laispodias
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Νοε 2015
- Μηνύματα
- 950
- Κριτικές
- 4
- Like
- 169
- Πόντοι
- 286
Δεν ενοχληθηκα καθόλου.Απλά γραφει κατι που δεν εχει καμιά σχεση με τον τίτλο,του το εξηγω και μου γραφει "μονο Ιάπωνας".
Αλλα ντάλα της Κυριακής το γάλα!!!
Δεν ενοχληθηκα καθόλου.Απλά γραφει κατι που δεν εχει καμιά σχεση με τον τίτλο,του το εξηγω και μου γραφει "μονο Ιάπωνας".
Αλλα ντάλα της Κυριακής το γάλα!!!
σωστα ολα αυτα που αναφερεις επι πλεον HONDA μοτοσυκλετες εργοστασιο στην Αγγλια καλυπτει την παραγωγη για χωρες Ευρωπης απο το 1983.Σωστά Aruris Τουρκιας, Nissan Βρετανίας, Suzuki ινδιας/Ουγγαριας .........
Kαι;Βγάζουν βλάβες τόσο συχνά όσο τα γκολφ κλπ;Πέφτουν τα παραθυρα τους;Καίνε λάδι σαν αλυσοπρίονα;Απο πολλαπλασιαστές πως τα πανε;Σωστά Aruris Τουρκιας, Nissan Βρετανίας, Suzuki ινδιας/Ουγγαριας .........
κοιτατε εδώ τι εγινε
Το Volkswagen Golf την έσωσε…
«Άγιο είχε», μια δασκάλα από το Έσεξ στη Βρετανία, όταν το Volkswagen Golf της βρέθηκε κάτω από τεράστιο φορτηγό…
Η 39χρονη δασκάλα Katie Holt, από το Έσεξ στη Βρετανία, οδηγούσε σε δρόμο μεγάλης κυκλοφορίας για να πάει στην δουλειά της, όταν ξαφνικά, ένα μεγάλο φορτηγό που είχε κολλήσει πίσω της, χτύπησε με δύναμη το αυτοκίνητο της με αποτέλεσμα αυτό να βρεθεί κάτω από τις ρόδες προπορευόμενου φορτηγού.
Όταν οι πρώτες βοήθειες και η αστυνομία έφθασαν στο σημείο δεν μπορούσαν να φανταστούν ότι υπάρχει ένα VW Golf στραπατσαρισμένο και αγνώριστο κάτω από το φορτηγό.
Όμως, η Holt μέσα στην ατυχία της στάθηκε τυχερή, αφού επέζησε! Η νεαρή δασκάλα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με τραύματα στο κεφάλι και στη μέση και με σπασμένο το αριστερό της χέρι . Μετά από δέκα ημέρες νοσηλείας η γυναίκα μεταφέρθηκε στο σπίτι της μητέρας της για να αναρρώσει.
http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2016/07/21/PAY-Katie-Holt%20(1).jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2016/07/21/PAY-Katie-Holt%20(2).jpg[/img[/URL]]
Όπως δήλωσε η ίδια στον βρετανικό Τύπο πέρασαν δύο μήνες μετά το ατύχημα για να βρει την μνήμη της και να μπορέσει να περπατήσει, όμως, εξακολουθεί να μη θυμάται τίποτα από την δυνατή σύγκρουση. Όταν είδε τις φωτογραφίες με το δικό της αυτοκίνητο αγνώριστο, η 39χρονη δήλωσε: «Είμαι τυχερή που είμαι εδώ».
[URL unfurl="true"]http://www.newsauto.gr/to-volkswagen-golf-tin-esose/[/URL]
[/quote]δηλαδή αν είχα άλλο αμάξι δεν θα υπήρχε περίπτωση να γλυτώσει;Τι μαλακιες γράφουν μερικοι υποτιθεται ειδικοι!! :jerking: :jerking:
προκειται για τον αρχιβλακα του σαιτ !!!δηλαδή αν είχα άλλο αμάξι δεν θα υπήρχε περίπτωση να γλυτώσει;Τι μαλακιες γράφουν μερικοι υποτιθεται ειδικοι!!
Καλά κρασιά.Άλλα λένε,άλλα διαβάζετε,άλλα καταλαβαίνετε.Και στην τελική στην πουτσάρα μας.Σιγά το κάρο.
οι Ιαπωνες μας εχουν υπερκερασει τεχνολογικα.
ΚΑΜΙΑ σχεση με τα εργασιακα !!!
Τυπε σε θεμα αντοχης κινητηρα τον ιαπωνα ο φιχτεν θελει να φαει πολλα ψωμια να τον πιασει εχω civic του 98 του χα πιει τα αντερα οταν το πηρα το 2004 ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ και απο τοτε μεχρι τωρα ενα διχαλο συμπλεκτη και ενα ρουλεμαν τροχου μονο μου εβγαλε περα απο τα αναλωσιμα που εχουν ολα τα αυτοκινητα μιλαμε τωρα 20 χρονων αμαξι περιπου με 240.000 χλμ κατεβασμενα κανονικα 400.000 θα χει σιγουρα.Ο συνχωρεμενος ο πατερας μου ειχε corolla του 99 καινοργιο το πηρε το δωσαμε το 2013 το οποιο και αυτο το επινα απο τις νεανικες μαλακιες μου ουτε το παραμικρο αυτο περα απο τα αναλωσιμα τη να λεμε τωρα.Στο θεμα ταχυτητας civic vti 1600cc 160 αλογα ατμοσφαιρα πυραυλος ταυτοχρονα integra 1800cc 180 αλογα ατμοσφαιρα πυραυλος νουμερο 2 τα φιχτενικα οτι αλογα εβγαζαν μονο με τουρμπο ηταν στο θεμα ασφαλειας βεβαια υστερουν των φιχτενικων τα ιαπωνικα γ αυτο λεμε ολα εχουν τα μειον και τα συν απλα η αντοχη του κινητηρα ειναι μεγαλο συν .Σε τι ρε τύπε ;
Βγάζουν avensis 1.8
με υποτίθεται 148 άλογα ...
και έχει με το αυτόματο κιβώτιο 0-100 σε ... 10,4sec και τελική 200km/h
και το passat 1.4 turbo κάνει 0-100 σε 8,4 sec και τελική 220km/h ;
Και η mercedes όταν έβγαζε την 200Ε 2.0 με 95 άλογα, αξιόπιστη ήταν.
Τυπε σε θεμα αντοχης κινητηρα τον ιαπωνα ο φιχτεν θελει να φαει πολλα ψωμια να τον πιασει εχω civic του 98 του χα πιει τα αντερα οταν το πηρα το 2004 ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ και απο τοτε μεχρι τωρα ενα διχαλο συμπλεκτη και ενα ρουλεμαν τροχου μονο μου εβγαλε περα απο τα αναλωσιμα που εχουν ολα τα αυτοκινητα μιλαμε τωρα 20 χρονων αμαξι περιπου με 240.000 χλμ κατεβασμενα κανονικα 400.000 θα χει σιγουρα.
ο ταρίφας δήλωσε ότι το έκανε αλλάζοντας μηχανές, μόνο το αμάξωμα ήταν ίδιο.Εγώ έχω Mercerdes 200E w115 , του 1969 , πρώτο χέρι στην οικογένεια , με 500.000 χλμ .
Δεν έχει κάνει μεγάλο service ποτέ.
Αν διαβάσεις εδώ
πήγε στην ίδια τη μερσεντες τέτοιο αμάξι ταξί , ένας έλληνας, που είχε κάνει 4.600.000χλμ
και αποτελεί ρεκόρ της εταιρείας.
Και επαναλαμβάνω οι αρχές της μηχανολογίας, ισχύουν άνευ εθνικότητος, όσο κι αν θέλεις να το κάνεις ΠΑΟ-ΟΣΦΠ.
Χαμηλής απόδοσης ατμοσφαιρικά , ζουν πολύ.
Υψηλής απόδοσης και υπερτροφοδοτούμενα , ζουν σαφώς λιγότερο και είναι και πιο ευαίσθητα σε κακή χρήση.
Για τα χόντα που λες, δεν θα βγάλει το 2000cc του s2000 400.000 χλμ .
Αλλά με το συγκεκριμένο , δεν έμειναν και πολλοί ζωντανοί αγοραστές .
Όσους ξέρω που το είχαν πάρει πρώτο χέρι , τους έστειλε στον τάφο.
Όπως και το 50% όσων είχαν τα πρώτα vtec.
Είχε φίλος μου το πρώτο crx vtec με τα 150 άλογα.
Με αλλαγμένα ελατήρια, αμορτισέρ σε ό,τι ακριβότερο έπαιζε το 1991 , ένα golf mkii 16v , μη καταλυτικό , μας πήγαινε καρότσι παντού. Στα χαρτιά σαφώς ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ, αλλά τα άλογά του, τα έβγαζε στο δρόμο .
Με το χόντα, βλέπαμε το χάρο .
Kαταρχην δε παιζουν εθνικοτητες απλα οι ιαπωνες εχουν φημη για τους αντοχης κινητηρες τους και ετσι ειναι τωρα μαλακια ειπες για το s2000 εχω ενα γνωστο που το εχει και εχει 350.000 προβληματα μηδεν και ο κινητηρας πεταει το πινει και λιγο που και που.Τωρα στο crx μπορει οντος να ναι ετσι δε το ξερω γιατι κανενας φιλος η γνωστος δεν ειχε ποτε αλλα civic vti του 92 230 αλογων που ειχε ενας πρωην συναδελφος βεντουζα ηταν στο δρομο ποτε δεν ειχαμε θεμαΕγώ έχω Mercerdes 200E w115 , του 1969 , πρώτο χέρι στην οικογένεια , με 500.000 χλμ .
Δεν έχει κάνει μεγάλο service ποτέ.
Αν διαβάσεις εδώ
πήγε στην ίδια τη μερσεντες τέτοιο αμάξι ταξί , ένας έλληνας, που είχε κάνει 4.600.000χλμ
και αποτελεί ρεκόρ της εταιρείας.
Και επαναλαμβάνω οι αρχές της μηχανολογίας, ισχύουν άνευ εθνικότητος, όσο κι αν θέλεις να το κάνεις ΠΑΟ-ΟΣΦΠ.
Χαμηλής απόδοσης ατμοσφαιρικά , ζουν πολύ.
Υψηλής απόδοσης και υπερτροφοδοτούμενα , ζουν σαφώς λιγότερο και είναι και πιο ευαίσθητα σε κακή χρήση.
Για τα χόντα που λες, δεν θα βγάλει το 2000cc του s2000 400.000 χλμ .
Αλλά με το συγκεκριμένο , δεν έμειναν και πολλοί ζωντανοί αγοραστές .
Όσους ξέρω που το είχαν πάρει πρώτο χέρι , τους έστειλε στον τάφο.
Όπως και το 50% όσων είχαν τα πρώτα vtec.
Είχε φίλος μου το πρώτο crx vtec με τα 150 άλογα.
Με αλλαγμένα ελατήρια, αμορτισέρ σε ό,τι ακριβότερο έπαιζε το 1991 , ένα golf mkii 16v , μη καταλυτικό , μας πήγαινε καρότσι παντού. Στα χαρτιά σαφώς ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ, αλλά τα άλογά του, τα έβγαζε στο δρόμο .
Με το χόντα, βλέπαμε το χάρο .