You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Προσωπική άποψη για ταινίες/δυνατές σκηνές
- Μέλος που άνοιξε το νήμα in_between
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 13K
- Εμφανίσεις 657K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
χρηστος1011
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Οκτ 2013
- Μηνύματα
- 14.896
- Like
- 2.721
- Πόντοι
- 606
δεν έχω διάθεση τέτοια και δε θα ασχολούμουν καν αν ειχαμε απλά διαφορετικά γούστα.Απλά αφορίζεις χωρίς να ξέρεις ή πιο σωστά με όσο νομίζεις πως ξέρεις,
Εσυ προφανως εισαι ενας που ΞΕΡΕΙ (ενας ακομα Ελληνας Κοππολα που τον εφαγαν τα κυκλωματα) και εγω καποιος που ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ. Αρα, εισαι σε θεση να με "διδαξεις", ή απλα να με κραξεις, απο το θρονο σου.
Φυσικα, εδω και 5 ποστ δεν ανεφερες ουτε μια ταινια ως αντιπαραδειγμα σ' αυτες που εγραψα εγω. ΟΥΤΕ ΜΙΑ!!!!!!!!
ΜΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
ΥΓ Θα συμφωνησω... Γελαει ο κοσμος.
House of Fun
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Ιαν 2009
- Μηνύματα
- 36.816
- Κριτικές
- 5
- Like
- 46
- Πόντοι
- 366
Για τον Μπουνιουέλ(ο μέγας σουρεαλιστής)το πάει εκεί που το πάει πάντα,να γαμήσει κάθε "ιερό και όσιο",κάθε τι κατεστημένο,υποκριτικό,συντηρητικό.Εδώ ότι λέει ο τίτλος,την(μη φας έχουμε γλαρόσουπα)καλή κοινωνία.
Ο Καθρέφτης είναι ταινία αναμνήσεων,ονειρική αλλά σκληρή.Ψυχοβγαλτική αλλά λυτρωτική.Οπλίσου με υπομονή και δέστη,σαν φάρμακο.
Τα φτερά του έρωτα όπως και οι πιο πολλές ταινίες του Βέντερς δεν εχουν ηθοποιία ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΜΩΣ Ε.Ο Βέντερς ξέρει να κινηματογραφεί τις πόλεις,τα κτίρια,τα αρχιτεκτονήματα(Paris Texas,Tokyo Ga)Δεν το έχει με τα πρόσωπα,μέγας θαυμαστής του Αντονιόνι και του Ν.Ρεγκ.
Ο Καθρέφτης είναι ταινία αναμνήσεων,ονειρική αλλά σκληρή.Ψυχοβγαλτική αλλά λυτρωτική.Οπλίσου με υπομονή και δέστη,σαν φάρμακο.
Τα φτερά του έρωτα όπως και οι πιο πολλές ταινίες του Βέντερς δεν εχουν ηθοποιία ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΜΩΣ Ε.Ο Βέντερς ξέρει να κινηματογραφεί τις πόλεις,τα κτίρια,τα αρχιτεκτονήματα(Paris Texas,Tokyo Ga)Δεν το έχει με τα πρόσωπα,μέγας θαυμαστής του Αντονιόνι και του Ν.Ρεγκ.
Για τον Μπουνιουέλ(ο μέγας σουρεαλιστής)το πάει εκεί που το πάει πάντα,να γαμήσει κάθε "ιερό και όσιο",κάθε τι κατεστημένο,υποκριτικό,συντηρητικό.Εδώ ότι λέει ο τίτλος,την(μη φας έχουμε γλαρόσουπα)καλή κοινωνία.
Ο Καθρέφτης είναι ταινία αναμνήσεων,ονειρική αλλά σκληρή.Ψυχοβγαλτική αλλά λυτρωτική.Οπλίσου με υπομονή και δέστη,σαν φάρμακο.
Τα φτερά του έρωτα όπως και οι πιο πολλές ταινίες του Βέντερς δεν εχουν ηθοποιία ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΜΩΣ Ε.Ο Βέντερς ξέρει να κινηματογραφεί τις πόλεις,τα κτίρια,τα αρχιτεκτονήματα(Paris Texas,Tokyo Ga)Δεν το έχει με τα πρόσωπα,μέγας θαυμαστής του Αντονιόνι και του Ν.Ρεγκ.
Καλα, για την ηθοποιια δεν παιρνω και ορκο γτ την ειχα δει πριν πολλα χρονια.
Παντως, μου ειχε αφησει μια πολυ καλη επιγευση. Ισως ηταν και καθαρα θεμα σκηνοθεσιας του Βεντερς...
(Μετα ειδα στα καπακια το Paris Texas και το American Friend και ξανατρελαθηκα)
House of Fun
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Ιαν 2009
- Μηνύματα
- 36.816
- Κριτικές
- 5
- Like
- 46
- Πόντοι
- 366
και τα δύο ταινιάρες.Κινηματογραφεί τους χώρους σαν να είναι πρόσωπα σαν τον μέντορά του τον Αντονονιόνι.Καλα, για την ηθοποιια δεν παιρνω και ορκο γτ την ειχα δει πριν πολλα χρονια.
Παντως, μου ειχε αφησει μια πολυ καλη επιγευση. Ισως ηταν και καθαρα θεμα σκηνοθεσιας του Βεντερς...
(Μετα ειδα στα καπακια το Paris Texas και το American Friend και ξανατρελαθηκα)
House of Fun
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Ιαν 2009
- Μηνύματα
- 36.816
- Κριτικές
- 5
- Like
- 46
- Πόντοι
- 366
"All you need for a movie is a gun and a girl." (Jean-Luc Godard) 

aristos 45 sec
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Φεβ 2013
- Μηνύματα
- 1.965
- Κριτικές
- 3
- Like
- 21
- Πόντοι
- 16
aristos 45 sec
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Φεβ 2013
- Μηνύματα
- 1.965
- Κριτικές
- 3
- Like
- 21
- Πόντοι
- 16
PREPARE FOR GLORY 

aristos 45 sec
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Φεβ 2013
- Μηνύματα
- 1.965
- Κριτικές
- 3
- Like
- 21
- Πόντοι
- 16
Δεν έχω δει και δεν το βλέπω, κάτι δεν μου κολάι με αυτούς...
aristos 45 sec
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Φεβ 2013
- Μηνύματα
- 1.965
- Κριτικές
- 3
- Like
- 21
- Πόντοι
- 16
Φίλε μου, τις ευρωπαϊκές τις έχω σε μεγάλη εκτίμηση και τις βλέπω όταν θέλω αλλά τις Ασιατικές ούτε σε trailer δεν τις αντέχω...
subliminal marketing;Κατάλαβα απ αυτά που έγραψες σαν καλύτερα σενάρια έβερ,πάνω κάτω τι σ αρέσει.
Είναι φυσιολογικό να σ αρέσουν αυτά.Η ενστασή μου είναι στους αφορισμούς.
Στα πολιτικά τα πας ωραία(εκεί το μυαλό σου είναι πολύ πιο ανοιχτό)Το σινεμα,η τέχνη γενικά είναι για να θέτει ερωτήματα όχι για να δίνει απαντησεις(τις απαντήσεις τις δίνουν οι επιστήμες)
Ο Κοντοπίδης δεν έχει χιούμορ.![]()
Υπαρχει το χασμα της γλωσσας στις Ασιατικες ταινιες. Για μενα δεν ειναι και ανυπερβλητο αλλα οπως και να το κανουμε σε επηρεαζει.Φίλε μου, τις ευρωπαϊκές τις έχω σε μεγάλη εκτίμηση και τις βλέπω όταν θέλω αλλά τις Ασιατικές ούτε σε trailer δεν τις αντέχω...
Hirayama
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Απρ 2011
- Μηνύματα
- 3.258
- Like
- 4
- Πόντοι
- 16
Τελικα, θα παραθεσετε τις ευρωπαϊκες (ή γενικα μη-χολυγουντιανες) ταινιες που θεωρειτε πως εχουν ΔΥΝΑΤΑ σεναρια, ή θα συνεχισετε να εκτιθεστε...??
Στα γρήγορα :
Downfall
The wave
Blue is the warmest colour
Cyrano
400 blows
Jean de Floret / Manon Le Sources
Rust and Bone
Pirates
Ameli
A prophet
La grande Vadrouille
The return of Casanova
Queen Margot
Z
The man who would be king
Midnight express
Dr Strangelove
The Italian Job
Get Carter
A Fish Called Wanda
Gosford Park
Tinker Taylor Soldier Spy
Lawrence of Arabia
Gandi
Full Metal Jacket
Trainspotting
The day of the jackal
Matchpoint
Vicky Cristina Barcelona
Cinema Paradiso
La Grande Belleza
The Good, The Bad and the Ugly
Il Gatopardo
Divorce italian style
Il postino
A Bittersweet life
Crouching Tiger Hidden Dragon
The Twilight Samurai
Harakiri
Rasomon
Days of being wild
In the mood for love
7 samurai
9 Queens
The secret in their eyes
City of God
Burnt by the sun
The thief (1997)
The return (2003)
Underground
Once upon a time in Anatolia
Hirayama
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Απρ 2011
- Μηνύματα
- 3.258
- Like
- 4
- Πόντοι
- 16
Μαλλον δεν καταλαβαινεις τι εννοω λεγοντας σεναριο.
Σεναριο = ΠΛΟΚΗ. Οχι φιλοσοφια ζωης, ή περιγραφη ενος χαρακτηρα.
Ο Κισλοφσκι ειναι ενας κατεξοχην σκηνοθετης χωρις σεναρια. Οι Μπερτολουτσι και Φελινι, το ιδιο. Ο Τριερ, πιστευα το ιδιο (ενταξει, το Melancholia ειχε μια πρωτοτυπη συλληψη/ το Nymphomaniac δεν το εχω δει ακομα).
Με εξαιρεση το Χιτσκοκ (ΧΟΛΥΓΟΥΝΤ δεν ηταν αυτος??), τον Κουροσαβα και τον Αλμοδοβαρ, δε νομιζω πως μπορουμε να κανουμε λογο για σεναρια.
Εγω θα προσθεσω και τον Κουστουριτσα, φυσικα (το Underground, ιδιαιτερα, ηταν συγκλονιστικο, αν και υπερβολικο).
Οπως και να 'χει, μιλαμε για καμια 20αρια-30αρια ταινιες, σε διαστημα πολλων δεκαετιων.
ΥΓ Υπαρχουν πολλες εξω-χολλυγουντιανες με ενδιαφεροντα κονσεπτ, αλλα τα ανακατευουν με απειρη αφελεια και τα κανουν εκνευριστικα. Αντιθετα, ο αμερικανικος τροπος ακολουθει ορθολογικη αναπτυξη της κεντρικης ιδεας (ακομα κι αν αυτη ειναι τρελη).
ΥΓ2 Δε μπορει να μου λες οτι το ιταλικο σινεμα ξεχωριζει για το σεναριό του!!! Σχεδον ολος ο Φελινι, ο Μπερτολουτσι και τοσοι ακομα ειναι μες στο abstract και το ασυναρτητο. Το ιδιο και ο Goddard και οι συν αυτω...
Δηλαδη, ΕΛΕΟΣ!
Ρε φίλε τι θα πει δυνατό σενάριο ;
Θες αλαλούμ πλοκής που χάνει η μανα το παιδί και το παιδί τη μάνα, μονο και μονο για χαρη του εντυπωσιασμού και μπερδεματος του θεατη, με συνεχείς ανατροπές ;
Ή θες μια στάση ζωής , μια ιδέα, μια μαγική εικόνα ;
Περί ορέξεως. κολοκυθόπιτα !
jose armando de la vega
Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Ιουλ 2013
- Μηνύματα
- 1.792
- Like
- 4
- Πόντοι
- 16
Το ConAir για το είδος του ήταν πολύ καλό!
Μη συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια.
Μη συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια.
Geopa
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 14 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 5.861
- Κριτικές
- 34
- Like
- 39
- Πόντοι
- 3.995
Φίλε μου τα γράψαμε, αλλά σβήστηκαν τα ποστ, όπως και το δικό σου που έκανες την ερώτηση!!!!Τελικα, θα παραθεσετε τις ευρωπαϊκες (ή γενικα μη-χολυγουντιανες) ταινιες που θεωρειτε πως εχουν ΔΥΝΑΤΑ σεναρια, ή θα συνεχισετε να εκτιθεστε...??
Δεν πειράζει γιατί απόλαυσα τον διάλογό σου με τον House of Fun....
Όπως είδες υπάρχουν πολλά που δεν ξέρουμε και τα ξέρουν άλλοι και το ανάποδο!!!!!
Αυτά που γράφει ο πολύ αγαπητός μου House of Fun, είναι απολύτως σωστά και βάζει βάσεις για μια πολύ ωραία και δυνατή συζήτηση....όχι σε αυτό το θρεντ όμως!!!!
Απλώς να ξαναγράψω τα σενάρια που έγραψα:
Million Dollar Baby
H φωλιά του Κούκου
Η Έκτη Αίσθηση
Και έβαλα αυτές επειδή είναι κοντά στα δικά σου γούστα, αλλά καλύτερες από αυτές που παρέθεσες!!!!
Δες το Run Lola Run....γερμανική παραγωγή του 1998 και δες μετά από αυτή πως την "εκμεταλλεύτηκαν" οι Αμερικανοί και έκαναν δικές τους παραλλαγές που νομίζεις ότι ήταν δικές τους ιδέες!!!
Χρησιμοποίησαν σαν "οδηγό" αυτή την ταινία!!!!
Τότε που βγήκε στις αίθουσες έκανε πάταγο, εκτός από εδώ στην Ελλάδα....εμείς καταναλώναμε σκουπίδια τύπου Con Air ακόμα!!!!
Υ.Γ. Δεν αναφέρομαι σε ταινίες του Ντάνιελ Ντέϊ Λιούις διότι τον θεωρώ εκτός συναγωνισμού!!!!!
Για τα σενάρια που γράφει ο φίλος kosamf, να πω κι εγώ ότι σπανίζουν πια τα καλά πρωτότυπα σενάρια. Κι όταν λέω πρωτότυπα, εννοώ αυτά που έχουν γραφτεί για να γίνουν κινηματογραφική ταινία και δεν αποτελούν κάποια διασκευή βιβλίου ή μιας άλλης παλαιότερης ταινίας. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι αν ένα σενάριο είναι διασκευή, δεν θα είναι καλό και δεν θα αποτελέσει την βάση για μια σφιχτοδεμένη ταινία. Εγώ όταν λέω σενάριο, όμως εννοώ το σύνολο και όχι μόνο την πλοκή και τις ανατροπές, αλλά και τους διαλόγους και την εμβάθυνση στους χαρακτήρες. Π.χ. το FIGHT CLUB ή το MYSTIC RIVER ήταν ταινίες που διασκευάστηκαν από βιβλία, αλλά έγιναν πολύ καλές ταινίες με πολύ καλά σενάρια. Αλλά δεν υπάρχουν πια πολλοί σεναριογράφοι που να γράφουν κατ'ευθείαν για το σινεμά. Το SEVEN ας πούμε ήταν ένα καλό σενάριο και σαν δημιουργία χαρακτήρων και σαν διάλογοι και σαν δομή πλοκής και σαν ανατροπές. Βέβαια μιλάμε για αστυνομικό είδος. Ένα άλλο πολύ καλό σενάριο ήταν σε μια ταινία του Ρέντφορντ, το LIONS FOR LAMBS, που είναι άλλο είδος. Μπορεί να μην είχε ανατροπές αλλά ήταν πολύ καλογραμμένο και δημιουργούσε τροφή για σκέψη. Καλά πρωτότυπα σενάρια για τον κινηματογράφο γράφει ακόμα, που και που και ο Γούντι Άλεν και όχι απαραίτητα κωμωδίας. Υπάρχει έλλειψη όμως..........
dimmits
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 2 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 29.790
- Κριτικές
- 183
- Like
- 3.259
- Πόντοι
- 8.535
υμνος στην χαμενη ευκαιρια.Million Dollar Baby
το χω δει...γαμαει.Δες το Run Lola Run....γερμανική παραγωγή του 1998

Laser Dildo
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Μαΐ 2012
- Μηνύματα
- 1.095
- Like
- 17
- Πόντοι
- 16
Συλλογή μαργαριταριώνΜαλλον δεν καταλαβαινεις τι εννοω λεγοντας σεναριο.
Σεναριο = ΠΛΟΚΗ. Οχι φιλοσοφια ζωης, ή περιγραφη ενος χαρακτηρα.
Ο Κισλοφσκι ειναι ενας κατεξοχην σκηνοθετης χωρις σεναρια. Οι Μπερτολουτσι και Φελινι, το ιδιο. Ο Τριερ, πιστευα το ιδιο (ενταξει, το Melancholia ειχε μια πρωτοτυπη συλληψη/ το Nymphomaniac δεν το εχω δει ακομα).
Με εξαιρεση το Χιτσκοκ (ΧΟΛΥΓΟΥΝΤ δεν ηταν αυτος??), τον Κουροσαβα και τον Αλμοδοβαρ, δε νομιζω πως μπορουμε να κανουμε λογο για σεναρια.
Εγω θα προσθεσω και τον Κουστουριτσα, φυσικα (το Underground, ιδιαιτερα, ηταν συγκλονιστικο, αν και υπερβολικο).
Οπως και να 'χει, μιλαμε για καμια 20αρια-30αρια ταινιες, σε διαστημα πολλων δεκαετιων.
ΥΓ Υπαρχουν πολλες εξω-χολλυγουντιανες με ενδιαφεροντα κονσεπτ, αλλα τα ανακατευουν με απειρη αφελεια και τα κανουν εκνευριστικα. Αντιθετα, ο αμερικανικος τροπος ακολουθει ορθολογικη αναπτυξη της κεντρικης ιδεας (ακομα κι αν αυτη ειναι τρελη).
ΥΓ2 Δε μπορει να μου λες οτι το ιταλικο σινεμα ξεχωριζει για το σεναριό του!!! Σχεδον ολος ο Φελινι, ο Μπερτολουτσι και τοσοι ακομα ειναι μες στο abstract και το ασυναρτητο. Το ιδιο και ο Goddard και οι συν αυτω...
Δηλαδη, ΕΛΕΟΣ!
Ανάθεμα κι αν έχεις δει κάποια ταινία του Φελίνι εκτός από το 8 1/2 ώστε να προκύπτει ότι δεν είχε σενάρια, του Μπερτολούτσι επίσης, αν έχεις υπόψη σου γιαπωνέζους σκηνοθέτες πέραν του Κουροσάβα ή ότι ο Κουροσάβα μόνος του (που λέει ο λόγος) είχε 30 σενάρια πρώτης γραμμής (πόσο μάλλον το παγκόσμιο σινεμά των τελευταίων Χ χρόνων), ότι ο Χιτσκοκ είχε και καριέρα πριν και μετά το "Χόλυγουντ" και άλλα άφθονα
Προσπαθείς να είσαι απόλυτος για κάτι που γνωρίζεις ένα μικρό κομμάτι του, σαν να προσπαθεί ο Χ να κάνει εκλογικό γκάλοπ έχοντας δείγμα 3 άτομα ή να επιχειρεί ο θαμώνας σουβλατζίδικων/ταβερνών να κάνει κριτικές εστιατορίων ή ο Ψ να βγάλει τουριστικό οδηγό για την Ελλάδα έχοντας επισκεφθεί μόνο την Αττική κλπ κλπ