professor x
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 22 Ιαν 2017
- Μηνύματα
- 3.854
- Κριτικές
- 40
- Like
- 26.888
- Πόντοι
- 11.096
Όπως καί νά το κάνουμε ή υποδοχή πελάτη σε οποιο μαγαζί είναι σημαντική.Ακόμα καλύτερα.Πάντως στο παρελθόν η σωστή συννενόηση με την υπεύθυνη του εκάστοτε καταστήματος ήταν κίνητρο για να πάω.
Σε κανέναν δέν αρέσει, ένα παράδειγμα είναι σαν να πάς σε εστιατόριο, μπαράκι, νά ψωνίσεις κάτι κλπ... καί νά έχεις ίδια αντιμετώπιση.... ξυνες μούρες, νά βαριετέ νά σού μιλήσει κλπ... Ε απλά δέν ξανά πάς.
Είπαμε τόν πελάτη αρχικά τόν κερδίζεις από τήν υποδοχή, κάποιοι όμως έχουν σε προτεραιότητα το κάτω κεφάλι οπότε.....