Νέα

Ryanair vs Aegean

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Ampelale
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 439
  • Εμφανίσεις 24K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

AFESAYTOIS

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2017
Μηνύματα
146
Like
21
Πόντοι
1
Η Ουκρανία δεν εχει τιποτα να φοβηθεί απο την Ryanair.
Προηγηθηκε η Aegean,
ξέρετε ποσα "ιατρικά συνέδρια" μετά προσκυνηματικού τουρισμού! διοργάνωσαν οι  φαρμακευτικές εταιρείες,
οι ασφαλιστικές εταιρείες,
εις επιβραβευσην των κόπων, ιατρών και φαρμακοποιων της χώρας;
Ολα πληρωμένα,
φαγητό ύπνος προσκύνημα σε ολους τους ναούς  εκκλησιες και νυχτερινο εσπερινό με κορίτσια αγγέλους!
Ολα πληρωμένα,
απο τους πιστούς ασθενείς της ρημαδοχώρας.
Τα ίδια γίνονται και με τους δραστήριους ασφαλιστές, των μεγαλων ασφαλιστικών εταιρειών.
Ετσι χρεωνοπήσαμε Νικολάκη!
Οταν εργαζονται οι 3, πληρώνουν φόρους και εισφορές μόνον οι 2 και ζούν 15 πλουσιοπαροχα και άκοπα, πως να μην είναι ακριβό το κοστος ζωής,
να μην χρεωκοπήσει η χώρα;
Τώρα θα αυξηθεί ο ΕΝΦΙΑ σε πολλές περιοχές της χώρας,
τί να γίνει,
να δώσουμε κατι παραπανω, οτι μπορεί καθενας μπας και σωθεί το χαφιεδοκράτος που συντηρεί το πολιτικό συστημα μετα των ολιγαρχών.
 

mixalis k.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2012
Μηνύματα
8.045
Like
4.536
Πόντοι
506
Ένα ακόμα από τα καλά της Ryan είναι πως δεν πετάει στη μογγολοχώρα...
Ενώ όλες οι σκυμένες στα τέσσερα εταιρίες παίρνουν σειρά για να κάνουν μπίζνες στη Τουρκία,  η Ryan δεν πετάει στους Μογγόλους...
Δεν ξέρω αν τρώει πόρτα από τους Τούρκους ή δεν το επιδιώκει αλλά το γεγονός είναι πως ΑΣΊΑ δεν πάει...
Στην Aegean το μόνο που μένει είναι να πετάξει τζιχαντιστές για τα πεδία των μαχών όπως κάνει η σύμμαχός της στην "βρώμικη" Star Allience ,Turkish Airlines !
Αλλά είναι πολλά τα λεφτά και η Ισλαμική απειλή δεν αφορά τις εταιρίες ....


Oι εμπορικές συμφωνιες ειναι πιο ισχυρεσ παντα. Ενας απο τους μεγαλύτερους πελατες για πετρελαιο που ειχαν οι Αμερικανοι κατα τον Β ΠΠ ηταν ο χιτλερ και παρεμεινε ετσι μεχρι την τελευταια μερα του πολεμου.
Η πτηση με το ελικοφορο της Αegean για Κωνσταντινούπολη ειναι σωτηρια για μένα γιατι απο κει βρίσκω πτησεις για  Ασία με μισα λεφτα απ ότι στην Αθηνα και μάλιστα ολο το χρόνο. Το δικο μας το μπουρδελο ειναι πανάκριβο, δε φταει η aegean.
 

gismo1972

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.453
Κριτικές
19
Like
1.521
Πόντοι
6.835
Απορώ αν το διάβασε κανείς για να κατανοήσει μερικούς παράγοντες που επηρρεάζουν τις τιμες των αεροπορικών εισιτηρίων .......

Σωστό το σκεπτικό
Το θέμα είναι πολύπλοκο
Όμως στη σύγκριση για τις τιμές στον ίδιο Προορισμό πρέπει να συνυπολογιστούν και άλλοι παράγοντες όπως πχ:

1. σε περιπτώσεις που για τον ίδιο Προορισμό υπάρχουν 2 ή παραπάνω αεροδρόμια ποια πετάει στο πιο κοντινό - το κόστος πχ τραίνου ή ταξί μπορεί να μειώσει τι διαφορά εισιτηρίου
2. τα slots της κάθε εταιρείας (ώρες αναχώρησης-επιστροφής) καθώς το κάθε αεροδρόμιο τα τιμολογεί ανάλογα - εδώ έχουμε με τις πιο "βολικές/άβολες" ώρες για τον επιβάτη
3. αν σε κάποιο συγκεκριμένο route υπάρχει κάποια επιδότηση στη τιμή του εισιτηρίου (συνήθως) από τις περιοχές των αεροδρομίων άφιξης και αναχώρησης

Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που μειώνει το κόστος του εισιτηρίου είναι το πόση ώρα το κάθε αεροσκάφος σταθμεύει σε ένα αεροδρόμιο και πόσα δρομολόγια κάνει το ίδιο αεροσκάφος  - η Ryannair για παράδειγμα μπορεί να πετάει από ένα αεροδρόμιο του εξωτερικού για Θεσσαλονίκη και μετά από λίγη/λίγες ώρα/ώρες να εκτελέσει εσωτερικό προς Αθήνα και μετά παλι πίσω Θεσσαλονίκη ή κάπως έτσι - συνεπώς είναι θεμα utilization/programming/logistics

Ίσως υπάρχουν και άλλοι παράγοντες όπως φορολογία, μισθοδοσία, κλπ αλλά αυτά δεν απασχολούν τον καταναλωτή, αφού σε τελική ανάλυση επιθυμεί να πληρώνει λιγότερα λαμβάνοντας παρόμοιες υπηρεσίες
 

CaptainM

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2017
Μηνύματα
40
Like
19
Πόντοι
0
Απορώ αν το διάβασε κανείς για να κατανοήσει μερικούς παράγοντες που επηρρεάζουν τις τιμες των αεροπορικών εισιτηρίων .......



Στου κουφού την πόρτα, όσο θέλεις βρόντα!
Μια χαρά τα είπες φίλε αλλά εδώ έχει ειδικούς επί παντός επιστητού.


 

sex volcano

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
27.169
Κριτικές
184
Like
45.043
Πόντοι
22.266
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΤΑΛΑΒΑ ΠΩς επιβιωνουν οι αεροπορικες εταιριας αλλα μαλλον με τα λεφτα του φορολογουμενου πολιτη κ τι εννοω

πχ μια πτηση λονδινο-παρισι  με 320 airbaus boeing με πληρωτητα μεσο ορο 70%εχει μεσω στησιμο το πολυ 60 ευρω δλδ μειον φορους αεροδρομιων 40 ευρω επι 130 ατομα το πολυ αρα 5200 ευρω εσοδα
εχει καυσιμα 2500 λιτρα δλδ 1800 εθρω και 5 αεροσυνοδους και δυο πιλοτους με ικα μεσα περιπου αλλα 300-500 ευρω επισης εχει ενα μικρο ψευτογευμα με αλλα 200 ευρω αρα εμειναν το πολυ 2500 ευρω και απο αυτα τωρα εχουμε συντηρηση και εγορα αεροπλανου που κανει 110 εκατομυρια δια 25 χρονια διαρκεια ζωης αεροσκαφους δια 365 μερες δια 4 πτησεις την ημερα αρα 3500 ευρω στην πτηση χωρις τοκους δανειου αγορας

kai δεν εβαλα την συντηρηση


και εβαλα μια κλασικη διαδρομη με λογικη τιμη ουτε φθηνα ουτε ακριβα

αρα μαλλον οι αγορα γιεαι με δανειο που μετεπειτα αν ειναι πρωην κρατικες εταιριες μετακυλειτε στον φορολογουμενο λογο φαλιρας της αεροπορικης εταιριας και αν ειναι ιδιωτικη φαλιριζει και εμ αλλο αφμ κανει νεα εταιρια κ η τραπεζα τωει στο κωλο το δανειο που εδωσε και μετα γι την ανακεφαλοποιηση τραπεζας επιπλεον φορος στον καθε πολιτη για την σωτηρια τραπεζας

καλη μας νυχτα
 

Egeanboy

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2011
Μηνύματα
4.921
Like
258
Πόντοι
36
Oι εμπορικές συμφωνιες ειναι πιο ισχυρεσ παντα. Ενας απο τους μεγαλύτερους πελατες για πετρελαιο που ειχαν οι Αμερικανοι κατα τον Β ΠΠ ηταν ο χιτλερ και παρεμεινε ετσι μεχρι την τελευταια μερα του πολεμου.
Η πτηση με το ελικοφορο της Αegean για Κωνσταντινούπολη ειναι σωτηρια για μένα γιατι απο κει βρίσκω πτησεις για  Ασία με μισα λεφτα απ ότι στην Αθηνα και μάλιστα ολο το χρόνο. Το δικο μας το μπουρδελο ειναι πανάκριβο, δε φταει η aegean.
Αν σκάσει καμια βόμβα στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης είναι ... extra event που κάνει το ταξίδι συναρπαστικό...
Επίσης τα λεφτά που πέρνει η Τουρκία σε φόρους απο την πτήση σου συνεισφέρουν στις ..επιθετικές δαπάνες της...
Ή αλλιώς κερνας σφαιρούλες τους κατοίκους του Αφρίν και τους πληρώνεις το σχοινί που θα σε κρεμάσουν ...
Τελοσπάντον φίλε..μην σου χαλάω τη βόλεψη ...πήγαινε πέρνα καλά στην Ασία και όλα εδώ θα φτιάξουν με μαγικό ραβδι.. :S
 

gbeyyt11

Μέλος
Εγγρ.
30 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.515
Like
143
Πόντοι
16
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΤΑΛΑΒΑ ΠΩς επιβιωνουν οι αεροπορικες εταιριας αλλα μαλλον με τα λεφτα του φορολογουμενου πολιτη κ τι εννοω

πχ μια πτηση λονδινο-παρισι  με 320 airbaus boeing με πληρωτητα μεσο ορο 70%εχει μεσω στησιμο το πολυ 60 ευρω δλδ μειον φορους αεροδρομιων 40 ευρω επι 130 ατομα το πολυ αρα 5200 ευρω εσοδα
εχει καυσιμα 2500 λιτρα δλδ 1800 εθρω και 5 αεροσυνοδους και δυο πιλοτους με ικα μεσα περιπου αλλα 300-500 ευρω επισης εχει ενα μικρο ψευτογευμα με αλλα 200 ευρω αρα εμειναν το πολυ 2500 ευρω και απο αυτα τωρα εχουμε συντηρηση και εγορα αεροπλανου που κανει 110 εκατομυρια δια 25 χρονια διαρκεια ζωης αεροσκαφους δια 365 μερες δια 4 πτησεις την ημερα αρα 3500 ευρω στην πτηση χωρις τοκους δανειου αγορας

kai δεν εβαλα την συντηρηση


και εβαλα μια κλασικη διαδρομη με λογικη τιμη ουτε φθηνα ουτε ακριβα

αρα μαλλον οι αγορα γιεαι με δανειο που μετεπειτα αν ειναι πρωην κρατικες εταιριες μετακυλειτε στον φορολογουμενο λογο φαλιρας της αεροπορικης εταιριας και αν ειναι ιδιωτικη φαλιριζει και εμ αλλο αφμ κανει νεα εταιρια κ η τραπεζα τωει στο κωλο το δανειο που εδωσε και μετα γι την ανακεφαλοποιηση τραπεζας επιπλεον φορος στον καθε πολιτη για την σωτηρια τραπεζας

καλη μας νυχτα
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΤΑΛΑΒΑ ΠΩς επιβιωνουν οι αεροπορικες εταιριας αλλα μαλλον με τα λεφτα του φορολογουμενου πολιτη κ τι εννοω

πχ μια πτηση λονδινο-παρισι  με 320 airbaus boeing με πληρωτητα μεσο ορο 70%εχει μεσω στησιμο το πολυ 60 ευρω δλδ μειον φορους αεροδρομιων 40 ευρω επι 130 ατομα το πολυ αρα 5200 ευρω εσοδα
εχει καυσιμα 2500 λιτρα δλδ 1800 εθρω και 5 αεροσυνοδους και δυο πιλοτους με ικα μεσα περιπου αλλα 300-500 ευρω επισης εχει ενα μικρο ψευτογευμα με αλλα 200 ευρω αρα εμειναν το πολυ 2500 ευρω και απο αυτα τωρα εχουμε συντηρηση και εγορα αεροπλανου που κανει 110 εκατομυρια δια 25 χρονια διαρκεια ζωης αεροσκαφους δια 365 μερες δια 4 πτησεις την ημερα αρα 3500 ευρω στην πτηση χωρις τοκους δανειου αγορας

kai δεν εβαλα την συντηρηση


και εβαλα μια κλασικη διαδρομη με λογικη τιμη ουτε φθηνα ουτε ακριβα

αρα μαλλον οι αγορα γιεαι με δανειο που μετεπειτα αν ειναι πρωην κρατικες εταιριες μετακυλειτε στον φορολογουμενο λογο φαλιρας της αεροπορικης εταιριας και αν ειναι ιδιωτικη φαλιριζει και εμ αλλο αφμ κανει νεα εταιρια κ η τραπεζα τωει στο κωλο το δανειο που εδωσε και μετα γι την ανακεφαλοποιηση τραπεζας επιπλεον φορος στον καθε πολιτη για την σωτηρια τραπεζας

καλη μας νυχτα

Οι αεροπορικές εταιρίες είναι γνωστό ότι έχουν πολύ χαμηλά κέρδη λόγω των υψηλών εξόδων τους (κυριως αγορά αεροπλάνων, συντήρηση, καύσιμα)
 

jaygatsby

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
7.896
Κριτικές
1
Like
346
Πόντοι
86
Οι αεροπορικές εταιρίες είναι γνωστό ότι έχουν πολύ χαμηλά κέρδη λόγω των υψηλών εξόδων τους (κυριως αγορά αεροπλάνων, συντήρηση, καύσιμα)

H μόνη λύση για σίγουρη μετακίνηση στο μέλλον, παιδιά.

 

Συνημμένα

  • jp1.jpg
    jp1.jpg
    22,2 KB · Εμφανίσεις: 22

Yuma

Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2015
Μηνύματα
1.125
Like
44
Πόντοι
16
Οι αεροπορικές εταιρίες είναι γνωστό ότι έχουν πολύ χαμηλά κέρδη λόγω των υψηλών εξόδων τους (κυριως αγορά αεροπλάνων, συντήρηση, καύσιμα)

Μερικές χρήσιμες πληροφορίες...


 

mixalis k.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2012
Μηνύματα
8.045
Like
4.536
Πόντοι
506
Αν σκάσει καμια βόμβα στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης είναι ... extra event που κάνει το ταξίδι συναρπαστικό...
Επίσης τα λεφτά που πέρνει η Τουρκία σε φόρους απο την πτήση σου συνεισφέρουν στις ..επιθετικές δαπάνες της...
Ή αλλιώς κερνας σφαιρούλες τους κατοίκους του Αφρίν και τους πληρώνεις το σχοινί που θα σε κρεμάσουν ...
Τελοσπάντον φίλε..μην σου χαλάω τη βόλεψη ...πήγαινε πέρνα καλά στην Ασία και όλα εδώ θα φτιάξουν με μαγικό ραβδι.. :S
Oταν εχεις Σαντορίνη και Μύκονο στα τοπ τεν χειροτερα αεροδρομια της Ευρώπης και το μονο που σκεφτεσαι ειναι να διορισεις κοπροδημοσιους τι να φτιαξει?
 
OP
OP
Ampelale

Ampelale

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.239
Κριτικές
35
Like
6.087
Πόντοι
6.796
Μαγκες ερώτηση.. αν κλεισεις με rynair απο εξωτερικο προς ελλαδα κ επιστροφη.. και το ταξιδι δε μπορει να το κανει ο επιβατης?

Τι γινονται τα αεροπορικα? μπορω να αλλαξω εστω προορισμους κτλ..?
 

PsyVator

Μέλος
Εγγρ.
15 Δεκ 2017
Μηνύματα
65
Like
6
Πόντοι
0
πηγαινοερχομαι σε κοντινη χωρα του εξωτερικού λόγω σπουδών με blueair που για κάποιο λόγο θεωρείται low cost ενω στην πραγματικότητα δεν είναι. Το προσωπικό είναι άψογο οι πιλότοι είναι έλληνες και γενικά καμία σχέση με την γυσφιά της ryanair που πραγματικά είναι πολύ χειρότερα απο μπου στο μετάξι. Στην ερωτηση ετζιαν η ράιαν δαγκωτό ετζίαν!!!και ας έχουν 50-60 ευρώ διαφορά
 

yorkie

Global Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
11 Απρ 2012
Μηνύματα
2.766
Κριτικές
228
Like
18.776
Πόντοι
35.668
Μαγκες ερώτηση.. αν κλεισεις με rynair απο εξωτερικο προς ελλαδα κ επιστροφη.. και το ταξιδι δε μπορει να το κανει ο επιβατης?

Τι γινονται τα αεροπορικα? μπορω να αλλαξω εστω προορισμους κτλ..?
Δυστυχώς τα χάνεις.
 

xenitemenipsixi

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2014
Μηνύματα
831
Like
58
Πόντοι
6
ρε μαγκες τι εχει παιξει τελευταια και καθυστερουν τοσες πολλες πτησεις της ραιναιρ?
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom