Αναφυλαξίας3
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Μαΐ 2023
- Μηνύματα
- 1.629
- Like
- 1.921
- Πόντοι
- 216
οχι δεν θα είχε.Συμφωνώ...δεν πάει φυλακή επειδή είναι υπουργός
αν ήταν ceo μιας εταιρείας θα είχε πάει σηκωτός.
είδες πόσο ξεκάθαρα είναι όλα?
οχι δεν θα είχε.Συμφωνώ...δεν πάει φυλακή επειδή είναι υπουργός
αν ήταν ceo μιας εταιρείας θα είχε πάει σηκωτός.
είδες πόσο ξεκάθαρα είναι όλα?
Τότε να μας απαλλάξει το κράτος από τους αυτοματισμούς ασφαλείας στα εργοστάσια και να βάζω Πακιστανού να τα ελέγχουν ώστε να μην πληρώνουμε εκατομμύρια σε ασφάλεια παρά μισθούς ..φταιει το κρατος που δεν εχει φροντισει να ολοκληρωσει ενα συστημα ασφαλειας απο το 2004.
αλλα καθε συστημα εχει αστοχιες. και για αυτο εχεις τον ανθρωπο που υποτιθεται ειναι η δικλειδα ασφαλειας.
και εκει ειχες 3 σταθμαρχες που τους χρυσοπληρωνεις και 2 κλειδουχους και παρολα αυτα δεν καταφεραν να συντονισουν ΔΥΟ τραινα.
ποιος το λέει? δεν θα έπρεπε να αποφασίσει κάποιο δικαστήριο?οχι δεν θα είχε.
ναι ρε φίλε, δεν είπα ότι έτσι θα γίνει επειδή το είπα εγώ και Μπάμπης και ο Μήτσος.ποιος το λέει? δεν θα έπρεπε να αποφασίσει κάποιο δικαστήριο?
100 άνθρωποι σκοτώθηκαν
Στο θανατο οδηγησε η μαλακια του σταθμαρχη.&-Σύμφωνα με αυτά που μάθαμε οι αμαξοστοιχίες (και η συντήρηση τους) ανήκει σε μια ιταλική εταιρεία στην οποία τα πούλησε ο συριζα
Η διαχείριση (και η συντήρηση) των γραμμών (ράγες) ανήκει στο Ελληνικό δημόσιο (εργοσε αν δεν κάνω λάθος)
Το Ελληνικό δημόσιο είναι υποχρεωμένο να διαχειρίζεται με τους υπαλλήλους του (βύσμα σταθμάρχης 3.5Κ το μήνα)....την κυκλοφορία των τρένων. Γιαυτό και η FS κανονικά θα έπρεπε να έχει ταράξει το κράτος σε μηνύσεις αν δεν το έχει κάνει ήδη.
Αν η διαχείριση των γραμμών (ράγες) είχε ιδιωτικοποιηθεί και πουληθεί σε μια εταιρεία ''Ελληνικές Ράγες ΑΕ"...η οποία ήταν θυγατρική της ''Ιταλικές Ράγες SRL'' φυσικά και θα είχε ευθύνες ο διαχειριστής της Ελληνικής εταιρείας.
Εσύ τι νομίζεις? ότι αν το φορτηγό του κοτσόβολου είχε να συντηρηθεί 100 χρόνια και έσπασαν τα φρένα και θέρισε μια στάση με παιδάκια και μαμάδες....και αποδειχθεί...δεν θα έχουν ευθύνη?
Στην περίπτωση μας η κακοδιαχείριση (υπεξαίρεση πρέπει να λέγεται) οδήγησε στον θάνατο των ανθρώπων. Τόσο εξωπραγματικό σενάριο σου ακούγεται?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
όλοι αθώοι ΟΛΟΙ
ε για να το λες κάπου το ξέρεις...ναι ρε φίλε, δεν είπα ότι έτσι θα γίνει επειδή το είπα εγώ και Μπάμπης και ο Μήτσος.
Γιατί ξαφνικά χάθηκες στο νόημα;
αν πέσει μια γέφυρα από κατασκευαστικό λάθος έχει σημασία πόσα εκατομμύρια φορές πέρασαν αυτοκίνητα πριν πέσει?Στο θανατο οδηγησε η μαλακια του σταθμαρχη.&-
Μετρησε λιγο ποσες χιλιαδες διελευσεις εγιναν απο το 2001 που λεγεται οτι επισημανθηκε το προβλημα με την ελλειψη συστηματων ΧΩΡΙΣ ΑΤΥΧΗΜΑ/ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ και ελα να ξαναμιλησουμε.
είπα εγώ ότι βγήκε κάποια δικαστική απόφαση; Τη νομική μου άποψη λέω.ε για να το λες κάπου το ξέρεις...
αφού το ξέρεις πες το μας και μας...έχει γίνει κάποιο δικαστήριο? πότε πρόλαβε??? οι γονείς των θυμάτων...δεν έχει κάνει κανένας μήνυση στο κράτος? όλοι ευχαριστημένοι είναι που τους έθαψαν τα παιδιά???
γαμημένη εισαγγελία δεν θα έπρεπε αυτεπάγγελτα να κινήσει την διαδικασία για να διερευνηθεί το θέμα? εκείνες τις μέρες άκουγες ότι η σύμβαση με την εταιρεία που θα αναβάθμιζε τις ράγες έπαιρνε παράταση 10 χρόνια για να μην τελειώνει το έργο και να πάει η μίζα σύνεφο...δεν ενδιαφέρεται κανείς??
επειδή το είπε ο σκάι?
υπάρχει κάποιο επίσημο πόρισμα και δεν το ξέρω? εσύ που το ξέρεις?
Ειδες που γραφεις μαλακιες;Πιο λογικό ακούγεται100 παιδάκια πέθαναν έπρεπε πρώτοι οι νεοδημοκράτες να ανοίγουν καινούριες κωλοτρυπίδες στην κυβέρνηση και τον υπουργό.
Νευρίασα
ξεχνάς ότι μεσολάβησε η μαλακία ενός σταθμάρχη.αν πέσει μια γέφυρα από κατασκευαστικό λάθος έχει σημασία πόσα εκατομμύρια φορές πέρασαν αυτοκίνητα πριν πέσει?
Παλι μαλακιες γραφεις, ο ceo ΔΕ θα πηγαινε σηκωτος, παλι ο σταθμαρχης θα πηγαινε μπουζου.Συμφωνώ...δεν πάει φυλακή επειδή είναι υπουργός
αν ήταν ceo μιας εταιρείας θα είχε πάει σηκωτός.
είδες πόσο ξεκάθαρα είναι όλα?
οκ..όλοι την άποψη μας λέμε...εγώ δεν είμαι νομικός.είπα εγώ ότι βγήκε κάποια δικαστική απόφαση; Τη νομική μου άποψη λέω.
γιατί υποτιμάς τον εαυτό σου; αφού σου κόβει.
Nαι,ενας καταρτισμενος υπαλληλος με χρονια εμπειριας που εχει αποδειξει την αξια του και εχει πληρη γνωση της λειτουργιας του συστηματος.Αυτος ακριβως ειχαμε,μια ατυχη στιγμηΑ πολυ ωραια η συγκριση αυτη.
Δεν φταιει το κρατος αν φορτωθει ασχημα ενα φορτηγο με μελαμινες, δεν αναμένεις προφανως απο την τροχαια να το ελεγξει, ενω φταιει οταν ενας υπαλληλος στελνει δυο τρενα στην ιδια γραμμη. Δεν λεω, εχει μια λογικη. Τι να κανουμε ομως, δεν κριθηκε οτι η κυβερνηση πρεπει να αλλαξει.
Καταλαβαινεις οτι ενα ενα τα παραδείγματα σου ειναι τελειως ΑΣΧΕΤΑ;αν πέσει μια γέφυρα από κατασκευαστικό λάθος έχει σημασία πόσα εκατομμύρια φορές πέρασαν αυτοκίνητα πριν πέσει?
εντάξει harvey specterξεχνάς ότι μεσολάβησε η μαλακία ενός σταθμάρχη.
ξέρεις τι θα ειπωθεί από την υπεράσπιση στο τυχόν δικαστήριο; και δεν ανακαλύπτω τον τροχό, το έχουν ήδη σκεφτεί οι συνάδελφοι:
Τόσο καιρό δεν υπήρχε τηλεδιοίκηση και δεν έγινε κάποιο ατύχημα. Τι άλλαξε τώρα; Το μοναδικό που μεσολάβησε ήταν το λάθος του σταθμάρχη.
Και κάπου εκεί διακόπτεται αυτό που λέμε στα νομικά "αιτιώδης διαδρομή".
Case dismissed.
Ειδες που γραφεις μαλακιες;
57 ηταν τα θυματα και τα ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΕΙΣ και απαιτεις οι ΝΔκρατες (γιατι μονο αυτοι και οχι ολοι;) να ξεκωλιασουν οποιον βρουν μπροστα τους.
Ε, αυτα ουτε στην Ουγκαντα.
Παλι μαλακιες γραφεις, ο ceo ΔΕ θα πηγαινε σηκωτος, παλι ο σταθμαρχης θα πηγαινε μπουζου.
Τύπε μπαρόκ...Καταλαβαινεις οτι ενα ενα τα παραδείγματα σου ειναι τελειως ΑΣΧΕΤΑ;
αυτά περί "γραμμής" είναι αμερικανιές.εντάξει harvey specter
δηλαδή θα παραδεχθεί ο δικηγόρος του κράτους ότι ''τόσο καιρό το κράτος παρανομούσε και δεν είχε τα απαραίτητα μέτρα μέχρι που έγινε η μαλακία αλλά ευτυχώς την έκανε ανθρώπινο λάθος''??
και αν είναι αυτό κάτι που στέκει στο δικαστήριο γιατί γαμήθηκε η κυβέρνηση να αποδείξει ότι υπήρχε τηλεδοιήκηση?
είσαι σίγουρος ότι αυτή θα είναι η γραμμή τους?
δεν έχει συνάφεια η γέφυρα με τον σταθμάρχη και άλλους 3-4 απόντες που ήταν επιφορτισμένοι να ελέγχουν μια γραμμήαν πέσει μια γέφυρα από κατασκευαστικό λάθος έχει σημασία πόσα εκατομμύρια φορές πέρασαν αυτοκίνητα πριν πέσει?
εντάξει επειδή εγώ δεν είμαι ''attorney at law'' δεν ξέρω πως λέγεται η υπεράσπιση στα αγγλικά τύπε...αυτά περί "γραμμής" είναι αμερικανιές.
η ποινική διαδικασία στο civil law είναι σαφώς πιο πολύπλοκη.
δεν έχει συνάφεια η γέφυρα με τον σταθμάρχη και άλλους 3-4 απόντες που ήταν επιφορτισμένοι να ελέγχουν μια γραμμή
Θα ίσχυε το παράδειγμα σου αν το δυστύχημα οφειλόταν σε βλάβη των τραίνων ,αν ήταν ασυντήρητα και επικίνδυνα , δεν ήταν !!!
Ξεκάθαρα ευθύνη των σταθμαρχών , ακόμη και τεχνολογία να τους είχες μπορεί να πίνανε τσίπουρα και να μην παίρνανε χαμπάρι τα sos