Ενα εχω να πω και ελπιζω να πιασετε το νοημα αγαπητοι moderators.
Δουλευα στην Τellas ως τεχνικος δικτυων κατα το προτελευταιο φοιτητικο μου ετος.
Eκει εμαθα πως δουλευει η Tellas απο μεσα.. ;)
Οι ταχυτητες που διαφημιζει ισχυουν μονο σε 1-2 περιοχες και αν. :o
Υπαρχουν αρκετα προβληματα στην επικοινωνια τεχνικου τμηματος και των ανθρωπων που στελνουν στα σπιτια για την διορθωση δυσλειτουργιων. :o
Το Τεχνικο τμημα ΔΕΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΤΑΙ απο την εταιρια. :o :o :o
Οι τεχνικοι ειναι συχνα φοιτητες δοιηκησης επιχειρησεων ,ιεκ εμποριας και διαφημισης
μεχρι και ψυχολογιες,και κανα καλπικο ιεκ πληροφορικης. :o :o :o
Κατα τις 2 βδομαδες προετοιμασιας απο την εταιρια οι τεχνικοι εκπαιδευονται στη χρηση
του Siebel σε τοπικο δικτυο και μετα σε τακτικες πωλησης πακετων. :o
Εμφαση δινεται στην αποφυγη διακοπης συνδεσεων με αποτελεσμα πολλοι πελατες ;) ;)
να περνουν αγανακτισμενοι το τεχνικο τμημα και 50 φορες τηλεφωνο καθε βδομαδα για να διακοψουν.
ΜΑΤΑΙΑ ομως .Η συνδεση δεν θα διακοπει,ακομα κι αν φτασουν στα ακρα.
Η προωθειται καποιο αλλο πακετο. ;)
Συχνα οι τεχνικοι παιρνουν εντολη να εγκαταλειψουν το ποστο τους και να
προωθουν η να παιρνουν τηλεφωνο σε σπιτια για να διαφημισουν τα καινουρια πακετα. ;)
Δεν αντεξα παραιτηθηκα εδω και αρκετο καιρο..
Υγ.Οταν καποιος πελατης παιρνει για καποιο προβλημα λιγο μπουχτισμενος η αδαης
αυτοματα οι τεχνικοι πατουν το mute στο τηλεφωνο και αρχιζει ενα βρισιμο στον πελατη
οσο ο πελατης μιλαει που δεν εχει τελος... (Γα.. το σπι.. παλιομ... καρα... ;))
Μετα πατουν ξανα το mute και τον βαζουν στην αναμονη..και μετα του λενε να δοκιμασει κατι απλο συνηθως και αν δεν πιασει να ξαναπαρει...
Ελπιζω να σας κατατοπισα..