Ο Σενα ηταν ισως καλυτερος, αλλα πολλες φορες πεταγε οδηγους εκτος πιστας και εκλεινε πορτες πολυ ασχημα
γιατι τοτε επιτρεποταν να αλλαζεις την πορεια σου παραπανω απο μια φορα οταν υπερασπιζεσαι τη θεση σου.
Επισης να σου θυμησω οτι ο Σουμι αποκαλουσε τον Σενα "ο κυριος ανικητος" και οταν τελειωσε ο αγωνας του
στην Ιμολα και εμαθε τη σοβαροτητα του ατυχηματος "εσπασε" το μοτορχομ που εμενε κατηγορωντας
τον εαυτο του οτι τον πιεσε πολυ...
Μπορει σε πολλους να ηταν αντιπαθης, αλλα οπως ειπε ενας οδηγος των φορτηγων της Τζορνταν
θυμοταν ακομα και οταν πηγε στη Φερραρι το ονομα του και τον χαιρεταγε, οταν για αλλους δεν "υπηρχε".
Καποτε οταν ενας δευτεροκλασατος οδηγος εκανε αποτομα στην ακρη για να μη χαλασει οπως ειπε εναν γρηγορο
γυρο του Σουμι στις δοκιμες, τον ρωτησαν γιατι το εκανε ειπε τα παρακατω:
Ο Σουμαχερ εχει επανειλημενα βγαλει τη Φερραρι του στα "χωματα", για να μη χαλασει γρηγορο γυρο καποιου
πολυ πιο αργου οδηγου οπως εγω, ενω ολοι ξερουμε πως δεν προκειται να καταφερουμε τιποτα και ειναι
ο μονος που οταν μας συνανταει εξω μας χαιρεταει και μας μιλαει, οταν οι τοπ οδηγοι κανουν πως δεν μας βλεπουν.
Τελος μπορει να μην ηταν Αγιος, αλλα οταν εκανε "μαγκιες"ο Αϋρτον ηταν ο "γοητευτικος Βραζιλιανος με το μεσογειακο ταπεραμεντο" και ηταν δικαιολογημενα, ενω οταν τα εκανε ο Σουμι ο "Γερμαναράς"...