antiosmuchachos
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Αυγ 2016
- Μηνύματα
- 347
- Like
- 16
- Πόντοι
- 1
καταλαβα θα γεμισει ψολες και η ουκρανια οπου παει αυτη η ραιναιρ καταστρεφει τα παντα
Ένα ακόμα από τα καλά της Ryan είναι πως δεν πετάει στη μογγολοχώρα...
Ενώ όλες οι σκυμένες στα τέσσερα εταιρίες παίρνουν σειρά για να κάνουν μπίζνες στη Τουρκία, η Ryan δεν πετάει στους Μογγόλους...
Δεν ξέρω αν τρώει πόρτα από τους Τούρκους ή δεν το επιδιώκει αλλά το γεγονός είναι πως ΑΣΊΑ δεν πάει...
Στην Aegean το μόνο που μένει είναι να πετάξει τζιχαντιστές για τα πεδία των μαχών όπως κάνει η σύμμαχός της στην "βρώμικη" Star Allience ,Turkish Airlines !
Αλλά είναι πολλά τα λεφτά και η Ισλαμική απειλή δεν αφορά τις εταιρίες ....
Σωστό το σκεπτικό
Το θέμα είναι πολύπλοκο
Όμως στη σύγκριση για τις τιμές στον ίδιο Προορισμό πρέπει να συνυπολογιστούν και άλλοι παράγοντες όπως πχ:
1. σε περιπτώσεις που για τον ίδιο Προορισμό υπάρχουν 2 ή παραπάνω αεροδρόμια ποια πετάει στο πιο κοντινό - το κόστος πχ τραίνου ή ταξί μπορεί να μειώσει τι διαφορά εισιτηρίου
2. τα slots της κάθε εταιρείας (ώρες αναχώρησης-επιστροφής) καθώς το κάθε αεροδρόμιο τα τιμολογεί ανάλογα - εδώ έχουμε με τις πιο "βολικές/άβολες" ώρες για τον επιβάτη
3. αν σε κάποιο συγκεκριμένο route υπάρχει κάποια επιδότηση στη τιμή του εισιτηρίου (συνήθως) από τις περιοχές των αεροδρομίων άφιξης και αναχώρησης
Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που μειώνει το κόστος του εισιτηρίου είναι το πόση ώρα το κάθε αεροσκάφος σταθμεύει σε ένα αεροδρόμιο και πόσα δρομολόγια κάνει το ίδιο αεροσκάφος - η Ryannair για παράδειγμα μπορεί να πετάει από ένα αεροδρόμιο του εξωτερικού για Θεσσαλονίκη και μετά από λίγη/λίγες ώρα/ώρες να εκτελέσει εσωτερικό προς Αθήνα και μετά παλι πίσω Θεσσαλονίκη ή κάπως έτσι - συνεπώς είναι θεμα utilization/programming/logistics
Ίσως υπάρχουν και άλλοι παράγοντες όπως φορολογία, μισθοδοσία, κλπ αλλά αυτά δεν απασχολούν τον καταναλωτή, αφού σε τελική ανάλυση επιθυμεί να πληρώνει λιγότερα λαμβάνοντας παρόμοιες υπηρεσίες
Απορώ αν το διάβασε κανείς για να κατανοήσει μερικούς παράγοντες που επηρρεάζουν τις τιμες των αεροπορικών εισιτηρίων .......
Αν σκάσει καμια βόμβα στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης είναι ... extra event που κάνει το ταξίδι συναρπαστικό...Oι εμπορικές συμφωνιες ειναι πιο ισχυρεσ παντα. Ενας απο τους μεγαλύτερους πελατες για πετρελαιο που ειχαν οι Αμερικανοι κατα τον Β ΠΠ ηταν ο χιτλερ και παρεμεινε ετσι μεχρι την τελευταια μερα του πολεμου.
Η πτηση με το ελικοφορο της Αegean για Κωνσταντινούπολη ειναι σωτηρια για μένα γιατι απο κει βρίσκω πτησεις για Ασία με μισα λεφτα απ ότι στην Αθηνα και μάλιστα ολο το χρόνο. Το δικο μας το μπουρδελο ειναι πανάκριβο, δε φταει η aegean.
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΤΑΛΑΒΑ ΠΩς επιβιωνουν οι αεροπορικες εταιριας αλλα μαλλον με τα λεφτα του φορολογουμενου πολιτη κ τι εννοω
πχ μια πτηση λονδινο-παρισι με 320 airbaus boeing με πληρωτητα μεσο ορο 70%εχει μεσω στησιμο το πολυ 60 ευρω δλδ μειον φορους αεροδρομιων 40 ευρω επι 130 ατομα το πολυ αρα 5200 ευρω εσοδα
εχει καυσιμα 2500 λιτρα δλδ 1800 εθρω και 5 αεροσυνοδους και δυο πιλοτους με ικα μεσα περιπου αλλα 300-500 ευρω επισης εχει ενα μικρο ψευτογευμα με αλλα 200 ευρω αρα εμειναν το πολυ 2500 ευρω και απο αυτα τωρα εχουμε συντηρηση και εγορα αεροπλανου που κανει 110 εκατομυρια δια 25 χρονια διαρκεια ζωης αεροσκαφους δια 365 μερες δια 4 πτησεις την ημερα αρα 3500 ευρω στην πτηση χωρις τοκους δανειου αγορας
kai δεν εβαλα την συντηρηση
και εβαλα μια κλασικη διαδρομη με λογικη τιμη ουτε φθηνα ουτε ακριβα
αρα μαλλον οι αγορα γιεαι με δανειο που μετεπειτα αν ειναι πρωην κρατικες εταιριες μετακυλειτε στον φορολογουμενο λογο φαλιρας της αεροπορικης εταιριας και αν ειναι ιδιωτικη φαλιριζει και εμ αλλο αφμ κανει νεα εταιρια κ η τραπεζα τωει στο κωλο το δανειο που εδωσε και μετα γι την ανακεφαλοποιηση τραπεζας επιπλεον φορος στον καθε πολιτη για την σωτηρια τραπεζας
καλη μας νυχτα
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΤΑΛΑΒΑ ΠΩς επιβιωνουν οι αεροπορικες εταιριας αλλα μαλλον με τα λεφτα του φορολογουμενου πολιτη κ τι εννοω
πχ μια πτηση λονδινο-παρισι με 320 airbaus boeing με πληρωτητα μεσο ορο 70%εχει μεσω στησιμο το πολυ 60 ευρω δλδ μειον φορους αεροδρομιων 40 ευρω επι 130 ατομα το πολυ αρα 5200 ευρω εσοδα
εχει καυσιμα 2500 λιτρα δλδ 1800 εθρω και 5 αεροσυνοδους και δυο πιλοτους με ικα μεσα περιπου αλλα 300-500 ευρω επισης εχει ενα μικρο ψευτογευμα με αλλα 200 ευρω αρα εμειναν το πολυ 2500 ευρω και απο αυτα τωρα εχουμε συντηρηση και εγορα αεροπλανου που κανει 110 εκατομυρια δια 25 χρονια διαρκεια ζωης αεροσκαφους δια 365 μερες δια 4 πτησεις την ημερα αρα 3500 ευρω στην πτηση χωρις τοκους δανειου αγορας
kai δεν εβαλα την συντηρηση
και εβαλα μια κλασικη διαδρομη με λογικη τιμη ουτε φθηνα ουτε ακριβα
αρα μαλλον οι αγορα γιεαι με δανειο που μετεπειτα αν ειναι πρωην κρατικες εταιριες μετακυλειτε στον φορολογουμενο λογο φαλιρας της αεροπορικης εταιριας και αν ειναι ιδιωτικη φαλιριζει και εμ αλλο αφμ κανει νεα εταιρια κ η τραπεζα τωει στο κωλο το δανειο που εδωσε και μετα γι την ανακεφαλοποιηση τραπεζας επιπλεον φορος στον καθε πολιτη για την σωτηρια τραπεζας
καλη μας νυχτα
Οι αεροπορικές εταιρίες είναι γνωστό ότι έχουν πολύ χαμηλά κέρδη λόγω των υψηλών εξόδων τους (κυριως αγορά αεροπλάνων, συντήρηση, καύσιμα)
Οι αεροπορικές εταιρίες είναι γνωστό ότι έχουν πολύ χαμηλά κέρδη λόγω των υψηλών εξόδων τους (κυριως αγορά αεροπλάνων, συντήρηση, καύσιμα)
Oταν εχεις Σαντορίνη και Μύκονο στα τοπ τεν χειροτερα αεροδρομια της Ευρώπης και το μονο που σκεφτεσαι ειναι να διορισεις κοπροδημοσιους τι να φτιαξει?Αν σκάσει καμια βόμβα στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης είναι ... extra event που κάνει το ταξίδι συναρπαστικό...
Επίσης τα λεφτά που πέρνει η Τουρκία σε φόρους απο την πτήση σου συνεισφέρουν στις ..επιθετικές δαπάνες της...
Ή αλλιώς κερνας σφαιρούλες τους κατοίκους του Αφρίν και τους πληρώνεις το σχοινί που θα σε κρεμάσουν ...
Τελοσπάντον φίλε..μην σου χαλάω τη βόλεψη ...πήγαινε πέρνα καλά στην Ασία και όλα εδώ θα φτιάξουν με μαγικό ραβδι.. :S
Κι εμεις με τα 1000 ζορια να βρουμε 1 δις για τα φ16Βουλιάζει κατά τα άλλα η Aegean.
Δυστυχώς τα χάνεις.Μαγκες ερώτηση.. αν κλεισεις με rynair απο εξωτερικο προς ελλαδα κ επιστροφη.. και το ταξιδι δε μπορει να το κανει ο επιβατης?
Τι γινονται τα αεροπορικα? μπορω να αλλαξω εστω προορισμους κτλ..?
Δυστυχώς τα χάνεις.