Νέα

Συγγρού 40-42 3ος/6ος όροφος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pastan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
3.885
Κριτικές
40
Like
27.118
Πόντοι
11.096
Ακόμα καλύτερα.Πάντως στο παρελθόν η σωστή συννενόηση με την υπεύθυνη του εκάστοτε καταστήματος ήταν κίνητρο για να πάω.
Όπως καί νά το κάνουμε ή υποδοχή πελάτη σε οποιο μαγαζί είναι σημαντική.
Σε κανέναν δέν αρέσει, ένα παράδειγμα είναι σαν να πάς σε εστιατόριο, μπαράκι, νά ψωνίσεις κάτι κλπ... καί νά έχεις ίδια αντιμετώπιση.... ξυνες μούρες, νά βαριετέ νά σού μιλήσει κλπ... Ε απλά δέν ξανά πάς.
Είπαμε τόν πελάτη αρχικά τόν κερδίζεις από τήν υποδοχή, κάποιοι όμως έχουν σε προτεραιότητα το κάτω κεφάλι οπότε.....
 

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
3.885
Κριτικές
40
Like
27.118
Πόντοι
11.096
Ποια ειναι,καλο θα ειναι ξερουμε. Δεν μπορω να καταλαβω τις σεριφσες γιατι λενε τι υπηρεσιες κανουν οι κοπελες; Λεει ρωτα την κοπελα! Αυτο ειναι αβολο για τον πελατη! Δεν το καταλαβαινουν;Παμε καυλομενοι και μας ξεκαυλονουν, το εχουν παρει σχοινι κορδονι ολα τα μαγαζα.
Από προσωπική εμπειρία θά σού απαντήσω καί ή αλήθεια είναι ότι μέ βόλεψε ή συνεννόηση μέ υπηρεσία ή μόνο μέ κοπέλα οι καί τά δύο.

Λ23 ή κυρία Σοφία όσες φορές έχω πάει ευγενική πάντα καί κάποια κοπέλα είναι καινούρια καί δέν προσφέρει κάποιες υπηρεσίες (πχ ακαποτη πιπα) στο λέει εξ αρχής, ή αν τήν ρωτήσω κάτι για κοπέλα πάντα μού έχει απάντηση. Καί στο κλείσιμο ραντεβού είναι αρκετά συνεννοησιμη.

Φ2 καί Κ38 υποδοχή Λάρισα ή τζωρτζινα, εκεί ή υποδοχή είναι σε άλλο επίπεδο, ευγένεια, σεβασμός, ενημέρωση στο φουλ.
Εκεί έχω τήν επιλογή νά ξανά δω τήν κοπέλα πάλι η νά τήν ρωτήσω προσωπικά τι θέλω ή τι κάνει στο πρόγραμμα τής, αν υπάρχει κάποια έξτρα χρέωση κλπ... Καί εννοείται χωρίς νά ακούνε άλλοι τι λέμε γιατί κάποιος μπορεί να έχει άλλα γούστα.
Έτσι ξέρω από πριν τι θά πάρω οπότε φεύγω ή μένω.

Σ108 καί εκεί ή υποδοχή πολύ ευγενική, χαμογελαστή καί από ενημέρωση κομπλέ, στήν τελευταία βόλτα μού στο μαγαζί παρόλο που δέν πέρασα μέ κοπέλα ή κυρία τής υποδοχής είχε όλη τήν καλή διάθεση για κέρασμα παγωμένου αναψυκτικού λόγο ζέστης.

:hi:
 

xenitemenos

Μέγας
Εγγρ.
14 Οκτ 2018
Μηνύματα
7.853
Κριτικές
15
Like
11.865
Πόντοι
3.846
Από προσωπική εμπειρία θά σού απαντήσω καί ή αλήθεια είναι ότι μέ βόλεψε ή συνεννόηση μέ υπηρεσία ή μόνο μέ κοπέλα οι καί τά δύο.

Λ23 ή κυρία Σοφία όσες φορές έχω πάει ευγενική πάντα καί κάποια κοπέλα είναι καινούρια καί δέν προσφέρει κάποιες υπηρεσίες (πχ ακαποτη πιπα) στο λέει εξ αρχής, ή αν τήν ρωτήσω κάτι για κοπέλα πάντα μού έχει απάντηση. Καί στο κλείσιμο ραντεβού είναι αρκετά συνεννοησιμη.

Φ2 καί Κ38 υποδοχή Λάρισα ή τζωρτζινα, εκεί ή υποδοχή είναι σε άλλο επίπεδο, ευγένεια, σεβασμός, ενημέρωση στο φουλ.
Εκεί έχω τήν επιλογή νά ξανά δω τήν κοπέλα πάλι η νά τήν ρωτήσω προσωπικά τι θέλω ή τι κάνει στο πρόγραμμα τής, αν υπάρχει κάποια έξτρα χρέωση κλπ... Καί εννοείται χωρίς νά ακούνε άλλοι τι λέμε γιατί κάποιος μπορεί να έχει άλλα γούστα.
Έτσι ξέρω από πριν τι θά πάρω οπότε φεύγω ή μένω.

Σ108 καί εκεί ή υποδοχή πολύ ευγενική, χαμογελαστή καί από ενημέρωση κομπλέ, στήν τελευταία βόλτα μού στο μαγαζί παρόλο που δέν πέρασα μέ κοπέλα ή κυρία τής υποδοχής είχε όλη τήν καλή διάθεση για κέρασμα παγωμένου αναψυκτικού λόγο ζέστης.

:hi:
Διαφωνώ για το Φ2.
Σε τυχαία επίσκεψη δεν υπήρχε καμία διάθεση για ενημέρωση από την υποδοχή, μου είπαν να ρωτήσω την κοπέλα, το οποίο είναι λάθος τακτική για μένα.
Δηλαδή αν με ενδιαφέρουν 2 κοπέλες, θα κάτσω να τις φωνάξω μία, μία και να ρωτήσω τα ίδια πράγματα 2 φορές;
Δεν παίζει. Άσε που η κοπέλα που ρώτησα τότε ήθελε έξτρα χρήματα, για στάνταρ υπηρεσίες του Λ23.

Με διαφορά το σέρβις του Λ23 είναι πολλά επίπεδα παραπάνω.
 

n.smirni76

Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
29 Αυγ 2010
Μηνύματα
23.712
Κριτικές
1.275
Like
235.857
Πόντοι
46.232
πέρασμα σήμερα, είδα τις Αλεσια τη γνωστή μιλφ με το κοντό μαλλί, Βικτόρια μελαχρινή παχουλη με 2αρι βυζι και Αλίκη μιλφ με ξανθοροζ μαλλί κανονικό σώμα 2αρι βυζι (ξέρει κανείς πληροφορίες γι αυτήν?), σε συνέδρια ήταν η Σοφία, Μαρίνα πήρε ρεπό γιατί δε κοιμήθηκε καλά ενώ η Μαίρη είναι από τις περιόδους που αγνοείται...
 

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
3.885
Κριτικές
40
Like
27.118
Πόντοι
11.096
Διαφωνώ για το Φ2.
Σε τυχαία επίσκεψη δεν υπήρχε καμία διάθεση για ενημέρωση από την υποδοχή, μου είπαν να ρωτήσω την κοπέλα, το οποίο είναι λάθος τακτική για μένα.
Δηλαδή αν με ενδιαφέρουν 2 κοπέλες, θα κάτσω να τις φωνάξω μία, μία και να ρωτήσω τα ίδια πράγματα 2 φορές;
Δεν παίζει. Άσε που η κοπέλα που ρώτησα τότε ήθελε έξτρα χρήματα, για στάνταρ υπηρεσίες του Λ23.

Με διαφορά το σέρβις του Λ23 είναι πολλά επίπεδα παραπάνω.
Δικαίωμα σού νά διαφωνείς, αλλοίμονο αν όλοι είχαμε τις ίδιες απόψεις. Όπως ο καθένας επιλέγει πόσα καί πού θά τά δώσει. Εγώ εξέφρασα τήν δική μού άποψη εμπειρία καί όσες φορές έχω πάει στο Φ2 ή υποδοχή ήταν ευγενέστατη μέ πλήρη ενημέρωση, μάλιστα σε τελευταία επίσκεψη μού για άλλη μια φορά ή κυρία τής υποδοχής έκατσε μαζί μού λέγοντας μού το πρόγραμμα καί αλλά διαφορά.
Επίσης προσωπικά πάντα δέν μέ κουράζει νά ρωτήσω δύο καί τρεις φορές τήν κοπέλα ή άλλη κοπέλα για το πρόγραμμα τής, στο κάτω κάτω θέλω να περάσω καλά καί μού δίνετε το ελεύθερο νά ρωτήσω ότι θέλω πάρα νά πάρω γουρούνι στο σακί.... κοινώς φόλα ολικής.
Όπως καί έγινε την τελευταία φορά δέν τά βρήκα με τήν κοπέλα καί έφυγα τόσο απλά.
Όσον αφορά το σέρβις αυτό πάλι είναι υποκειμενικό ο καθένας μάς έχει άλλα γούστα, εμπειρίες κλπ.
Έχω περάσει καλά καί στα 2 μαγαζιά.
Ότι δέν μάς αρέσει απλά δέν ξανά πάμε.... αυτονόητο πιστεύω.
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
16.332
Κριτικές
191
Like
53.749
Πόντοι
41.813
Ακόμα καλύτερα.Πάντως στο παρελθόν η σωστή συννενόηση με την υπεύθυνη του εκάστοτε καταστήματος ήταν κίνητρο για να πάω.

Όπως καί νά το κάνουμε ή υποδοχή πελάτη σε οποιο μαγαζί είναι σημαντική.
Σε κανέναν δέν αρέσει, ένα παράδειγμα είναι σαν να πάς σε εστιατόριο, μπαράκι, νά ψωνίσεις κάτι κλπ... καί νά έχεις ίδια αντιμετώπιση.... ξυνες μούρες, νά βαριετέ νά σού μιλήσει κλπ... Ε απλά δέν ξανά πάς.
Είπαμε τόν πελάτη αρχικά τόν κερδίζεις από τήν υποδοχή, κάποιοι όμως έχουν σε προτεραιότητα το κάτω κεφάλι οπότε.....
ειπαμε οταν υποδεχεσαι τον πελατη με χαμογελο,του απαντας κανονικα κι οχι βαριεστημενα,δεν του λες ψεμματα και δικαιολογιες του πουτσου,τοτε τον κερδιζεις ακομα κι αν καποια κοπελλα δεν του αρεσει. θα μπει να δοκιμασει.
και οχι μονο τον κερδιζεις,τον εχεις και επαναληψακια.
αν εχεις να αντιμετωπισεις τα ψεμματα και τις μαλακιες που λεει σε ολους η ξινη,τοτε απλα δεν ξαναπας.
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
16.332
Κριτικές
191
Like
53.749
Πόντοι
41.813
Λ23 ή κυρία Σοφία όσες φορές έχω πάει ευγενική πάντα καί κάποια κοπέλα είναι καινούρια καί δέν προσφέρει κάποιες υπηρεσίες (πχ ακαποτη πιπα) στο λέει εξ αρχής, ή αν τήν ρωτήσω κάτι για κοπέλα πάντα μού έχει απάντηση. Καί στο κλείσιμο ραντεβού είναι αρκετά συνεννοησιμη.


:hi:
η κα Σοφια ειναι μια κατηγορια μονη της στην εξυπηρετηση του πελατη.
η ξινη πρεπει να παιρνει μαθηματα συμπεριφορας απο την Σοφια.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

τον καφε πως τον πινεις τελικα? :grin:
:2funny::2funny::2funny:
 

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
3.885
Κριτικές
40
Like
27.118
Πόντοι
11.096
ειπαμε οταν υποδεχεσαι τον πελατη με χαμογελο,του απαντας κανονικα κι οχι βαριεστημενα,δεν του λες ψεμματα και δικαιολογιες του πουτσου,τοτε τον κερδιζεις ακομα κι αν καποια κοπελλα δεν του αρεσει. θα μπει να δοκιμασει.
και οχι μονο τον κερδιζεις,τον εχεις και επαναληψακια.
αν εχεις να αντιμετωπισεις τα ψεμματα και τις μαλακιες που λεει σε ολους η ξινη,τοτε απλα δεν ξαναπας.
Έτσι ακριβώς απλά πράγματα απλής λογικής πώς κρατάς πελάτες
 

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
3.885
Κριτικές
40
Like
27.118
Πόντοι
11.096
η κα Σοφια ειναι μια κατηγορια μονη της στην εξυπηρετηση του πελατη.
η ξινη πρεπει να παιρνει μαθηματα συμπεριφορας απο την Σοφια.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


τον καφε πως τον πινεις τελικα? :grin:
:2funny::2funny::2funny:
Με αυτά πού βλέπω θά πιω ακόμα πόλους καφέδες μάλλον, κερνάω πάντως καφεδάκι σπέσιαλ. :grin:

Τώρα τελευταία προτιμώ το καφεδάκι από χεράκια ρώσικα.... :cool2:
 

ICCAROS

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Δεκ 2010
Μηνύματα
2.555
Κριτικές
200
Like
1.239
Πόντοι
2.310
Εγώ θα καταθέσω κάποια διαφορετική άποψη για τις υπηρεσίες.

Πέρασα πρόσφατα από το 42. Η υπηρεσία ήταν καλή μαζί μου. Με καλωσόρισε και με πέρασε σύντομα στο δωμάτιο, φέρνοντας όλο τον εξοπλισμό (πετσέτες, σεντόνι, αναψυκτικό). Με σωστή ευγένεια και χωρίς περιττές κουβέντες. Μια φορά στο παρελθόν μού είχε πει κάτι, και είχε δίκιο. Το αναγνώρισα. Εγώ δεν το έπαιξα «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο». Έκτοτε όλα ΟΚ. Αυτή δεν συμπεριφέρεται με προσποιητή ευγένεια. Εμένα δεν μού αρέσει η ψεύτικη ευγένεια. Τι να την κάνω τη μάσκα της ψευτιάς? Επίσης, στο 42 φέρεται καλά στις κοπέλες, καλύτερα από το Λαγ23. Αυτό είναι καλό διότι η κοπέλα έρχεται με καλή ψυχολογία στο δωμάτιο. Αλλιώς εσωτερικά η κοπέλα θα είναι χάλια και κάποια στιγμή θα το καταλάβω όσο και να το κρύβει. Ένα μαγαζί πρέπει καταρχήν να είναι ΟΚ από μέσα του. Αυτό απαιτείται σε κάθε δουλειά, ας πάρει παράδειγμα ο καθένας τη δική του δουλειά. Τυχαίο είναι που το 23 έχει χάσει πολλά αστέρια από τότε που άνοιξε? Οεο? Χαζές είναι και φεύγουν? Όχι βέβαια! Πάνε κάπου για να μείνουν να δουλέψουν, όχι για να φύγουν!
 

xenitemenos

Μέγας
Εγγρ.
14 Οκτ 2018
Μηνύματα
7.853
Κριτικές
15
Like
11.865
Πόντοι
3.846
Εγώ θα καταθέσω κάποια διαφορετική άποψη για τις υπηρεσίες.

Πέρασα πρόσφατα από το 42. Η υπηρεσία ήταν καλή μαζί μου. Με καλωσόρισε και με πέρασε σύντομα στο δωμάτιο, φέρνοντας όλο τον εξοπλισμό (πετσέτες, σεντόνι, αναψυκτικό). Με σωστή ευγένεια και χωρίς περιττές κουβέντες. Μια φορά στο παρελθόν μού είχε πει κάτι, και είχε δίκιο. Το αναγνώρισα. Εγώ δεν το έπαιξα «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο». Έκτοτε όλα ΟΚ. Αυτή δεν συμπεριφέρεται με προσποιητή ευγένεια. Εμένα δεν μού αρέσει η ψεύτικη ευγένεια. Τι να την κάνω τη μάσκα της ψευτιάς? Επίσης, στο 42 φέρεται καλά στις κοπέλες, καλύτερα από το Λαγ23. Αυτό είναι καλό διότι η κοπέλα έρχεται με καλή ψυχολογία στο δωμάτιο. Αλλιώς εσωτερικά η κοπέλα θα είναι χάλια και κάποια στιγμή θα το καταλάβω όσο και να το κρύβει. Ένα μαγαζί πρέπει καταρχήν να είναι ΟΚ από μέσα του. Αυτό απαιτείται σε κάθε δουλειά, ας πάρει παράδειγμα ο καθένας τη δική του δουλειά. Τυχαίο είναι που το 23 έχει χάσει πολλά αστέρια από τότε που άνοιξε? Οεο? Χαζές είναι και φεύγουν? Όχι βέβαια! Πάνε κάπου για να μείνουν να δουλέψουν, όχι για να φύγουν!
Δηλαδή τυπε πας να βγάλεις πιο επαγγελματία και πιο φιλική την τύπισσα του Σ42 από το Λ23; :think:
Άρα ΟΛΑ τα μέλη εδώ μέσα που κράζουν την συγκεκριμένη του Σ42 είναι λάθος και εσύ βρήκες τα προτερήματα της;
Θα μας τρελάνεις; :headbang: :think:
 

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
3.885
Κριτικές
40
Like
27.118
Πόντοι
11.096
Εγώ θα καταθέσω κάποια διαφορετική άποψη για τις υπηρεσίες.

Πέρασα πρόσφατα από το 42. Η υπηρεσία ήταν καλή μαζί μου. Με καλωσόρισε και με πέρασε σύντομα στο δωμάτιο, φέρνοντας όλο τον εξοπλισμό (πετσέτες, σεντόνι, αναψυκτικό). Με σωστή ευγένεια και χωρίς περιττές κουβέντες. Μια φορά στο παρελθόν μού είχε πει κάτι, και είχε δίκιο. Το αναγνώρισα. Εγώ δεν το έπαιξα «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο». Έκτοτε όλα ΟΚ. Αυτή δεν συμπεριφέρεται με προσποιητή ευγένεια. Εμένα δεν μού αρέσει η ψεύτικη ευγένεια. Τι να την κάνω τη μάσκα της ψευτιάς? Επίσης, στο 42 φέρεται καλά στις κοπέλες, καλύτερα από το Λαγ23. Αυτό είναι καλό διότι η κοπέλα έρχεται με καλή ψυχολογία στο δωμάτιο. Αλλιώς εσωτερικά η κοπέλα θα είναι χάλια και κάποια στιγμή θα το καταλάβω όσο και να το κρύβει. Ένα μαγαζί πρέπει καταρχήν να είναι ΟΚ από μέσα του. Αυτό απαιτείται σε κάθε δουλειά, ας πάρει παράδειγμα ο καθένας τη δική του δουλειά. Τυχαίο είναι που το 23 έχει χάσει πολλά αστέρια από τότε που άνοιξε? Οεο? Χαζές είναι και φεύγουν? Όχι βέβαια! Πάνε κάπου για να μείνουν να δουλέψουν, όχι για να φύγουν!
Τά προβλήματα καί στα δύο ιδρύματα από τήν υπηρεσία προς ορισμένες κοπέλες γνωστα πάντα υπήρχαν.... καί στο Λ23 δέν τά βρήκε ή υπηρεσία μέ ορισμένες καί έφυγαν αλλά και στο Σ40 42 τά ίδια, αλλά εμάς τι μας νοιάζει τι εσωτερικά προβλήματα έχουν;
Αυτό μέ τήν ψυχολογία τής κοπέλας πού ανάφερες είναι λάθος για εμένα, αν δέν έχει καλή ψυχολογία νά μην κάνει ραντεβού ή αν έχει πρόβλημα μέ τήν υπηρεσία ας το λύσουν ή ας το βάλει τάξη ο ιδιοκτήτης.

Εγω στήν δική μου δουλειά είμαι δέν είμαι καλά πρέπει ή υπηρεσίες που θά δώσω στον πελάτη μού νά είναι άριστες για νά έρθει ξανά, τόν πελάτη δέν τόν ενδιαφέρουν τά εσωτερικά προβλήματα κάθε επιχείρησης, καί στήν συγκεκριμένη ειδικά πάμε για νά χαλαρώσουμε καί νά περάσουμε όμορφα μία ή δύο ώρες.
Έχεις τήν εντύπωση ότι αν πάμε νά φάμε κάπου καί μάς φερθούν μέ ευγένεια καί σεβασμό καί μέ χαμόγελο μάς έχουν συμπαθήσει; όχι φυσικά απλά βάλανε τήν μάσκα όπως λες αλλά φέρονται σαν επαγγελματίες.

Μήπως δέν πέρασες καλά μέ κάποια λαδοκορη καί σού άρχισε τήν γνωστή καραμέλα.... ότι έχει, είχε χάλια ψυχολογία γιατί τσακώθηκε ή δέν τα βρήκε με την υπηρεσία; γνωστό παλιό κόλπο....
 

Alverto

Σπουδαίος
Εγγρ.
14 Σεπ 2021
Μηνύματα
579
Κριτικές
30
Like
2.322
Πόντοι
2.596
Δηλαδή τυπε πας να βγάλεις πιο επαγγελματία και πιο φιλική την τύπισσα του Σ42 από το Λ23; :think:
Άρα ΟΛΑ τα μέλη εδώ μέσα που κράζουν την συγκεκριμένη του Σ42 είναι λάθος και εσύ βρήκες τα προτερήματα της;
Θα μας τρελάνεις; :headbang: :think:
Και οι δύο είναι ότι να ναι
Περίεργες και δύσκολες
 

ICCAROS

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Δεκ 2010
Μηνύματα
2.555
Κριτικές
200
Like
1.239
Πόντοι
2.310
Τά προβλήματα καί στα δύο ιδρύματα από τήν υπηρεσία προς ορισμένες κοπέλες γνωστα πάντα υπήρχαν.... καί στο Λ23 δέν τά βρήκε ή υπηρεσία μέ ορισμένες καί έφυγαν αλλά και στο Σ40 42 τά ίδια, αλλά εμάς τι μας νοιάζει τι εσωτερικά προβλήματα έχουν;
Αυτό μέ τήν ψυχολογία τής κοπέλας πού ανάφερες είναι λάθος για εμένα, αν δέν έχει καλή ψυχολογία νά μην κάνει ραντεβού ή αν έχει πρόβλημα μέ τήν υπηρεσία ας το λύσουν ή ας το βάλει τάξη ο ιδιοκτήτης.

Εγω στήν δική μου δουλειά είμαι δέν είμαι καλά πρέπει ή υπηρεσίες που θά δώσω στον πελάτη μού νά είναι άριστες για νά έρθει ξανά, τόν πελάτη δέν τόν ενδιαφέρουν τά εσωτερικά προβλήματα κάθε επιχείρησης, καί στήν συγκεκριμένη ειδικά πάμε για νά χαλαρώσουμε καί νά περάσουμε όμορφα μία ή δύο ώρες.
Έχεις τήν εντύπωση ότι αν πάμε νά φάμε κάπου καί μάς φερθούν μέ ευγένεια καί σεβασμό καί μέ χαμόγελο μάς έχουν συμπαθήσει; όχι φυσικά απλά βάλανε τήν μάσκα όπως λες αλλά φέρονται σαν επαγγελματίες.

Μήπως δέν πέρασες καλά μέ κάποια λαδοκορη καί σού άρχισε τήν γνωστή καραμέλα.... ότι έχει, είχε χάλια ψυχολογία γιατί τσακώθηκε ή δέν τα βρήκε με την υπηρεσία; γνωστό παλιό κόλπο....

Μας ενδιαφέρουν και πολύ μάλιστα τα εσωτερικά. Εκ των πραγμάτων δλδ, καθώς το βλέπω που πολλοί γράφουν/γνωμοδοτούν για τα εσωτερικά προβλήματα. Τα μασάζ ανήκουν στον οικονομικό τομέα των υπηρεσιών (όχι βιομηχανία), και αντικείμενα και υποκείμενα είναι οι άνθρωποι (όχι π.χ. ο ηλιακός θερμοσίφωνας, ούτε το σέρβις του αυτοκινήτου). Και μάλιστα πρόκειται για εξαιρετικά ιδιαίτερο τομέα υπηρεσιών. Δεν το παραβλέπω ποτέ αυτό. Γι αυτό άλλωστε διαβάζουμε για έντονες αρνητικές αντιδράσεις.

Εμένα όμως δεν με ενδιαφέρουν τα εσωτερικά σαν κουτσομπολιό. Βλέπω πέρα από τη μύτη μου. Κοιτώ το δάσος, κι όχι μόνο το δένδρο. Με ενδιαφέρουν τα externalities. Γι αυτό και ανέφερα το χώρο δουλειάς του καθενός μας. Ήθελα να κάνω μια αντιστοιχία.

Κάνε ένα brainstorming και θα καταλάβεις τις ποικίλες συνέπειες της κακής ψυχολογίας. Μας θίγουν, δεν είναι καθόλου αμελητέες. Ήδη κάτι άρχισες να μιλάς γι αυτές. Τα έχουν γράψει κατά καιρούς συμφορουμίτες σε όλα τα νήματα. Κι εγώ μαζί.


ΥΓ. Όχι δεν συσχετίζω αυτά που έγραψα με κάποια κακή μου εμπειρία με κάποια μασέζ.
 

ICCAROS

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Δεκ 2010
Μηνύματα
2.555
Κριτικές
200
Like
1.239
Πόντοι
2.310
Δηλαδή τυπε πας να βγάλεις πιο επαγγελματία και πιο φιλική την τύπισσα του Σ42 από το Λ23; :think:
Άρα ΟΛΑ τα μέλη εδώ μέσα που κράζουν την συγκεκριμένη του Σ42 είναι λάθος και εσύ βρήκες τα προτερήματα της;
Θα μας τρελάνεις; :headbang: :think:


Έτσι είναι, εάν έτσι νομίζετε!

Τύπε! Όταν εσύ πήγαινες, εγώ γυρνούσα.

  • ΔΕΝ πρόκειται για ΟΛΑ τα μέλη. Κάποια δεν είχαν πρόβλημα, και δεν είμαι μόνο εγώ. Κάποιοι δεν της δίνουν σημασία. Και κάποιοι ΕΧΟΥΝ πρόβλημα και διαμαρτύρονται συχνά, οπότε και –αναπόφευκτα- γίνεται ιδιαίτερα αντιληπτό αυτό.
  • Τη λέξη «επαγγελματία» ας την αφήσουμε και για τις δύο σερίφισες, διότι είναι βαριά κουβέντα. Επιπλέον, ερμηνεύεται κατά το δοκούν. Η επαγγελματίας πρέπει να βλέπει όλο το μαγαζί, όχι μόνο επιφανειακά κάποιες πλευρές της δουλειάς.
  • Το δούλεμα τους είτε με τον ένα είτε με τον άλλο τρόπο το αντιλαμβάνομαι. Αλλά μπορώ να το αντιμετωπίσω. Άλλοι ΔΕΝ μπορούν. Τι να κάνουμε?
Καλή συνέχεια!
 

chicharito

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2014
Μηνύματα
2.823
Κριτικές
24
Like
3.951
Πόντοι
2.846
Εμένα πάντως τις τελευταίες φορές μια χαρά ευγενική είναι η κύρια υπηρεσία μαζί μου , δεν ξέρω αλλά είναι Όκει μαζί μου
 

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
3.885
Κριτικές
40
Like
27.118
Πόντοι
11.096
Μας ενδιαφέρουν και πολύ μάλιστα τα εσωτερικά. Εκ των πραγμάτων δλδ, καθώς το βλέπω που πολλοί γράφουν/γνωμοδοτούν για τα εσωτερικά προβλήματα. Τα μασάζ ανήκουν στον οικονομικό τομέα των υπηρεσιών (όχι βιομηχανία), και αντικείμενα και υποκείμενα είναι οι άνθρωποι (όχι π.χ. ο ηλιακός θερμοσίφωνας, ούτε το σέρβις του αυτοκινήτου). Και μάλιστα πρόκειται για εξαιρετικά ιδιαίτερο τομέα υπηρεσιών. Δεν το παραβλέπω ποτέ αυτό. Γι αυτό άλλωστε διαβάζουμε για έντονες αρνητικές αντιδράσεις.

Εμένα όμως δεν με ενδιαφέρουν τα εσωτερικά σαν κουτσομπολιό. Βλέπω πέρα από τη μύτη μου. Κοιτώ το δάσος, κι όχι μόνο το δένδρο. Με ενδιαφέρουν τα externalities. Γι αυτό και ανέφερα το χώρο δουλειάς του καθενός μας. Ήθελα να κάνω μια αντιστοιχία.

Κάνε ένα brainstorming και θα καταλάβεις τις ποικίλες συνέπειες της κακής ψυχολογίας. Μας θίγουν, δεν είναι καθόλου αμελητέες. Ήδη κάτι άρχισες να μιλάς γι αυτές. Τα έχουν γράψει κατά καιρούς συμφορουμίτες σε όλα τα νήματα. Κι εγώ μαζί.


ΥΓ. Όχι δεν συσχετίζω αυτά που έγραψα με κάποια κακή μου εμπειρία με κάποια μασέζ.
Σεβαστή ή άποψη σού και ή γνώμη σου είτε συμφωνούμε ή διαφωνούμε, άλλωστε ή σωστή ενημέρωση και διάλογος σωστός από αξιόλογα μέλη με εμπειρίες και με μια λογική πιστεύω ότι είναι υγιές.
Αν συνεχίσουμε θά είναι μεγάλος ωραίος διάλογος και κουβέντα με πολλές απόψεις και επιχειρήματα που από ένα πληκτρολόγιο δεν γίνεται σωστά.
Κατάλαβα πολύ καλά τί θες να πεις. :hi:
 

zolie

Μέλος
Εγγρ.
3 Αυγ 2010
Μηνύματα
104
Like
122
Πόντοι
1
Εγώ θα καταθέσω κάποια διαφορετική άποψη για τις υπηρεσίες.

Πέρασα πρόσφατα από το 42. Η υπηρεσία ήταν καλή μαζί μου. Με καλωσόρισε και με πέρασε σύντομα στο δωμάτιο, φέρνοντας όλο τον εξοπλισμό (πετσέτες, σεντόνι, αναψυκτικό). Με σωστή ευγένεια και χωρίς περιττές κουβέντες. Μια φορά στο παρελθόν μού είχε πει κάτι, και είχε δίκιο. Το αναγνώρισα. Εγώ δεν το έπαιξα «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο». Έκτοτε όλα ΟΚ. Αυτή δεν συμπεριφέρεται με προσποιητή ευγένεια. Εμένα δεν μού αρέσει η ψεύτικη ευγένεια. Τι να την κάνω τη μάσκα της ψευτιάς? Επίσης, στο 42 φέρεται καλά στις κοπέλες, καλύτερα από το Λαγ23. Αυτό είναι καλό διότι η κοπέλα έρχεται με καλή ψυχολογία στο δωμάτιο. Αλλιώς εσωτερικά η κοπέλα θα είναι χάλια και κάποια στιγμή θα το καταλάβω όσο και να το κρύβει. Ένα μαγαζί πρέπει καταρχήν να είναι ΟΚ από μέσα του. Αυτό απαιτείται σε κάθε δουλειά, ας πάρει παράδειγμα ο καθένας τη δική του δουλειά. Τυχαίο είναι που το 23 έχει χάσει πολλά αστέρια από τότε που άνοιξε? Οεο? Χαζές είναι και φεύγουν? Όχι βέβαια! Πάνε κάπου για να μείνουν να δουλέψουν, όχι για να φύγουν!
Αρκετά παλιότερα που κάποιος συναγωνιστής είχε κάνει παράπονα για την συγκεκριμένη,Είχα γράψει κάτι παρεμφερές με την άποψη σου γιατί και εγώ έβγαζα άκρη μια χαρά.
Κατανοώ και σέβομαι ότι ο τακτικός πελάτης που ακουμπάει περισσότερα και πιο συχνά στο μαγαζί θα έχει προτεραιότητα.Αυτό όμως δεν δικαιολογεί να με αντιμετωπίζει κάποιος με κουτοπονηριά η αγένεια.Αυτό σχολιάσαμε κάποιοι.Εννοείται πως υπάρχουν πολλοί περισσότεροι που μπορούν να συνεννοηθούν μαζί της και γι’ αυτό δεν έχει κλείσει και το μαγαζί.Αλλά δε νομίζω ότι όσοι έχουμε παράπονα είμαστε παράξενοι
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom