Νέα

Βοήθεια για service αυτοκινήτου...

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.355
Πόντοι
4.765
Λιγο εξυπνος να ειναι καποιος παιρνει Βουλγαρικη ή Ρουμανικη υπηκοοτητα και εχει αυτοκινητο με ξενα νουμερα δε μιλαω για τη  :jerking: πο κανουνε μερικοι να ανοιξουνε εταιριες στη Βουλγαρια  :jerking: εκει μπορεις να την πατησεις ασχημα αν ομως εισαι ξενος σου κλανουνε τ'αρχηδια!
 Σχετικα με το γκάζι το μοτερ δουλευει καλητερα,εντυπωση κανει οτι το λάδι μετα απο 15.000 χλμ. ειναι πεντακάθαρο.Το μονο αρνητικο με το γκαζι ειναι οτι χανει λιγο δυναμη τ'αμαξι αλλα αν ειναι πανω απο 2500 κυβικα δεν εχεις προβλημα.Να βαλεις γκαζι σε αμαξι στην Ελλαδα ειναι για  :2funny: θα σερνεται  :2funny: δεν μπορω να φανταστω ενα αμαξι 1200-1400 κυβικα που σερνεται με γκαζι?!Στις ανηφορες θα το σπρωχνεις! :2funny:
 

bourdeliotis

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2014
Μηνύματα
3.366
Κριτικές
23
Like
5
Πόντοι
26
Λιγο εξυπνος να ειναι καποιος παιρνει Βουλγαρικη ή Ρουμανικη υπηκοοτητα και εχει αυτοκινητο με ξενα νουμερα δε μιλαω για τη  :jerking: πο κανουνε μερικοι να ανοιξουνε εταιριες στη Βουλγαρια  :jerking: εκει μπορεις να την πατησεις ασχημα αν ομως εισαι ξενος σου κλανουνε τ'αρχηδια!
 Σχετικα με το γκάζι το μοτερ δουλευει καλητερα,εντυπωση κανει οτι το λάδι μετα απο 15.000 χλμ. ειναι πεντακάθαρο.Το μονο αρνητικο με το γκαζι ειναι οτι χανει λιγο δυναμη τ'αμαξι αλλα αν ειναι πανω απο 2500 κυβικα δεν εχεις προβλημα.Να βαλεις γκαζι σε αμαξι στην Ελλαδα ειναι για  :2funny: θα σερνεται  :2funny: δεν μπορω να φανταστω ενα αμαξι 1200-1400 κυβικα που σερνεται με γκαζι?!Στις ανηφορες θα το σπρωχνεις! :2funny:
εβαλα σε τογιοτα κορολα του 1999, 1300 κυβικα γκαζι (υγραεριο) και το ειχα ετσι απο 2010 ως το 2014 που το πουλησα, την ανηφορα της καρδιας που ειναι χαρακτηριστικη στην θεσσαλονικη στο δρομο για χαλκιδικη παροτι ειχα και το βαρος απο την μεγαλη μπουκαλα των 80 λιτρων ανεβαινε πιο γρηγορα μαλλον λογω των περισσοτερων οκτανιων που εχει το υγραεριο (πανω απο 110 οκτανια). τωρα αν αναφερεσαι σε φυσικο αεριο δεν εχω ιδεα.
 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.196
Like
767
Πόντοι
146
Λιγο εξυπνος να ειναι καποιος παιρνει Βουλγαρικη ή Ρουμανικη υπηκοοτητα και εχει αυτοκινητο με ξενα νουμερα δε μιλαω για τη  :jerking: πο κανουνε μερικοι να ανοιξουνε εταιριες στη Βουλγαρια  :jerking: εκει μπορεις να την πατησεις ασχημα αν ομως εισαι ξενος σου κλανουνε τ'αρχηδια!
 Σχετικα με το γκάζι το μοτερ δουλευει καλητερα,εντυπωση κανει οτι το λάδι μετα απο 15.000 χλμ. ειναι πεντακάθαρο.Το μονο αρνητικο με το γκαζι ειναι οτι χανει λιγο δυναμη τ'αμαξι αλλα αν ειναι πανω απο 2500 κυβικα δεν εχεις προβλημα.Να βαλεις γκαζι σε αμαξι στην Ελλαδα ειναι για  :2funny: θα σερνεται  :2funny: δεν μπορω να φανταστω ενα αμαξι 1200-1400 κυβικα που σερνεται με γκαζι?!Στις ανηφορες θα το σπρωχνεις! :2funny:
Μονο για να χεζεις στις πιατσες εισαι καλος,στα άλλα γάματα!!!!
 

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.355
Πόντοι
4.765
εβαλα σε τογιοτα κορολα του 1999, 1300 κυβικα γκαζι (υγραεριο) και το ειχα ετσι απο 2010 ως το 2014 που το πουλησα, την ανηφορα της καρδιας που ειναι χαρακτηριστικη στην θεσσαλονικη στο δρομο για χαλκιδικη παροτι ειχα και το βαρος απο την μεγαλη μπουκαλα των 80 λιτρων ανεβαινε πιο γρηγορα μαλλον λογω των περισσοτερων οκτανιων που εχει το υγραεριο (πανω απο 110 οκτανια). τωρα αν αναφερεσαι σε φυσικο αεριο δεν εχω ιδεα.
Ακομα κ'εμενα που ειναι 3200 κυβικα χανει καποια δυναμη με το γκαζι ακομα και οταν βαλεις τέρμα το αρκουδίσιον εχει διαφορα.Επειδη ειναι πολλα κυβικα η διαφορα φενεται μονο αν δωσεις προσοχη.Ενα Lada που ειχα με γκαζι για να προσπερασεις το γυριζες σε βενζινη.
  Για να εκμεταλευτεις τα παραπανω οκτάνια πρεπει να αυξησεις την συμπίεση τοτε δεν θα χανει δυναμη με το γκαζι αντιθετα θα πηγαινει καλητερα απ'οτι με τη βενζινη ΑΛΛΑ μετα δεν θα μπορεις να πας με βενζινη θα κανει συνεχεια προαναφλεξεις.
 Εγω εχω μπουκάλα 100 λιτρων (φτανει για 370 περιπου χιλιομετρα καταναλωση 21,5-24 λιτρα γκαζι στα 100 χλμ.).Εχω βγαλει την ασφαλεια που οταν γεμισει 80% δεν παιρνει αλλο γκαζι (πριν τη βγαλω εκανα 320 χλμ.).Αφησα να αδειασει η Μπουκάλα εβγαλα το μηχανισμο και την τρυπισα με ενα Black&Decker στην Ελλαδα δεν θα συνιστουσα να το κανετε αυτο γιατι με το που το αφησετε λιγο στον ηλιο αν ειναι γεματο μπορει να ανοιξει η βαλβιδα να κανει εκτονωση.Αυτο που εχω παρατηρισει ειναι οτι με το γκαζι ειναι οτι το αμαξι δεν  παει τοσο καλα μετα της 4500 στροφες,το γκαζι δεν ειναι για γρηγορη οδηγηση.
  Σχετικα με το φυσικο αεριο ή μεθάνιο ειναι πολυ επικυνδινο η πιεση της Μπουκαλας ειναι 200 ατμοσφαιρες  :rockon: και οχι 12-16 που ειναι το Пропан Бутан (στις 18 ανοιγει η βαλδιβα εκτονωσης).Το μεθανιο ειναι επικυνδινο και μπορει να κανει εκκρηξη!Σιγουρα ειναι πολυ πιο φτηνο απ'ολα.Με το Μεθάνιο το αμαξι χανει παρα πολυ δυναμη.Στην ΠΜΡ τα περισσοτερα αμαξια ειναι με Μαθάνιο και ειχα την τυχη να δω πως πανε.Εκτος του οτι χανει παρα πολυ δυναμη το αμαξι ενα αλλο αρνητικο του ειναι οτι η Μπουκάλα για το μεθάνιο ειναι πολυ βαριά και δεν εχει το αμαξι μεγαλη εμβελεια Π.Χ. OPEL VECTRA II 1600 κυβικα με μπουκαλα 100 λιτρων εκανε 180-190 χλμ.Στο Tuareg θα ηθελα Μπουκαλα 400 λιτρα για να κανω 400 χλμ.  :2funny: :2funny: :2funny:.Γ'αυτο και πολυ λιγα αμαξια ειναι με μεθάνιο στη Ρωσσια συνηθως με μεθανιο πανε τα φορτηγα και τα λεωφορεια που εχουνε χωρο να βαλεις μεγαλες μπουκαλες.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom