passat.Η πλακα ειναι οτι αν ερθει κανεις στην Ελλαδα κοιτοντας τα αμαξια θα νομισει οτι γυρισε 10-15 χρονια πισω ολα τα αμαξια ειναι προηγουμενα μοντελα εχει πλακα που σπανια βλεπεις αμαξι μεσαιου μεγεθους και πανω απο 1.400 κυβικα ολα κατι μιση μεριδα ειναι!Στην Πειραιώς ειδα κατι αμαξια volkswagen ου δεν ηξερα καν οτι υπαρχουνε  :2funny:!Μιση μεριδα!Στην Ελλαδα ενα αμαξι σαν το Logan ειναι πιο μεγαλο απο το μεσο όρο.Εδω ενα μεσο αμαξι ειναι Renault Duster,nissan qashqai εχει και πολλα Tiguan εγω τα θεωρω μαλακιες αμαξια  :jerking:!Θελω το αμαξι μου να ειναι πανω απο 2.500 κυβικα να εχει δερματινα καθισματα και ανεσεις.Να καθεσαι και να απολαμβανεις!
  Εχει πλακα που τ'αμαξι μου με το γκαζι μυριζει απο την εξατμιση σαν να καιει γκαζακια μια περιεργη μυρωδια :think:!
 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.196
Like
767
Πόντοι
146
Ασε πηγα στην αντιπροσωπεια της Volkswagen και ειδα τι αμαξια ειχανε! :2funny:κατι κουτσουλιες!Εδω το μικροτερο ειναι το Passat.Η πλακα ειναι οτι αν ερθει κανεις στην Ελλαδα κοιτοντας τα αμαξια θα νομισει οτι γυρισε 10-15 χρονια πισω ολα τα αμαξια ειναι προηγουμενα μοντελα εχει πλακα που σπανια βλεπεις αμαξι μεσαιου μεγεθους και πανω απο 1.400 κυβικα ολα κατι μιση μεριδα ειναι!Στην Πειραιώς ειδα κατι αμαξια volkswagen ου δεν ηξερα καν οτι υπαρχουνε  :2funny:!Μιση μεριδα!Στην Ελλαδα ενα αμαξι σαν το Logan ειναι πιο μεγαλο απο το μεσο όρο.Εδω ενα μεσο αμαξι ειναι Renault Duster,nissan qashqai εχει και πολλα Tiguan εγω τα θεωρω μαλακιες αμαξια  :jerking:!Θελω το αμαξι μου να ειναι πανω απο 2.500 κυβικα να εχει δερματινα καθισματα και ανεσεις.Να καθεσαι και να απολαμβανεις!
  Εχει πλακα που τ'αμαξι μου με το γκαζι μυριζει απο την εξατμιση σαν να καιει γκαζακια μια περιεργη μυρωδια :think:!
Τι να κανουμε που τα μεγαλα κεκ τα κυνηγαει το κρατος;

Το παιζει απλας αλλα εχεις βαλει γκαζι ; :2funny: :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom