Επειδή ασχολούμαι αρκετά με το θέμα Αεροπλάνο-Αεροπορικές Εταιρείες-Ασφάλεια πτήσεων μπορώ να σας πω κάποια πράγματα με βεβαιότητα.
Οι εταιρείες χαμηλού κόστους αγοράζουν αεροπλάνα από δεύτερο ή τρίτο χέρι. Για παράδειγμα Αεροσκάφος το οποίο αρχικά αγοράζει η Lufthansa, το μεταπωλεί στη Olympic Airways και αν δεν αλλάξει και τρίτο χέρι, καταλήγει σε τέτοιες εταιρείες. Συνεπώς είναι αεροσκάφη "ταλαιπωρημένα". Επίσης είναι και αεροσκάφη με εξοπλισμό όχι τελευταίας τεχνολογίας. Οι πιλότοι επίσης αυτών των εταιρειών δεν είναι επιπέδου Lufthansa( Η συγκεκριμένη εταιρεία, που την αναφέρω συνέχεια, έχει μηδενικό δείκτη ατυχημάτων. Έχει επίσης ΔΥΟ σχολές για πιλότους. Μία για Lufthansa-Pilot και μια για Pilot. )
Τέλος επειδή αυτές οι εταιρείες λόγω χαμηλού αντιτίμου του εισητηρίου δεν έχουν μεγάλα κέρδη, προσπαθούν να ανεβάσουν τα έσοδά τους πραγματοποιώντας μεγαλύτερο αριθμό πτήσεων και έτσι υπολείπεται κάπως η συντήρηση. Πάντα μα πάντα όμως υπάρχει έλεγχος σε ΟΛΕΣ τις εταιρείες από κάποιον φορέα που δεν θυμάμαι πως λέγεται (αντίστοιχος με τη FIA για τη F1).
Το γεγονός όμως είναι ότι αν και το αεροπλάνο θεωρείται και είναι το ασφαλέστερο μέσο μετακίνησης, οι πτήσεις με τέτοιες εταιρείες έχουν κάποιο ρισκο, μεγάλο μπορώ να πω. Γι'αυτό και όταν βρίσκουμε ένα πακέτο διακοπών με χαμηλή τιμή, πρέπει πάντα να ελέγχουμε την εταιρεία με την οποία γίνονται οι πτήσεις.