Mindreader
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 14.802
- Κριτικές
- 110
- Like
- 20.337
- Πόντοι
- 28.786
( ΣΥΝΕΧΕΙΑ )
Πηγαίνοντας ένα βήμα παρακάτω. Η γυναίκα που μένει ανύπαντρη στην ελληνική κοινωνία αντιμετωπίζεται πάντα με συγκατάβαση. θεωρείται απλά ''Ατυχη''. Εμπλεξε με μαλάκες, Δεν βρέθηκε ένα καλό παιδί κλπ κλπ. Το πολύ πολύ να την πούν γεροντοκόρη. Αλλά μέχρι εκεί και τέρμα.
Αντίθετα ο άντρας που δεν παντρεύεται θεωρείται στην Ελλάδα κοινωνικό απόβλητο. Στις οικογένειες των πρώην φίλων του κοινωνικά ξαφνικά δεν χωράει ούτε σαν επισκέπτης. Ο αλήτης, ο αλανιάρης, ο γκομενιάρης, ο ανεπρόκοπος, ο πουτανιάρης, ο γυρίστρας κλπ κλπ. Οι πεθερές απο την πλευρά της γυναίκας παίζουν ενεργό ρόλο στον αποκλεισμό των συγκεκριμένων ''κοινωνικών αποβλήτων''.
Το σεξ γενικότερα είναι αποδεκτό μόνο μέσα σε ένα οικογενειακό πλαίσιο γάμου η άντε προσωρινά μέσα στο πλαίσιο μιας σοβαρής σχέσεως που θα οδηγήσει γρήγορα σε γάμο. Οτιδήποτε άλλο είναι επιλήψιμο. Κατά τα άλλα οι μουσουλμάνοι, που έχουν θεσμοθετημένη τη πολυγαμία, μας φαίνονται παλιομοδίτες και αναχρονιστικοί.
Για τη χρήση της πορνείας ούτε λόγος βέβαια. Και το πρόβλημα της μητριαρχικής κοινωνικής προσέγγισης με τη πορνεία δεν είναι ηθικής βάσεως όπως πολλοί αφελώς αρέσκονται να πιστεύουν. Το πρόβλημα είναι ότι οι ''καθώς πρέπει κυρίες'' αντιλαμβάνονται ότι αυτές οι καριόλες οι πουτάνες ουσιαστικά ακυρώνουν το βασικότερο όπλο χειραγώγησης των γυναικών πάνω στους άντρες. Αυτό τους καίει. Σιγά μην κόπτονται ηθικά για το αν κάποιες ξένες στη πλειοψηφία τους τύπισες ήρθαν στην Ελλάδα και πουλάνε το κορμί τους.
Το γεγονός ότι μέσω της συμπεριφοράς που εμπνέουν στις κόρες τους απλά στην ουσία τις κάνουν πολύ ακριβότερες πουτάνες ουδεμίαν σημασίαν ασφαλώς έχει.
Τα αποτελέσματα της μητριαρχικής δομής και αντίληψης της ελληνικής κοινωνίας είναι πολλά και εύκολα ανιχνεύσιμα.
( ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ )
Πηγαίνοντας ένα βήμα παρακάτω. Η γυναίκα που μένει ανύπαντρη στην ελληνική κοινωνία αντιμετωπίζεται πάντα με συγκατάβαση. θεωρείται απλά ''Ατυχη''. Εμπλεξε με μαλάκες, Δεν βρέθηκε ένα καλό παιδί κλπ κλπ. Το πολύ πολύ να την πούν γεροντοκόρη. Αλλά μέχρι εκεί και τέρμα.
Αντίθετα ο άντρας που δεν παντρεύεται θεωρείται στην Ελλάδα κοινωνικό απόβλητο. Στις οικογένειες των πρώην φίλων του κοινωνικά ξαφνικά δεν χωράει ούτε σαν επισκέπτης. Ο αλήτης, ο αλανιάρης, ο γκομενιάρης, ο ανεπρόκοπος, ο πουτανιάρης, ο γυρίστρας κλπ κλπ. Οι πεθερές απο την πλευρά της γυναίκας παίζουν ενεργό ρόλο στον αποκλεισμό των συγκεκριμένων ''κοινωνικών αποβλήτων''.
Το σεξ γενικότερα είναι αποδεκτό μόνο μέσα σε ένα οικογενειακό πλαίσιο γάμου η άντε προσωρινά μέσα στο πλαίσιο μιας σοβαρής σχέσεως που θα οδηγήσει γρήγορα σε γάμο. Οτιδήποτε άλλο είναι επιλήψιμο. Κατά τα άλλα οι μουσουλμάνοι, που έχουν θεσμοθετημένη τη πολυγαμία, μας φαίνονται παλιομοδίτες και αναχρονιστικοί.
Για τη χρήση της πορνείας ούτε λόγος βέβαια. Και το πρόβλημα της μητριαρχικής κοινωνικής προσέγγισης με τη πορνεία δεν είναι ηθικής βάσεως όπως πολλοί αφελώς αρέσκονται να πιστεύουν. Το πρόβλημα είναι ότι οι ''καθώς πρέπει κυρίες'' αντιλαμβάνονται ότι αυτές οι καριόλες οι πουτάνες ουσιαστικά ακυρώνουν το βασικότερο όπλο χειραγώγησης των γυναικών πάνω στους άντρες. Αυτό τους καίει. Σιγά μην κόπτονται ηθικά για το αν κάποιες ξένες στη πλειοψηφία τους τύπισες ήρθαν στην Ελλάδα και πουλάνε το κορμί τους.
Το γεγονός ότι μέσω της συμπεριφοράς που εμπνέουν στις κόρες τους απλά στην ουσία τις κάνουν πολύ ακριβότερες πουτάνες ουδεμίαν σημασίαν ασφαλώς έχει.
Τα αποτελέσματα της μητριαρχικής δομής και αντίληψης της ελληνικής κοινωνίας είναι πολλά και εύκολα ανιχνεύσιμα.
( ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ )